ФАКТИ.БГ

Golf за лоши пътища

Публикувана: 25 Септември, 2014 10:54 Обновена: 25 Септември, 2014 10:57
75 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10298
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Пресслужбата на Volkswagen разпрати до медиите снимки и информация за нова модификация комбито Golf, която марката ще покаже на изложението в Париж. "Всъдеходната" версия на бестселъра ще носи името Alltrack по подобие на баткото Passat.



Golf-ът за лоши пътища има 20 мм по-висок клиренс от стандартното комби и стои на 16 см от пътя. Снабден е със система за задвижване на четирите колела 4Motion с муфа Haldex от пето поколение и електронна имитация на блокируем преден мост.



Alltrack ще се предлага с три турбодвигателя. Бензиновият 1.8-литров мотор развива 180 к.с. и ускорява автомобила от място до 100 км/ч за 7.8 секунди. Дизелите са с обем 1.6 и 2.0 литра. Малкият генерира 110 коня и 250 Нм, а вторият има две мощностни версии със 150 и 184 к.с. (340 и 380 Нм).



Най-мощната нафтова версия работи в комплект с шестстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Така оборудван, Golf Alltrack "лепи стотака" за 7.8 секунди.



Продажбите в Европа започват догодина. Базовата версия ще струва €29 260.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Shmeker
1 Отговор
340 и 380 Nm

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +1

ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
2 Отговор
Ще повърна от противната червена немска кофа,за лоши пътища машината е само една-Нисан Джук

Коментиран от #10


Оценка:
-8 +0

Име:
3 Отговор
По-висок клиренс добре, но нещо гумите са много близко до калниците... Нещо гледам няма бавни скорости - не ме вълнува..... Outback...

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +2

Гост
4 Отговор
Сега и ако направят и кола за нашите пътища на цена за нашите заплати са идеални

Оценка:
-1 +0

Пакман
5 Отговор
Харесвам голф но не и комбито. По принцип смятам че не трябва да има голф комби. И тази олтрак версия не трябваше да идва. Би ми харесало много повече ако беше олтрак на обикновен голф, след като тази версия я има на пасата би било по различно и свежо да се напраави на хечбеков голф. И като цяло тези нови модели които излизат и излизат през ден не ме радват изобщо. Говоря като цяло от всички марки. Човек да се чуди кой модел да гледа. Това че има по богат избор е ясно но избора си го имаше и преди. Всичко вече става много по безсмислено и още повече, натоварват все повече и повече производствени мощности за колкото да има нови модели. Вместо това тази енергия може да се впрегне за нещо много по смислено

Коментиран от #8


Оценка:
-1 +2

Ghost
6 Отговор
Дошо-Дошооооо, момче заблудено, къв Нисан Джук бе, та това е най-грозното нещо на света, дори новата Лада Нива е по-красива от него, а и здравината му може да се спори, а това че ти си се прекарал, а недей да заблуждаваш другите.

Оценка:
-2 +3

Shmeker
7 Отговор

До коментар #3 от "Име:":


За кво са ти бавни скорости? Тва е странно за кола

Коментиран от #9


Оценка:
-4 +1

Shmeker
8 Отговор

До коментар #5 от "Пакман":


Бора и Джета комби май е по-добре. Трябва да оставят голфа хеч и толкоз.

Оценка:
-2 +1

Име:
9 Отговор

До коментар #7 от "Shmeker":


Ползвам си ги често често. Супер си е да ги имаш на кола да! Огромни байри, каравани, теглене на каквото се сетиш, каране в кал, голям сняг. А бе за 1 истински офроуд автомобил бавните са задължителни. Затова в офроуд леките коли - Субару и нищо друго. + hill holder, който е вкаран още началото на 90те си е супер екстра за офроуд и всякакви потегляния при наклон!
Иначе какво ламтите за голф комби? Какво лошо има да има голф гомби и пасат комби, колкото повече - толкова повече...

Коментиран от #15, #18


Оценка:
-1 +2

Дошо
10 Отговор

До коментар #2 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":


Абе и ръчна количка става.Само да не е някой боклук на ВАГените

Оценка:
-4 +3

Кобрата
11 Отговор
Много добре изглежда колата, интериорът е свеж и просторен, много добра визия браво

Оценка:
-2 +0

Стоян Стоянов
12 Отговор
абе ОК свежо, просторно и т.н суперлативи, но нужно ли е комби версия на Голф?! Има си Пасат, Венто/Джета, че и Бора - и аз подкрепям колегата, че гоуфо трябва да си е хеч , 2-врато купе и едно кабрио най-много.
А като прибавим и колекцията от продуктите на Ауди, Шкода, Сеат (те повечето се подобни: изградени на еднакви платформи, предлагащи еднакви гами ДВГ - като изключим естествено високите класове) , мисля че не е нужно да "базикат" голф-а.

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +1

Пакман
13 Отговор

До коментар #12 от "Стоян Стоянов":


Това исках да кажа. Все пак имат Ауди които за мен са най добрите в комбитата

Оценка:
-3 +1

Румен Янев
14 Отговор
Това било голф за лоши пътища???А за добри пътища имало ли е голф някога???Айде дойче-поклонниците на минуситееее!!!

Оценка:
-2 +0

Аман от лапета
15 Отговор

До коментар #9 от "Име:":


@9 а да си се замислял че не е все едно бензин 150 коня и много по малък въртящ момент при много по високи обороти в сравнение с дизел?!?! А да ти е хрумвало, че на скорост дизела спира много по добре от бензина заради по високата компресия?! А да ти е хрумвало, че на дизела скоростите (особенно 1 и 2-ра) са по къси респективно са един вид в някаква степен бавни?! Стига си учил "дедо" как се праяти деца, че ставаш смешен! Елментарен си! И това е най-мекият епитет който ми идва на ум...

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +1

Симеон Тасев
16 Отговор
yes най-после голф стана кола

Оценка:
-2 +0

S Doichinov
17 Отговор
Голфа ми харесва,даже бих си взел един ама no money,no funny

Оценка:
-2 +1

Shmeker
18 Отговор

До коментар #9 от "Име:":


Аве при 380 Nm въртящ момент може и без бавни.

Оценка:
-4 +0

Име:
19 Отговор

До коментар #15 от "Аман от лапета":


Хубаво карай си нафтовата печка, мен си ме остави да се мъча с бензина и ненужните бавни хахахаххахаха. Нали се сещаш кой производител пести? Батенце какво да си говорим, докосни се до нещо истинско и после говори глупости. Първо ходи покарай малко офроуд и после ми говори за въртящ момент и как не ти трябват понижаващи предавки. Този голф комби е идеален за сняг и черни пътища, много по-добър от която и да е кола, която не е 4х4 за пътуване в такива условия. Но винаги има нещо по-подходящо!

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +3

Shmeker
20 Отговор

До коментар #19 от "Име:":


Точно за офроуд дизелът е най-добре. Всъщност ТДИ от край време са си много приятни и за каране, ама ти няма как да знаеш.
Бавни скорости съм виждал на мършавите японски двигатели - имаше едно време Mitsubishi Tredia 1.5 4х4 с бавни скорости.
Субару си ги оставиха в моделната гама, което е нещо хубаво по принцип, щото атмосферен бензинов мотор с повечко коне, каквито са най-разпространените им мотори, нямат почти никакъв въртящ момент в ниските обороти

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +0

Мони НСА
21 Отговор
ваг с пореден клозет

Оценка:
-1 +2

Shmeker
22 Отговор
С един натокан такъв голф с як мотор ще правя кръгчета около всеки подобен мерцедес

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +1

bibendum
23 Отговор
Като се качи на пясъка ще стане ясно дали има достатъчно въртящ момент. Те Алдитата Алроуд там редовно засядат. И на бащата Форестъра заседна на пясък с бавни.

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +1

Shmeker
24 Отговор

До коментар #23 от "bibendum":


То на пясък може да заседне и да се закопае почти всичко. Не мисля че е някакъв критерий, но по принцип съм далеч от мнението, че бавните скорости са лоша екстра.

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +0

bibendum
25 Отговор

До коментар #24 от "Shmeker":


Аз не съм засядал с моята джипка. Колкото по-леко, толкова по-добре. Кефих се максимално, докато мъжете в униформа не дойдоха и казаха, че това все пак е плаж :)

Оценка:
-0 +0

Shmeker
26 Отговор

До коментар #1 от "Shmeker":


1.9 TDI с куатро тежи около 1300 кила, което е леко. Ако е някое от големите - те са малко под 2 тона

Оценка:
-1 +0

Име:
27 Отговор

До коментар #20 от "Shmeker":


А бе ти някога изобщо карал ли си субару? Бензин 1.8 105к.с и се кара до 2500 оборота като върви много приятно. Нямало въртящ момент в ниските...... :D :D :D :D :D Направо ти се чудя защо ръсиш глупост след глупост ей така просто си ги измисляш за да не ти е скучно. Карал съм 1.9 TDI почти половин година!

Коментиран от #28, #29, #30


Оценка:
-0 +1

Shmeker
28 Отговор

До коментар #27 от "Име:":


Да. Аз говорех за по-новите мотори. 1.8 105 коня е архаичен, едно време един познат идваше да си прави Леоне-то в моя сервиз

Оценка:
-1 +0

Аман от лапета
29 Отговор

До коментар #27 от "Име:":


@27 - Ще гръмнеш бойлера от смях, бе сектант. Субару 1.8 103 коня е 147нм/4400об/мин! Къде му търсиш момент под 2500?! И била приятна. Глей сега - обикновен голф 3 от преди 20 години с 1.8 моноинжекция (90коня) е 145нм/2500!!!! То ако умрелото субару е приятно, то голф 3 в върхът на сладоледа!!! Нафтата е 235нм/1900об/мин. - 1.9тди 110кс. Ще ти сцепи жълтата катафалки и по нагорно и с багаж. Натоварена с ремърке пак ще дърпа! Всеми се ограмоти малко, че се излагаш мощно! Като искам офроуд си има джипове за целта дето пред тях субаруто ти е смешно. За пестене не ми говори, че съвсем се оака. Я виж къде са евтините пластмаси и тенекии по тънки от консерва!
Докосни се ти до нещо истинско! Аз карам! Смехурко! Само дето не изкара, че бензиновия японски сандък само заради един редуктор е най-великото нещо на света.... Мъка!

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +0

Сульо
30 Отговор

До коментар #27 от "Име:":


@27 http://www.youtube.com/watch?v=n7Ftcg1pqwc Я виж един дето си мисли, че само бензина е за каране. Разнесе го печката като че ли е на разходка в парка. После ела пак говори за въртящ момент и на кой му трябва бавни.

Оценка:
-1 +0

Име:
31 Отговор

До коментар #29 от "Аман от лапета":


Върви повече и? Какво от това? Боли ме мене че някой щял да ме изпреварва натоварен с багаж.... Говорите за дизелите като за некви спортни автомобили, което е смешно! Разграничи спортните автомобили от семейните ежедневки ако можеш. Става дума за съвсем различно нещо. И сам знаеш какво имам предвид не се прави на ударен само и само да оплюеш нещо...

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +2

Shmeker
32 Отговор

До коментар #31 от "Име:":


Да. Спортни са. Пак Audi. И твоя любим Льоман. Легенда.

Оценка:
-2 +0

Мони НСА
33 Отговор

До коментар #22 от "Shmeker":


Мерцедес толкова постен няма.а относно кръгчета нормално за продукт на ваг да си го караш само из квартала защото после си го прибираш на пътна помощ.

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +2

34
Този коментар е премахнат от модератор.
Shmeker
35 Отговор

До коментар #33 от "Мони НСА":


Що? Vag прави колите си с части с които правят колите си и Мерцедес

Коментиран от #36


Оценка:
-3 +0

Мони НСА
36 Отговор

До коментар #35 от "Shmeker":


тогава как ще обясниш редовните дефекти на клозетите от ВАГ?

Коментиран от #37, #59


Оценка:
-1 +2

Shmeker
37 Отговор

До коментар #36 от "Мони НСА":


Ами виж в сайта reliabilityindex.com мерцедесите какви лоши индекси имат и как VW са доста по-добре. Имат и те някои модели, които са зле, но като цяло са много по-добре.
А иначе всичко, което се сглобява в Англия (Фордове, Воксхоли, Тойоти, Мазди, НИсани) в тоя сайт е по-надеждно от другите марки, предполага, се сещате защо

Коментиран от #38


Оценка:
-3 +0

Мони НСА
38 Отговор

До коментар #37 от "Shmeker":


VW никога няма да са на нивото на Мерцедес.даже е срамно да ги сравняваш .

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +1

Shmeker
39 Отговор

До коментар #38 от "Мони НСА":


Когато направиха Фаетон Мерцедсе нямаха алтернативна кола, Фаетонът може цял денда се кара по магистрала с около 300

Коментиран от #40, #41


Оценка:
-2 +0

Мони НСА
40 Отговор

До коментар #39 от "Shmeker":


Фаетон е автомобил които целеше да се конкурира с С класата но и там ваг удариха на камък.относно здравината на този автомобил ще ти кажа следното,красива е и масивна и до там.всички ли Фаетони развиват 300 бе пич?

Коментиран от #42, #44


Оценка:
-1 +1

Дошо
41 Отговор

До коментар #39 от "Shmeker":


Ще кара половин час и после отива в Надин.Тия пропагандни партенки на СОЦваген си ги пази за себе си.Тия произвеждат най-големите боклуци в света

Коментиран от #43, #45


Оценка:
-1 +2

Shmeker
42 Отговор

До коментар #40 от "Мони НСА":


Не. Това е идеята на колата. Това е заданието към инженерите.

Оценка:
-3 +0

Shmeker
43 Отговор

До коментар #41 от "Дошо":


Нисан фалираха в началото на новия век

Оценка:
-4 +0

Shmeker
44 Отговор

До коментар #40 от "Мони НСА":


Фаетон е бил повече ориентиран към комфорта, докато А8 е по-спортна.

S-klasse е много по-чуплива кола, не знам що се заблуждаваш:
http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/209

Ето ти и за Phaeton:
http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/390

Коментиран от #46


Оценка:
-4 +0

Мони НСА
45 Отговор

До коментар #41 от "Дошо":


и там няма да го искат че са мластмасови

Оценка:
-1 +3

Мони НСА
46 Отговор

До коментар #44 от "Shmeker":


ти С класа си виждал само на снимка.Фаетон караше мои приятел служебен, един от първите в БГ и цитирам дословно това е наи голямото л..но на ВАГ.За А 8 няма да говоря че там е страшно.Както казва Любослав Пенев Фаетона го карам само в БГ че на вън ме е страх че ще ме остави на пътя някъде.

Оценка:
-1 +3

Мони НСА
47 Отговор
VW Phaeton 5.0 V10 313ph,до 2006 кутиите правят проблем при включване на задна блокират.Заминава им електрониката/електромоторчетата и не подлежат на ремонт, завода производител при такъв случай препоръчва да се сменят и двете турбини комплект.файтона има една от най-скъпите поддръжки за тип лимузина - по скъпа е и от на S-class.

Оценка:
-1 +3

Shmeker
48 Отговор
Аз ти показвам фякти. Не съм автор на reliabilityindex.com . Кутиите може и да блокират, ама S-klasse явно си имат своите проблеми, които са повече.

Коментиран от #49, #50


Оценка:
-2 +0

Мони НСА
49 Отговор

До коментар #48 от "Shmeker":


аз пък ти казвам че сам изминал със С класа 250000км и проблеми ЗЕРО.А А8 е таралеж в гащите.имаики в предвит че Phaeton е евтино копие на А8 нещата са трагични.

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +0

Мони НСА
50 Отговор

До коментар #48 от "Shmeker":


ти си чети и вярваи на списанията

Коментиран от #52


Оценка:
-1 +1

Shmeker
51 Отговор

До коментар #49 от "Мони НСА":


Е да, и след това на около 300 000 км. почват проблемите с тампоните на задния мост на S-klasse. Там става интересно, щото оригиналните струват почти колкото ремонта на кутията на фаетона

Коментиран от #54


Оценка:
-2 +0

Shmeker
52 Отговор

До коментар #50 от "Мони НСА":


reliabilityindex.com не е списание. Това е сайт на застрахователната система WARRANTY DIRECT в UK. До колкото знам с нея се правят застраховки, които да покриват ремонтите и отказите по колите, не просто някакво си каско.

Коментиран от #53


Оценка:
-2 +0

Shmeker
53 Отговор

До коментар #52 от "Shmeker":


... Нещо като удължена гаранция.

Оценка:
-3 +0

Мони НСА
54 Отговор

До коментар #51 от "Shmeker":


то Phaeton до 300000км няма да искара та камоли да мислиш за тампони хаха.относно тампоните на задният мост нещо си в грешка.нито са скъпи нито трошливи.единственото в което сам признал Phaeton е здравите възглавници.не знам защо не слагат от тях на Туарега които страда доста.

Коментиран от #55


Оценка:
-0 +1

Shmeker
55 Отговор

До коментар #54 от "Мони НСА":


Еми да, то и мерцедес S-класа няма над 300 000 в мобилето

Коментиран от #56


Оценка:
-3 +0

Мони НСА
56 Отговор

До коментар #55 от "Shmeker":


е то в мобилето има и 15 год автомобили на по 90000км ама кои ли им вярва.ти явно вярваш и черпиш инфо само от издания а не от собствен опит и наблюдения

Оценка:
-1 +1

Shmeker
57 Отговор
Начи няма проблеми поне едно 150000 км. може да се кара и фаетона и мерцедеса без да се счупи по твойта логика

Коментиран от #58


Оценка:
-2 +0

58
Този коментар е премахнат от модератор.
Кобрата
59 Отговор

До коментар #36 от "Мони НСА":


Кои дефекти? При всяка марка са възможни дефекти, но рекордьор по дефекти са GM. Volkswagen имаха проблем с DSG кутиите, но го отстраниха бързо.
Когато грешката е еднократна няма проблем, но ако се повтаря на едно и също място многократно, тогава тя се превръща в незнание.

Коментиран от #62


Оценка:
-3 +1

Кобрата
60 Отговор
А да не би да забравихте и дефектите от японските дараци или просто си затваряте очите?

Оценка:
-1 +4

Autohouse Randm
61 Отговор
Кобрата imash li 18 godini?

Оценка:
-0 +3

Мони НСА
62 Отговор

До коментар #59 от "Кобрата":


боклуците на GM са ясни но пък на ваг са още по ясни

Коментиран от #64


Оценка:
-0 +2

мануел апостолов
63 Отговор
много добре излежда колицата.имах Бора комби и бях много доволен.дано новите са здрави че много лоши неща се говорят за новите колици на ВАГ.

Оценка:
-0 +3

Shmeker
64 Отговор

До коментар #62 от "Мони НСА":


Мерцедес са най-ясни. Дървени, тромави и лишени от техническите предимства на БМВ и АУДИ. При това най-ненадеждни.

Коментиран от #65, #66


Оценка:
-3 +0

Мони НСА
65 Отговор

До коментар #64 от "Shmeker":


всичко изказано от теб е много точно описание на псевдо продукциата на ваг.ваг носят лоша слава на немското,демек срамят немското производство.

Оценка:
-0 +2

66
Този коментар е премахнат от модератор.
Shmeker
67 Отговор

До коментар #66 от "Dani":


Имам 3 автомобила

Коментиран от #68


Оценка:
-1 +0

Autohouse Randm
68 Отговор

До коментар #67 от "Shmeker":


to ne e vaprosa chovek kolko koli ima a kakvi.

Коментиран от #69


Оценка:
-0 +0

Shmeker
69 Отговор

До коментар #68 от "Autohouse Randm":


BMW, Audi, VW

Оценка:
-0 +0

Стоян Стоянов
70 Отговор
... е като ги имаш тези 3-те какви са ти впечатленията? В смисъл , не смяташ ли че VW наистина насят лоша слава на германските автомобили, както каза един колега по-долу? Има ли въобще нещо във ваген-а, по което да превъзхожда БМВ-то? Или пък нискобюджетните им производни като Сеат и Шкода ??? 1000 сходни модела на едни и същи платформи с различни ламарини - те сигурно вече повече от китайските станаха тия ВАГ-продукти

Коментиран от #71


Оценка:
-0 +0

Shmeker
71 Отговор

До коментар #70 от "Стоян Стоянов":


BMW-то ми като ново преди 12 години е било 100 000 лв. (Модел E39 Touring M52TUB28)
VW-то ми е било около 45 000 лв. (Passat Variant B5 1.9 TDI 115 hp)

И двата автомобила са комби. И двата автомобила са добре обезшумени, като BMW-то е супер рафинирано с тоя шестак.
VW-то също бих казал доста обезшумено за класа си, като се има предвид че 1.9 ТДИ ПД са доста дрезгави и неспокойни по начало.

Окачване: И двата автомобила са с алуминиево окачване, като БМВ-то е алуминиево и отзад. Пасатът вози по-меко и е по-проходим, БМВ-то е с M-tehnik окачване и е доста стегнато.
БМВ-то е на въздух отзад, като го товариш се самонивилира.

Поведение: В завой БМВ-то е по-балансирано, тук е силата на БМВ-то... страшен кеф, усещаш пътя... Разбираш, че няма друга такава кола ако си я карал няколко месеца и изведнъж се качиш на нещо друго.. Трябват ти 2 часа насаме с БМВ-то да си оправиш карането.... вече си осъзнал какво точно ти дава тази кола..
Пасатът може да се кара с почти подобна скорост в завой, макар предното и тежката предница да си искат специфичен подход. Но го няма усещането над пътя. При ауди не е така, все пак е по-спортна натура ;)

Спирачки: Пасатът определено печели, за тоя мотор са сложили по-големите дискове и спирачки, тежката предница помага значително. БМВ-то някак си не спира така добре, винаги иска перфектни гуми висок клас за да спре при някои по-влажни условия, иначе ABS-а сработва често и удължава спирачния път. Има и 300 кила отгоре де.

Икономия:

Коментиран от #72, #75


Оценка:
-0 +0

Shmeker
72 Отговор

До коментар #71 от "Shmeker":


Икономия: Пасатът пада до 4.5 л/100 ако се кара с 90, БМВ-то малко под 7. Със 160 гори около 9, Пасатът гори 6-6 и нещо.

Разходи: Обслужването на мотора на БМВ-то е по-евтино, щото е с верига, филтрите се сменят идиотски лесно, всичко е направено да е лесно. Накладки, гуми и т.н. са тройно по-скъпи от на пасат.
За да я обуя с висок клас гуми (континетал, мишлен, гудиър) ми трябват 1000-1200 лв.
Пасата обувам с висок клас за 450 лв., като може да минеш само с 2 нови отпреде ако нямаш пари. Т.е. 225 лв.

Практичност: Пасатът външно е по-компактен, по-маневрен (завива повече на място), а вътре има значително по-голямо комби и е по-просторен на дължина. БМВ-то е малко по-широко, но между предна и задна седалка има по-малко място.

Качеството на материалите в салона: на БМВ са на по-високо ниво, при пасат има по-евтини решения, но пак е достатъчно качествено.

При пасат и повечето модели на VW, SKODA, SEAT (без Ауди) от тия и по-късни години има недомислици - всички ги знаят. Ако се допусне запушване на дреанажите около акумулатора се наводнява комфорт модула и почват проблемите с ел.инсталацията. Централното заключване иска ревизиране, иначе почва да прави проблеми на тия години.

Поведение през влажно и снежно време: Пасатът има превес с предното и тежката предница. Пасат Б5 или Ауди извън пътя. При БМВ-то като завърти задница става интересно когато няма сцепление. Като цяло електрониката върши работа, ама ако имаш DSC.. ASC-то не е за предпочитане. Все пак

Коментиран от #73


Оценка:
-0 +0

Shmeker
73 Отговор

До коментар #72 от "Shmeker":


Все пак зимата, обута с Клебер не ми е правила проблеми и баварката е достатъчно проходима и стабилна. Мисля, че диференциалът е много добър, макар да е стандартен, защото не се суче в дълбок сняг а си върви направо. Единственият реален проблем през зимата с такова БМВ са коловозите - ако са по-дълбоки няма излизане, докато с предното предаване е по-лесно.

Надеждност: Може би БМВ-то е малко по-надеждно в някои отношения. Само един датчик на АБС-а ми изби и го смених. Дисплеи, климатроник, радио (хваща много по-добре от на пасата) всичко работи.
При пасата имам проблем с ел-антената, която е на покрива -там ми се е скапал електронния блок и не хваща добре. Имам и проблем с FIS дисплея, трябва да го сменя защото като загрее изчезват показанията.
Двигателите не са ми правили проблем.
Като цяло Пасатът е по-добрата кола за семейство и ако не искаш да те спират катаджиийте - никой не ти обръща вминание с тая кола. Златната среда. Не е тежка, има икономичен 1.9 ТДИ. Много зависи да си го обслужиш с качествени консумативи и да го караш с масло специално за тоя мотор.

БМВ-то е супер рафинирано, както казах. Не обичам да го карам на темпомат, защото ти се приспива понякога. Колата озверява над 3000 оборота и набира зверски до 6000, няма проблеми при колонни изпреварвания, защото набира все повече и повече.

ТДИ-то те тласка в началото повечко, но в оборотите също има нерви, пак няма проблем с изпреварванията, но моторър има по-голям въртящ момент от БМВ-то и

Коментиран от #74


Оценка:
-0 +0

Shmeker
74 Отговор

До коментар #73 от "Shmeker":


.... от БМВ-то и прави нещата много приятни.

Скоростните кутии: И двете са ZF, здрави са.

Фарове: БМВто е със заводски ксенон, перфектните фарове! При пасата съм с обикновен халоген, даже му взех нови фарове, щото старите са потъмнели и т.н. За 140 лв два нови фара - само крушките на ксенона на БМВ-то са толкова

Оценка:
-0 +0

Shmeker
75 Отговор

До коментар #71 от "Shmeker":


Пасат Б5 или Ауди извън пътя трудно ще видите, докато при БМВ е честа гледка. Просто пак казвам - бмв-то иска гуми и е добре да са висок клас или поне среден (Клебер, Семперит)

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Куиз: Колко добре познавате автомобилната история?

В днешния автомобилен куиз сме наблегнали на исторически факти и изобретения, свързани с автомобилите. Проверете доколко сте запознати с ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Владимир Путин
Руският премиер се шегува, след като Реджеп Ердоган му представя шефа на турското разузнаване:
След като ръководителят на разузнаването е тук, няма какво да говорим, той вероятно всичко Ви е докладвал."

Още бисери