Шофирането в снега си е изпитание дори с двойно предаване и хубави зимни гуми, а със задно задвижване, тежък автомобил и нископрофилни "валяци" може да се превърне в истинско приключение даже ако става дума за високотехнологична лимузина като Mercedes-Benz S-Klasse W221. За щастие дори шофьорът да не се сети да изключи ESP, а останалите електронни помощници да не вършат никаква работа, винаги има решение за измъкване от капана на поледицата. В случая с този клип, заснет в румънския планински курорт Пълтиниш, Бенцовият термин Active Body Control добива напълно ново съдържание.
Публикувай by Sibiul meu.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай брадър
11:12 06.01.2015
2 жорката
проблема беше при спускане
11:38 06.01.2015
3 Яяяя
12:01 06.01.2015
4 Mopcku
Коментиран от #60
13:01 06.01.2015
5 mediator37
13:35 06.01.2015
6 гоуст
Коментиран от #24
14:25 06.01.2015
7 Симеон Тасев
Коментиран от #12, #18
14:43 06.01.2015
8 Стефания Литова
14:47 06.01.2015
9 CarPro
Коментиран от #25
15:06 06.01.2015
10 Пепи
15:19 06.01.2015
11 Предно предаване
16:06 06.01.2015
12 бай брадър
До коментар #7 от "Симеон Тасев":
В интерес на истината предното предаване е в пъти по-проходимо от задното през зимния период, а на лед и 8х8 да си, все тая. Говоря изцяло от опит (и то доста богат), за разлика от много хора дето само си пишат по форумите:)Коментиран от #13, #14, #19, #20
16:35 06.01.2015
13 Николай Николов
До коментар #12 от "бай брадър":
Чак пък по-проходимо не знам,и двете си имат плюсове и минуси,пробвай с предно да изкачиш заснежен баир,там задното има предимство,но когато пък колата ти занесе е по-добре да си с предно!Така че зависи от ситуацията и от гумите!Коментиран от #36
16:39 06.01.2015
14 Златан Недоклатенов
До коментар #12 от "бай брадър":
viarno li be razbirach?Коментиран от #15
17:36 06.01.2015
15 BENZ
До коментар #14 от "Златан Недоклатенов":
xaxa napravo go razbi17:41 06.01.2015
16 Златан Недоклатенов
17:49 06.01.2015
17 audi
18:26 06.01.2015
18 Autohouse Randm
До коментар #7 от "Симеон Тасев":
18:55 06.01.2015
19 Име:
До коментар #12 от "бай брадър":
Пробвай 4х4 зимата и после ми говори за автомобили с предно или задно!!!19:34 06.01.2015
20 Име:
До коментар #12 от "бай брадър":
Пробвай 4х4 зимата и после ми говори за автомобили с предно или задно!!! Разликата е от земята до небето....19:35 06.01.2015
21 Vasik Atanasova
НИТО БМВ НИТО МЕРЦ ЗА ЗИМАТА
РУСНАЦИТЕ КАЗВАТ АУДИ КУАТРО ТОВА Е
Коментиран от #22
19:41 06.01.2015
22 BENZ
До коментар #21 от "Vasik Atanasova":
mercedes benz e zdrava,nadejdna i luxozna a Audi e troshliv derak19:44 06.01.2015
23 НА БУМЕР КАМОР ЧИЧО МУ
19:45 06.01.2015
24 Боян Димов
До коментар #6 от "гоуст":
Подигравателните коментари са напълно излишни. Клипчето говори красноречиво - нагледен пример за 100 000 евра хвърлени на вятъра...Коментиран от #31
19:47 06.01.2015
25 Vasik Atanasova
До коментар #9 от "CarPro":
ТОЧНО ТОВА Е ИСТИНАТАА ТЕ НЕКА СИ ПИШАТ И УМУВАТ
Коментиран от #26
19:47 06.01.2015
26 BENZ
До коментар #25 от "Vasik Atanasova":
ne butai Audi pri kolite19:50 06.01.2015
27 noiseless
19:55 06.01.2015
28 Vasik Atanasova
19:59 06.01.2015
29 Vasik Atanasova
20:13 06.01.2015
30 Николинка Кучкова
20:28 06.01.2015
31 goust
До коментар #24 от "Боян Димов":
А бе ей Лоренцо Ламас (Ренегад) недей много да знаеш21:00 06.01.2015
32 Васил Димчев
21:16 06.01.2015
33 Златан Недоклатенов
Коментиран от #34
21:32 06.01.2015
34 Autohouse Randm
До коментар #33 от "Златан Недоклатенов":
prav si. ne sa nikak loshi. otzade si slagam bidonia s zele i ne mi buksuvaКоментиран от #47
22:00 06.01.2015
35 Пуля мяя Руманеште
22:13 06.01.2015
36 hienata
До коментар #13 от "Николай Николов":
Изобщо не си прав, с предно ще се изкачиш по-лесно от колкото със задно. Има си и логично обяснение,повечето коли (изключвам спортните) са по-тежки отпред и сцеплението е по-добро. Проблема на предното е при спускане, леката задница се опитва да мине напред. Задното навсякъде е зле в снега , по-лека задница ,по-слабо сцепление.22:16 06.01.2015
37 PlimP
Коментиран от #39
22:35 06.01.2015
38 ХиХи
22:39 06.01.2015
39 Боян Димов
До коментар #37 от "PlimP":
23:06 06.01.2015
40 Златан Недоклатенов
Коментиран от #42
23:37 06.01.2015
41 BENZ
23:42 06.01.2015
42 Vasik Atanasova
До коментар #40 от "Златан Недоклатенов":
http://limitedslipblog.files.wordpress.com/2014/01/audi-s8-1.jpg ВИЖДАМ23:42 06.01.2015
43 Ванко
01:00 07.01.2015
44 chovekagoekazal
01:41 07.01.2015
45 Краси
Коментиран от #54
07:13 07.01.2015
46 Теодор
Коментиран от #67
09:02 07.01.2015
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Fen na koli sas ZADNO PREDAVANE
10:59 07.01.2015
49 Един
Коментиран от #59
11:28 07.01.2015
50 ХА ХА ХА
12:57 07.01.2015
51 ХА ХА ХА
12:59 07.01.2015
52 Даниел
Коментиран от #57
13:21 07.01.2015
53 Даниел
13:34 07.01.2015
54 Vasik Atanasova
До коментар #45 от "Краси":
ЕДИН ДА СИ ПРИЗНАЕНЕ ЗНАМ ЗА РЕНО НО СЛЕД АУДИ КУАТРО ПРИЗНАВАМ ЗА ПРОХОДИМОСТ СУБАРОТО СЪС ЗАДВИЖВАНЕ НА 4 ТЕ КОЛЕЛА
Коментиран от #65
14:19 07.01.2015
55 Ivailo Ivanov
Коментиран от #56
14:49 07.01.2015
56 Autohouse Randm
До коментар #55 от "Ivailo Ivanov":
ne razbirash taka che tihoКоментиран от #58
15:44 07.01.2015
57 Autohouse Randm
До коментар #52 от "Даниел":
strashna rabotA.KAJI SI TELEFONA KATO ZAKASAM S BENZA DA TI ZVANA DA ME BUTNESH.15:45 07.01.2015
58 хХх
До коментар #56 от "Autohouse Randm":
къв мерцедес пък имаш ти?тва на снимката с автомата ли хахаха. първо научи азбуката,след тва лъжи по форумите15:49 07.01.2015
59 Николай
До коментар #49 от "Един":
Като вземем предвид, че сцеплението зависи от силата на натиска върху единица площ. Мислиш ли, че вдигането на налягането на гумите би увеличило сцеплението без излишни пари? Или смяташ, че единствено пълен резервоар оказва влияние ? :)16:23 07.01.2015
60 предно фен
До коментар #4 от "Mopcku":
4матик и с него и без него си се пързаля, технологията им не струва, същото е с бмв и всички задвижвани отзат лукс коли.Предното си е предно, закъсват само в екстремни ситуации.17:20 07.01.2015
61 Niki 92
V momenta sum s gl420 cdi 4 matik I mislq 4e nqma da imam problem
18:10 07.01.2015
62 и кво
Коментиран от #63
18:15 07.01.2015
63 klfgk
До коментар #62 от "и кво":
abe hora vsi4ko zavisi nai ve4e ot gumite i zadkormilnoto ustroistvo! https://www.youtube.com/watch?v=u4ZCYv_GNL018:51 07.01.2015
64 qwerty
18:55 07.01.2015
65 бай Стоян
До коментар #54 от "Vasik Atanasova":
Защото не си карал трабант, това с тънките гуми е за лед, за дебел сняг си иска широка гумаКоментиран от #66
19:49 07.01.2015
66 Vasik Atanasova
До коментар #65 от "бай Стоян":
НЕ РАЗСМИВАЙ ДЕЦАТА СТОЯНЕ22:34 07.01.2015
67 hienata
До коментар #46 от "Теодор":
Карам кола от 1990г и знам повечето стари номера,този с изкачването на задна съм го правил веднъж и има файда с Лада 2105. Физиката и механиката са за идеализирани случаи,в практиката р малко по-различно. 60% от тежеста на моето Поло е на предния мост,дори и силата "тегло" да е малко зад него. Никога до сега кола с предно не ми се е завъртала при изкачване, за разлика от такава със задно. Карането на сняг и лед си има"чалъм" , важно нещо е да се стремиш да караш на по-висока предавка, т.е с по-ниски обороти. Имах Голф 2 1,6 чист дизел и с него дори и със стари гуми никога не съм закъсвал, бавно-оборотен с голям въртящ момент.23:39 07.01.2015
68 nnnn
23:48 07.01.2015
69 Емо
01:53 08.01.2015
70 БаДкА
03:16 08.01.2015
71 ЛЯВ ВОЛАН
10:42 08.01.2015
72 Quattro
09:51 09.01.2015
73 Furinax xx
11:17 09.01.2015