ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Вие нормални ли сте.Ако искате да слезна да я бутам тая кола.Катж е хубава колата няма проблем.Защо с 80????🤣😂В Герман ия всички като карат бързо пък има по-малко смъртни случай.Проблема е само един.Много стари коли.И да рече стари,лоши пътища,но 8а Франция специално не се отнасят тези неща.Не го разбирам тоя закон и това влачене и лазене по пътищата.
И пак ще се кара с 250! Полза 0-ева! 😁 Само където в определени държавни структури ще се наливат едни безотчетни средства, защото мнооого са огладняли и имат нужда от спонсорство! 😬
Извинявай ама разумно не значи да слезна тая кола да я бутам и да се влача с 80 км в час.Германците като нямат ограничения как смъртните случай са по-малко.Проблема е от лошите пътища,старите коли и от тези които нямат идея какво правят зад волана.Пътувам ония ден по Ам Тракия и някакъв си кара форда в лявата лента със 120.Пускам му дълги-къси да се махне няма братче.Седи и въобще не знае какво става.И за да престои забива спирачките и чак тогава рязко в другата лента😂😂Ето от това са проблемите.
Пълни глупости, който надвишава ограничението тези 10 км/ч няма да го притесняват.
А и катастрофи, които не са от висока скорост стават най-често от невнимание. ако не внимаваш с 90, няма да внимаваш и с 80.
Ей ниско летящия самоубиец. Я се приземи и карай по пътя и според правилата, че да стигнеш жив и здрав за където си тръгна. Не си само ти в тоя свят на пътя.
Аз си карам много добре.Да превишава скоростта много,но пък тези ограничения са смешни.Като си с хубава кола и времето е сухо няма проблем да караш и с над 250км в час.Проблемите са некадърните шофьори,които се влачат и не знаят къде са ,лошите пътища като тези тук и старите автомобили.Знам,че и аз не съм на 100%про9ента прав,защото карам бързо по тия стари пътища,но има много по-опасни и некадърни със стари дръгели.Иначе всеки си има мнение.
Прав си, но с влаченето по пътищата, а не със старите коли! Не в важно колко годишен е даден автомобил, а как се поддържа! Аз имам няколко ( и по-нови и по-стари ), но са ми любими тези от края на 80-те у началото на 90-те! Не крия, че поддръжката им е по-скъпа от новите, но качеството, здравината и удоволствието от управлението им е несравнимо! Но ги карам много рядко, защото едната е 420 к.с., а другата 380 и с лекота вдигат 300, но това е друга тема! Само ще кажа, че съм бивш състезател и понятието "стара-нова" кола е само за хора, които наистина разбират от автомобили и са карали най-доброто както от едните, така и от другите и са в състояние да дадат точна и обективна оценка. Няма стари или лоши коли, има зле поддържани, и такива, които са изключително здрави, качествени и опростени ( без компютри и електроника ). Бъдете здрави! Карайте разумно, защото шофирането е мисловен процес! Не надценявайте възможностите си, както вашите, така и на МПС-то ви! Бъдете толерантни на пътя, за да бъдат и другите към вас! Не се разсейвайте, докато сте зад волана, защото миг невнимание коства цял живот страдание! Очите и вниманието ви да са на 16, за да следите всичко около вас, а това е огромна информация - всички МПС-та и ППС-та, пешеходци, колоездачи, регулировчици, светофари, пътни знаци, маркировка, евентуални дупки по пътя ( все пак сме в България ), места, от които може ненадейно да изскочи дете на пътя - и всичко това с основната цел - да предвидите и избегне
Сигурен ли си,че в германия на пътища от тази категория няма ограничение на скоростта. Според мен има. Ограничения няма на автомагистралите им.
В германия има толерантност и коректност между водачите, и като застигат някой не се държат скотски(святкайки с фарове и свирейки с клаксон). В България ниско летящите се държат сякаш са хванали господ за оная работа, но и той ги урежда да пристигнат скоропостижно при него заради собствената им наглост и безотговорност.
Принципно си сменям често колите за 10 години над 17 коли съм сменил.Преди съм се занимавал с коли но това е друга тема.Сподели какви коли имаш.Виждат ми се малко нереални тия кове и скорости за кола от 80 година и по-стари.Принципно кола от каране не се плаши,кола се плаши от неподдържане.Друг е въпроса ,че старите коли са с по-малко възможности,не са толкова безопасни и стабилни и вече си имат работи за правене.Какно каза преценявайки си възможностите на колата.Не може с някакъв стар дръгели дето няма abs да караш бързо.От там идват и проблемите.
избегнете евентуално ПТП! GSM-ът да е далече от вас, за да не ви разсейва и отнема от вниманието! Жените да не се оглеждат в огледалцето зад сенника и да се гримират докато са зад волана! Внимавайте, докато сте в движение! От вас зависят много животи!
На магистралите няма.На по-малки има,но не са 80 км със сигурност.Ти ми кажи като шофьор,защото аз не го разбирам колко трябва да си тъп за да си в бързата лента и да караш бавно и като идват зад теб да не се махаш.Мен лично ме изнервят такива.Как да не им свиря и светкам.Даже и ще го бия.Те затова някой ядат шамарите.Отказват да се махнат и даже спирачки набиват.Или пък някой влизат в бързата без да си гледат огледалата,а отзад някой идва с 200.Е как да не го притиска и да не му спинкам.
Тези пътища се ползват и от едрогабаритна селско стопанска техника, да лети ли според теб. Това че колата ти позволява висока скорост, не значи че няма опасности на пътя, които не могат да се предвидят. Примерно: пресичаща пътя комбайна със хегера на ремарке зад завой. Ако си с 90 км/ч. я успееш да спреш я не. Или излязло животно зад завой. Точно заради такива опасности е ограничението. При тази скорост имаш възможност да се измъкнеш. При 250 км/ч просто си се размазал в препятствието без да разбереш, какво ти си е случило. Върни педала на газта за да стигнеш жив.
На магистрала не може да стане.На такива пътища може(селски пътища им викам)и на мен ми се е случвало преди години имаше крава и беше точно след остър завой (не се виждаше).Едвам успях да спра и минах от насрещното.Добпе,че не идваше друга кола.Но ако не си седеше там а беше изкачила изведнъж нямаше да мога да спра,а най-вероятно щях да вляза в насрещното или извън пътя.Добре,че даже беше остър,че да не карам,но от друга страна ако беше на прав участък щях да я видя.
Публикувано във факти.бг: Сега според разпоредбата тя става 80 километра в час по всички двупосочни пътища, с по едно платно във всяка посока, без централен разделител (матинела, бариера, насип и др).
То това е за точно такива селски пътища дето им казваш.
не приятелю,целта е глобата.
парите похарчени эа демократиэирането
на Сирия трябва да се иэбиват по някакъв
начин.
преди години в Испания, правителството
намали скоростта от 120 на 110 км. по
автомагистралите под предлог эа намаляване раэхода на гориво,-СМЕХ.
похарчиха куп пари эа смяна на табели
но и до сега Испания си е Е
В германия няма ограничение в определени отсечки на магистралите. Където има вливане на магистрали или стават много ПТП скоростта е 100км/ч и 120 км/ч. Извънградксо е по закон 100км/ч, но пак е ораничено в много отсечки на 80 и 70км/ч. И за карачи като Марио и ''Карача'' слагат едни кутийки и те светват. Като те светнат 4-5 пъти и като останеш без точки в книжката, стоиш 2 години на трупчета или след 6 месеца ходиш на ''идиотен''-тест.
Карачите като Марио в Германия си карат с 250 по магистралите, където няма ограничение. В участаците с ограничение карат с колкото пише. За радост участъците без ограничение са доста.
Много се смешни тия със новите автомобили, новите и старите автомобили спират от 100 кмч до 0км за около 40 метра, а от 200кмч до 0кмч за около 160 метра, вземете и се стегнете малко и спрете да плескате глупости, ще стигнете и с 80кмч за където сте тръгнали.
Единия кара с 200 при ограничение 140 и се "сърди" на другия който също не спазва правилника, и кара бавно без да се прибира в дясната лента - мила родна картинка :-). А останалите се молим да сме по-далече когато два такива индивида се засекат. Не мога да ви разбера като почнете да се хвалите, че карате бързо. Преди 20-30 години е било модерно, когато масово още се караха руските коли, да се хвалиш, че можеш. Щото другите и да искат, такава скорост с Лада или Москвич само насън. А сега всеки втори е с 150кс+ и 200 може да си ги поддържа без проблем. Тежък ставаш, когато караш хубава кола нормално, зачитайки останалите. А не като поредния селтак - юруш да покажем Ганя на к'во е способен.
А кога по магистрала Тракия при отсечката на Пз-к ще го направят това?яки камери да изписват номерата на колите при превишаване и яки глоби. Да чекат две патрулки от двете посоки и яко ребрене! Катастрофи и произшествия -90 о/о!!!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jo hustan
Коментиран от #5
14:34 01.07.2018
2 Марио
Коментиран от #13
14:35 01.07.2018
3 ТАСС
Коментиран от #6, #23
14:43 01.07.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Шофирайте безопасно!
До коментар #1 от "jo hustan":
И пак ще се кара с 250! Полза 0-ева! 😁 Само където в определени държавни структури ще се наливат едни безотчетни средства, защото мнооого са огладняли и имат нужда от спонсорство! 😬14:48 01.07.2018
6 Марио
До коментар #3 от "ТАСС":
Точно така.Абсолютно си прав.15:15 01.07.2018
7 Марио
До коментар #4 от "един от всички":
Извинявай ама разумно не значи да слезна тая кола да я бутам и да се влача с 80 км в час.Германците като нямат ограничения как смъртните случай са по-малко.Проблема е от лошите пътища,старите коли и от тези които нямат идея какво правят зад волана.Пътувам ония ден по Ам Тракия и някакъв си кара форда в лявата лента със 120.Пускам му дълги-къси да се махне няма братче.Седи и въобще не знае какво става.И за да престои забива спирачките и чак тогава рязко в другата лента😂😂Ето от това са проблемите.Коментиран от #10, #14
15:19 01.07.2018
8 KAT
15:19 01.07.2018
9 асддса
А и катастрофи, които не са от висока скорост стават най-често от невнимание. ако не внимаваш с 90, няма да внимаваш и с 80.
15:19 01.07.2018
10 САП
До коментар #7 от "Марио":
Ей ниско летящия самоубиец. Я се приземи и карай по пътя и според правилата, че да стигнеш жив и здрав за където си тръгна. Не си само ти в тоя свят на пътя.Коментиран от #12
15:52 01.07.2018
11 безмислено
15:54 01.07.2018
12 Марио
До коментар #10 от "САП":
Аз си карам много добре.Да превишава скоростта много,но пък тези ограничения са смешни.Като си с хубава кола и времето е сухо няма проблем да караш и с над 250км в час.Проблемите са некадърните шофьори,които се влачат и не знаят къде са ,лошите пътища като тези тук и старите автомобили.Знам,че и аз не съм на 100%про9ента прав,защото карам бързо по тия стари пътища,но има много по-опасни и некадърни със стари дръгели.Иначе всеки си има мнение.Коментиран от #19
15:57 01.07.2018
13 Карач
До коментар #2 от "Марио":
Прав си, но с влаченето по пътищата, а не със старите коли! Не в важно колко годишен е даден автомобил, а как се поддържа! Аз имам няколко ( и по-нови и по-стари ), но са ми любими тези от края на 80-те у началото на 90-те! Не крия, че поддръжката им е по-скъпа от новите, но качеството, здравината и удоволствието от управлението им е несравнимо! Но ги карам много рядко, защото едната е 420 к.с., а другата 380 и с лекота вдигат 300, но това е друга тема! Само ще кажа, че съм бивш състезател и понятието "стара-нова" кола е само за хора, които наистина разбират от автомобили и са карали най-доброто както от едните, така и от другите и са в състояние да дадат точна и обективна оценка. Няма стари или лоши коли, има зле поддържани, и такива, които са изключително здрави, качествени и опростени ( без компютри и електроника ). Бъдете здрави! Карайте разумно, защото шофирането е мисловен процес! Не надценявайте възможностите си, както вашите, така и на МПС-то ви! Бъдете толерантни на пътя, за да бъдат и другите към вас! Не се разсейвайте, докато сте зад волана, защото миг невнимание коства цял живот страдание! Очите и вниманието ви да са на 16, за да следите всичко около вас, а това е огромна информация - всички МПС-та и ППС-та, пешеходци, колоездачи, регулировчици, светофари, пътни знаци, маркировка, евентуални дупки по пътя ( все пак сме в България ), места, от които може ненадейно да изскочи дете на пътя - и всичко това с основната цел - да предвидите и избегнеКоментиран от #15
15:59 01.07.2018
14 ТАС
До коментар #7 от "Марио":
Сигурен ли си,че в германия на пътища от тази категория няма ограничение на скоростта. Според мен има. Ограничения няма на автомагистралите им.В германия има толерантност и коректност между водачите, и като застигат някой не се държат скотски(святкайки с фарове и свирейки с клаксон). В България ниско летящите се държат сякаш са хванали господ за оная работа, но и той ги урежда да пристигнат скоропостижно при него заради собствената им наглост и безотговорност.
Коментиран от #17
16:02 01.07.2018
15 Марио
До коментар #13 от "Карач":
Принципно си сменям често колите за 10 години над 17 коли съм сменил.Преди съм се занимавал с коли но това е друга тема.Сподели какви коли имаш.Виждат ми се малко нереални тия кове и скорости за кола от 80 година и по-стари.Принципно кола от каране не се плаши,кола се плаши от неподдържане.Друг е въпроса ,че старите коли са с по-малко възможности,не са толкова безопасни и стабилни и вече си имат работи за правене.Какно каза преценявайки си възможностите на колата.Не може с някакъв стар дръгели дето няма abs да караш бързо.От там идват и проблемите.16:06 01.07.2018
16 Карач
Коментиран от #18
16:08 01.07.2018
17 Марио
До коментар #14 от "ТАС":
На магистралите няма.На по-малки има,но не са 80 км със сигурност.Ти ми кажи като шофьор,защото аз не го разбирам колко трябва да си тъп за да си в бързата лента и да караш бавно и като идват зад теб да не се махаш.Мен лично ме изнервят такива.Как да не им свиря и светкам.Даже и ще го бия.Те затова някой ядат шамарите.Отказват да се махнат и даже спирачки набиват.Или пък някой влизат в бързата без да си гледат огледалата,а отзад някой идва с 200.Е как да не го притиска и да не му спинкам.Коментиран от #21
16:11 01.07.2018
18 Марио
До коментар #16 от "Карач":
В по-новите коли и това е решено.Има си Bluetooth и си говориш вместо да слушаш музика.Като затвориш продължаваш с музиката.Още едно предимство е.16:12 01.07.2018
19 САП
До коментар #12 от "Марио":
Тези пътища се ползват и от едрогабаритна селско стопанска техника, да лети ли според теб. Това че колата ти позволява висока скорост, не значи че няма опасности на пътя, които не могат да се предвидят. Примерно: пресичаща пътя комбайна със хегера на ремарке зад завой. Ако си с 90 км/ч. я успееш да спреш я не. Или излязло животно зад завой. Точно заради такива опасности е ограничението. При тази скорост имаш възможност да се измъкнеш. При 250 км/ч просто си се размазал в препятствието без да разбереш, какво ти си е случило. Върни педала на газта за да стигнеш жив.Коментиран от #20
16:17 01.07.2018
20 Марио
До коментар #19 от "САП":
На магистрала не може да стане.На такива пътища може(селски пътища им викам)и на мен ми се е случвало преди години имаше крава и беше точно след остър завой (не се виждаше).Едвам успях да спра и минах от насрещното.Добпе,че не идваше друга кола.Но ако не си седеше там а беше изкачила изведнъж нямаше да мога да спра,а най-вероятно щях да вляза в насрещното или извън пътя.Добре,че даже беше остър,че да не карам,но от друга страна ако беше на прав участък щях да я видя.Коментиран от #22
16:25 01.07.2018
21 ТАС
До коментар #17 от "Марио":
Ти пък за къде си се разбързал. Той като е говедо и ти ли трябва да слизаш на неговото ниво.16:28 01.07.2018
22 САП
До коментар #20 от "Марио":
Публикувано във факти.бг: Сега според разпоредбата тя става 80 километра в час по всички двупосочни пътища, с по едно платно във всяка посока, без централен разделител (матинела, бариера, насип и др).То това е за точно такива селски пътища дето им казваш.
16:30 01.07.2018
23 НАЙДЕН
До коментар #3 от "ТАСС":
не приятелю,целта е глобата.парите похарчени эа демократиэирането
на Сирия трябва да се иэбиват по някакъв
начин.
преди години в Испания, правителството
намали скоростта от 120 на 110 км. по
автомагистралите под предлог эа намаляване раэхода на гориво,-СМЕХ.
похарчиха куп пари эа смяна на табели
но и до сега Испания си е Е
17:01 01.07.2018
24 пост
Коментиран от #25
17:07 01.07.2018
25 Знаещ
До коментар #24 от "пост":
Карачите като Марио в Германия си карат с 250 по магистралите, където няма ограничение. В участаците с ограничение карат с колкото пише. За радост участъците без ограничение са доста.17:19 01.07.2018
26 onq s konq
19:37 01.07.2018
27 Петър
Коментиран от #28
20:47 01.07.2018
28 Марио
До коментар #27 от "Петър":
Кое му е смешното.Фактити са на ява.Новот си е ново.Говорим до 5-6 годишна възраст.Другото е старо.21:22 01.07.2018
29 112
22:26 01.07.2018
30 smeh
08:39 02.07.2018
31 Morgoth
10:52 04.07.2018
32 Karuca r500
09:19 31.07.2018