Австрия започна анулирането на двойното гражданство на установилите се в страната жители на Турция, съобщава турският в.“Хюриет“. Властите във Виена проверяват статута на всички от списъка на гласувалите на конституционния референдум от април миналата година в Турция и по-специално кои от тях имат и турско, и австрийско гражданство.
Представителят на крайната десница в парламента на Горна Австрия Елмар Подгоршек обяви, че в избирателния списък са включени 4 000 подозрителни двойни граждани. Срещу 50 от тях е започнало разследване, а на 6-има вече е отнето австрийското гражданство. Двама души са протестирали пред Административния съд в провинцията, но магистратите са отхвърлили възражението им и анулирането на австрийското им гражданство е потвърдено.
Започната е съдебна процедура за отнемане на австрийското гражданство и на останалите турци, тъй като законодателството в страната не го позволява. В Австрия живеят 18 500 емигранти от Турция и в момента те са застрашени от отнемане на австрийските им паспорти и лишаване от всички права в страна, както и от екстрадиране, ако не успеят да докажат, че не са турски граждани, съобщава турската редакция на Би Би Си.
Цитиран е виенският адвокат от турски произход Казъм Йълмаз, според когото е невъзможно да се докаже липсата на турско гражданство, а и турската държава не може да издаде подобен документ, съобщи Нова телевизия. Сред тези хора има и много, които са родени в Австрия, които биха могли да получат разрешително за престой. Според официалната статистика в Австрия живеят 116 000 турци, от които около 93 000 души са на 18-годишна възраст и имат правото да гласуват.
На априлския референдум от 2017 г. в Турция пред австрийските урни обаче гласоподавателите бяха 108 561 души, като 73% подкрепиха концепцията на Реджеп Ердоган за поправките в конституцията. Засега все още няма официална реакция от страна на турските власти за решението на Австрия да анулира двойното гражданство. Новото правителство във Виена е категорично за окончателното прекратяване на преговорния процес за членството на Турция в ЕС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 айтозлия
17:04 12.05.2018
2 ase
17:06 12.05.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 юрист
Коментиран от #9, #10
17:18 12.05.2018
6 Опаа
Ердо наблюдава всичко враждебно към турците и навсякъде, отговор ще има разбира се. Действията на австрийското правителство може да не са чак толково правно и юридическо .
Това ако беше толково лесно, много държави биха се възползвали по този елементарен начин. Паживиом и увидим .
Коментиран от #8, #52, #147
17:31 12.05.2018
7 Гост
17:37 12.05.2018
8 опляяя
До коментар #6 от "Опаа":
в конститицията на австрия е записано , че двойното гражданство е забранено....та тук законите ги спазват а не както в България за да се угоди на ердо се регистрират противоконституционни партии като дпс и дост. а отговора на ердо...ми да се оплаче на арменският поп или да си спре износа към австрия17:41 12.05.2018
9 Yes
До коментар #5 от "юрист":
В Закона за забрана на 2но гражданство на Европейските държави има изключение правилото не важи за граждани на друга европейска страна и на страна която не освобождава от гражданство.Така,че ако сте юрист би трябвало да ги знаете тези неща!А за Австрийския адвокат с турско име просто се е отказал от турско гражданство елементарно.Например В Германия и Австрия за да се кандидадства за придобиване на гражданство задължително е за граждани на трети страни да предоставят документ,че са започнали процедура по отказване от 1то си гражданство!И пак повтарям закона прави изключение за граждани на ЕС.Знам го от личен опит имам две гражданства.Коментиран от #125, #126
17:54 12.05.2018
10 Yes
До коментар #5 от "юрист":
Имам чувството,че колкото аз съм космонавт и вие сте толкова юрист?Коментиран от #127
17:57 12.05.2018
11 Yes
18:01 12.05.2018
12 КАСАПИНА
Коментиран от #15, #16, #18
18:08 12.05.2018
13 681
18:15 12.05.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 гост
До коментар #12 от "КАСАПИНА":
най гнусният народ сте вие,всеки ден го виждам от колегите си,всеки ден цигания18:46 12.05.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Хасан
Коментиран от #19, #88, #145
18:51 12.05.2018
18 Хасан
До коментар #12 от "КАСАПИНА":
От тебе ли???забрави как бяха символизирали България...18:52 12.05.2018
19 а бе аби
До коментар #17 от "Хасан":
в австрия не можеш да си извоюваш двойно граждансво защото е противоконституционно !! австрийците не са като нашите съдии да поддържат противоконституционни актове...например регистрацията на дпс и достКоментиран от #20, #21
18:53 12.05.2018
20 Хасан
До коментар #19 от "а бе аби":
Защо партии основани от български граждани от турски произход да са противоконституционни???питай юристкатаКоментиран от #22, #31, #116
19:08 12.05.2018
21 Хасан
До коментар #19 от "а бе аби":
Или питай касапина ..той има знания по право и история....пак си обу потурите ,тури си калпак и се направи на патриот в Карлово19:10 12.05.2018
22 не може
До коментар #20 от "Хасан":
да се регистрира партия на верска или етническа основа защото това е дискриминационно спрямо останалите граждани и е ясно , че партията ще защитава етническите интереси..което е противоконституционно . посочи някоя етническа партия в европа и тогава задавай тъпи въпроси !! партиите са леви десни или центриски а не етнически19:13 12.05.2018
23 Българин
19:14 12.05.2018
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Хасан
19:22 12.05.2018
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 бил ли
До коментар #26 от "Австриец":
си нягога в австрия...то не е като в турция да си хрърляш боклука на улицата...миналата седмица глобика колегата унгарец 50 евро за хвърлен фас на улицата. и споко ...турците са 100-на хиляди а другите чужденци са поне 500 000 та няма да се усети липсата им.19:29 12.05.2018
28 Диди
19:31 12.05.2018
29 сойкаПРИСМЕХУЛКА
19:39 12.05.2018
30 ivan4o
19:40 12.05.2018
31 Салам Алеко
До коментар #20 от "Хасан":
Защото и ти и те сте един дол дренки! Записах се за ветиринар, специалност кастриране, като завърша познай на кого ще е първото ми кастриране, гларусче с 200 бройки?Коментиран от #35
19:40 12.05.2018
32 БОБИ
На запад като кажеш че си българин, косата му настръхва .
Нас ни взимат за мародери и ...... . Което никак няма да ви е приятно. Те за туй ни туриха клекало, и винаги по медийите има по нещо негативно за българия. Европейците не искат други бедни ,ориенталци, аборигени с дивашки мантелитет.
Иначе искат да знаяти се интересуват от културните различия
Коментиран от #33, #34, #115
19:42 12.05.2018
33 а бе
До коментар #32 от "БОБИ":
боби ...работя над 10 години на запад и съм сменил 2 западни държави . когато казах, че съм българин въобще не им настрънха косата а останаха доволни , че не съм румънец и без проблем ми направиха трудов договор. но аз съм русоляв ,със сини очи....говоря 3 западни езика...ако си мургав и си от маалата ясно , че няма да те приематКоментиран от #37
19:48 12.05.2018
34 Диди
До коментар #32 от "БОБИ":
Донякъде сте прав.Но хайде да помислим....про и контра за нас българите,за нашият манталитет.Западът и България...спрямо работа,чистота,общуване,морал,дисциплина.Коментиран от #36
19:52 12.05.2018
35 Хасан
До коментар #31 от "Салам Алеко":
Аз те подозирах че те влече мъжки атрибути..нормален мъж не може да,си мисли за мъжки членовеКоментиран от #43
20:02 12.05.2018
36 Хасан
До коментар #34 от "Диди":
Запада това е англосаксонската култура...източноевропейци ,балканци са все ”материал ”за тях. ..Коментиран от #38
20:05 12.05.2018
37 Хасан
До коментар #33 от "а бе":
Демек си ариец !!!..Русоляв със сини очи.?!..що така ??расизъм ли има там??Коментиран от #40
20:06 12.05.2018
38 ами тогава..
До коментар #36 от "Хасан":
кракракра, хасане пустара, спри да го правиш тва, xaxaxa!..Коментиран от #39
20:09 12.05.2018
39 Хасан
До коментар #38 от "ами тогава..":
Забравих да,спомена и турци,мюсюлмани,араби,африканци...20:11 12.05.2018
40 разбирай
До коментар #37 от "Хасан":
го както искаш дали е расизъм но не е шовинизъм и поне до сега не съм усетил обидно третиране било то в болници,амс или други админстрации. дори и хората имат търпение когато понякога не успявам да ги разбера защото администрацията използва хох дойч. но мургавите,тъмнокожите с бради и мустаци определено не ги харчат...та себастиян курц пое правилен курс и може само да се надяваме , че немците скоро ще ги последват. но споко сега като спечели ердо може спокойно да се изнесете в проспериращата ви родинаКоментиран от #41, #42, #55
20:18 12.05.2018
41 турчин от турция
До коментар #40 от "разбирай":
скапани са, не ги искаме тука20:22 12.05.2018
42 Хасан
До коментар #40 от "разбирай":
Ти знаеш езици и си на Запад ,кажи ми защо Австрия и Германия мразят Ердоган???Коментиран от #44, #45
20:23 12.05.2018
43 Салам Алеко
До коментар #35 от "Хасан":
Аз и за други работи си мисля, ама като се видим ще ти ги кажа! Гларусче!20:36 12.05.2018
44 Салам Алеко
До коментар #42 от "Хасан":
И аз мразя теб, не ти трябва език да разбереш защо човек мрази"човек"!20:38 12.05.2018
45 ами
До коментар #42 от "Хасан":
първо западняците ...австрийците например не харесват хората които не се интегрират и които не уважават местните традиции...като това е и правилно . няма как да харесват турците които са тук от 40 и повече години но говорят развален немски ...когато въобще го говорят...беше да се смееш гогато в амс-а турчин на 60 години доведе сина си на 15 години да му преважда !!! освен това турците мразят западната куптура и са тук само заради парите . много е дълго да го обясня но хората са им дали възможност да живеят,печелят добре и създадат семейства а те правят всичко възможно да разрушат същетсвуващият ред . а ердоган го мразят защото от един съюзник превърна турция във враг...унищожава светската държава,съда,прокуратурата, армията...просто турция вече не е надеждна страна ...за това и отказаха да и позволят да изнася промишлените си стоки безмитно а оставиха режима само за земеделските продуктиКоментиран от #54
20:46 12.05.2018
46 АзСъмМунчо
Браво !
20:47 12.05.2018
47 Реализъм
И понеже единственото което знае кто млад неонационал без ден стаж е да мрази.Мрази се този от който те е страх-османиен туркише са "караконджолите" с ,които австрийските деца от вековве ги плашат родителите им.
Та когато и идея си нямаш как се управлява държава единственото което вършиш за близо година управление е да махаш двойно гражданство на турците.Те без това пенсионерите се прибират ,а младите са родени там.
Турците бяха нужни след войната -австрийките бяха самотни сега си имат африканци и турците не им трябват вече....
Коментиран от #50, #59, #128
20:52 12.05.2018
48 Белинда Карлайл
20:55 12.05.2018
49 Оня
20:58 12.05.2018
50 според
До коментар #47 от "Реализъм":
теб хитлер го е било страх от евреите...защото ги е мразил ...доста странна теория . а за курц гласуваха много млади австрийци защото виждат в какво се превръща австрия...ела в 10-безирк на виена ...прилича на турски квартал . това , че младите са родени тук ...ами мнозинството от тях едвам изкарват някакво си образование...един общак които е на 15 години дори го изгонили от училище...та като им поорежат детските надбавки и социали и не ги наемат на работа бързо ще се отърват от тях...щото тук само медицинската ти осигуровка е 300 евро на месец а без такава не те лекуват. относно арабите...ами те въведоха таван на мигрантите и много яко ги мотат със сроковете а и новото правителство яко подпука субектите които си мислят , че тук е франция.21:03 12.05.2018
51 ivan4o
21:04 12.05.2018
52 789
До коментар #6 от "Опаа":
Хайде в Анадола! Който иска да премахне реформите на Кемал Атат. и да сложи кирливите фесове и забрадки да си събира куфарчетата.21:06 12.05.2018
53 error
21:06 12.05.2018
54 Хасан
До коментар #45 от "ами":
«интегрират» или «асимилират»??.има разлика...турците си имат дълбоки корени и традиции и не могат да приемат чужда култура ...«Турция е била враг».??кажи ми кои съюзници си нападна ?..'аз да ти кажа ...Маркс каза рано или късно капитала се сблъсква с друг капитал...европкйския с американския ...австрийския с турския...кой ще намаже от петрола и газта на Близкия изток ???това е проблема ...Сащ иска лъвския пай за себе си ..остаиъците за европейския капитал ..и най накрая турскияКоментиран от #58, #60, #144
21:10 12.05.2018
55 Диди
До коментар #40 от "разбирай":
Само да подчертая,изразът ,,хох дойч,,означава ,,правилилен немски език,без диалекти,,.Коментиран от #56, #57
21:13 12.05.2018
56 Хасан
До коментар #55 от "Диди":
А защо всички трябва да говорят немски без диалекти ?не е ли това асимилация???..защо в България има немска ,френска,руска гимназия ,но в тия страни няма българска гимназия????защо в Бхлгария има ден на франкофоните но в Франция няма ден на българския???Коментиран от #61, #62, #64
21:17 12.05.2018
57 правило
До коментар #55 от "Диди":
подчертаваш...защото австрийският си е различен от немският и освен това администрацията използва думи от....по-високо ниво а не разговорно...ойда21:17 12.05.2018
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Диди
До коментар #47 от "Реализъм":
Имаш предвид Себастиян Курц.Ти сигурно знаеш,че той беше австрийски външен министър,сега е канцлелът на Австрия.Сериозно ли мислиш,че този човек е некомпетентен политик за държавата си??? Аз мисля,че ти си турски гражданин,или с турски фамилни корени,за да пишеш ,,абсолютни глупости,,.21:23 12.05.2018
60 а бе хасане
До коментар #54 от "Хасан":
какво турси ердо в България...каква е тази негова подкрепа първо за дпс а после и за тая на местан ??а какви права има турция над петролните залежи в други страни ??? това , че американците гледат да заграбят всичко е така но аз говоря и ти обясних как се държат отделните турци в австрия и защо не ги харесват австрийците и това няма нищо общо с петрола или апетитите на големите компании .асимилират е по скоро когато някой завладее една територия,нахлуе на нае и асимилира месттното население. интегрира е когато някой дойде в чужда страна и приеме нормите ,ценностите на тази странаКоментиран от #67
21:25 12.05.2018
61 Салам Алеко
До коментар #56 от "Хасан":
Диалекта не е проблем, проблема е "един жена, двама швепса, един кофа, един баница, аз може тука помощи вземе, има 5дете, той няма яде!" Ей това са турците по света, на 1000 един говори долу-горе!21:28 12.05.2018
62 Диди
До коментар #56 от "Хасан":
Хасане,моля те.Интелигентен си. Когато в България дечицата изучават ,,българският език,нима изучават ,,Шопския,,? Питаш защо в БГ има немска,френска и т.н. гимназия,а в техните страни няма българска? Нашият български език да не би да е ,,светски,,?Коментиран от #65, #66, #149
21:34 12.05.2018
63 Диди
До коментар #58 от "гост":
Защо го обиждаш?Той има право да сподели мнението си,дори да е различно от вашето.21:36 12.05.2018
64 JPower
До коментар #56 от "Хасан":
МНОООО си кух и ограничен. Ще ти го обясня на кратко. ТУРЦИТЕ ТУК СА НАШЕСТВИНИЦИ И БОРБАТА ДА СЕ ИЗГОНЯТ ОТ ЕВРОПА НЕ Е СПРЯЛА. Кое не разбираш??? Никой не ви иска и всеки ви мрази. Ква култура, кви традиции имате--- да мародерствате над жени, деца и старци!!!!! Какво сте дали на света---еничерството(въведено от еврейски турчин),и разцвет на джендермеристи.21:38 12.05.2018
65 Хасан
До коментар #62 от "Диди":
Какво ще рече” светски”???...България не е колония ...държава на 1300 и кусур години...България не е Алжир ,където е френския е език на интелегенцията21:39 12.05.2018
66 Хасан
До коментар #62 от "Диди":
Мерси Диди че ме защитаваш..само ние с тебе сме за отворено общество..за Европа без граници и без презрасъдъци...за новия гражданин _европееца!...Коментиран от #68, #70
21:40 12.05.2018
67 Хасан
До коментар #60 от "а бе хасане":
А каква е тая поскрепа на Меркел за Герб, Русия за БСП,Атака,Воля ..?21:43 12.05.2018
68 Салам Алеко
До коментар #66 от "Хасан":
Дано в това отворено общество, те затворят в някоя стая с Диди, че да си скуби косите че те защитава, като разбере какво животно рязано си!Коментиран от #73, #80
21:44 12.05.2018
69 nonamenofacenonumber
21:45 12.05.2018
70 а бе
До коментар #66 от "Хасан":
трудно мие да си представя хасан да говори за отворено общество без предразсъдъци и без граници . доколкото помня вашите хора в косово откраднаха сръбска земя и издигнаха граници. както то обясних мнозинството от турците в европа живеят с предразсъдъци , че европейските ценности са грешни ...по едно проучване 30% от турците в австрия са за приемане законите на шериата в австрия !!! просто малкото нормални сред вас не могат да заличат вредите и негативизма които мнозинството от вас причиняват. както казах вие не искате да се интегрирате и това е ....корените на тръмп са немски но да си чул той да казва , че е немец.....просто европейците приемаме след едно поколение страната където живеем за родина и я защитаваме а за вас това не важи21:49 12.05.2018
71 Диди
Коментиран от #86
21:50 12.05.2018
72 Голям прос
Коментиран от #74
21:57 12.05.2018
73 Диди
До коментар #68 от "Салам Алеко":
Колега,ти от омраза,алергия си получил.Запази я за себе си.Косите си не скубя.Ползвам крем за обезкосмяване.ха ха.
Коментиран от #75, #81, #83
21:59 12.05.2018
74 Диди
До коментар #72 от "Голям прос":
Подкрепям мнението ви.22:01 12.05.2018
75 Салам Алеко
До коментар #73 от "Диди":
Хасан иска бурка да ти сложи, така че крема и да не го ползуваш, все тя! Ха ха ха!Коментиран от #77, #78
22:03 12.05.2018
76 вижся
22:03 12.05.2018
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Диди
До коментар #75 от "Салам Алеко":
Ех,пишеш неща..не си заслужава общуването.22:06 12.05.2018
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Хасан
До коментар #68 от "Салам Алеко":
Ммммм..с,Диди..?заедно ??..разбуни ми сексуалните фантазиии...обичам жените !!Коментиран от #141, #146
22:08 12.05.2018
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Хасан
До коментар #73 от "Диди":
Аз също ползвам крем за обезкосмяване ..Салама е като буреняк..Странджа планина..хахахаКоментиран от #85
22:11 12.05.2018
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Хасан
До коментар #71 от "Диди":
Въпроса е как така дългогодишното приятелствио почнато от Пруския император и Османския Султан се,развали???22:15 12.05.2018
87 Хасан
До коментар #85 от "JPower":
Едва ли .да знаеш как ми се лепяха на морето заради питона в тесните бански....и да знаеш за жените размера има значениеКоментиран от #92, #100
22:18 12.05.2018
88 до ХАСАН
До коментар #17 от "Хасан":
Хасане , Австрия е неутрална и независима държава и не е членка на НАТО но ти си Насан и няма как да ги знаеш тия работи . А защо Австрия е толкова неутрална , отговора се крие в края на Втората световна война ..... Чети Хасане !!!Коментиран от #90
22:18 12.05.2018
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Хасан
До коментар #88 от "до ХАСАН":
Не са ли в НАТО??честно не знаех...кажи защо??22:22 12.05.2018
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Диди
Коментиран от #94, #97
22:25 12.05.2018
94 шйонес
До коментар #93 от "Диди":
абенд нох.22:31 12.05.2018
95 JPower
До коментар #91 от "Хасан":
Да имам събран гняв, отгледан съм с омраза към турчина. Разревавал съм 90+ годишни баби, като съм ги разпитвал за времето под турско. Знам какви сте, нищо не се е променило за 100год. Нищо НЯМА ДА се промени. Българина още с раждането си, трябва да знае,че ТУРЧИНА И ЦИГАНИНА НЕ Е ЧОВЕК А ПАРАЗИТ ДОЛЕН., Какво още не разбираш????? Когато му дойде времето, ще ви го върнем,за 500год.изтезаване на дедите ни.!!!! Ерддооооо, връщай земите на ТРАКИЙЦИТЕ!!!!Коментиран от #106
22:31 12.05.2018
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Хасан
До коментар #93 от "Диди":
Приятен уикенд Диди22:41 12.05.2018
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 bauman
Коментиран от #104, #117
22:42 12.05.2018
100 Салам Алеко
До коментар #87 от "Хасан":
Ърябваше да те срешна на плажа, че да си хапнеш питон!22:43 12.05.2018
101 Салам Алеко
До коментар #98 от "Хасан":
Марш в анадола бе помияр шибан!22:44 12.05.2018
102 onq s konq
22:46 12.05.2018
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 доста
До коментар #99 от "bauman":
обобщаващо говориш но си прав щом се отнася само до семейството ти . тук е правова държава и не е България да минава номера с вратички..но както мисленето ти ни подсказва явно си истински бай ганио . без тях нещата в европа ще се променят и то към добро а незаменими хора няма...все пак те са 10-на 12 милиона в една 500 млн европа. а с българите които работим и се държим както са ни възпитали в семейството никой на запад няма проблем...виж с такива като теб търсейки вратички...по--добре казвай , че си румънец...да не ни срамиш22:52 12.05.2018
105 Хасан
22:59 12.05.2018
106 Хасан
До коментар #95 от "JPower":
Гледай турчина да не те намрази...защото още не е разбрал че го мразиш..и да те пази господ от гнева на турчинаКоментиран от #107
23:01 12.05.2018
107 JPower
До коментар #106 от "Хасан":
Ти в казарма бил ли си???? Турчина, знае много добре, че е мразен!!!! Явно само българските"" турци"" не го знаят!!!23:06 12.05.2018
108 Шливовиц
Проблем е когато,мъжа нерез прави по 7-8 деца,не допуска жена си до работа,училище,дори и на улицата без придружител. В редките случаи,когато работи,го прави лежерно и с видимо нежелание.Работи само,за да има права за помощи за безработни,точно като наще мангусти. Немеца, дори и да не знаеш, перфектен немски,пак ти обяснява бавно на английски ,ако пък работиш с рускоговорящ немец,си си опекъл половината работа,като им показваш,че умееш дадено нещо,по-добре от тях,те уважават,като вършиш по-качествено и по-бързо,вече си им спечелил уважението.Ако пък у през това време,си подобрил езиковите си умения,почват да се шегуват приятелски с теб,ходиш им на гости,те ти идват,ходите да ритате заедно,има случай дето и си прекарвате свободното време заедно.Е това драги ми читателю,се нарича Интеграция. Пък и ако сколасаш,да намериш,някоя немкиня с която да имате деца,си мнооого напред.Труден за догонване.После като дойде време за пенсийка 1,5 или 2,0 к ойро,и почват околосветски пътешествия с половинката, последен модел БМВ,С класи и А6-ци.Всяка Сутрин, кафето в близкия бекерай, вечер в някой гастхоф удариш три вурста с биричка,играейки карти със ,,старите бандюги".
Коментиран от #109
23:17 12.05.2018
109 Хасан
До коментар #108 от "Шливовиц":
.....и се спасяваш оправяйки живота си..децата ти израстват и знаят много по добре немски ..стават по ”немци ”от тебе ..с неохота си идват в България или пък споменават че имат български произход....ти се спасяваш,но губи българщината ...извинявай че това ти го казва един турчин...болно ми еКоментиран от #110
23:28 12.05.2018
110 Хасан
До коментар #109 от "Хасан":
А защо не си направиш ” Германията ” тука ??Коментиран от #112
23:29 12.05.2018
111 НЕВЕРОЯТНО
Коментиран от #113
23:46 12.05.2018
112 Един друг
До коментар #110 от "Хасан":
Защото "Германията" се прави от германци - друга религия, друг манталитет за последните векове. Тук сме си българи като мен и помаци както теб, които се правят на турци. Докато сме тук, ще е България, а после - квото дойде.Така или иначе, вероятността да сме имигранти е много голяма - било в друга държава, било в тази настоящата, като я загубим окончателно в този й вид. На мен поне, все по-малко ще ми липсва, стига да не я усвоите вие "мислиманите", че аман и от вас.
00:08 13.05.2018
113 Хасан
До коментар #111 от "НЕВЕРОЯТНО":
Не разбра ли ...немеца плашейки Балканите че извън кошарата има ”вълк” турчина се опитва да ги събереКоментиран от #114
00:10 13.05.2018
114 Един друг
До коментар #113 от "Хасан":
Ще събере турчинът... Той своите си скоро няма да може да задържи, нас щял да събира, дето не можем да го понасяме органически.Ти виж сърбите с босненците, т.е. тяхните помаци, колко се събраха и как се разделиха, после ми рисувай приказни картини.
00:14 13.05.2018
115 един от всички
До коментар #32 от "БОБИ":
Незнам откъде имаш тази информация,но аз излизам на Запад от 1993 г. та до днес. Работил съм в 4 различни държави,а съм се оженил в пета-:) Мога да ти кажа,че НАВСЯКЪДЕ ХОРАТА УВАЖАВАТ БЪЛГАРИТЕ, отнасят се с голямо уважение,често съм бил канен в неделя на обяд в дома им (което там е много важен знак)! Разпитват ме за България и т.н. Някои хора,например във влак или автобус (явно и по-незапознати), са ме питали и до кои страни се намира България -аз винаги им изреждам на първо място Югославия (с гордост) . Сега вече Сърбия,де! След това казвам Гърция,и накрая малко по-смутено -Румъния. (Турция винаги я премълчавам,защото може да си помислят,че сме като тях)! Хората с широка усмивка ми се радват ,обикновено следва някаква покана за някъде,за нещо (на по бира,на театър,на велопоход и т.н.) Забележка: аз винаги се държа съвсем прилично,де!00:23 13.05.2018
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Да да
До коментар #99 от "bauman":
Те австрийците ви помнят добре! Нали те ви върнаха в Анадола. Помнят и как клахте беззащитните им сънародници и как ви разбиха башибозука! Такъв закон да се приеме и в България!!! Вървете си в прекрасната родина! Там са демокрацията и просперитета!Коментиран от #118, #119
00:46 13.05.2018
118 тзес
До коментар #117 от "Да да":
Да се върнат в "силната" турция ли? Хахаха, добре де, тъпи са ама не чак толкова! Хахаха00:51 13.05.2018
119 Хасан
До коментар #117 от "Да да":
Айде утре украинката ми идва на гости ..радвайте се че няма да ви пиша ..ще бъда зает...Коментиран от #120
00:53 13.05.2018
120 xexe
До коментар #119 от "Хасан":
a има ли име страпукраинката ти?Коментиран от #122
00:57 13.05.2018
121 Хасан 2
01:02 13.05.2018
122 Хасан 3
До коментар #120 от "xexe":
Мистрес Богиния ...01:03 13.05.2018
123 БОБИ
Няма да казвам нещо негативно и лош материал, но всеки който е бил на запад вижда разликата между България и европа. Който е бил в осло знае че всичко е направено в името и за удобството на човека. Казалсъм много пъти ,СОЦИАЛИЗЪМА е в скандинавските държави.
За лошия материал в БГ няма да кажа нищо, злобата убива бавничко човека
01:07 13.05.2018
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 юрист
До коментар #9 от "Yes":
“...Публикувано във факти.бг: В Закона за забрана на 2но гражданство на Европейските държави има изключение правилото не важи за граждани на друга европейска страна и на страна която не освобождава от гражданство....“ Тук не става въпрос да практикувам като бг. адвокат във Виена, а да придобия статута на австрийски адвокат- разликата не е малка...Да - имаше решение на СЕС относно подобни казуси, но то дойде години след този период, в който обмисляхме преместване във Виена.01:59 13.05.2018
126 юрист
До коментар #9 от "Yes":
“...Публикувано във факти.бг: А за Австрийския адвокат с турско име просто се е отказал от турско гражданство елементарно...“ Да, елементарно е, но лицето си противоречи, защото твърди“...Публикувано във факти.бг: Цитиран е виенският адвокат от турски произход Казъм Йълмаз, според когото е невъзможно да се докаже липсата на турско гражданство, а и турската държава не може да издаде подобен документ....“Т.е. - колегата твърди, че турската държава не може да удостовери с официален писмен документ, че един нейн бивш гражданин вече не е турски гражданин. Не може турция да счита бивш бипатрид с турско и австрийско гражданство, който се е отказал от турско гражданство и е останал само с австрийското гражданство, за лице, което продължава да има турско гражданство. Тази правна двусмислица вреди.02:04 13.05.2018
127 юрист
До коментар #10 от "Yes":
Не сте прав/а - ето Ви директивата -https://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/?uri=LEGISSUM%3Al23023
“Прозорецът“ вече се затвори - така, че- безсмислено е да се съжалява...
02:07 13.05.2018
128 юрист
До коментар #47 от "Реализъм":
„....Публикувано във факти.бг: .Мрази се този от който те е страх-османиен туркише са "караконджолите" с ,които австрийските деца от вековве ги плашат родителите им....“ Хмммм и кога османската империя превзе Виена, че нещо не се сещам?;) Стигнаха до Виена И КРАЙ- строшиха си еничарската армия у Виена! Не мислиш ли, че австрийците си имат своите основания да не долюбват особено наследниците на османската империя- за каквито се имат днешните турски граждани?02:14 13.05.2018
129 vasik atanasova
не само австрия
всички трябва да нанесът удар на турция
02:53 13.05.2018
130 585
03:07 13.05.2018
131 Artik
03:56 13.05.2018
132 KING Inc
04:03 13.05.2018
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 Колю
Коментиран от #136, #137
06:36 13.05.2018
136 Хасан
До коментар #135 от "Колю":
Малеее каква злоба...правиме си деца ..какво лошо има в това .”..източвали социалната система ”..те турците си работят там ...харчели в Турция ..ами паттиоти са си......не мога да разбера какво лошо има във всичко това....да си видял и чул турчин в България да те кара да бъдеш турчин или мпсплманин???..не си...ами живей си в лайняната си панелкаКоментиран от #143
07:02 13.05.2018
137 Хасан
До коментар #135 от "Колю":
Когато българските шофьори взимат хляба и пазара на френски шофьори,французите пискат ...ами що не ревеше когато ДАНОНЕ унищожи СЕРДИКА...???..след това турчина му е виновен..хай сиктир беКоментиран от #138, #139
07:07 13.05.2018
138 Салам Алеко
До коментар #137 от "Хасан":
Забравяш сиво помиярче, че Европа е длъжница на българския народ, те ни оставиха като християни5века да се гаври с нас турската пасмина азиатска! Нашите борби принъждаваха сивите султани да държат войска в бг, и да не могат да използуват всичкия си боклук срещу Европа! Азиатските кучета нямат никакъв принос към доброто и! Още Тервел спира мръсните да влязът в Европа! Европа се учи от нашата история, и скоро керваните ще задръстят Капитан Андреево в посока анадола! И спри да се правиш на доктор, и да говориш за злоба, щото един ден ще те привикат да си четеш коментарите и ще плачкаш много! Може и сам да си издеш питончето, гларусче!хахаха, имал 200 бройки мангала!
08:47 13.05.2018
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Иван
Коментиран от #148
09:34 13.05.2018
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 емо73канар
10:45 13.05.2018
143 ganio
До коментар #136 от "Хасан":
Колко деца имаш, Хасане?11:20 13.05.2018
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Нинджа
До коментар #17 от "Хасан":
Австрия не е НАТО, чети вместо да предполагаш12:00 13.05.2018
146 Гост
До коментар #80 от "Хасан":
Хасане,сигурен ли си че е от женски род,или то при вас е без значение?12:40 13.05.2018
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Хасан
До коментар #140 от "Иван":
Пиша си тука бъзици от скука а има хора които ме взимат насериозно...16:14 13.05.2018
149 Българин
До коментар #62 от "Диди":
Ами тяхните не са светски ама има19:07 25.11.2020