7 Август, 2014 11:08 14 902 36

Първи подробности за новото BMW 7er

  • bmw-
  • 7er

Станаха известни първите подробности около новата генерация на баварския флагман 7er. Официалната премиера на седана е насрочена за есента на 2015 година и ще се състои в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт. Сега, година и два месеца по-рано, един от шефовете на BMW Норберт Райтхофер разказа някои интересни подробности, касаещи предстоящия луксозен седан.

Една от основните насоки, в която усилено работят инженерите от Мюнхен, е намаляването на теглото на автомобила. При новата "седмица" това ще бъде постигнато за сметка на използваните материали като алуминий и въглеродни нишки. Освен това Райтхофер споделя, че предстоящата седма серия на BMW ще се изгражда на удължена модулна платформа, на която вече се правят новите трета и четвърта серия.

Под капака на автомобила ще се монтира доста богата гама от мотори. Ще са налични, както четири- и шестцилиндрови турбоагрегати, така и V-образни осем- и дванайсетцилиндрови двигатели. Работният обем на въпросните дизелови и бензинови мотори ще е от 2.0 до 6.0 литра. Агрегатите ще се комплектуват с иновационна деветстепенна автоматична скоростна кутия, която в зависимост от версията ще предава въртящия момент на задните или на четирите колела.

Най-мощната модификация ще е BMW M7, която ще разполага с 4.4-литров агрегат с два турбокомпресора. Мощността на М7 ще надвишава 600 конски сили. Не е изключена и появата на хибридна версия, но по този въпрос все още не е взето окончателно решение. И накрая Райтхофер споделя, че дизайнът на "седмицата" ще бъде сходен с този на концепцията Vision Future Luxury, показана на автосалона в Пекин тази пролет. В салона пък се очакват доста приятни изненади, но макар в интернет пространството да се появи интериорна снимка, те все още се пазят в тайна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Монго

    6 5 Отговор
    Еее, ама тези фарове приличат на шпатули...

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Кобрата

    4 7 Отговор
    BMW-то е страхотна машина

    Коментиран от #4

  • 4 Монго

    2 9 Отговор

    До коментар #3 от "Кобрата":

    За това изобщо не ми идва на акъла да споря...
  • 5 zendera

    4 6 Отговор
    Колата е страхотна .Но все пак да се обърна към специалистите-ще има 4,6,8 и 12 цилиндрови двигатели:от 2.0-6.0 литра.За всекиго по нещо,какво сега няма да ви хареса?Питам по повод на това че критикувахте,че 7ма серия щяла да има 4 цил.двигатели.Е,ще има и 12 цил.Купувайте от 6-литровия вариант..

    Коментиран от #18

  • 6 Николай Стоянов

    3 7 Отговор
    Това може да е най-грозният модел на БМВ след 1-ва серия.

    Коментиран от #7

  • 7 Киро Стоев

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "Николай Стоянов":

    то понеже другите модели са им много хубави.
    грозни и чупливи

    Коментиран от #20, #21

  • 8 zendera

    1 7 Отговор
    Все пак добре е,че се престрашиха да планират производството на М7...Чакам го още с появата на Е32...
  • 9 Ивайло Желев

    7 6 Отговор
    В момента БМВ са най-назад в high сегмента от конкурентите си от Ауди и Мерц.. Пълен смях е факта, че има опция за двулитров двигател на 2 тонното прасе.. Ако тоя рендър ще има нещо общо с крайния вариант най-добре да осъдят дизайнера си.. Задницата 99% копирана от новото S-coupe, а за предницата просто нямам думи...

    Коментиран от #10, #11

  • 10 zendera

    3 6 Отговор

    До коментар #9 от "Ивайло Желев":

    Невежо,Мерцедес първи вкараха 4 цилиндъра в своята ЕС класа.Да ти е познат модела S 250cdi-2.1-204ps..

    Коментиран от #12

  • 11 триста итридесети

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Ивайло Желев":

    Дори и 7 серия ще е далеч от 2 тона с двулитров двигател.
    750i с V8 4400 кубика (F01) е със собствено тегло 1920 кг, в което е включен и шофьора.
  • 12 Ивайло Желев

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "zendera":

    Баце не съм и казал, че и Мерцедес не са допуснали грешка, просто на такива коли не им ходят 4-цилиндрови двигателчета :) Даже и варианта за 4.7 с 2 турбини пак не им ходи, защото това не са спортни автомобили, а луксозни за чички, които ако нямат огледало не могат да си видят оная работа

    Коментиран от #13

  • 13 zendera

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Ивайло Желев":

    Е,не съм много съгласен с тебе.АМГ моделите на Мерцедес например през годините станаха много популярни и вървежни,а и много респектиращи с динамиката си.Кой ги кара е отделен въпрос.Какво значение има дали водачът ще е млад 20-25г или 40-50г?Или пък на повече...
  • 14 Иляз Дормушев

    0 3 Отговор


    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=804846429546944&set=a.403829569648634.95634.100000647835025&type=3&theater

    Коментиран от #15

  • 15 Иляз Дормушев

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Иляз Дормушев":

    Вижте с по-малките решетки(бъбреци) ... мисля че е по добре
  • 16 наско стоилов

    2 5 Отговор
    Леле че то много ГРОЗНО
  • 17 PIRANHA

    3 3 Отговор
    Т'ва ми прилича на нещо средно между еС клас купе в задницата и А8 отпред и с лека прилика със старата 7ма серия в бъбреците, дано това да не е реалния дизайн на новата 7ма серия, че още повече клиенти ще се насочат към Мерцедес-Бенц
  • 18 скар фейс

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "zendera":

    И на мен много ми харесва приятел!
  • 19

    4 4 Отговор
    По изтънен и издължен силует, ето това е нещо по елегантно вече, мислех си че пак ще направят нещо прекалено раздуто и дебело изглеждащо тоя път съм приятно изненадан.
  • 20 Златин Славчев

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Киро Стоев":

    saglasen sam v mejdo drugoto che sa chuplivi

    Коментиран от #25

  • 21 Златин Славчев

    5 4 Отговор

    До коментар #7 от "Киро Стоев":

    v bmw ne mi haresva che proizvejdat novi koli pak izglejdat na starite modeli ne promeniat mn dizaina
  • 22 S Doichinov

    2 3 Отговор
    Всичко ок ама тези фарове!!!Дизайнера не е за съд,взима си парите а резултата се вижда-няма по грозна предница.Като има кой да му дава мангизи защо да не ги вземе.За 100лв.щях да им нарисувам по-добра.Предния капак ударен ли е или така ще изглежда?Скоро няма да настигнат Ауди и Мерц с външен вид.
  • 23 Easy ryder

    2 3 Отговор
    Крис Бенгъл си има наследници.Явно БМВ обичат да дават пари за грозен дизайн.Но какво се чудим,щом има промити мозъци,които и кофа за боклук да видят с надпис БМВ ще изплезят езици и ще зпочнат хвалби за някакви псевдо уникални качества на кофата.

    Иначе всичко ще си е по старому.Неоправдано скъпа кола за комплексари,която още първата година рязко губи от цената си.

    Коментиран от #26

  • 25 Симеон Тасев

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "Златин Славчев":

    бмв е кола за хора с пари не за бедни хейтъри

    Коментиран от #27

  • 26 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #23 от "Easy ryder":

    Добре тогава, карай си оправдано евтините си пластмасови японски кошници и остави другите да решават кое е неоправдано и кое не е, защото май никога не си се качвал на 7ца, за да даваш компетентно мнение. Супер т*пи коментари от сорта, че всички немски луксозни коли са за комплексари само показват колко сте смешни. Комплексари, комплексари ама нека да се возят на меко заобиколени от лукс, а ти да се друсаш в Сивика.

    Коментиран от #28, #30, #31

  • 27 Златин Славчев

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Симеон Тасев":

    vinagi sabirash minusite na kolko si
  • 28 brake point

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Никой":

    Като ти гледам умния коментар ще си караш дръгливата тройка,която друса повече от сивика и ще си мислиш,че японците правят само малки коли.
    Иди се помоли на дилърите на Лексъс да те повозят на кола,че с тези скапани трошки,които карате съвсем ви се размътва мозъка.На лекса седалката прави и шиацу масаж ще се изкефиш

    Коментиран от #29

  • 29 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #28 от "brake point":

    А и иди се повози на седма серия или Ес класа, че само тройки в главата ти...
  • 30 Easy ryder

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Никой":

    Въобще не си в час,говориш за пластмаси и други глупости.Ясно е че не си в час.Ако беше се качвал в нов японски модел от среден клас да не говорим за лукс щеше да знаеш,че е по добре направен от БМВ.Любопитно е че дори принц Алберт предпочете Lexus за сватбата си пред BMW.Сигурно не е бил информиран като теб за "пластмасовите японски кошници"
    Съвета на колегата е добър,иди виж помоли да ти покажат това онова.Ще останеш много учуден.Не е срамно,че не знаеш,срамно е да продължаваш да говориш за неща,които не си виждал.

    Коментиран от #33

  • 31 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Никой":

  • 32 galaxy

    0 2 Отговор
    Голям автомобил!!! Браво!!!
  • 33 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "Easy ryder":

    Знам качеството на 5та серия, знам и качеството на Мазда 6. Особено за интериора ако си се качвал и в двата автомобила е ясно, че на БМВ-то е много по-качествен. Не отричам, че Лексусите са луксозни, но нека бъдем честни - кенефи за комплексари не е определение за никое БМВ в момента. Казвам пластмасови, защото тука повечето хора, имат някакви стари кошници от ниския клас и си позволяват да коментират коли, които дори не са докосвали. Какво е предпочел за сватбата си принц Алберт, знаеш ли колко ми дреме. Една кола е много повече от лъскава обвивка за фукане и сватби. Няма какво да отричам, че сегашните Лексуси много ми харесват откъм дизайн и сигурно са наистина добри коли. Въпросът е, че коментирате коли в които не сте се качвали като в момента се съмнявам някой тук да има нов Лексус. Старите изобщо не ги броим. Докато БМВ и Мерцедес превземаха пазара на луксозните коли с е23, е32, е38, е65 и W116, W126, W140, W220 Лексус още правеха бавни и грозни коли за заблудените американци ако трябва да сме честни.

    Коментиран от #34

  • 34 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Никой":

    Малко бъркаш нещата.Мазда 6 се сравнява с БМВ 3,4 не с 5.Хонда Акорд също.Като сравниш какво има в една "тройка" и съответно в тези модели ще се окаже че те са и с по комфортна возия и по удобни особено за по едри хора.Да не говорим колко по надеждни са от бавареца.
    А това че повечето хора имат по евтини стари модели какво общо има.Тук всеки си казва мнението.на някой не му харесва дизайна на БМВ,защо това трябва да ви подлудява и да почва плюенето за "пластмасови кошници".
    Повечето "беенвисти" карат дърти тройки и петици в които има също толкова евтини пластмаси.Все едно плюете по себе си.
    А това че преди 20 -30 години нямало такива лексуси говори само колко бързо се променя света колко често трябва да си сверяваме часовника преди да се изказваме за някой производител какво и как прави.

    Коментиран от #35

  • 35 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Easy ryder":

    Не е вярно. Мазда 6 поне откъм габарите е в класа на 5та серия. Разбира се, че ще епо-просторна като е по-галяма и практически се озовава в класа на F10, където просто няма база за сравнение.
    И така да е сравни ми този интериор


    С този:


    Също така има разлика в това да не харесваш дизайна и да я наричаш неоправдано скъпа кола за комплексари;)

    Коментиран от #36

  • 36 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Никой":

    Пак казвам.Петицата на БМВ не е в класа на Мазда6.Тройката е там.Това че Мазда ти дава повече пространство е само плюс.Ако искаш и по цени ги сравни.Маздата е около 50 бона с всички екстри.Остъргана тройка почва от 60 бона.Петицата почва от 80.
    БМВ 5 трябва да сравняваш с Лексъс GS,Honda legend.
    Сравняват се сравними неща.Много ясно че Sкласа ще е по луксозно обзаведена от Мазда 3 примерно.
    За да няма празни приказки отиваш в шоурумите на Leksus,Infiniti примерно оглеждаш,ако искаш снимки прави и после ела да кажеш какво има БМВ което тези коли нямат.
    Що се отнася до комплексарщина не веднъж сме чели стистики и от Германия и от други държави за процента хора които смятат собствеиците на БМВ за нагли и избиващи комплексите си на пътя.
    В Англия дори успели да изпреварят шофьорите на баничарки и бусове по наглост.А това си е голямо постижение.

    Коментиран от #37

  • 37 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Easy ryder":

    mazda 6 e mega slabata kola mnogo im se razvaliat dvigatelite