Пресслужбата на Volkswagen разпрати до медиите снимки и информация за нова модификация комбито Golf, която марката ще покаже на изложението в Париж. "Всъдеходната" версия на бестселъра ще носи името Alltrack по подобие на баткото Passat.
Golf-ът за лоши пътища има 20 мм по-висок клиренс от стандартното комби и стои на 16 см от пътя. Снабден е със система за задвижване на четирите колела 4Motion с муфа Haldex от пето поколение и електронна имитация на блокируем преден мост.
Alltrack ще се предлага с три турбодвигателя. Бензиновият 1.8-литров мотор развива 180 к.с. и ускорява автомобила от място до 100 км/ч за 7.8 секунди. Дизелите са с обем 1.6 и 2.0 литра. Малкият генерира 110 коня и 250 Нм, а вторият има две мощностни версии със 150 и 184 к.с. (340 и 380 Нм).
Най-мощната нафтова версия работи в комплект с шестстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Така оборудван, Golf Alltrack "лепи стотака" за 7.8 секунди.
Продажбите в Европа започват догодина. Базовата версия ще струва €29 260.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #26
11:54 25.09.2014
2 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
Коментиран от #10
12:03 25.09.2014
3 Име:
Коментиран от #7
12:12 25.09.2014
4 Гост
12:23 25.09.2014
5 Пакман
Коментиран от #8
13:00 25.09.2014
6 Ghost
13:00 25.09.2014
7 Shmeker
До коментар #3 от "Име:":
За кво са ти бавни скорости? Тва е странно за колаКоментиран от #9
13:03 25.09.2014
8 Shmeker
До коментар #5 от "Пакман":
Бора и Джета комби май е по-добре. Трябва да оставят голфа хеч и толкоз.13:04 25.09.2014
9 Име:
До коментар #7 от "Shmeker":
Ползвам си ги често често. Супер си е да ги имаш на кола да! Огромни байри, каравани, теглене на каквото се сетиш, каране в кал, голям сняг. А бе за 1 истински офроуд автомобил бавните са задължителни. Затова в офроуд леките коли - Субару и нищо друго. + hill holder, който е вкаран още началото на 90те си е супер екстра за офроуд и всякакви потегляния при наклон!Иначе какво ламтите за голф комби? Какво лошо има да има голф гомби и пасат комби, колкото повече - толкова повече...
Коментиран от #15, #18
13:30 25.09.2014
10 Дошо
До коментар #2 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":
Абе и ръчна количка става.Само да не е някой боклук на ВАГените13:56 25.09.2014
11 Кобрата
15:46 25.09.2014
12 Стоян Стоянов
А като прибавим и колекцията от продуктите на Ауди, Шкода, Сеат (те повечето се подобни: изградени на еднакви платформи, предлагащи еднакви гами ДВГ - като изключим естествено високите класове) , мисля че не е нужно да "базикат" голф-а.
Коментиран от #13
16:01 25.09.2014
13 Пакман
До коментар #12 от "Стоян Стоянов":
Това исках да кажа. Все пак имат Ауди които за мен са най добрите в комбитата16:47 25.09.2014
14 Румен Янев
19:49 25.09.2014
15 Аман от лапета
До коментар #9 от "Име:":
@9 а да си се замислял че не е все едно бензин 150 коня и много по малък въртящ момент при много по високи обороти в сравнение с дизел?!?! А да ти е хрумвало, че на скорост дизела спира много по добре от бензина заради по високата компресия?! А да ти е хрумвало, че на дизела скоростите (особенно 1 и 2-ра) са по къси респективно са един вид в някаква степен бавни?! Стига си учил "дедо" как се праяти деца, че ставаш смешен! Елментарен си! И това е най-мекият епитет който ми идва на ум...Коментиран от #19
20:46 25.09.2014
16 Симеон Тасев
21:15 25.09.2014
17 S Doichinov
21:54 25.09.2014
18 Shmeker
До коментар #9 от "Име:":
Аве при 380 Nm въртящ момент може и без бавни.22:21 25.09.2014
19 Име:
До коментар #15 от "Аман от лапета":
Хубаво карай си нафтовата печка, мен си ме остави да се мъча с бензина и ненужните бавни хахахаххахаха. Нали се сещаш кой производител пести? Батенце какво да си говорим, докосни се до нещо истинско и после говори глупости. Първо ходи покарай малко офроуд и после ми говори за въртящ момент и как не ти трябват понижаващи предавки. Този голф комби е идеален за сняг и черни пътища, много по-добър от която и да е кола, която не е 4х4 за пътуване в такива условия. Но винаги има нещо по-подходящо!Коментиран от #20
00:29 26.09.2014
20 Shmeker
До коментар #19 от "Име:":
Точно за офроуд дизелът е най-добре. Всъщност ТДИ от край време са си много приятни и за каране, ама ти няма как да знаеш.Бавни скорости съм виждал на мършавите японски двигатели - имаше едно време Mitsubishi Tredia 1.5 4х4 с бавни скорости.
Субару си ги оставиха в моделната гама, което е нещо хубаво по принцип, щото атмосферен бензинов мотор с повечко коне, каквито са най-разпространените им мотори, нямат почти никакъв въртящ момент в ниските обороти
Коментиран от #27
08:09 26.09.2014
21 Мони НСА
08:20 26.09.2014
22 Shmeker
Коментиран от #33
09:31 26.09.2014
23 bibendum
Коментиран от #24
09:32 26.09.2014
24 Shmeker
До коментар #23 от "bibendum":
То на пясък може да заседне и да се закопае почти всичко. Не мисля че е някакъв критерий, но по принцип съм далеч от мнението, че бавните скорости са лоша екстра.Коментиран от #25
09:45 26.09.2014
25 bibendum
До коментар #24 от "Shmeker":
Аз не съм засядал с моята джипка. Колкото по-леко, толкова по-добре. Кефих се максимално, докато мъжете в униформа не дойдоха и казаха, че това все пак е плаж :)10:23 26.09.2014
26 Shmeker
До коментар #1 от "Shmeker":
1.9 TDI с куатро тежи около 1300 кила, което е леко. Ако е някое от големите - те са малко под 2 тона11:18 26.09.2014
27 Име:
До коментар #20 от "Shmeker":
А бе ти някога изобщо карал ли си субару? Бензин 1.8 105к.с и се кара до 2500 оборота като върви много приятно. Нямало въртящ момент в ниските...... :D :D :D :D :D Направо ти се чудя защо ръсиш глупост след глупост ей така просто си ги измисляш за да не ти е скучно. Карал съм 1.9 TDI почти половин година!Коментиран от #28, #29, #30
12:29 26.09.2014
28 Shmeker
До коментар #27 от "Име:":
Да. Аз говорех за по-новите мотори. 1.8 105 коня е архаичен, едно време един познат идваше да си прави Леоне-то в моя сервиз13:53 26.09.2014
29 Аман от лапета
До коментар #27 от "Име:":
@27 - Ще гръмнеш бойлера от смях, бе сектант. Субару 1.8 103 коня е 147нм/4400об/мин! Къде му търсиш момент под 2500?! И била приятна. Глей сега - обикновен голф 3 от преди 20 години с 1.8 моноинжекция (90коня) е 145нм/2500!!!! То ако умрелото субару е приятно, то голф 3 в върхът на сладоледа!!! Нафтата е 235нм/1900об/мин. - 1.9тди 110кс. Ще ти сцепи жълтата катафалки и по нагорно и с багаж. Натоварена с ремърке пак ще дърпа! Всеми се ограмоти малко, че се излагаш мощно! Като искам офроуд си има джипове за целта дето пред тях субаруто ти е смешно. За пестене не ми говори, че съвсем се оака. Я виж къде са евтините пластмаси и тенекии по тънки от консерва!Докосни се ти до нещо истинско! Аз карам! Смехурко! Само дето не изкара, че бензиновия японски сандък само заради един редуктор е най-великото нещо на света.... Мъка!
Коментиран от #31
17:35 26.09.2014
30 Сульо
До коментар #27 от "Име:":
@27 http://www.youtube.com/watch?v=n7Ftcg1pqwc Я виж един дето си мисли, че само бензина е за каране. Разнесе го печката като че ли е на разходка в парка. После ела пак говори за въртящ момент и на кой му трябва бавни.19:22 26.09.2014
31 Име:
До коментар #29 от "Аман от лапета":
Върви повече и? Какво от това? Боли ме мене че някой щял да ме изпреварва натоварен с багаж.... Говорите за дизелите като за некви спортни автомобили, което е смешно! Разграничи спортните автомобили от семейните ежедневки ако можеш. Става дума за съвсем различно нещо. И сам знаеш какво имам предвид не се прави на ударен само и само да оплюеш нещо...Коментиран от #32
20:25 26.09.2014
32 Shmeker
До коментар #31 от "Име:":
Да. Спортни са. Пак Audi. И твоя любим Льоман. Легенда.23:12 26.09.2014
33 Мони НСА
До коментар #22 от "Shmeker":
Мерцедес толкова постен няма.а относно кръгчета нормално за продукт на ваг да си го караш само из квартала защото после си го прибираш на пътна помощ.Коментиран от #35
08:54 27.09.2014
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Shmeker
До коментар #33 от "Мони НСА":
Що? Vag прави колите си с части с които правят колите си и МерцедесКоментиран от #36
13:13 27.09.2014
36 Мони НСА
До коментар #35 от "Shmeker":
тогава как ще обясниш редовните дефекти на клозетите от ВАГ?Коментиран от #37, #59
23:09 27.09.2014
37 Shmeker
До коментар #36 от "Мони НСА":
Ами виж в сайта reliabilityindex.com мерцедесите какви лоши индекси имат и как VW са доста по-добре. Имат и те някои модели, които са зле, но като цяло са много по-добре.А иначе всичко, което се сглобява в Англия (Фордове, Воксхоли, Тойоти, Мазди, НИсани) в тоя сайт е по-надеждно от другите марки, предполага, се сещате защо
Коментиран от #38
09:11 28.09.2014
38 Мони НСА
До коментар #37 от "Shmeker":
VW никога няма да са на нивото на Мерцедес.даже е срамно да ги сравняваш .Коментиран от #39
12:39 28.09.2014
39 Shmeker
До коментар #38 от "Мони НСА":
Когато направиха Фаетон Мерцедсе нямаха алтернативна кола, Фаетонът може цял денда се кара по магистрала с около 300Коментиран от #40, #41
15:52 28.09.2014
40 Мони НСА
До коментар #39 от "Shmeker":
Фаетон е автомобил които целеше да се конкурира с С класата но и там ваг удариха на камък.относно здравината на този автомобил ще ти кажа следното,красива е и масивна и до там.всички ли Фаетони развиват 300 бе пич?Коментиран от #42, #44
15:59 28.09.2014
41 Дошо
До коментар #39 от "Shmeker":
Ще кара половин час и после отива в Надин.Тия пропагандни партенки на СОЦваген си ги пази за себе си.Тия произвеждат най-големите боклуци в светаКоментиран от #43, #45
16:11 28.09.2014
42 Shmeker
До коментар #40 от "Мони НСА":
Не. Това е идеята на колата. Това е заданието към инженерите.16:17 28.09.2014
43 Shmeker
До коментар #41 от "Дошо":
Нисан фалираха в началото на новия век16:17 28.09.2014
44 Shmeker
До коментар #40 от "Мони НСА":
Фаетон е бил повече ориентиран към комфорта, докато А8 е по-спортна.S-klasse е много по-чуплива кола, не знам що се заблуждаваш:
http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/209
Ето ти и за Phaeton:
http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/390
Коментиран от #46
17:28 28.09.2014
45 Мони НСА
До коментар #41 от "Дошо":
и там няма да го искат че са мластмасови17:44 28.09.2014
46 Мони НСА
До коментар #44 от "Shmeker":
ти С класа си виждал само на снимка.Фаетон караше мои приятел служебен, един от първите в БГ и цитирам дословно това е наи голямото л..но на ВАГ.За А 8 няма да говоря че там е страшно.Както казва Любослав Пенев Фаетона го карам само в БГ че на вън ме е страх че ще ме остави на пътя някъде.17:49 28.09.2014
47 Мони НСА
17:57 28.09.2014
48 Shmeker
Коментиран от #49, #50
19:59 28.09.2014
49 Мони НСА
До коментар #48 от "Shmeker":
аз пък ти казвам че сам изминал със С класа 250000км и проблеми ЗЕРО.А А8 е таралеж в гащите.имаики в предвит че Phaeton е евтино копие на А8 нещата са трагични.Коментиран от #51
21:18 28.09.2014
50 Мони НСА
До коментар #48 от "Shmeker":
ти си чети и вярваи на списаниятаКоментиран от #52
21:18 28.09.2014
51 Shmeker
До коментар #49 от "Мони НСА":
Е да, и след това на около 300 000 км. почват проблемите с тампоните на задния мост на S-klasse. Там става интересно, щото оригиналните струват почти колкото ремонта на кутията на фаетонаКоментиран от #54
07:55 29.09.2014
52 Shmeker
До коментар #50 от "Мони НСА":
reliabilityindex.com не е списание. Това е сайт на застрахователната система WARRANTY DIRECT в UK. До колкото знам с нея се правят застраховки, които да покриват ремонтите и отказите по колите, не просто някакво си каско.Коментиран от #53
08:03 29.09.2014
53 Shmeker
До коментар #52 от "Shmeker":
... Нещо като удължена гаранция.08:05 29.09.2014
54 Мони НСА
До коментар #51 от "Shmeker":
то Phaeton до 300000км няма да искара та камоли да мислиш за тампони хаха.относно тампоните на задният мост нещо си в грешка.нито са скъпи нито трошливи.единственото в което сам признал Phaeton е здравите възглавници.не знам защо не слагат от тях на Туарега които страда доста.Коментиран от #55
10:36 29.09.2014
55 Shmeker
До коментар #54 от "Мони НСА":
Еми да, то и мерцедес S-класа няма над 300 000 в мобилетоКоментиран от #56
11:47 29.09.2014
56 Мони НСА
До коментар #55 от "Shmeker":
е то в мобилето има и 15 год автомобили на по 90000км ама кои ли им вярва.ти явно вярваш и черпиш инфо само от издания а не от собствен опит и наблюдения12:00 29.09.2014
57 Shmeker
Коментиран от #58
12:07 29.09.2014
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Кобрата
До коментар #36 от "Мони НСА":
Кои дефекти? При всяка марка са възможни дефекти, но рекордьор по дефекти са GM. Volkswagen имаха проблем с DSG кутиите, но го отстраниха бързо.Когато грешката е еднократна няма проблем, но ако се повтаря на едно и също място многократно, тогава тя се превръща в незнание.
Коментиран от #62
14:45 29.09.2014
60 Кобрата
14:49 29.09.2014
61 Autohouse Randm
17:32 29.09.2014
62 Мони НСА
До коментар #59 от "Кобрата":
боклуците на GM са ясни но пък на ваг са още по ясниКоментиран от #64
19:02 29.09.2014
63 мануел апостолов
19:37 29.09.2014
64 Shmeker
До коментар #62 от "Мони НСА":
Мерцедес са най-ясни. Дървени, тромави и лишени от техническите предимства на БМВ и АУДИ. При това най-ненадеждни.Коментиран от #65, #66
19:37 29.09.2014
65 Мони НСА
До коментар #64 от "Shmeker":
всичко изказано от теб е много точно описание на псевдо продукциата на ваг.ваг носят лоша слава на немското,демек срамят немското производство.22:18 29.09.2014
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Shmeker
До коментар #66 от "Dani":
Имам 3 автомобилаКоментиран от #68
22:54 29.09.2014
68 Autohouse Randm
До коментар #67 от "Shmeker":
to ne e vaprosa chovek kolko koli ima a kakvi.Коментиран от #69
20:24 30.09.2014
69 Shmeker
До коментар #68 от "Autohouse Randm":
BMW, Audi, VW09:47 01.10.2014
70 Стоян Стоянов
Коментиран от #71
10:59 01.10.2014
71 Shmeker
До коментар #70 от "Стоян Стоянов":
BMW-то ми като ново преди 12 години е било 100 000 лв. (Модел E39 Touring M52TUB28)VW-то ми е било около 45 000 лв. (Passat Variant B5 1.9 TDI 115 hp)
И двата автомобила са комби. И двата автомобила са добре обезшумени, като BMW-то е супер рафинирано с тоя шестак.
VW-то също бих казал доста обезшумено за класа си, като се има предвид че 1.9 ТДИ ПД са доста дрезгави и неспокойни по начало.
Окачване: И двата автомобила са с алуминиево окачване, като БМВ-то е алуминиево и отзад. Пасатът вози по-меко и е по-проходим, БМВ-то е с M-tehnik окачване и е доста стегнато.
БМВ-то е на въздух отзад, като го товариш се самонивилира.
Поведение: В завой БМВ-то е по-балансирано, тук е силата на БМВ-то... страшен кеф, усещаш пътя... Разбираш, че няма друга такава кола ако си я карал няколко месеца и изведнъж се качиш на нещо друго.. Трябват ти 2 часа насаме с БМВ-то да си оправиш карането.... вече си осъзнал какво точно ти дава тази кола..
Пасатът може да се кара с почти подобна скорост в завой, макар предното и тежката предница да си искат специфичен подход. Но го няма усещането над пътя. При ауди не е така, все пак е по-спортна натура ;)
Спирачки: Пасатът определено печели, за тоя мотор са сложили по-големите дискове и спирачки, тежката предница помага значително. БМВ-то някак си не спира така добре, винаги иска перфектни гуми висок клас за да спре при някои по-влажни условия, иначе ABS-а сработва често и удължава спирачния път. Има и 300 кила отгоре де.
Икономия:
Коментиран от #72, #75
14:14 01.10.2014
72 Shmeker
До коментар #71 от "Shmeker":
Икономия: Пасатът пада до 4.5 л/100 ако се кара с 90, БМВ-то малко под 7. Със 160 гори около 9, Пасатът гори 6-6 и нещо.Разходи: Обслужването на мотора на БМВ-то е по-евтино, щото е с верига, филтрите се сменят идиотски лесно, всичко е направено да е лесно. Накладки, гуми и т.н. са тройно по-скъпи от на пасат.
За да я обуя с висок клас гуми (континетал, мишлен, гудиър) ми трябват 1000-1200 лв.
Пасата обувам с висок клас за 450 лв., като може да минеш само с 2 нови отпреде ако нямаш пари. Т.е. 225 лв.
Практичност: Пасатът външно е по-компактен, по-маневрен (завива повече на място), а вътре има значително по-голямо комби и е по-просторен на дължина. БМВ-то е малко по-широко, но между предна и задна седалка има по-малко място.
Качеството на материалите в салона: на БМВ са на по-високо ниво, при пасат има по-евтини решения, но пак е достатъчно качествено.
При пасат и повечето модели на VW, SKODA, SEAT (без Ауди) от тия и по-късни години има недомислици - всички ги знаят. Ако се допусне запушване на дреанажите около акумулатора се наводнява комфорт модула и почват проблемите с ел.инсталацията. Централното заключване иска ревизиране, иначе почва да прави проблеми на тия години.
Поведение през влажно и снежно време: Пасатът има превес с предното и тежката предница. Пасат Б5 или Ауди извън пътя. При БМВ-то като завърти задница става интересно когато няма сцепление. Като цяло електрониката върши работа, ама ако имаш DSC.. ASC-то не е за предпочитане. Все пак
Коментиран от #73
14:14 01.10.2014
73 Shmeker
До коментар #72 от "Shmeker":
Все пак зимата, обута с Клебер не ми е правила проблеми и баварката е достатъчно проходима и стабилна. Мисля, че диференциалът е много добър, макар да е стандартен, защото не се суче в дълбок сняг а си върви направо. Единственият реален проблем през зимата с такова БМВ са коловозите - ако са по-дълбоки няма излизане, докато с предното предаване е по-лесно.Надеждност: Може би БМВ-то е малко по-надеждно в някои отношения. Само един датчик на АБС-а ми изби и го смених. Дисплеи, климатроник, радио (хваща много по-добре от на пасата) всичко работи.
При пасата имам проблем с ел-антената, която е на покрива -там ми се е скапал електронния блок и не хваща добре. Имам и проблем с FIS дисплея, трябва да го сменя защото като загрее изчезват показанията.
Двигателите не са ми правили проблем.
Като цяло Пасатът е по-добрата кола за семейство и ако не искаш да те спират катаджиийте - никой не ти обръща вминание с тая кола. Златната среда. Не е тежка, има икономичен 1.9 ТДИ. Много зависи да си го обслужиш с качествени консумативи и да го караш с масло специално за тоя мотор.
БМВ-то е супер рафинирано, както казах. Не обичам да го карам на темпомат, защото ти се приспива понякога. Колата озверява над 3000 оборота и набира зверски до 6000, няма проблеми при колонни изпреварвания, защото набира все повече и повече.
ТДИ-то те тласка в началото повечко, но в оборотите също има нерви, пак няма проблем с изпреварванията, но моторър има по-голям въртящ момент от БМВ-то и
Коментиран от #74
14:16 01.10.2014
74 Shmeker
До коментар #73 от "Shmeker":
.... от БМВ-то и прави нещата много приятни.Скоростните кутии: И двете са ZF, здрави са.
Фарове: БМВто е със заводски ксенон, перфектните фарове! При пасата съм с обикновен халоген, даже му взех нови фарове, щото старите са потъмнели и т.н. За 140 лв два нови фара - само крушките на ксенона на БМВ-то са толкова
14:16 01.10.2014
75 Shmeker
До коментар #71 от "Shmeker":
Пасат Б5 или Ауди извън пътя трудно ще видите, докато при БМВ е честа гледка. Просто пак казвам - бмв-то иска гуми и е добре да са висок клас или поне среден (Клебер, Семперит)14:24 01.10.2014