Руският президент Владимир Путин не смята, че нацизмът и сталинизмът могат да бъдат поставени наравно в историческата оценка. Путин беше помолен да коментира това по време на годишната си пресконференция.
През септември тази година Европейският парламент прие резолюция, която приравнява съветския режим с нацисткия. Путин каза, че няма нищо добро в тоталитаризма, но въпреки това двете управления не могат да се сравняват, предаде „Росийская Газета“.
„Решението на Европейския парламент е напълно неприемливо и некоректно. Човек може да анатемоса съветския тоталитаризъм. Нашият народ пострада от този тоталитаризъм на първо място. Но да се постави съветската система наравно с фашистка Германия – това е цинизъм“, каза руският президент.
Владимир Путин посочи, че хората трябва да научат историята и да прочетат за Мюнхенското споразумение, подписано през 1938 година – година преди началото на Втората световна война. „Сталин не се опетни с директни контакти с Хитлер, за разлика от другите“, каза на пресконференцията Путин. По думите му СССР е последната държава, която е подписала споразумение с Нацистка Германия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Месията Хитлер
Коментиран от #20
13:28 19.12.2019
3 Nickboync
13:31 19.12.2019
4 гост
Коментиран от #37, #52, #68
13:32 19.12.2019
5 Хрониките на Евразия
А една от известните срещи между двете служби е тази в Минск , когато съветските другари панически , след големите загуби на Червената Армия , молят за мир и обещават съвместни бойни действия срещу Англия и Франция ..
И според една от каузите в този договор , СССР предава на Германия всички избягали от Хитлер германци , потърсили убежище в Москва .
Коментиран от #15
13:33 19.12.2019
6 truth
Коментиран от #88, #89
13:33 19.12.2019
7 среднощен
Коментиран от #26
13:34 19.12.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Дядо Вангел
13:35 19.12.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Наблюдател
"В Сърбия никой не смее да възрази срещу Путин", " Путин се гордее с победата във Втората световна война", " Путин коментира импийчмънта на Тръмп" и настоящата " Путин: Сталин не се опетни с директни контакти с Хитлер". Пидобно нещо не може да се види дори и в руските путинистки сайтове. Браво на вас! До довечера със сигурност ще направите десет материала с главен герой Путин.Дерзайте!
Коментиран от #19, #23
13:36 19.12.2019
13 стоян
До коментар #1 от "El chochone":
До 1 ком -Стига си ги славил тия гладни руснаци -те по бедни и от нас -изпотровиха се в пиене на препарати за вана и одеколони от бедностКоментиран от #18
13:37 19.12.2019
14 ДДРОнег
13:41 19.12.2019
15 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #5 от "Хрониките на Евразия":
БОРИСЛАВ ПОПОВ МИ Е ПРИЯТЕЛ И СМЕ ПИЛИ ХАПЧЕТА ЗАЕДНО НА ЕДНО МЯСТОТОЙСИЕ НОРМАЛЕН И САМО ОБИЧА МЪЖЕ НО ТОВА Е НОРМАЛНО.
НИЕ СМЕ ЕВРОАТЛАНТИЦИ И ТОВАЕ НОРМАЛНО ЗА НАС МЕРКЕЛ КАЗА ТАКА.
13:41 19.12.2019
16 Разликата е
Джугашвили е узурпирал властта. Хитлер не се е страхувал от сънародниците си, а Сталин е бил в постоянен страх и параноя именно защото руснаците не са му сънародници, а всеки знае, че докато е учел в семинария е намразил руснаците. Изводи си правете сами
Коментиран от #25
13:41 19.12.2019
17 Факт
13:42 19.12.2019
18 El chochone
До коментар #13 от "стоян":
Муци, знаеш ли, че Китай-ците живеят по-добре от США?! :)Коментиран от #29, #45
13:42 19.12.2019
19 Тъхно соросоидче
До коментар #12 от "Наблюдател":
Давай, сестрице, още можеш, напълни памперса докрай и ще получиш цял кашон розови от чичко Сорос!Коментиран от #43
13:42 19.12.2019
20 урок за фашистките
До коментар #2 от "Месията Хитлер":
Хаха сега японците да си сърбат попарата. После се жалват че имали толкова ниска плодовитост XDКоментиран от #34
13:43 19.12.2019
21 Капитан Петко войвода
13:44 19.12.2019
22 Беслан
Коментиран от #24
13:44 19.12.2019
23 00000014
До коментар #12 от "Наблюдател":
Тази тема е едно от изворчетата на кликания. Тях това ги интересува, а не истината.Коментиран от #28
13:45 19.12.2019
24 00000014
До коментар #22 от "Беслан":
а ти си козяшка пешка13:45 19.12.2019
25 Спартак от Коиловци
До коментар #16 от "Разликата е":
Много си прав. Хитлер не се е страхувал от сънародниците си. За това е направил Гестапо и ЕсДе, нали?13:46 19.12.2019
26 Kcaniba
До коментар #7 от "среднощен":
Имал е подкрепата на "колективният запад", и на един банкоф фонд, нареяен след войната - Световната банка!! Ротшилд, Бритиш Петролиум, Форд , и т.н. в нета я има в открит достъп инфо-та колко световни концерна инвестират в хитлер през 30-тте!!!Сталин е направо светец в сравнение с Чимберлейни, Кралицата, Американците и Евреите поддържали и издигнали хитлер и нацизъма!!!!
Коментиран от #40
13:48 19.12.2019
27 Стефан
13:49 19.12.2019
28 Истината
До коментар #23 от "00000014":
е, че си болен, продажен мозък и ако не се н@сереш от яд под статията, от НПО-то няма да си получиш центовете!Коментиран от #44
13:50 19.12.2019
29 Верно ли ???
До коментар #18 от "El chochone":
Със 100 долара заплата???Тия ги разправяй на баба си!Или ми звънни една свирка,да се направя ,че ти вярвам!13:52 19.12.2019
30 Анти милиционер
13:52 19.12.2019
31 Хрониките на Евразия
За да продължават да си съчиняват митове , както на тях им е изгодно ..
14:15 19.12.2019
32 Хахах
14:21 19.12.2019
33 Хрониките на Евразия
дава пресконференции.
Подигравка със здравият смисъл , в
особено извратена форма ....
Коментиран от #38
14:22 19.12.2019
34 Хикиваки
До коментар #20 от "урок за фашистките":
Да ама точно японеца го постави на място и напомни на всички за системата за отмъщение "Мъртва ръка" Периметър14:25 19.12.2019
35 Антикомунист
Хитлер е копирал концентрационните лагери от съветските лагери на Сталин!!! Путя, знае много добре тези факти но като бивш офицер от
КГБ му е трудно да ги признае!!!
Коментиран от #39, #50, #51
14:36 19.12.2019
36 Бончо
14:37 19.12.2019
37 Ннннм
До коментар #4 от "гост":
Това е истина...това е голяма лъжа че Сталин не се е опетнил с Хитлер..Сталин е избил милиони невинни хора още преди Хитлер да започне и той да убива милиони невинни хора..да имало е период в който двете държави са били съюзници и ЗАЕДНО СА ИЗБИВАЛИ НЕВИННИ ХОРА...ТОВА СА ФАКТИ...щом така брутално лъжат в Русия значи отново ако решат да избиват невинни хора...жалко е14:37 19.12.2019
38 майка ти
До коментар #33 от "Хрониките на Евразия":
Боре, ти ли си бе мамо?Няма ли да се прибираш вече? Ще се прумориш, мамо.
Като си идваш купи банани и кока-кола, че тия пици дето ги носиш ми омръзнаха.
Земи грантчето мамо и си доаждай дома, че да прточиш киселото зеле.
14:37 19.12.2019
39 Нммм
До коментар #35 от "Антикомунист":
Да..така е...много е жалко какви долни лъжи говори този14:39 19.12.2019
40 Ньмьм
До коментар #26 от "Kcaniba":
Сталин не може да е светец защото той е избил милиони невинни граждани...разрушавал е църкви и е избивал поповеКоментиран от #47
14:41 19.12.2019
41 Мужици
14:44 19.12.2019
42 ПЕНКО
Коментиран от #95
14:49 19.12.2019
43 Наблюдател
До коментар #19 от "Тъхно соросоидче":
Едва ли има по-тъп и токсичен продукт от боклука, който руските свине оставиха в България преди 140 години!14:51 19.12.2019
44 Няма попродажна
До коментар #28 от "Истината":
измет от доброволните роби на руските роби!14:52 19.12.2019
45 Иван Грозния
До коментар #18 от "El chochone":
Дали са по-добре..не съм сигурен, ама от комшиите си на север са в пъти по-добре...14:53 19.12.2019
46 Късопаметен
Коментиран от #56, #60
14:57 19.12.2019
47 Kcaniba
До коментар #40 от "Ньмьм":
Коментираме в случая въпросната тема. Не виждам защо започвате полемиката извън дадената зона. Тогава можем да се върнем към инвизицията и т.н и блабла15:07 19.12.2019
48 ким
15:57 19.12.2019
49 Рашка с чашка
Коментиран от #53
15:58 19.12.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 До малоумния антикомунист
До коментар #35 от "Антикомунист":
(продължение)НО ВЪПРЕКИ ИДИОТИТЕ В СССР И ИЗВЪН СССР НАСЕЛЕНИЕТО НА СССР ПО ВРЕМЕТО НА СТАЛИН СЕ УВЕЛИЧАВА С ЦЕЛИ 43 МИЛИОНА ДУШИ НЕПОСРЕДСТВЕНО ПРЕДИ ВСВ!!!
(справка https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%A1%D0%A1%D0%A1%D0%A0)
Коментиран от #54
16:08 19.12.2019
52 Пако
До коментар #4 от "гост":
Боже,Боже,кога ще си прибереш идиотитекоито си ни пратил????????
Коментиран от #55
17:15 19.12.2019
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Пако
До коментар #51 от "До малоумния антикомунист":
Остави го,то не се усеща,пък си е и малоумно17:25 19.12.2019
55 гост
До коментар #52 от "Пако":
Боже или не -това е истината, колкото и да е неудобна..или не е истина и съвместния парад на Вермахта и Красная в Брест на 22.09.1939 където приемащи парада са Кривошеин и Гудериан..така че хОди се скрии някъде и не се обаждай неподготвен.Всичко, което съм написал са достоверни исторически факти...а пред фактите и боговете мълчат.Коментиран от #58
17:34 19.12.2019
56 Пако
До коментар #46 от "Късопаметен":
Какво е това ГУЛА-К бе знаещият????????17:35 19.12.2019
57 Рашка с чашка
До коментар #53 от "Пакича":
Според Хитлер са нанесли изпреварващ удар. Според Суворов също. Сталин се е готвил да нападне Германия, Хитлер е бил принуден да го удари пръв. Иначе не би рискувал да отвори втори фронт, преди да е приключил с Великобритания. За подготовката на операция,, Морски лъв" чувал ли си?Коментиран от #59
18:09 19.12.2019
58 Пако
До коментар #55 от "гост":
И,според достоверните ти факти,как ще миобясниш че,на 01.09.1939г. Великобритания и
Франция обявяват война на Германия заради
нахлуването и в Полша,а на СССР като “неин”
съюзник,не обявяват.Кажи ми сега,какво ти
казват”достоверните”ти факти.Ако ми дадеш
смислено обяснение,ще ти се Извиня......
Коментиран от #61
18:15 19.12.2019
59 Пако
До коментар #57 от "Рашка с чашка":
Олеле,ти наистина си зле приятелю.А,ти даси чувал за Рихард Зорге,за Рудолф Рьослер
с псевдоним /Люци/за Шандор Радо.
Всички съветски разузнавачи и осведомители
помогнали на Сталин.На 31.05.1941 Зорге
от Токио уведомява Сталин като му казва
датата и часа когато Германия ще нападне
но,до деня на нападението Сталин не е искал
да провокира Хитлер като започне да придвижва войски към границата защото ме
е бил готов за война.А ти ми казваш точно
обратното,и кажи ми ти знаещият,защо
когато германската армия нахлува,де факто
не е имало почти никаква съпротива от страна
на руснаците,и германците със запретнати
ръкави вървели и вярвали че,войната за 1-2месеца ще е приключила.....,
Коментиран от #64
18:31 19.12.2019
60 Пако
До коментар #46 от "Късопаметен":
Какво е това ГУЛА-К бе знаещият????????18:38 19.12.2019
61 гост
До коментар #58 от "Пако":
Кой, кога и къде ти е казвал че са съюзници,а?Това че са имали търговски спогодби, или подписан ''Пакт за ненападение '' не ги прави съюзници по никакъв начин, за да обявяват Франция и Англия война на СССР. Истината е, че Сталин е разбирал много добре какво прави и в какъв филм се вкарва, подпомагайки Германия да се възстанови като военна сила след поражението си през ПСВ и военните ограничения, наложени на Германия по силата на Версайския договор от 28 юни 1919г.И това ако не е съучастие и подготовка за ВСВ..здраве му кажи.Коментиран от #63
18:39 19.12.2019
62 Алексей Сергеев
18:41 19.12.2019
63 Пако
До коментар #61 от "гост":
Без коментар.....просто не си на ниво18:48 19.12.2019
64 гост
До коментар #59 от "Пако":
Дрън-дрън ярина. Сталин още на 17 юни е извадил поделенията по западната граница и ги е разсредоточил на резервни бази по протежение на западната граница и нападението не е било изненада за него.Лошата комуникация, малкия боен опит и липсата на командири са главната предпоставка за поражението на ЧА, докато Вермахта е командван от талантливи военачалници и е натрупал двегодишен боен опит.Знаеш ли колко е бил щастлив един руски летец, не си спомням вече името но фамилията май беше Добролюбов, който щастлив заявява че първия си немец е свалил едва със шестия си самолет..дотогава е свалян шест пъти и е извадил късмет.Загива към края на войната в битката за Берлин.Прелом се извършва едва когато от Ставката са отстранени Ворошилов, Будьони и политкомисарите и планирането се поема от Жуков, Василевски, Чуйков и Ватутин, хора с боен опит и завършили военни училища и академии. Та ..истината ли ти казвам или е лъжа?Коментиран от #67, #69
18:55 19.12.2019
65 ТОЧКАТА
Коментиран от #66
19:02 19.12.2019
66 Пако
До коментар #65 от "ТОЧКАТА":
Такива “историци”като Рашки Чашки итемподобни “документалисти”със сведения
от първо лице(имам впредвид Хитлер и Гьоринг
след някой ден ще ни поднесат новината че,
Сталин е нападнал Германия......,.,
19:36 19.12.2019
67 Пако
До коментар #64 от "гост":
А Ти знаеш ли,колко учудени са били любимитети германци в Сталинград,и се питали-Ама
този горе в сградата,защо продължава да
стреля и не се предава,та той е обречен.
Хайде скъпи ми историко,можеш ли да
предположиш,защо този обречен войн е
продължавал да се бие до предпоследния
си патрон.Имаш право на пет опита да
познаеш......и,защо до предпоследния патрон
19:46 19.12.2019
68 Есаул
До коментар #4 от "гост":
Нещо бъркаш годините и фактите! Има съвместно обучение далеч преди Хитлер да дойде на власт, провеждано в СССР, от немски инструктори и числото на курсантите е било примерно в един от танковите курсове - 70-80 германски офицери и 230 съветски - Гудериан - ,,Спомени на войника". Но, поздрав за немското разузнаване, което развихри параноята на Сталин и повечето от съветските командири бяха меко казано - репресирани в навечерието на войната. Един Рокосовски например! Оцелял след множество застъпничества и 2-3 години тормоз, дори в онова време, когато никой не е смеел да се застъпва, за да не пострада и той! След това за няколко месеца преди войната е трябвало от кавалерист да стане танков пълководец! Гудериан се готви от десетилетия. И Рокосовски до репресията е превъзхождал Жуков, дори на фехтовка, ръст, култура, кариерно развитие.Сталин му се е извинявал публично 3 пъти и само към него и Калинин се е обръщал на име и презиме!Коментиран от #91, #92
19:52 19.12.2019
69 Пако
До коментар #64 от "гост":
И още един въпрос-Защо не е предпочел дасе предаде и,
да отиде в рая Германия,само да не е в Ада
на Сталин???
Коментиран от #71, #74
19:52 19.12.2019
70 Чума
19:56 19.12.2019
71 гост
До коментар #69 от "Пако":
Ти за Власов ли говориш?Коментиран от #72, #76
19:57 19.12.2019
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 гост
До коментар #69 от "Пако":
Всъщност , като толкова ги героизираш , я кажи колко са пленените още първия месец и защо пък тия са гръмнали и последния патрон, а...А синът на сталин защо не е ползвал последниякуржум а се е предал в плен..отговори ми точно и ясно на конкретния въпрос, без да ми пееш мантри че Сталин не разменял лейтенант за маршал.Коментиран от #77, #78
20:01 19.12.2019
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Пако
До коментар #71 от "гост":
Имаш още четири опита глупако..20:09 19.12.2019
77 Пако
До коментар #74 от "гост":
Явно не ти достига умствения багаж за даразсъдиш и ми отговориш....
Остават ти три опита,и съвсем не
героизирам никого,просто е истина....
Коментиран от #79
20:14 19.12.2019
78 Пако
До коментар #74 от "гост":
Отговори ми и ще ти отговоря,не ми отговаряйс въпроси........,
20:16 19.12.2019
79 гост
До коментар #77 от "Пако":
Айде у лево бе ,каскет миризлив ...бегай си в Русията да ти свири задника на гладно...виж победените къде са и победителите къде са...такива са победители, че чалмите и на Лубянка почнаха да ги трепят като мръсни котета..хак да им е .Коментиран от #81
20:19 19.12.2019
80 Змей горянин
Коментиран от #86, #90
20:27 19.12.2019
81 Пако
До коментар #79 от "гост":
Май започваме да нервничим а,ами тянекомпетентността те прави нервен но,ако си
запознат с историята на страната си(в което се
съмнявам)ако не са били прадедите на тези от
Любянка то,сега да носиш феса и,в петъка да
биеш чело в земята и да видиш задник нагоре
(което е много опасна поза)особено за мъже,ако
си такъв...
20:33 19.12.2019
82 дедо Ви
21:01 19.12.2019
83 Горбачов
21:16 19.12.2019
84 Чума
21:24 19.12.2019
85 ТОЙ
21:48 19.12.2019
86 Отчаян съм от тъпотата
До коментар #80 от "Змей горянин":
Промитите мозъци пак плякат минусчета макар, че си прав.21:49 19.12.2019
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 мммм даааа
До коментар #6 от "truth":
и най разпространеното има е...МоГамед!!!!00:35 20.12.2019
89 Тъжно е, но като се замислиш
До коментар #6 от "truth":
Да, несъмнено качеството на живот на победеният е по-високо от това на победителя. Това е констатацията, която правите, но ако се замисли човек, отговора е съвсем прост. От завоюваните територии са се хранили безплатно немските войски, от неокупираните територии едва са се изхранвали местните. Един народ е хранил още половин народ в условия, при които не е могъл да произвежда така, както в мирно време. Един дълъг период от време, през който се водят непрекъснато военни действия на територията на СССР. В същото време на територията на Германия е относително спокойно и може да се води относително спокоен живот. Няма толкова много разруха колкото в СССР. След приключване на ВСВ с милиони по-малко жители руснаците е трябвало да построят всичко почти от нулата. Нищо чудно няма във факта, че Германия се възстановява много по-бързо. Да не говорим за богатствата, заграбени предимно от съветските, но и от италианските, френските, полските, унгарските, чешките, румънските, българските и други "попътни" територии. Да не говорим за Африка. Като споменем и факта, че много по-дълго време тези "територии" са хранили хитлеристките войски в сравнение с воините на Червената армия и вече няма никаква база за сравнение относно това коя от двете държави е понесла повече щети.00:41 20.12.2019
90 биологичен отпадък
До коментар #80 от "Змей горянин":
от ерекцията на баща ти. Така си се пръкнал, ама нейсе, кажи сега кога са били тия общи паради, трол безгръбначен?00:57 20.12.2019
91 нерепресираните
До коментар #68 от "Есаул":
Нерепресираните генерали отварят фронта пред вермахта. Предателите са дорепресирани, но вредите са консумирани. Когато след ВСВ Сталин започва разследване за отварянето на фронта пред Хитлер, победоносният предателски маршал Жуков вече е бил начело на победоносната Съветска армия. Сталин отново се изправя пред проблема със старата ленинска юдо-болшевишка гвардия, която почти отстранява през 1937-1939 г. А тогава начело на Червената армия е бил един друг маршал, готов да предаде СССР на Хитлер - маршал Тухачевски и неговото котило. Сталин отстранява Жуков от командир на Съветската армия и го прави командващ на Одеския военен окръг. В началото на март 1953 г. юдо-мафията в СССР и нейните поставеници - Каганович, Хрушчов, Маленков и Берия организират и убиват Сталин.През 1913 г. населението на Руската империя без Полша и Финландия е 163 милиона души.
По време на ПСВ загиват два милиона души.
По време на гражданската война загиват 6 милиона души.
Следователно, след гражданската война, в началото на 1923 г. в РСФСР (СССР) населението е 155 милиона души.
През януари 1941 г. населението на СССР е 198,8 милиона души.
Въпросът към антисталинистите е:
Как населението на СССР нараства от 155 милиона души до 198,8 милиона души за 18 години, времето от 1923 до 1941 г., когато Сталин е на власт и когато населението е трябвало да намалява вследствие на така наречените „Сталински репресии”?
Нали е имало избиване на 20/50/100 милиона руснаци? Как така насе
Коментиран от #93
01:12 20.12.2019
92 нерепресираните
До коментар #68 от "Есаул":
(продължение)Нали е имало избиване на 20/50/100 милиона руснаци? Как така населението се е увеличило с рекордните 43,8 милиона души при положение, че са били избити 20/50/100 милиона души от 155 милиона души?
Разбирате ли, че става въпрос за пропагандна измама на хрушчовисти, юдаисти, на убийците на Сталин, които му прехвърлят своите грехове, след като го убиват?
В действителност, репресиите в СССР се извършват под натиска на старата юдо-болшевишка мафия, която за да не загуби властта си, започва безразборни разстрели и въдворяване в ГУЛАГ. В тези репресии загиват между 700 и 800 хиляди граждани на СССР.
01:14 20.12.2019
93 Същото важи за теб
До коментар #91 от "нерепресираните":
А ти откъде знаеш, че населението е такова, каквото каза?Коментиран от #94
10:53 20.12.2019
94 виж
До коментар #93 от "Същото важи за теб":
Виж: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%A1%D0%A1%D0%A1%D0%A0Там са цитирани и източниците въз основа на които е публикувана статията в Уикипедия.
11:45 20.12.2019
95 Зор
До коментар #42 от "ПЕНКО":
не е така.Тези коити финансират Хитлер, създават и Лени и и Болшев Революция, ТЕ, поставят и Джугашвили, като..Психопат, да избие по късн толкова народ, и да започме..ВСВ/ Войната е Г Бизнес, а 'целта' на Сатанистите, е човешката кръв..18:53 21.12.2019
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.