Станаха известни първите подробности около новата генерация на баварския флагман 7er. Официалната премиера на седана е насрочена за есента на 2015 година и ще се състои в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт. Сега, година и два месеца по-рано, един от шефовете на BMW Норберт Райтхофер разказа някои интересни подробности, касаещи предстоящия луксозен седан.
Една от основните насоки, в която усилено работят инженерите от Мюнхен, е намаляването на теглото на автомобила. При новата "седмица" това ще бъде постигнато за сметка на използваните материали като алуминий и въглеродни нишки. Освен това Райтхофер споделя, че предстоящата седма серия на BMW ще се изгражда на удължена модулна платформа, на която вече се правят новите трета и четвърта серия.
Под капака на автомобила ще се монтира доста богата гама от мотори. Ще са налични, както четири- и шестцилиндрови турбоагрегати, така и V-образни осем- и дванайсетцилиндрови двигатели. Работният обем на въпросните дизелови и бензинови мотори ще е от 2.0 до 6.0 литра. Агрегатите ще се комплектуват с иновационна деветстепенна автоматична скоростна кутия, която в зависимост от версията ще предава въртящия момент на задните или на четирите колела.
Най-мощната модификация ще е BMW M7, която ще разполага с 4.4-литров агрегат с два турбокомпресора. Мощността на М7 ще надвишава 600 конски сили. Не е изключена и появата на хибридна версия, но по този въпрос все още не е взето окончателно решение. И накрая Райтхофер споделя, че дизайнът на "седмицата" ще бъде сходен с този на концепцията Vision Future Luxury, показана на автосалона в Пекин тази пролет. В салона пък се очакват доста приятни изненади, но макар в интернет пространството да се появи интериорна снимка, те все още се пазят в тайна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Монго
Коментиран от #2
11:42 07.08.2014
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Кобрата
Коментиран от #4
12:53 07.08.2014
4 Монго
До коментар #3 от "Кобрата":
За това изобщо не ми идва на акъла да споря...13:48 07.08.2014
5 zendera
Коментиран от #18
13:51 07.08.2014
6 Николай Стоянов
Коментиран от #7
13:53 07.08.2014
7 Киро Стоев
До коментар #6 от "Николай Стоянов":
то понеже другите модели са им много хубави.грозни и чупливи
Коментиран от #20, #21
13:56 07.08.2014
8 zendera
14:05 07.08.2014
9 Ивайло Желев
Коментиран от #10, #11
14:12 07.08.2014
10 zendera
До коментар #9 от "Ивайло Желев":
Невежо,Мерцедес първи вкараха 4 цилиндъра в своята ЕС класа.Да ти е познат модела S 250cdi-2.1-204ps..Коментиран от #12
14:18 07.08.2014
11 триста итридесети
До коментар #9 от "Ивайло Желев":
Дори и 7 серия ще е далеч от 2 тона с двулитров двигател.750i с V8 4400 кубика (F01) е със собствено тегло 1920 кг, в което е включен и шофьора.
14:41 07.08.2014
12 Ивайло Желев
До коментар #10 от "zendera":
Баце не съм и казал, че и Мерцедес не са допуснали грешка, просто на такива коли не им ходят 4-цилиндрови двигателчета :) Даже и варианта за 4.7 с 2 турбини пак не им ходи, защото това не са спортни автомобили, а луксозни за чички, които ако нямат огледало не могат да си видят оная работаКоментиран от #13
14:44 07.08.2014
13 zendera
До коментар #12 от "Ивайло Желев":
Е,не съм много съгласен с тебе.АМГ моделите на Мерцедес например през годините станаха много популярни и вървежни,а и много респектиращи с динамиката си.Кой ги кара е отделен въпрос.Какво значение има дали водачът ще е млад 20-25г или 40-50г?Или пък на повече...14:53 07.08.2014
14 Иляз Дормушев
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=804846429546944&set=a.403829569648634.95634.100000647835025&type=3&theater
Коментиран от #15
15:28 07.08.2014
15 Иляз Дормушев
До коментар #14 от "Иляз Дормушев":
Вижте с по-малките решетки(бъбреци) ... мисля че е по добре15:29 07.08.2014
16 наско стоилов
19:58 07.08.2014
17 PIRANHA
22:12 07.08.2014
18 скар фейс
До коментар #5 от "zendera":
И на мен много ми харесва приятел!00:41 08.08.2014
19
07:40 08.08.2014
20 Златин Славчев
До коментар #7 от "Киро Стоев":
saglasen sam v mejdo drugoto che sa chupliviКоментиран от #25
17:28 08.08.2014
21 Златин Славчев
До коментар #7 от "Киро Стоев":
v bmw ne mi haresva che proizvejdat novi koli pak izglejdat na starite modeli ne promeniat mn dizaina17:33 08.08.2014
22 S Doichinov
22:36 08.08.2014
23 Easy ryder
Иначе всичко ще си е по старому.Неоправдано скъпа кола за комплексари,която още първата година рязко губи от цената си.
Коментиран от #26
10:46 10.08.2014
25 Симеон Тасев
До коментар #20 от "Златин Славчев":
бмв е кола за хора с пари не за бедни хейтъриКоментиран от #27
13:06 10.08.2014
26 Никой
До коментар #23 от "Easy ryder":
Добре тогава, карай си оправдано евтините си пластмасови японски кошници и остави другите да решават кое е неоправдано и кое не е, защото май никога не си се качвал на 7ца, за да даваш компетентно мнение. Супер т*пи коментари от сорта, че всички немски луксозни коли са за комплексари само показват колко сте смешни. Комплексари, комплексари ама нека да се возят на меко заобиколени от лукс, а ти да се друсаш в Сивика.Коментиран от #28, #30, #31
22:46 10.08.2014
27 Златин Славчев
До коментар #25 от "Симеон Тасев":
vinagi sabirash minusite na kolko si23:10 10.08.2014
28 brake point
До коментар #26 от "Никой":
Като ти гледам умния коментар ще си караш дръгливата тройка,която друса повече от сивика и ще си мислиш,че японците правят само малки коли.Иди се помоли на дилърите на Лексъс да те повозят на кола,че с тези скапани трошки,които карате съвсем ви се размътва мозъка.На лекса седалката прави и шиацу масаж ще се изкефиш
Коментиран от #29
12:28 11.08.2014
29 Никой
До коментар #28 от "brake point":
А и иди се повози на седма серия или Ес класа, че само тройки в главата ти...12:37 11.08.2014
30 Easy ryder
До коментар #26 от "Никой":
Въобще не си в час,говориш за пластмаси и други глупости.Ясно е че не си в час.Ако беше се качвал в нов японски модел от среден клас да не говорим за лукс щеше да знаеш,че е по добре направен от БМВ.Любопитно е че дори принц Алберт предпочете Lexus за сватбата си пред BMW.Сигурно не е бил информиран като теб за "пластмасовите японски кошници"Съвета на колегата е добър,иди виж помоли да ти покажат това онова.Ще останеш много учуден.Не е срамно,че не знаеш,срамно е да продължаваш да говориш за неща,които не си виждал.
Коментиран от #33
19:43 11.08.2014
31 Easy ryder
До коментар #26 от "Никой":
19:48 11.08.2014
32 galaxy
21:28 11.08.2014
33 Никой
До коментар #30 от "Easy ryder":
Знам качеството на 5та серия, знам и качеството на Мазда 6. Особено за интериора ако си се качвал и в двата автомобила е ясно, че на БМВ-то е много по-качествен. Не отричам, че Лексусите са луксозни, но нека бъдем честни - кенефи за комплексари не е определение за никое БМВ в момента. Казвам пластмасови, защото тука повечето хора, имат някакви стари кошници от ниския клас и си позволяват да коментират коли, които дори не са докосвали. Какво е предпочел за сватбата си принц Алберт, знаеш ли колко ми дреме. Една кола е много повече от лъскава обвивка за фукане и сватби. Няма какво да отричам, че сегашните Лексуси много ми харесват откъм дизайн и сигурно са наистина добри коли. Въпросът е, че коментирате коли в които не сте се качвали като в момента се съмнявам някой тук да има нов Лексус. Старите изобщо не ги броим. Докато БМВ и Мерцедес превземаха пазара на луксозните коли с е23, е32, е38, е65 и W116, W126, W140, W220 Лексус още правеха бавни и грозни коли за заблудените американци ако трябва да сме честни.Коментиран от #34
15:55 12.08.2014
34 Easy ryder
До коментар #33 от "Никой":
Малко бъркаш нещата.Мазда 6 се сравнява с БМВ 3,4 не с 5.Хонда Акорд също.Като сравниш какво има в една "тройка" и съответно в тези модели ще се окаже че те са и с по комфортна возия и по удобни особено за по едри хора.Да не говорим колко по надеждни са от бавареца.А това че повечето хора имат по евтини стари модели какво общо има.Тук всеки си казва мнението.на някой не му харесва дизайна на БМВ,защо това трябва да ви подлудява и да почва плюенето за "пластмасови кошници".
Повечето "беенвисти" карат дърти тройки и петици в които има също толкова евтини пластмаси.Все едно плюете по себе си.
А това че преди 20 -30 години нямало такива лексуси говори само колко бързо се променя света колко често трябва да си сверяваме часовника преди да се изказваме за някой производител какво и как прави.
Коментиран от #35
21:33 12.08.2014
35 Никой
До коментар #34 от "Easy ryder":
Не е вярно. Мазда 6 поне откъм габарите е в класа на 5та серия. Разбира се, че ще епо-просторна като е по-галяма и практически се озовава в класа на F10, където просто няма база за сравнение.И така да е сравни ми този интериор
С този:
Също така има разлика в това да не харесваш дизайна и да я наричаш неоправдано скъпа кола за комплексари;)
Коментиран от #36
22:38 12.08.2014
36 Easy ryder
До коментар #35 от "Никой":
Пак казвам.Петицата на БМВ не е в класа на Мазда6.Тройката е там.Това че Мазда ти дава повече пространство е само плюс.Ако искаш и по цени ги сравни.Маздата е около 50 бона с всички екстри.Остъргана тройка почва от 60 бона.Петицата почва от 80.БМВ 5 трябва да сравняваш с Лексъс GS,Honda legend.
Сравняват се сравними неща.Много ясно че Sкласа ще е по луксозно обзаведена от Мазда 3 примерно.
За да няма празни приказки отиваш в шоурумите на Leksus,Infiniti примерно оглеждаш,ако искаш снимки прави и после ела да кажеш какво има БМВ което тези коли нямат.
Що се отнася до комплексарщина не веднъж сме чели стистики и от Германия и от други държави за процента хора които смятат собствеиците на БМВ за нагли и избиващи комплексите си на пътя.
В Англия дори успели да изпреварят шофьорите на баничарки и бусове по наглост.А това си е голямо постижение.
Коментиран от #37
01:17 13.08.2014
37 Златин Славчев
До коментар #36 от "Easy ryder":
mazda 6 e mega slabata kola mnogo im se razvaliat dvigatelite10:59 13.08.2014