11 души бяха убити тази вечер в руски военен полигон.
Двама граждани на една от страните от ОНД са извършили терористичен акт на полигона на Западния военен окръг в Белгородска област, съобщава РИА Новости
Инцидентът е станал по време на огнева подготовка с доброволци, желаещи да участват в специална военна операция в Украйна.
Нападателите са открили огън от стрелково оръжие по личния състав на едно от подразделенията.
15 човека са откарани в лечебно заведение с наранявания с различна тежест.
Терористите са ликвидирани с ответен огън. На място има служители на реда, дорълват от агенцията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Майна
Жал ми е за укрите, наистина, това ще е ,,убийствено,, за тях...
Коментиран от #7, #14, #24, #28, #36
22:54 15.10.2022
3 Някой
Коментиран от #35
22:55 15.10.2022
4 Русия капитолира!
Коментиран от #9, #47, #55
22:56 15.10.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Я по леко
До коментар #2 от "Майна":
Ей, чшш по леко копейко, мисли малко22:57 15.10.2022
8 ПутлеР
22:57 15.10.2022
9 Някой
До коментар #4 от "Русия капитолира!":
Между другото пише се капитУлация. Като ви дават опорките не ви ли учат как да ги пишете грамотно.Коментиран от #15, #17, #31, #49, #99, #103
22:57 15.10.2022
10 МЪСК
"Starlink е всичко, което е останало на Украйна. Засега“, припомни отново Мъск на 15 октомври.
Американският бизнесмен добави, че ако има желаещи да продължат да предоставят безвъзмездно сателитни комуникации на въоръжените сили на Украйна, той ще бъде много щастлив от това.
Мъск заяви, че Русия се "опитва да убие" сателитната интернет система в Украйна и Starlink може да спре да работи, въпреки ресурсите, инвестирани в нейната защита.
В същото време той коментира новината за предстоящите ядрени учения на НАТО .
„Русия е в състояние напълно да унищожи САЩ и Европа с ядрен удар за по-малко от половин час и обратно. Удивително е колко много хора не знаят за това“, туитна той.
„Ние следваме съвета му“, обясни Мъск, имайки предвид публикацията на бившия украински посланик в Германия Андрий Мелник, който написа „М@й@ат@ му“ на Мъск в началото на октомври .
22:58 15.10.2022
11 РЕАЛИСТ
22:59 15.10.2022
12 Коко
22:59 15.10.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 'къф ти е проблема
До коментар #2 от "Майна":
Мен пък ми е жал за теб, че никога няма да си в състояние да мислиш като норнмален.22:59 15.10.2022
15 Иванушка 🇷🇺
До коментар #9 от "Някой":
Клошарите реват, рублите спират, ще ровите по кофите пак23:01 15.10.2022
16 Керут
23:01 15.10.2022
17 Може и да е неволно😂
До коментар #9 от "Някой":
А в текста видя ли?23:02 15.10.2022
18 Тия доброволци
Това се казва боен дух. Интересно ми е само, дали са крещяли - Путлер ахбар, докъто са се думкали 😵💫😵💫😵💫
23:02 15.10.2022
19 медвед джендер
Коментиран от #39
23:02 15.10.2022
20 Червената Соня 🇻🇳
23:02 15.10.2022
21 Гражданин
Коментиран от #41
23:04 15.10.2022
22 та така...
До коментар #5 от "Aре nуткин закривай keнефа раша":
Ами то не е от днес. сами си обстрелват собствената територия (Белгород вчера), взривяват си газопроводи и мостове, само и само да се изкарат жертва и да имат повод да обстрелват цивилни граждански обекти и инфраструктура.23:05 15.10.2022
23 Един обикновенно равен от Територията
😆 Точно като тази статия , от мисирка.
Коментиран от #34
23:06 15.10.2022
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Следващият да заповяда😂😂😂
Коментиран от #69
23:06 15.10.2022
26 кравар платен
До коментар #6 от "Бесен- _Язовец":
Ти ли си цивилизован ...речника ти е като на лилав римлянин .23:06 15.10.2022
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 матрьошка
До коментар #2 от "Майна":
а ти да не си си загубил акъла , че четеш руските "свободни" медии ?23:07 15.10.2022
29 Като видиш това
и ти става ясно.., че са от "1001 нощ"
23:08 15.10.2022
30 Ушанков
Руска анархия
23:09 15.10.2022
31 Заяждаш се!
До коментар #9 от "Някой":
Човекът после в текста го е написал правилно...!Явно знае как се пише,но се бъзика в заглавието и ти веднага се хващаш и му четеш граматическо конско...Коментиран от #37, #40
23:10 15.10.2022
32 Примати
23:12 15.10.2022
33 Гаглей
23:13 15.10.2022
34 Ци Гун
До коментар #23 от "Един обикновенно равен от Територията":
Гледал съм и "Бащата на яйцето", а най добър е "Рутуту"!23:13 15.10.2022
35 Верно ли
До коментар #3 от "Някой":
Затова ли гаулайтера на Херсон иска евакуация и помощ от РашаХахаха
Коментиран от #177
23:14 15.10.2022
36 Ама
До коментар #2 от "Майна":
Ама ти не беше ли онази дето напусна партията на рубладжиев, щото открадна повече от теб?23:15 15.10.2022
37 Направо се
До коментар #31 от "Заяждаш се!":
Гъбарка ,ама нали някой трябва да се направи на умник хахаха23:15 15.10.2022
38 Гледахте ли го
Коментиран от #45
23:16 15.10.2022
39 Бялата Златка
До коментар #19 от "медвед джендер":
Иска да сме с Евразия (И той не знае какво точно е Евразия,но поназнайва руски,та прочел нещо си).23:16 15.10.2022
40 Рошко
До коментар #31 от "Заяждаш се!":
Тоз дето го е писал заглавието и пренсписал статията утре пак за добро утро ще почне със заразени и умрели от кромид като надраскана плоча, дали да му вярвам на новото му поприще за съчинението за укрия,🤔🤔🤔🤔 май не23:17 15.10.2022
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Червената Соня 🇻🇳
23:18 15.10.2022
43 Голем смях
Коментиран от #56
23:18 15.10.2022
44 Пенкелер
23:19 15.10.2022
45 Силна армия са буквално
До коментар #38 от "Гледахте ли го":
Да ама оня прегазения стана ако беше нормален човек щяха да го събират с пинсетаКоментиран от #51
23:19 15.10.2022
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Предстои
Коментиран от #50
23:22 15.10.2022
49 Путлер ще е декапитазиран 🤣
До коментар #9 от "Някой":
А декапитация знаеш ли какво е?Коментиран от #52
23:22 15.10.2022
50 ВеЧе има клипчета
До коментар #48 от "Предстои":
Сми те вече се предават барабар с бтр-ите🤣🤣Най големия спонсор с техника на Украйна е рашистия
Коментиран от #178
23:24 15.10.2022
51 Дано е оцелял
До коментар #45 от "Силна армия са буквално":
С после как се срина не видя ли? След като му е спаднал адреналина? Едва ли е оживял, премазан гръден кош. Дано е оцелял човечеца де.23:35 15.10.2022
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 оня с коня
23:39 15.10.2022
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 укрия да умира!
До коментар #4 от "Русия капитолира!":
Така, ще е вече всеки ден, блъскай Путин.е ракети докато укро.хохлятия не обяви капитулация и зеления шут не даде фира.Слава на Русия
Коментиран от #58, #78
23:52 15.10.2022
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Голем смях
До коментар #56 от "Само питам":
Руски опорки и измислици.Докато го нямаше Путин ,нямаше и проблеми.Нито в Грузия,нито в Украина,нито в Армения и Азербъйджан..Значи Турция да ни нападне,да си вземе каквото иска ..че то цяла България е била в Османската империя...И ние да се радваме и да хвалим падишаха,че ни взема отново под крилото си .Айде върви да се факяш с простотиите си.А Украйна ще смачка кочината.Коментиран от #98, #102, #163
00:04 16.10.2022
58 Голем смях
До коментар #55 от "укрия да умира!":
Блажени са веруищите.Има да чакаш..но няма да дочакаш.Той и кремълския полуръст няма да дочака.00:06 16.10.2022
59 Яма
Коментиран от #95
00:13 16.10.2022
60 Сравнение с украинския народ
00:15 16.10.2022
61 Двамата нападатели
Коментиран от #67
00:17 16.10.2022
62 Владо
00:19 16.10.2022
63 Няма нужда от НАТО!
Да им дадем време!
00:21 16.10.2022
64 Вагнер възкръснаха ли
Черпили са ги даже с локум и баклава и всички са живи и здрави .
Само на един малко му е прилошало ,че повече е хапнал . Ама съвсем малко.
00:36 16.10.2022
65 Капитан Падна ли ми
От Болгородската болница съобщиха тия цифри
00:39 16.10.2022
66 Ал Джазира
Това само Дълбоко виждащия не го вижда .
00:43 16.10.2022
67 За Россия
До коментар #61 от "Двамата нападатели":
От пандизчиите ли са били нападателите ?Или от лимоновите резанки
Фашистиииии !!!
Коментиран от #68, #72
00:50 16.10.2022
68 От Наташите
До коментар #67 от "За Россия":
Са били бай Ганка като тебе.00:59 16.10.2022
69 Лъки Бой
До коментар #25 от "Следващият да заповяда😂😂😂":
Не бе,Луканков е ако си гладен. Ако си жаден е Суджуков.01:00 16.10.2022
70 Американско говедо
Коментиран от #71
01:15 16.10.2022
71 А ти от
До коментар #70 от "Американско говедо":
къде знаеш, че са доброволци? Митрофанова ли ти го каза?02:33 16.10.2022
72 Д'мин
До коментар #67 от "За Россия":
Били са таджики.02:58 16.10.2022
73 Осведомен
Коментиран от #81
03:22 16.10.2022
74 Значи
03:49 16.10.2022
75 Трънки
05:11 16.10.2022
76 Индиго
05:34 16.10.2022
77 Анти-маймуна
Коментиран от #94
05:42 16.10.2022
78 Доктора
До коментар #55 от "укрия да умира!":
Хапчетата!05:43 16.10.2022
79 Рико
06:20 16.10.2022
80 Москва
Коментиран от #89
06:43 16.10.2022
81 Рико
До коментар #73 от "Осведомен":
В инфото пише за нападатели. Разбира се като за хора отвън. Който е давал караул на полигон, знае какво представлява(би трябвало) - огромно голо поле, заек да си изправи ушите ще го видиш. Полигонът се пази ,освен че е военен обект и затова че там има разположени техника и спални помещения на войниците, не е само за стрелби, това си е бойна единица. Значението на случката не е само в жертвите, голямото значение е в организацията и реда на руската армия. Очен плохо!07:03 16.10.2022
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 шушумиг тишумиров
07:54 16.10.2022
84 Анонимен
07:55 16.10.2022
85 Деа троловете путинофобски
08:10 16.10.2022
86 Мишел
По съвпадение, преди три дни, при нощен опит за превземане на руски наблюдателен пункт в Запорожие, бе унищожена с ТОС Солцепек група от 12 наемници от американския спецназ( тюлени).
Коментиран от #88
08:10 16.10.2022
87 Грозни
08:27 16.10.2022
88 Ако може
До коментар #86 от "Мишел":
…някой линк, ама да не е лента.Ру?08:27 16.10.2022
89 рада дълбоката
До коментар #80 от "Москва":
Дай боже . Има много хора които бъркат Русия с Путин на такива ще кажа да погледнат в тубата " Путин . Милер. Газпром " и ще им стане ясно за какво става дума . А иначе жалко за братушките загинали още преди фронта все пак те не са там заради путин а заради това което се извършваше срещу населението на Донбас 8 години .08:35 16.10.2022
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Борци против тероризма
08:37 16.10.2022
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Дедо Пене
08:41 16.10.2022
94 за Платошкин
До коментар #77 от "Анти-маймуна":
Аз съм русофил но казвам че Мутин е за бесене заедно с Шойгу . Всъщност цялата политическа върхушка с партията "Единна Русия " са за Сибир , аналог тук в България е Герб (естествено не в такива мащаби ) .Коментиран от #175
08:44 16.10.2022
95 факт а не фатки
До коментар #59 от "Яма":
Русия винаги е съществувала и ще съществува (без това да е свързано с кашата в нашите глави ) и не само заради думите на баба Ванга а просто защото е прекалено силна за да я няма .А що се отнася за сегашния президент на руснаците съм напълно съгласен че трябва да си ходи . Бяха допуснати много грешки в хода на операцията които са без аналог и за които руснаците също си задават въпроса а случайни ли са те ?!Коментиран от #97
08:57 16.10.2022
96 8888
08:57 16.10.2022
97 Астроном
До коментар #95 от "факт а не фатки":
Каква Специална операция те гони още? Какви грешки е допуснал Путин? Ако може накратко. Когато една звезда стане Прекалено ярка и Яка-тя умира! Ражда се Черна дупка! Така умират и диктаторите. Стават прекалено яки, прекалено нагли и понякога завличат всичко в Черна дупка!Коментиран от #100
09:07 16.10.2022
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 зор
До коментар #9 от "Някой":
до 9 толкова ли си глупав че не си разбрал писаното и трябва за една буква да запълваш коментарите с твоите глупости09:12 16.10.2022
100 от там
До коментар #97 от "Астроном":
Много си далеко и физически и психически от нещата за да ги разбереш . За какво да се хабя да ти обяснявам след като вече в твоята черна дупка както се изразяваш !!!Коментиран от #107
09:13 16.10.2022
101 Име
Коментиран от #104
09:15 16.10.2022
102 Свърши тая
До коментар #57 от "Голем смях":
Ей това ви бърка най-много в зад,ника значи - Докато нямаше Путин нямаше проблеми!!!Нямаше проблеми Запада да крадат и изнасят богатства, ресурси и пари не с куфарчета, а с влакови композиции! Мислиш ли, че обикновения руснак иска да се върнат "демократичните:" времена на Елцин и Горбаччов, когато буквално умираха от глад и се редяха на километрични опашки за сандвич МакДоналдс и престрелките по улиците между бандити беше нормално ежедневие? Помниш ли как идваха руснаци в България 90-те години по пазари да продавата чайници и самовари, а сега купуват имоти по Ривиерата, Испания, Гърция и Турция? Повече никога няма да допуснат да бъдат излъгани така, както излъгаха предателя Горбачов и пия.ницата Елцин! Свърши тая! Ако ти и останалата западна сво.лоч не сте го разбрали досега, ще го разберете по-късно, но по трудния начин
Коментиран от #106, #109
09:17 16.10.2022
103 запъртъците на демокрацията
До коментар #9 от "Някой":
От къде да знае това нещо как се пише капитулация то е от запъртъците на демокрацията които се народиха след 90г.Коментиран от #105
09:17 16.10.2022
104 коментирахме майка ти снощи
До коментар #101 от "Име":
на карминьол09:18 16.10.2022
105 оооо
До коментар #103 от "запъртъците на демокрацията":
запъртък от преди 1990 😄09:21 16.10.2022
106 Да си дойдем на думата
До коментар #102 от "Свърши тая":
За Олигарсите говориш предполагам? Та значи те са гордоста и лицето на днешна Русия? Нещо да кажеш за нашите Олигарси? А може би и ти самия си олигарх? Точно за този олигархичен модел на управление говорим, че трябва да премахнем! Точно руския корупционен модел е загнезден и у нас, затова и сме на това дередже!Коментиран от #110, #113
09:24 16.10.2022
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 22 бели лади калини
09:27 16.10.2022
109 пак казвам от там
До коментар #102 от "Свърши тая":
С теб съм съгласен само в едно - сравнението с времената на Елцин и Горбачов . От там нататък за да ме разбереш ще ти разкажа един виц . Родил се в една арабска страна бедуин с времето открил нефт и направил от това място богата и преуспяваща страна а в Русия имат всичко не само нефт а цялата Менделеева таблица остана само бедуина да намерят . Погледни в тубата "Путин. Милер.Газпром" там ще ме разбереш напълно ....09:28 16.10.2022
110 кюмюря от Драгалевци
До коментар #106 от "Да си дойдем на думата":
Защо трябва да е руски . Аз бих казал че е славянски например . Това че не можем да си създадем правилното общество не са ни виновни руснаците . По природа сме си такива жалко но ще го спомена крадливи и саможиви и затова и съм казал че ние не можем да живеем в този строй в който сме в момента . Кога някой най накрай ще ПИПНЕ Конституцията с промяна на цифрата на депутатите и куп още спешно нужни промени . Никога !!! Защото на тях и 240 им е добре а и на 480 няма да се откажат !!!Кой реже клона на който седи !!!Коментиран от #117
09:35 16.10.2022
111 Бай ти Ганьо
09:40 16.10.2022
112 ампер
До коментар #107 от "черната дюпка":
Ето казах че си далеко и ти нагледно го показа !ЗА какво питаш тогава - видяла жабата че подковават коня и тя вдигнала краката . Включи си някоя елктр. игра и не се занимавай с "глупости" ! Между другото псуване и обиждане върви само на четири очи ,,,дано си разбрал ама едва лиКоментиран от #162
09:41 16.10.2022
113 Свърши тая
До коментар #106 от "Да си дойдем на думата":
Да, олигарх съм... с 1000 лв заплата и на квартира!:)Написал съм за обикновените руснаци кое биха избрали -демокрацията на Елцин и Горбачов или диктатурата на Путин. И това са ми го споделяли много и то в личен разговор - обикновени хора -шофьор, мед, сестра, счетоводителка, собственик на малък магазин за подаръци...
Това за зашадния модел не става при тях.Просто не става! Това са мечти, утопии!..Както не стана демокрацията и в Афганистан, Либия и къде ли не!
Уважавай руснаците ...и спазвай дистанция! Путин им казваше Не се разширявайте, спазвайте Минските споразумения, а Запада повече от 20 години му се подиграваше, хвърляше пари и оръжие, пропаганда в Украйна срещу Русия и накрая на мечката и писна! Ей с това Запада пресоли супата и сега Украйна и цяла Европа ще трябва да я духат солена... и студена!
Коментиран от #114
09:52 16.10.2022
114 ....
До коментар #113 от "Свърши тая":
"... с 1000 лв заплата и на квартира!:)" Няма нужда да го казваш. Всички "велики" геостратези русофили сте в същото положение. Само ми е интересно, правите ли връзка между положението си и възгледите си, или мислите, че е чиста случайност, че МАСОВО сте така? Самите ти "размисли" показват, че не сте свободни хора. В НОРМАЛНА държава хората имат възможност да ИЗБИРАТ как искат да живеят, а не идва някой да им аказва как е "добре" за тях и кое "става" и кое "не става". И най-важното, хората ИЗБИРАТ да са свободни. Казваш да "уважаваме" руснаците, но задавал ли си си въпроса какво предизвиква уважението в положителен смисъл? Или ти е по-лесно да бълваш опорки, докато руснаците разрушават една мирна държава?Коментиран от #119
10:41 16.10.2022
115 Да да
11:33 16.10.2022
116 За мишките и хората
В отговор на "Свърши тая": в Русия не работи идеята за свобода на избора и за демокрация, защото държавата е изкуствена. Има най-малко 20 републики, които не искат да са в състава й. Чечения доскоро беше най-брутална в несъгласието си, но това не значи, че са единствените. Не можеш да държиш хората насила в рамките на държава, която в своята политика е империя по модел от XIX век.
Иначе, респект на руснаците, които вече напуснаха страната си. Те заслужават уважение, защото са избрали да не бъдат роби на един луд.
Коментиран от #118
11:48 16.10.2022
117 Отговарям
До коментар #110 от "кюмюря от Драгалевци":
Защото руснаците се имат за крайъгълен камък в темелите на Панславизма. Да, вярно е че цялата славянска общност носим тази черта, но руснаците са я превърнали във верую.11:51 16.10.2022
118 Право в десятката!
До коментар #116 от "За мишките и хората":
Какво повече да кажа? Руснаците живеят с мисълта, че са велика империя, която може да амалгамира всичко около нея, но оказва се че завличат всичко в Черна дупка. Там модела Бащица винаги е бил на почит, и се стремят да го наложат на кой ли не. Просто е чудно, как все още има хора вярващи в диктаторския модел, който единственото което успя да промени от Ленин насам, е че си отгледа Олигарси и се превърна в Диктаторско-Олигархичен режим.12:00 16.10.2022
119 Свърши тая
До коментар #114 от "....":
Значи ако бях примерно "бизнесмен" със сергия за чушки и лук на пазара или бръснар с сдна стаичка, един стол и един бръснач и ножица, или клошар с количка и две кучета около него, който "държи" контейнера до супермаркета сигурно бих изглеждал по-добре в очите на "демократичното" общество в твое лице?! :) То нали за да има баровци-демократи като теб трябва да има и бачкатори баламурници като мен...А само мрънкате Ми няма заяарчици, ми няма трактористи, ми няма шивачки, ми няма лопатари... за работа на половин ден 12 ч за мин заплата...Да, така съм избрал да живея и това си е моя работа къде ще живея и на кого и за колко ще работя! И това наистина го оценявам, че мога да избирам, но не и това което ни се втъпява, тук кой да обичаме и кой да мразим. Тези телевизии ще гледате,тези коментари ще слушате. Айде пусни си примерноновините на БТВ от 2015 г да видиш какви ги показват там как нацисти стрелят срешу простестиращиипалят живи хора, как ограничават изучаването на руски и български езици, как прекрояват граници на области за да няма мнозинство на неудобните какндидати..И сега изведнъж - Украйна е цялата в бяло, Русия е сатана! А!?
И никой няма право да каже - Ей, ама то може да има и нещо друго.
Що примерно вместо руски ланали и сайтове, защо не забранят по.мия.рските чалгаканали и високоинтелектуалните ВИП брадъри, Черешки, Ферми и тем подобни гнусотии?! Ама така е много лесно - дай му на простака чалга и ракия и 50 лв на ръка на избори и после - хоп
Коментиран от #120, #122, #128
12:00 16.10.2022
120 Свърши тая
До коментар #119 от "Свърши тая":
Продължениехоп още 8 американски (не даже натовски) бази, още чужди концесии.още закриване на де що има нещо българско и работещо...и яж пластмасови анадолски домати и сирене от демократично сухо мляко!Писна ми от ду.пед.айщината на всички управляваши! Ето и сега още не почнал парламента, но тема номер едно е недоходите, не инфлацията, не цените, не някакви преговори за мир, а най -големия проблем е да не каним Митрофанова, зеления наркоман да ги поздрави по видеото и още първия ден да се гласува изпращане на оръжие на бандеровците! Гнус ме е от тая смрад, това не са моите управляващи!
Коментиран от #123, #124, #125
12:06 16.10.2022
121 За мишките и хората
Тезата ти е без всякакви доказателства и май се оказва силно манипулативна.
12:10 16.10.2022
122 Опорките ти издишат
До коментар #119 от "Свърши тая":
Напипваш на моменти истината, но сляпото русофилство ти пречи да видиш нещата през призмата на свободен човек. При вас всичко опира до Русия, до въздуха и водата за всяко живо същество. Поставяте дори България на второ място след “братушките”. Много ми е криво, когато с някого вървим в една посока, мислим еднакво за проблемите и бъдещето на България, и в момента в който се засегне темата Русия, вие сте способни да зачеркнете всичко!Коментиран от #137
12:12 16.10.2022
123 Не знам от какво ти е писнало
До коментар #120 от "Свърши тая":
…но явно не ти беше писнало от СИВ, от Варшавски договор, от смазване на Пражка пролет, на Унгарската революция 1957, на Солидарност….от руска телевизия….12:16 16.10.2022
124 За мишките и хората
До коментар #120 от "Свърши тая":
До "Свърши тая": Пич, прехвърляш недоволството си от българското правителство върху външни страни. Нали осъзнаваш, че е аналогично да кажеш, че свинската ни кочина е мизерна само защото в съседното село човекът, който продава храната за прасетата, има хубава вила.Коментиран от #126
12:17 16.10.2022
125 Ясно…
До коментар #120 от "Свърши тая":
Щом опря до сухото мляко…. Направо да беше казал-Не искам Демокрация! Искам си Бащицата!Коментиран от #127
12:18 16.10.2022
126 Ех,
До коментар #124 от "За мишките и хората":
…то за него е ясно като бял ден, че Америка ни спускат управниците.12:20 16.10.2022
127 Свърши тая
До коментар #125 от "Ясно…":
Ще ти отговоря...Писна ми от ТАЗИ демокрация...
Искам да имам достойнство! Да има с какво да св похваля като постижение на България! Ама не с историята - с азбуката, със славните българските победи преди векове, с османското робство или че сме на дъното по стандарт и доходи в ЕС! С това ли да се гордея?! Като отида в Испания да не ме свързват с уникалния футболист и завършен простак Стоичков, като ида в Германия и да се държат за джобовете докато говорят..
Преди поне изнасяхме чушки и домати в Русия Болгарский перец беше марка там! Бормашините на Спарки Ловеч са им викали Болгарка, защото са завлядели целия руски пазар....
Сега какво изнасяме?! Части на ишлеме, пшеница и злато за Канада! Всички ни се подиграват и презират и явно и скрито!
Виж на какво приличат улиците, шосетата, градовете и особено селата! Разруха, грозотия и мизерия! Ей това е от ду.пе.дайщината на политиците на всички да угодим! Защото предателите никой не ги обича!
Коментиран от #129, #130, #132, #133, #134, #135
12:47 16.10.2022
128 ...
До коментар #119 от "Свърши тая":
Не бе, другарю, всъщност заплатата ти казва, че си нискоквалифициран, недообразован и нископродуктивен (с ниска добавена стойност на труда) кадър. Обществото се интересува (или поне напредналите общества) от мнението на хора които са обратното на тези неща, защото тези хора са доказали как се прави РАЗВИТИЕ. Това е концепция, която дори ти ще успееш да схванеш. Колкото и да се пънеш и да ти се иска, мнението ти не е с еднаква тежест с това на някой, който е няколко нива над теб в тези отношения. Просто не е.13:02 16.10.2022
129 Не е истина!
До коментар #127 от "Свърши тая":
Забрави да споменеш и чушкопека. За начина по който те посрещат в Испания, Германия…. Не е виновна демокрацията! Нито НАТО, нито пък ЕС, защото без ЕС сега щяхме да сме в Евразийския съюз с 40% безработица и шепа олигарси каращи яхти по-големи от крайцера Москва който беше потопен. Всички неуредици като разбити улици и прочие, се дължат на крадливите ни управници, и народопсихологията на Българина. Корупцията и далавераджийството са ни в ДНК-то и няма отърване още половин век, докато и последния отчаян соц носталгик не си отиде от този свят, и всички млади хора не получат някакво образование на запад или поне да се отъркат до моралните ценности на Западната цивилизация и да скъсат с Балканския и ориенталски начин на мислене!Коментиран от #136
13:07 16.10.2022
130 ....
До коментар #127 от "Свърши тая":
Ти си класическия провален с промито от соца мислене, който търси провала в обясненията извън себе си. Толкова много са проблемите в начина ти на мислене, че не знам откъде да започна, но ще направя няколко забележки (макар че съм сигурен, че ще е напълно напразно). 1) ДОСТОЙНСТВОТО се гради ОТВЪТРЕ. Ако си свестен човек, ако си морален човек, ако си гледаш при ТЕБ всичко да е наред, ако не излиташ в космоса, а си приземен (да не се бърка с нарочно омазал се с кал), ако държиш на важните неща ТОВА създава ДОСТОЙНСТВОТО. Една от бабите ми беше от НАЙ-БЕДНОТО семейство в селото, но имаше достойнство, но не достойнство, което се хранеше от другите или омразата към тях. Тя си гледаше нейната работа и малко я интересуваше какво другите правят, защото ТЯ СИ ИМАШЕ ЦЕЛИ В ЖИВОТА. 2) Ако все пак искаш да се гордееш с България вместо да я ПЛЮЕШ ВИЖ КАКВО ПОСТИГА: дето се вика, даже и в елементарна сфера като спорта (защото да си го кажем честно, спортистите като част от обществото са главно консуматори) България постигна нещо велико, като стана олимпийски шампион в Художествената гимнастика. Нещо, което не бяхме постигали никога. Виж промененото положение на България в Европа. НИКОГА преди България не е имала толкова много влияние в европейските дела. За много има с какво да се гордееш, защо плюеш? Защо поставяш въпроса "най-бедната в ЕС" ЕС е НАЙ-БОГАТИЯ съюз в света. Дори последното място там е доста над средното! Да не говорим, че по данни на ЕБР, българите са из13:22 16.10.2022
131 Член Първи
13:22 16.10.2022
132 ...
До коментар #127 от "Свърши тая":
Виж промененото положение на България в Европа. НИКОГА преди България не е имала толкова много влияние в европейските дела. За много има с какво да се гордееш, защо плюеш? Защо поставяш въпроса "най-бедната в ЕС" ЕС е НАЙ-БОГАТИЯ съюз в света. Дори последното място там е доста над средното! Да не говорим, че по данни на ЕБР, българите са изпреварили Словакия и Полша като лично благосъстояние на глава от населението (т.е. лично богатство). Сега България изнася селскостопански продукти за ЕС, където конкуренцията е ЖЕСТОКА (заради сусидираните производства). Буквално цялата по-качествена българска продукция се изнася за там, затова и в България се внася толкова много продукция от Турция и други места.13:23 16.10.2022
133 ....
До коментар #127 от "Свърши тая":
4) Сега какво изнасяме - съдейки по рекордния ни износ, явно изнасяме, и то доста повече от годините, за които говориш. Това е икономически показател, не въпрос на "мнение". 5) Продължаваш да плюеш, но аз живея на Запад и ще ти кажа, че българите и България са много уважавани, стига да не си слагат сами пречки Просто западняците уважават градивното и постиженията и (без изненада) не уважават простотиите. Даже си си подготвил психологически спасителен пояс като говориш за "скрито презрение". Нека позная, ще ми кажеш, че само се преструват, че ни уважават. Кой може да те убеди в обратното - когато фактите от реалността говорят друго, ти се впускаш в нездрави фантазии, които да ти пасната на умствената нагласа, която си избрал да следваш. Това си е твой проблем, никой няма да седне да се занимава с това да ти посочва, че си разведен с реалността. Сори.13:24 16.10.2022
134 ....
До коментар #127 от "Свърши тая":
6) Много неща не са както ги искаме, но ще ги оправим, само ако искаме и работим за това. С мрънкане няма да стане. Също така. Нещата сега са НЕИЗМЕРИМО по-добри в сравнение с 10-15 години назад! Това е повод да сме оптимисти, че с избрените работа и постоянство, ще са ОЩЕ ПО-ДОБРЕ!13:25 16.10.2022
135 Кога
До коментар #127 от "Свърши тая":
можеше да видиш Българските гвардейци да водят парада в дена на Националния Празник на Франция? Кога?13:26 16.10.2022
136 ...
До коментар #129 от "Не е истина!":
"Забрави да споменеш и чушкопека. За начина по който те посрещат в Испания, Германия…. Не е виновна демокрацията! " Може би е виновно впечателнието, което голяма част от нашите сънародници създават там. Личните ми наблюдения са, че доста хора с проблематичен манталитет отидоха там. За римсляните всички знаем, но и голяма част от българите нито имаха знанията, нито качествата да живеят НОРМАЛНО в тези държави, съответно привличаха критики за различните си поведения. Хората очакват, ако си отишъл В ДОМА ИМ, да се съобразяваш с тях и техните традиции. Някои българи си мислят, че това не важи за тях. Интересно обаче, дали ако се случи ОБРАТНОТО, мислят отново така.13:28 16.10.2022
137 Свърши тая
До коментар #122 от "Опорките ти издишат":
Не е сляпо русофилство! На времето и аз съм си мечтал за... дет викаше великия Попандов И ние пушиме цигари Марлборо и дъвчем бонбонки Тик-Так ....Но това дето са ни дали Русия и СССР още ни храни Да споменавам ли АЕЦ, заводи, фабрики, машини, даже армията ни още е с руско и съветско въоръжение...
Е да .. с 8 американски чережа за 3 млрд лв
Но да не зачиташ този, който ти е дал свобода...
Все едно да се откажеш от майка си и баща си! Предателите никой не ги обича! Всички ги презират! Това е унижение!
Коментиран от #138, #139, #141, #142, #143, #144, #145, #147
13:29 16.10.2022
138 Пак си в грешка
До коментар #137 от "Свърши тая":
“Обичам таз земя голяма(БКП) тъй както си обичам мама!”Нито Свобода са ни донесли, нито просперитет! И кой е длъжен да обича таз земя голяма повече от майка си и баща си? Само промитите мозъчета расли, образовани и моделирани по руски модел, като Павлик Морозов.
Коментиран от #148
13:36 16.10.2022
139 Уикипедия
До коментар #137 от "Свърши тая":
В историческата литература терминът „Княжество България“ най-често се използва, за да се разграничи северната българска държава (зависима по Берлинския договор от Османската империя) от османската автономна област Източна Румелия (с по-малка степен на независимост), представляваща днес по-голямата част от Южна България.Коментиран от #140
13:46 16.10.2022
140 Това
До коментар #139 от "Уикипедия":
Само Емоционално наричаме края на Руско-Турската война Освобождение! Дефакто сме останали зависими, васали.13:50 16.10.2022
141 И пак
До коментар #137 от "Свърши тая":
….показваш сляпата си любов към Матушката! Щом си способен да я сравниш с майка си и баща си, сигурно би я поставил и преди тях ако се наложи да избираш.13:54 16.10.2022
142 ....
До коментар #137 от "Свърши тая":
Ще направя още няколко забележки, и дано те ти дадат някаква истинска перспектива, защото си затънал в руско промиване на мозъка: 1) Русия няма за цел да "дава", за да ти е добре. В най-добрия случай (а случая с България не е такъв) Русия е правила неща, които да я укрепят: в контекста на СИВ всяка поробена от Русия страна служеше за производствен капацитет за задоволяване на руския пазар. Сега ще ти кажа четири неща които показват, че България не беше нищо повече от регулиран трудов лагер: 1) на българските "заводи" не се позволяваше НИКАКВА ИНОВАЦИЯ, която не се одобряваше директно от Москва. Печално известен е случая с българските телевизори и отдела за развойна дейност на Велико Търново, който на два пъти е бил спиран от пускане на телевизионен приемник за цветна телевизия, защото ...... България няма как да има цветна телевизия преди "великия" СССР. Това е разказано в музея на радиото и телевизията, лично от Главния Инженер по развойна дейност по това време ... не без известно огорчение. 2) Не се правеха никакви оптимизации, за повишаване на качеството на производството, отново, ако това не съответстваше на политиката на московските другаре Това е и причината защо 30% (средно) от продукцията на българските заводи, беше БРАК. Само да ти дам някаква представа - на Запад този процент е бил 2-3 по това време, а в съвременно западно предприятие се гони съотношение 1 към 1 МИЛИОН 3) ОГРОМНА част от българските заводи "дадени" ни от руснаците са НАРОЧНО посКоментиран от #146
13:58 16.10.2022
143 ....
До коментар #137 от "Свърши тая":
3) ОГРОМНА част от българските заводи "дадени" ни от руснаците са НАРОЧНО посторени, за да са губещи. Такъв е примера с "перлата" на българската индустрия от това време - Кремиковци. Кремиковци НИКОГА не е имало печалба, а ВСИЧКИ оценки за неговата работа и съществуване са еднозначни, че той представлява една катастрофа на всяко ниво, което можеш да си представиш - позициониране, ефективност, екология и логистика. Само болен мозък, който активно иска да НАВРЕДИ на икономиката, прави огромен стоманолеярен завод възможно най-далеч от своите ОСНОВНИ СУРОВИНИ, построен на едни от НАЙ-ПЛОДОРОДНИТЕ по това време почви, построен в КОТЛОВИНА, където екологичния ефект от емисиите му е КАТАСТРОФАЛЕН. Неслучайно България фалираше средно през 15 години във "великия" Комунизъм. Работата на великите заводи го причиняваше.13:59 16.10.2022
144 ....
До коментар #137 от "Свърши тая":
СЪЩОТО се отнася до "великата" ни армия: България е поддържала ВВС с размерите на тези на Западна Германия или Франция. Страни с 10 пъти по-голямо население, територия и, най-важното - икономики, които да плащат за тази работа. Няма нужда да обяснявам колко скъпо струва да се поддържа армия. И всичко това за да можем да "удържим" "враговете", за 48 часа (това е било в официалната военна доктрина на НРБ от онова време). Не да ги преборим, просто да ги задържим за малко. 3) Руснаците НЕ са ни дали никаква "свобода". България не се освобождава след 1878 година. Прочети какъв е статута на Княжество България и на Източна Румелия, за да не се излагаш. Това е от 5ти клас по История. И двете части остават съответно под руска и турска опека. Всъщност, руснаците са ПРОТИВ Съединението, за което се опитват да противостоят, включително насърчавайки съседни ни държави да ни атакуват, и ПРОТИВ обявяването на НЕЗАВИСИМОСТТА на България. Това са НЕОСПОРИМИ ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТИ, които ВСЕКИ българин, който претендира, че иска да има достойнство, трябва да ЗНАЕ.14:00 16.10.2022
145 ....
До коментар #137 от "Свърши тая":
Руската имперска политика на Балканите е имала за цел да ни превърне в руски плацдарм за последващо разширение на Русия в посока Бяло море и Проливите. Това е широкоизвестно. Приказките за "освобождение" са резултат от руската пропаганда, опитваща се да прикрие въпросните амбиции като "услуга". Маска, която пада когато става ясно, че българите наистина искат Независимост. Обиждаш българите и България, като наричаш руските завоеватели "майка и баща". Те дори не са мащеха. Те са пастрока, който се прибира пиян вечер, и започва да бие заварените деца, защото не са негови, и защото няма никакъв морал. Унижение е това което демонстрираш: фрапиращо непознаване на собствената си история, плюс ужасяващо изкривяване на истината, само и само да е в мир със фантасмагоричния свят, който руската пропаганда ти е набила в главата.14:00 16.10.2022
146 Допълнение
До коментар #142 от "....":
Нямаме право на износ за Западна Европа без съгласието на СССР. Нямаме право на коопериране със западни фирми-завода на Рено в Пловдив просъществува по-малко от една година.14:01 16.10.2022
147 Питам просто
До коментар #137 от "Свърши тая":
“Не е сляпо русофилство! На времето и аз съм си мечтал за... дет викаше великия Попандов И ние пушиме цигари Марлборо и дъвчем бонбонки Тик-Так ....”Да не би да не си могъл да постигнеш мечтите си и от там идва тази сляпа омраза към “джендърите”?
14:13 16.10.2022
148 Свърши тая
До коментар #138 от "Пак си в грешка":
Уфф...много можем да спорим... Та нямам време да свърша някоя полезна работа, но ми е интересно..Разбира се, че нещата не са черни или бели... Значи по обвиненията към мен - соц носталгик нискоквалифициран, необразован, нископлатен ..
Да имал съм привилегията да живея и в онова време, да уча в нормално училище, институт... Когато се влизаше и завършваше с изпит, а не разиграваха томболи с награди за записалите се...
И заплатата ми, разбира се не е толкова - написах го провокативно, защото много хора работят за толкова ..
И освен това ...живял съм в чужбина 2 год в Англия...
Наистина хубаво уредено...няма спор!
Бях принуден просто 2012-14, бяха тежки години тук поне за мен.. Стъпих си на краката и се върнах, защото никога не съм искал да бягам и имах надежди...
За спорта много помня и знам... Сега с тази титла - добре...
А помниш ли едно време 3-ти на олимпиада в Москва 8 златни медала, Сеул 88 10 златни...
Имаше класации за Спортист на годината отделно за мъже и за жени...и всички все шампиони и медалисти...
Сега победител някой който е станал 5 някъде си...
За футбола биехме и Ливърпул и Байерн и Барселона, Милан, Ювентус( даже отбори като Марек, Берое, Академик Сф)...
Сега ни представят като успех победа срещу Гиблартар, Андора или Люксембург...тези май даже не ги бихме...
А едно време дънехме Турция, Норвегия, Финландия и т.н. мача почваше от 3:0 нагоре ..
Разбираш ли какво дъно е спорта?!
Ти виждал ли си пълен стадион( или айде поне 5
Коментиран от #149, #150, #151
14:21 16.10.2022
149 Свърши тая
До коментар #148 от "Свърши тая":
ПродължениеТи виждал ли си пълен стадион( или айде поне 5-7 хил души) стадион наживо примерно между някакви средни отбори Сливен и Пирин да речем?!
Къде е това сега. Отборите са пълни с не.гра пътешественици, берачи на банани...
Четеш съставите и си мислиш това за български отбори ли пишат тия?!
Кажи с това ли да се гордеем?!
Кажи в какви европейски дела България е прокарала и наложила свои интереси?!
Там за Македония нещо се запъна, ама пак клекнахме... За межд.шофьори там нещо уж се напъваше Джамбазки, но не успя...
Пак Макарона си наложи своето ..
И какво като изнасяме жито?! Поне баници и вафли да изнасяхме, малко добавена стойност...А, да .. и тока изнасяме...ама евтиния! А скъпия на ВЕИ олигарсите си ни го пробутват тук да им го плащаме ..
А...и не съм казал да обичаш Русия...
Но поне да оценяваш, що--годе обективно това което имаме с нейна помощ!
Уффг извинявай...нямам толкова време!
Айде със здраве!
Коментиран от #152
14:26 16.10.2022
150 Проясняват се нещата….
До коментар #148 от "Свърши тая":
“Бях принуден просто 2012-14, бяха тежки години тук поне за мен.. Стъпих си на краката и се върнах, защото никога не съм искал да бягам и имах надежди...”Ти не си избягал бе човек, ти си излязъл законно като гражданин на ЕС, стъпил си на краката, но идеологическата ти подготовка и дългогодишното промиване на мозъка те е накарало да се върнеш. Не си издържал изпита.
14:27 16.10.2022
151 ....
До коментар #148 от "Свърши тая":
Това не са "обвинения", а констатации. Да наричаш живота в признат авторитарен режим "привилегия" трябва да си МНОГО зле с морала. Ама наистина МНОГО. Великото "качество" на образванието от онова време можеш да разбереш ..... по себе си. Говориш за "стъпване на краката" и (предполагаемо) не напълно по твоя план работене в Англия. Нека позная: селскостопански бригади, сторителство или шофьор. Човек с добри квалификации и сериозни професионални умения няма нужда да работи такава работа. Винаги ме е изумявало, как русофилите не могат да извлекат изводи от най-очевидния пример, който имат - СЕБЕ СИ! Какво ниво на ЗОМБИРАНЕ е нужно, за да игнорираш СОБСТВЕНИЯ си опит? За спорта отново: знаеш ли, че българския национален отбор по Кикбокс току що завоюва световната титла отборно на първенството в Италия? Кубрат Пулев е най-високо стигналия в профи бокса българин. Петър Стойчев е многократен победител на ФИНА, Калоян Махлянов е единствения европеец, печелил Купата на Императора и т.н. и т.н.Коментиран от #153, #167
14:33 16.10.2022
152 За спорта няма да говоря!
До коментар #149 от "Свърши тая":
За интересите на България обаче трябва да се изкоментира. Специално за шофьорите ни и закона който уреди проблема с фирмите фантоми, шофирането по 14-15 часа на ден, и така нататък, аз лично смятам че няма място за спор! Дори от гледна точка на безопастността на движението, да не говорим за данъчна политика и отнемане на бизнес. Ние много обичаме да се жалваме относно цените и заплатите у нас и в Германия, но никога не слагаме в сметките данъците, производителността на труд, трудовите застраховки и осигуряване….14:39 16.10.2022
153 Точно така
До коментар #151 от "....":
“Винаги ме е изумявало, как русофилите не могат да извлекат изводи от най-очевидния пример, който имат - СЕБЕ СИ! Какво ниво на ЗОМБИРАНЕ е нужно, за да игнорираш СОБСТВЕНИЯ си опит?”А също така търсене на вината у другия, чакаме другите да влезнат в крак пък ние после. Това е норма на поведение на русофила соц. носталгик.
Коментиран от #161
14:47 16.10.2022
154 Люси Дяковска
Коментиран от #155
14:50 16.10.2022
155 Рико
До коментар #154 от "Люси Дяковска":
Към Люси Дяковска : Установена ли е националността на атакувалите? Важно е какви са. Кой е етносът първи извадил ятагана. Колкото е по-голям този етнос, толкова по-голяма ще бъде експлозията.Коментиран от #156
14:58 16.10.2022
156 Скоро
До коментар #155 от "Рико":
Много скоро чергата около Русия ще гори от всички страни.Коментиран от #157
15:10 16.10.2022
157 Рико
До коментар #156 от "Скоро":
Руснаците сами отвориха ада на сепаратизма в Украйна, сега ще си го получат на своя територия.15:20 16.10.2022
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Никой
15:28 16.10.2022
160 Гост
15:32 16.10.2022
161 Това
До коментар #153 от "Точно така":
Са зверове в човешки образ в главите им хаос мръсотия нищо друго това са те думата русофили е за маскировка15:34 16.10.2022
162 къде ти е
До коментар #112 от "ампер":
дюпката?16:46 16.10.2022
163 Дъ-Ге
До коментар #57 от "Голем смях":
Турция няма нужда да ни напада отначало. Вече си има създадена система. До преди да се узакони косовския въпрос не беше възможно. По заповед от УСАта беше узаконено и от ООН да се отцепват райони от държави и да се обявяват за държави, а после ако искат да са самостоятелни си е тяхна работа. Но вече като самостоятелна държава имат право да искат да се присъединят към която си искат държава. Така че първо за онези части за които говориш ще организират едни кланета и после големия брат ще окаже помощ и така ще се обявят за отделна държава, а после ще се присъединят към големия брат или директно през новия парламента или с референдум. Така че за това може да благодариш на твоите господари УСАта. Те отвориха кутията на Пандора и връщане назад няма и да има. И не си мисли, че НАТО ще се впише за нас в този спор. Даже много си мисля, че и такъв вариант се върти около тиквите на трибуквената държава като подарък на Ердо, за да спре някои руско-турски проекти. А Ердо е хитър и може да направи и едното и другото.17:05 16.10.2022
164 Дъ-Ге
17:29 16.10.2022
165 Дъ-Ге
17:38 16.10.2022
166 де факто
17:53 16.10.2022
167 Свърши тая
До коментар #151 от "....":
Та да ти отговоря, да не си мислиш.че бягам щото няма какво да кажа.Първо ако обичаш да не ми пишеш с големи букви. Второ - вадиш някакви думи от това,което съм писал и почваш да ги дъвчеш, като си правиш някави твои фантазии и заключения, за което аз едва ли не трябва да почна да ти се обяснявам, че не съм камила. Пример - казвам, че не съм искал да бягам, ти ми казваш Ама не си бягал. Е какво да ти кажа?! Не съм издържал "изпита" и затова съм се върнал...Обясних ти...После - какво съм работил - нито едно от това, което си изброил... В Ми 6 работех...ама не казвай на никого!:)
И знам историята - Санстефанския договор е договор между Османската империя и Русия! И България е пак разделена..не на две, а на 3 - Македония си остава под османска власт! Ама катоказваш, че Русия е била против съединението, защо не казваш, че и Австро-Унгария е била, Англия е била...нали е удобно да само Русия е виновна!
То всичките 2,5 млн емигранти половината са по ферми, ягоди и камиони, а другата половина като теб -професори кой в Оксфорд, кой в Кембридж, кой в Йейл...Така..И не Плюя по България, а си казвам мнението, което каквото и да драскаш тук си е точно така,дори и да не си го признаваш! ... и сега ще ти го напиша с голени букви за да го разбереш:
НИКОГА не съм говорил лошо за България пред чужденци и в чужбина...Напротив изтъквал съм успехи или някакви пл+сове -природа, история, доколкото все пак има...Но няма в днешно време да кажа Ей това го направи Българин и
Коментиран от #168, #169, #170
18:11 16.10.2022
168 Свърши тая
До коментар #167 от "Свърши тая":
ПродължениеНИКОГА не съм говорил лошо за България пред чужденци или в чужбина...Напротив изтъквал съм успехи или някакви плюсове -природа, история, доколкото все пак има...Но няма в днешно време да кажа Ей това го направи българин или България преди 2-3, 5 години!
А ти какво направи за България оттам където се намираш? Висиш си знаме на нац.прзник и се кичиш мартеници?! Така и не ми отговаряш на въпросите какво е отстояла България в ЕС като чисто български интерес? И какви са тия спортни успехи? Някакви маловажни спортове от които се интерсуват само оня дето се състезаваи брат му и баща му? Аз ти говоря за всепризнати, популярни и олимпийски спортове, ти ми говориш за федербал и прескочи кобила. И още... явно нямаш връзка с българското образование...масовото образование имам предвид какво е нивото...Деца в 6-7 клас не могат да четат, не знае кога се пише З и С, таблица за умножение...неуважение и не възпитано отношение към учителя...Това е масово! Чалга и ци.гания
Нямам предвид елитни гимназии, които ученици печелятс медаи по физика, химия и...какво? Вземат си куфарчето и в Хага, или Единбург... Ти не разбираш ли че масовото ниво е това, което вдига нивото на цялото?! Имаше ли такава масова неграмотност - функционална или каквато и да била друга преди 30 години?! Ето това е функция на държавата и управляващите..Да се наложи с добро или не толова добро!
Кажи някакви факти дай примери, но такива да има някаква съпоставимост. Ето световмяия рекорд на
Коментиран от #171
18:17 16.10.2022
169 Свърши тая
До коментар #167 от "Свърши тая":
продължениеКажи някакви факти дай примери, но такива да има някаква съпоставимост. Ето световмяия рекорд на Сефка 30 и няколко години непобеден ти ми казваш Калоян Махлянов - купа на императора...Нерде Рим, нерде Токио!
18:32 16.10.2022
170 ....
До коментар #167 от "Свърши тая":
"В МИ 6 работех" А аз си мислех, че разговарям с нормален човек :))))) Казваш, спортовете непопулярни а? Значи, другарю, за да те върна малко в реалността: даже по време на олимпийския турнир, залата по художествена гимнастика е пълна главно с .... роднини на състезателите, плюс техни съотборници от други спортове. Толкова "популярна" е Художествената гимнастика в световен мащаб. От друга страна спорта който оприличи на "прескочи кобила" бокса, милиони го тренират, още десетки милиони го практикуват, когато се стигне до важни мачове, не само че залата е пълна с хора, платили прескъпи билети, ами боксьорчетата вземат нЕкакви понякога 9 цифрени ! суми, защото има достатачно голям интерес по целия свят за пей пър вю. Пък "федербала" сумо, има една някаква нацийка има няма 130 МИЛИОНА, която има хилядолетна традиция в спорта, и в която сумистите са БОГОВЕ. Иначе нЕма значение, щото ганчето от Долно Конаре е казал така. Австро-Унгария на нас не ни се пише "освободител", затова няма какво да коментирам дали Австро-Унгария е била за или против българската независимост. От друга страна лъжливата Русия се, и затова има за какво да отговаря за измамите си, включително и тези, които се е опитвала да наложи в България по този въпрос.Коментиран от #172
20:08 16.10.2022
171 ....
До коментар #168 от "Свърши тая":
" Ето това е функция на държавата и управляващите..Да се наложи с добро или не толова добро!" Нека позная: "с не толкова добро" = силовите методи на комунистическата диктатура.20:11 16.10.2022
172 Свърши тая
До коментар #170 от "....":
Значи много сериозно почваш да си противоречиш! В началото ме наричапе необразован, нискоквалифициран, зомбиран, промит мозък и какво ли не, а сега изведнъж ставам нормален човек?! Е кое е вярно> Не че има някакво знаечние за мен де, ама говори не добре за тебе...Та за спортовете значи не съмискал даправя сравнение на федербал с бокс или предкочи кобила със сумо...Написах го за образност,. Да,наистина признавам бокса за спорт, но този - олимпийския! И там наистана имахме уникални боксьори итехните успехи - на Г, Костадинов, Петър Лесов, Ив. Маринов. Д. Петров,С. Тодоров са много по-ценни за мен и за българския спорт, отолкото милионите пари спечелени от братя Пулеви на профиринга...То май иначе само Тервел има един бронз на олимпиада и това е...И някакви победи в някакви версии не ги знам и изобщо не ме вълнува, защото това е шоу, бизнес и едва накрая идва реда на спорта!
Та така и не ми отговаряш...Какво направи за България като живееш в чужбина? Какви успехи е извоювала, за какво се е преборила в ЕС с някакъв закон, който има огромно значение за много българи, така и не разбрах!
Освен да гласуват като пудели там по заповед на тази европартия, на онзи комисар (а тези еврокомисари, не са като онези комисари, нали...ти да не си помислиш нещо)! Зашо не премахмат тия зелени сделки, а? За да плащаме и да плащаме буквално за тоя дето духа! Ама не- така е казал някой си, най-вероятно от САЩ, че газа от Русия, не е демократичен, а газа от Азербейджан, к
Коментиран от #174
21:49 16.10.2022
173 но проблем
21:52 16.10.2022
174 Свърши тая
До коментар #172 от "Свърши тая":
ПродължениеАма не- така е казал някой си, най-вероятно от САЩ, че газа от Русия, не е демократичен, а газа от Азербейджан, който обстрелва Армения и където президента е син на бившия президент, виж този газ е демократичен! Или този от Катар или Йемен, където убиват жени с камъни, защото съгрешила с някого! А виж газ няма да купуваме от Русия, че спонспорираме Путин, ама виж нефт може! Аман от Ду/педайщина и двойни и тройни стандарти! Нямам предвид водката Троен стандарт!:)
21:54 16.10.2022
175 Слушай
До коментар #94 от "за Платошкин":
Русофил не значи рублофил,а тук са повечето рублофили22:10 16.10.2022
176 все лошо
22:49 16.10.2022
177 Но пък рашистан
До коментар #35 от "Верно ли":
им предлага да се евакуират в руски територии. И съответно оказана помощ за адаптиране в новата родина. Чудя се дали няма и да ги мобилизира после? Херсонците имам в предвид.23:29 16.10.2022
178 Пролетта събраха доста изоставена
До коментар #50 от "ВеЧе има клипчета":
техника. Сега ще е същото.23:32 16.10.2022
179 мдаа
10:42 17.10.2022
180 Анонимен
14:16 20.10.2022