Руски товарен кораб с 12-членен екипаж потъна в Черно море. До момента е спасен един човек, предаде ТАСС. Медията се позова на регионалното подразделение на министерството на извънредните ситуации в република Крим.
Корабът "Герои Арсенала", който плавал под панамски флаг, е превозвал зърно от Азов за Турция. Екипажът му се е състоял от 12 души - 9 украинци, двама руснаци и един грузинец.
По данни на МЧС, сигналът SOS от капитана на кораба е постъпил в сряда около 03:54 московско време. В ход е спасителна операция.
Оцелелият моряк е качен на борда на плавателен съд. Няма опасност за живота му. Други четирима негови колеги са локализирани в морето със спасителни жилетки, но без да се знае в какво състояние са.
Причина за трагичния инцидент е лошото време в Черно море. Товарният кораб е потънал по време на силна буря. Вятърът достига до 20 метра в секунда, вълнението на морето е до 4 бала, а температурата на водата около 4 градуса над нулата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #2
09:12 19.04.2017
2 НеМиДреме
До коментар #1 от "гост":
В 03:54 часа сутринта в тъмното,при спешна ситуация нали се сещаш,че са нямали време за правилна реакция...Имат спасителни плотове,но в тъмното явно не са ги намерили или ако са успели да се качат на тях не е ясно накъде ги е изпратило морето...Коментиран от #11
09:21 19.04.2017
3 Шубата
09:40 19.04.2017
4 Спас
Коментиран от #5, #6, #9
09:50 19.04.2017
5 onq s konq
До коментар #4 от "Спас":
Казват ти че кораба е руски,ти броиш екипажа кой каква народност е.А кораба е РУСКИ,ЗАЩОТО СОБСТВЕНИКЪТ Е РУСНАК и той ще вземе застраховката,а не капитана,боцмана,...или Панама!09:56 19.04.2017
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Варна
За незапознатите, нека да Ви споделя, че почти всички да не кажа всички кораби са с флаг на някоя държава, която е свободна икономическа зона.- Сиреч Офшорна Зона.
Причината е ясна и тя е спестяването на данъци.
Ето Ви един прост пример:
- Когато товариш кораб с резервни части, горива, храна и т.н. доставките не се облагат с ДДС понеже казано на прост език е сделка за износ ( получателя е фирма от офшорната зона).
Относно дрънкането за претоварване...
Не е задължително кораба да е претоварен за да потъне! Достатъчно е уплътненията на хамбарите да не издържат и това да доведе до фатален край. Когато хамбара се напълни с вода и в случая жито нещата стават сложни! Как се удържа такава маса, която е в постоянно движение породено от вълнение?
За това скъпи ми читатели ... - Бъдете внимателни в изказа си! Не винаги събитията изглеждат такива каквито ги виждате
Коментиран от #8
11:31 19.04.2017
8 от варна
До коментар #7 от "Варна":
Така си е, за тези които не знаят че например Австрия и Швейцария също имат кораби и то под чужд флаг, нищо че нямат моренце. Важен е собственика. А тук може и водката да е виновна, малко дразги между руснака и украинеца и айде досвидания12:25 19.04.2017
9 antimediator
До коментар #4 от "Спас":
Когато Ту-154 падаха като зрели круши да не би да бяха панамски?!Ти си като оня футболист ,който летял ПАНАМ и се изцепил , че панамците имат много хубави самолети.
14:17 19.04.2017
10 аааааааа
СЕФТЕ.
16:25 19.04.2017
11 Shmeker
До коментар #2 от "НеМиДреме":
То по тва време още не са били в състояние да разберат какво се случва. Все пак пиянството при руснак-моряк ще да е максимално възможната степен..20:09 19.04.2017
12 Киро
10:34 20.04.2017