Last news in Fakti

26 Февруари, 2015 10:31 37 042 103

Сбогом и на култовата УАЗ-ка

  • uaz-
  • hunter-
  • уаз-
  • 469
След като Bugatti обяви, че е продала последната 450-а бройка от хиперколата Veyron и повече такива автомобили няма да се произвеждат, сега на другия полюс на автомобилостроенето и руският автомобилен производител УАЗ обяви край на производството на култовия си всъдеход.
По-конкретно става дума за UAZ Hunter, един високопроходим автомобил, направен на базата на УАЗ-469. За последно сбогом от УАЗ пускат финална версия, носеща названието "Победная серия". Създателите на т.нар. "Победная серия" се вдъхновяват от факта, че през тази година се навършват 70 години от победата във Великата отечествена война.
Техният лайтмотив е заимстван и от лентата "В бой идут одни старики", разказващ за пилотите на изтребители по време на Войната. Точно поради тази причина юбилейният командирски УАЗ е нашарен с аерографии, подобни на тези от фюзелажите на самолетите.
"Победната серия" на UAZ Hunter е снабдена и с черни стоманени джанти, "обути" в гуми Contyre Expedition. Колата е боядисана в защитен зелен цвят и се разпознава по хромираните лога "Победная серия". Като аксесоари към всъдехода са налични военен плащ, раница и специални прибори за оцеляване на открито.
Цената на последната УАЗ-ка е 549 000 рубли, което се равнява приблизително на 7 700 евро. Продажбите на последната легендарна джипка ще стартират от месец май тази година. Юбилейната серия ще бъде направена в ограничено количество, но от компанията не споменават точната бройка.

Повече за моделите на UAZ , научете  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    9 3 Отговор
    Жалко, още една класика си отива. остана само конфекцията.
  • 2 Руската Техника няма равна

    7 3 Отговор
    Най-проходимият стоков джип си отива...
  • 3 цокьо

    8 2 Отговор
    Любимия ми джип,умирам за тия джипове,красавец от класа,ще слезне с чест от трона си!!!
  • 4 Julio

    5 8 Отговор
    Преди повече от 20-години като служих имаше три такива бараки в поделението. Командирската жипка, една която беше заместваща линейка и една която разкарваше един изнесен караул извън поделението. На трите дневно им се събираше не повече от 40 км пробег и резултата беше че поне веднъж седмично един от шофьорите в окомплектовка с двама помошници висеше или под тях или надничаше и човъркъше двигателя, или пък таблото беше разглобено щото нещо не бачка. Аз лично по-скапани боклуци от т.нар "легенда" УАЗ-ка не съм виждал. И да - възможно е да е проходима стига изобщо да тръгне някога...
  • 5 Julio

    4 8 Отговор
    М/у другото скоро подариха на детето умален модел и той още с излизането си от опаковката вървеше накриво. Което веднага ме подсети за това че дизайнера на играчката явно си е имал вземане-даване с УАЗ-ка и наистина...
  • 6 Лорда

    11 4 Отговор
    Там откъдето УАЗ минава никой друг, с изключение на G-Klasse къса база, не може да мине. Казах!!!

    Коментиран от #15

  • 7 milner

    10 4 Отговор
    Какви 40 км. какви ремонти ? За 6 месеца 10000 км. без ремонт , когато всичко е наред няма какво да пипате ... Пали на - 20 и тръгва във всякакъв терен без да се замисли . За проходимост няма да говорим , там където минава този джип много от съвременните могат само да си мечтаят ...

    Коментиран от #8

  • 8 Julio

    5 5 Отговор

    До коментар #7 от "milner":

    Сори ама считам че ушите и очите ми са по-достоверен източник на информация от мнението ти за тая "легенда". И не забравяй че това бяха военни версии на модела - представям си цивилните версии кви клозети са...
  • 9 незнайко

    9 1 Отговор
    Огромната разлика между УАЗ и G -Klasse e цената . 7 700 евро срещу 88 000 евро. Всеки да си хареса това което му е по джоба. Разлика във външния вид са емблемите.

    Коментиран от #12

  • 10 sstoianov

    9 3 Отговор
    Няма СБОГОМ.Не е ПОБЕДНАЯ,ТЯ Е НЕПОБЕДИМАЯ.Защо тук ги няма по 7700 евра.?? Това е марка която на старо си държи цената.
  • 11 ТОПОРА

    4 8 Отговор
    най-после време беше да го спрат тоя КОПТОР
  • 12 205GTI

    6 1 Отговор

    До коментар #9 от "незнайко":

    Въобще не подозираш колко много си прав!
  • 13 ловец

    9 1 Отговор
    Този джип в този вариант,на тази цена, за лов - №1
  • 14 кмета

    4 1 Отговор
    ще възкръсне няма страшно щом има брашно
  • 15 мадагаскарец

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Лорда":

    Можеш да добавиш и Дифендър.
  • 16 гост

    11 3 Отговор
    имам 2 спомена от тоя джип..първия беше смеха на шофьора му като го попитах - няма ли да затънем тук - минавайки през невъобразим терен, приличащ на блато. И втория как седнахме 5 човека вътре за тежест, закачихме и издърпахме един натоварен ЗИЛ, който беше затънал в една поледица и нищо не можеше да го помръдне.
  • 17 гост

    3 1 Отговор
    Става и Дифендър, ако не ти превърти изходящия вал на скоростната кутия, някоя капачка на полуоска или не ти се счупи кръстачката на междинния диференциал!
  • 18 qwerty

    5 0 Отговор
    доколкото съм запознат /скромно/ и Дефендър слиза от конвейра тази година. германците мислеха да пенсионират Г-ваген, но нещо им присветна и се отказаха, поне засега.
  • 19 гост

    6 3 Отговор
    незнам дали сте запознати но това е единственият джип които изкачва наклон от 70 градуса а това не го може до американското хъмви......а що се отнася до това дали е равностойно на G-класата не....не е.....руските джипове се правят ужасната руска пустош а германските за удоволствие
  • 20 Shmeker

    5 1 Отговор
    Старите военни машини са истински машини. Тази беше таква. Жалко.
  • 21 lost paradise

    3 1 Отговор
    малее за 7700 евро искам още сега една такава! и това съвсем сериозно!!!
  • 22 Ицо

    4 2 Отговор
    Жалко,ся ще се принудя да си купя G класа,вместо УАЗ...трябва да дам 20 пъти повече пари за един и същ дизайн...
  • 23 БамБам

    4 2 Отговор
    7700 евро.. не са много,но просто не ми харесват руските превозни средства.Та това щом е последната серия явно онзи по-осъвременения варянт ще влезе в серийно пройзводство и дано да е МНОГО ПО-КАЧЕСТВЕН от тези старите,че тези автомобили са направо опасни.На един съселянин с УАЗ 469 в един байр му изключи от само себеси от скорост, цяло чудо е как не се отрепаха,той веднага го смени с Тойота ленд крузър 70, друго е и че иди нацели скорост на УАЗ-ката.

    Коментиран от #35

  • 24 Киро

    6 1 Отговор
    Това е вседеход произведен да следва танкова колона в пресечена местност.За какъв комфорт може да става дума?!?Хората,които използват УАЗ по предназначение, знаят за какво става дума.А колко от вас са карали Мерцедес Г извън пътя?Защото аз съм имал,карал съм го и по-прехванен джип от Г-то няма!
  • 25 До Киро

    2 3 Отговор
    Киро, Киро кога си карал Гега като още нямаш книжка. Марш да си пишеш домашните!!!
  • 26 само селяните карат хонда

    1 0 Отговор
    хахахахахахахахахахахаха
  • 27 НикиД

    2 2 Отговор
    Само да припомня, че ,,победителите,, са изкарали цялата война с камиони Форд и Студебейкър, както и джипове на Додж и Уилис.
  • 28 kude zimuvat racite

    2 5 Отговор
    А бе не ми го хвалете тоя кенеф минавал незнам си откъде бла бла.Ако искам да минавам отвсекяде си взимам нещо верижно и не го мисля.
  • 29

    6 3 Отговор
    Суровая бойная машина, мамините синчета хленчат, че нямало комфорт и екстри.
  • 30 Пешо

    3 5 Отговор
    Ай дано !Къде , ще мине тази кочина със скапания си бензинов 25коня двигател аз не знам.Повечете пикльовци пишещи тук дори и не са виждали тази УАЗка на живо а и не им трябва.Всичко си има начало и край,лошото е когато някой е решил ,че една таква барака трябва да се произвежда 50 години.Това е порнография в най висша степен.
  • 31 Radoslav Baychev

    0 0 Отговор
    И аз се сбогувах
  • 32 Десислава Димитрова

    3 5 Отговор
    ужас,путинофилите в бг то ще почнат масови самоубииства в знак на протест.

    Коментиран от #39

  • 33 kurti kurtev

    1 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=gEfHBsyugkw
  • 34 Кобрата

    3 4 Отговор
    Добре, че го спират този дарак...само ядове се сбират с такава кола. От всякъде хлопа и тропа, а след като вдигнеш над 50, сякаш вълци вият под капака
  • 35 курти куртев

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "БамБам":

    https://www.youtube.com/watch?v=TArX4uvNB68
  • 36 МИГ 29

    2 4 Отговор
    Така е здравите машини трудно умират и дълго време се произвеждат! А руските явно са такива! Кои друг модел високо проходим автомобил се е произвеждал 50г. !?!? А КАЛАШНИКА още се произвежда и най важното много се търси! За това и този модел се произвежда рекордно дълго време - защото се търси! Колкото и да не се харесва на г.золизците американофили хахахаха!

    Коментиран от #40

  • 37 ш;л

    5 0 Отговор
    Преди години карах такова чудо / а и возих работници в Горското / и мога да кажа че - за проходимостта нямам думи , но за комфорт и особенно разход на гориво...... ???
  • 38 blq blq

    5 3 Отговор
    четах много малумни коментари нат 50 виела незнам си кво била 25 коня аве момчета тази кола не е направена да си ч караиътреш из града тя е направена за черни пътишта и момчета нчма да се разпадне ако се подаржа добре това си остава истинска руска машина и не ми хвалете тоиоти незнам си кво това е машината!!!!!
  • 39 999

    0 3 Отговор

    До коментар #32 от "Десислава Димитрова":

    На тоя нямали кой да му забрани да изписва БЪЛГАРИЯ / бг то/
  • 40 НикиД

    4 0 Отговор

    До коментар #36 от "МИГ 29":

    Да, търси се, обаче само в Русия. Причината е , че там има толкова изостанали и забравени от бога населени места, в който думата ,,път,, е непозната.

    Коментиран от #46

  • 41 CarPro

    3 3 Отговор
    Sbogom na istinskiqt offroad avtomobil

    Коментиран от #70

  • 42 Колю

    3 4 Отговор
    Здравейте. Това е еди много проходим и практичен джип, лесен за обслужване и направо смешна поддръжка.Този джип няма екстри и луксозни елементи, създаден е за по различни цели от тези пластмасовите брони дето ги виждате по булевардите. При тази машина няма части като / интеркулер ,турбина, гнп,комлект дюзи,на извън земни цени,разни тъпи датчици дето управляват цялата гориво подавателна система.Моя в двигателния отсек има 5 кабела един в делкото един в стартера един в генератора и по един в датчик температура и масло.Тия новите с тия електронни блокове с хиляди предпазители и километри жица вкарани в борд компютър демек в нищото, ще ми определят при различни температури натоварвания екстремни ситуации работата на двигателя ,светне ли някоя лампа хващаш се за големите пръсти и в сервиза,алтернативен вариант няма, прочитат го ако са на кеф ще минеш тънко, ако не са може и дебитомера да ти сменят .Ееее тая повече няма да стане бая боклука смених докато открия топлата вода.
  • 43 6666

    5 0 Отговор
    "Победната серия" на УАЗ е ясна.Покажете технич. характеристики на следващата нова серия УАЗ,за да сравня възхода в автостроенето на заводите в Русия.
  • 44 един

    3 4 Отговор
    В казармата съм карал 469, в момента също имам от 8г и я карам задоволително проблеми нямам. Всички тези които си дават мнението само са слушали или гледали. Колкото до казармата там всеки чопли и си мисли че е голям майстор на 19- 20 г. И пак върви и пак върви.....
  • 45 Иван

    3 1 Отговор
    Ако не друсаше толкова и харчеше по-малко на газ щях да я взема :) Като знам на какви места съм ходил с e36-цата, това сигурно ще катери като планинска коза.
  • 46 Десислава Димитрова

    5 3 Отговор

    До коментар #40 от "НикиД":

    препоръчвам ти горещо да караш ,само и единствено такъв шедьовър измислен от амерканците преди 70 години и още произвеждан от руснаците днес.простотата на сглобката и изключително ниската му цена ,карат селяните от високата част на българия да му се превъзнасят ,щото не са карали съвременни образци на проходима техника.и още една лека забележка ,тук не е русия ако случайно не си забелязъл.мита за надеждността на руските коли в пустощта е особено разпространена сред феновете на атака и бсп то,но те завалиите не са ходили в норвегия или канада ,където няма руска техника,а при подобни природоклиматични условия ,местните имат в стотици пъти по-високо кпд благодарение и на неруската техника,но щом ви кефи успех.четох страхотни коментари,за работа при минус 1000 и катерене на обратни наклони,та още ведниж нека са ви честити уазките и дано все пак путин се умилостиви и я остави в производство още 50 години!

    Коментиран от #47

  • 47 скар фейс

    3 4 Отговор

    До коментар #46 от "Десислава Димитрова":

    Излез на терасата да глътнеш малко чист въздух.

    Коментиран от #59

  • 48 дженев

    2 5 Отговор
    Това е истинска машина за движение извън пътя.Правена е за война и за истински мъже.Разни лигльовци,дето не можели да уцелят скоростите,убивала ги седалката,и нямало климатик,пък можело нещо да се развали.....да ходят да си играят в пясъка.Относно онзи дето видял "нещо "в казармата ще го светна след толкова години,че нищо им нямаше на колите,ами като ги човъркахме нещо, се скътавахме,пък взводния умираше да се хвали как хората му поддържат техниката.Аз също служих--на границата и знам какво пиша.Проста,надеждна,ремонтно пригодна,и върши мноооого работа.За тия пари нищо подобно няма вече.Жалко ,че стоките от Русия се обмитяват и се оскъпяват
    ,инак с най голямо удоволствие бих се "обзавел" с една такава.
  • 49 Niko

    1 3 Отговор
    Дженев, подкрепям писаното от Вас на 100%!!!
  • 50 Ники Николов

    4 0 Отговор
    на уазката всичко се гресира включително и съединителя. двигателя е от старите волги и се чупи често, счупвал съм и полуоските на най нормален завой. като е карана само в софия харчи 17л. парното се вкл,отпред от кранче и се спира само оттам, самото парно и чистачки имат само една степен
  • 51 некой

    2 4 Отговор
    Имах колега - пратиха го в Азия и му дадоха Мерцедес Г. Както каза по късно - имаше един дефект - но не можеше да мръдне. Замениха го с Лада Нива - имаше 99 дефекта - но не спираше!

    Коментиран от #56

  • 52 Емил

    5 1 Отговор
    Доста неща четох по-долу-само едно не видях-никой не каза от къде е копирана УАЗ-ката. След войната американците подариха на СССР инструменъите от заводите произвеждали джипа "Уилис".С тях руснаците направиха "Победа" Някъде към1964г. подариха инструментите нПолша,които модернизираха (клапаните станаха от стоящи на висящи) някои неща и запроизвеждаха"Варшава"Руснаците запазиха двигателя и започнаха призвоство на военни джипове и цивилни камионетки.Ако някой се съмнява в това,което пиша-нека провери на колко основни лагера е УАЗ-ката-4 при четирицилиндров двигател-покажете ми поне един подобен колянов вал в света!-типично американско изпълнение
  • 53 Фен

    3 5 Отговор
    Карал съм такава, но с кожения гюрук, предимно в София. Каране без капка жал. Минавах по стълби, през преградите между платната по бул. Европа, преди да сложат парапетите... Хората ме гледаха завистливо как се измъквам от невъзможни задръствания. Изключително яка машина. Веднъж бях натоварил вътре 14 човека... И гореше под 16 в града. Вярно е, че е военен тип от средата на века, но пък за това ще мине от там, където всичките съвременни "вседеходи" ще затънат безвъзвратно.
  • 54 гост

    4 2 Отговор
    Австрийски колега (отчаян offroad-аджия) ми е казвал че при тях над 2000 метра се срещали само 2 марки коли - Landrover и Lada Niva...

    Коментиран от #58

  • 55 Autohouse Randm

    4 2 Отговор
    mnogo odavna e moralno ostarialo tova grozilishte

    Коментиран от #57

  • 56 Autohouse Randm

    3 2 Отговор

    До коментар #51 от "некой":

    dobar vic
  • 57 БУМЕР КАМОР

    0 3 Отговор

    До коментар #55 от "Autohouse Randm":

    s 2 dumi lada po dobriat avtomobil
  • 58 по темата

    2 2 Отговор

    До коментар #54 от "гост":

    Испания, Франция са любители на Нивата, затова и Еврогейкомисията реши да спира вноса, щото няма датчици, които да замерват налягането на дебелите им задници, за да знаят кога са за ремонт.
  • 59 Десислава Димитрова

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "скар фейс":

    охооо лъжекомпютърния специалист любител на путин.кажи кое от писаното не е вярно?би ли си купил уазка ,нова за около 20 бона с руски софтуер?

    Коментиран от #66

  • 60 Скандик

    4 1 Отговор
    Здравейте, аз не съм русофил. Нищо не ми харесва в културата им. Говорил съм с много и даже и с внесени в Германия. Нищо общо нямат с германците.
    Не знам, обаче защо правят изтребители добри: https://www.youtube.com/watch?v=bK1GChMOnrQ
    Що се отнася откъде минава, бях няколко години в Швеция, където също е студено има сняг, правят Volvo, SAAb, Scania, Kalmar, ABB, JAS, Ericsson, и куп други неща при население едва 8 млн. и не могат да разберат, как разпределителен вал може да се счупи на 110 к. Км. Става въпрос за руска кола карата в Швеция.
    Все пак, бих си купил Уаз, ако намеря на приемлива цена. Обърнете внимание, че много от пишещите използват името джип, което е оригиналът на леките военни всъдеходи.
    Но, все пак, уретих се в думите на един мъдър човек, който каза: на руснака му дай само водка и черен хляб и не го търси повече...
  • 61 antrax

    4 1 Отговор
    Чета коментарите и си мисля как някои хора са ги направили в уаз, родени са в уаз, живели са там, имат външен кенеф от кабината на уаз и искат да си вземат уаз-а на оня свят едва ли не. Добре бе другари, като е толкова хубав тоя джип (за военни цели е бил някога добър) защо не съм видял един от тях в пустинята, как не видях един в северна Канада, как в Норвегия един екземпляр не се пръкна. С вашите коментари казвате, че вие сте много умни че сте избрали този дарак а цял свят е прост щото кара нещо друго.

    Коментиран от #62

  • 62 пояснение

    1 4 Отговор

    До коментар #61 от "antrax":

    Виж какво, това се казва политика на пазара. До 90те години нее имали нужда да изнасят извън соца, а след това всички се обръщат срещу тях заради политическите обиждения на Русия. САЩ винаги е искала да завземе икономически по слабите и да наложи изгодни за нея пазари.Взети заедно с така наречиния от нас запад.

    Коментиран от #64

  • 63 йордан иванов

    3 1 Отговор
    Руски Ке*еФ
  • 64 antrax

    4 1 Отговор

    До коментар #62 от "пояснение":

    Още малко ще кажеш, че има таен заговор срещу свободната продажба на УАЗ. Моля не политизирай темата. Този сандък се достъпен да си го купиш в цяла Европа (УАЗ например имат официално представителство в Италия) та даже и в Америка се продава от разни ентусиазирани дилъри на съветска техника. http://sovietarmor.com/catalog/armored/uaz_469.html
    За никаква политика не можем да говорим тук. Колкото за въпросната антика фактите показват че не е конкурентоспособен.

    Коментиран от #65

  • 65 пояснение

    0 3 Отговор

    До коментар #64 от "antrax":

    Калашника също нее конкурентоспособен а го признават в цял свят но нее на вооражение в по доло споминатите.Това за какво ти говори.Лил ще кажеш че е измислин от раиха и те са го откраднали.

    Коментиран от #67

  • 66 скар фейс

    0 3 Отговор

    До коментар #59 от "Десислава Димитрова":

    Хах, няма ли най-после да престанеш с анти-руската си пропаганда, че дразниш доста от пишещите тук и да плюеш по всичко руско? Джипката си има достатъчно почитатели. Това е военен автомобил и не се нуждая от него, тъй като имам митсу паджеро, но не очаквам да ме разбереш, тъй като мисловната ти дейност тече само 2 направления - всичко що е руско е гадно и всичко що е западно - яко. Омръзна ми от такива пишман евроатлантици, като теб, с разнична сексуална ориентация, която се потвърждава от женския ти профил. Може би обичаш да те ацоциират с другия пол :)... а и съм доста притеснен, че не ми вярваш за работата, най-малкото, за да не спреш да ми плащаш данъците :))

    Коментиран от #68

  • 67 antrax

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "пояснение":

    Първо ми пишеш за политика а сега за Калашников с доста правописни грешки а темата е за УАЗ и не разбирам защо ми носиш вода от 9 дерета. Пак ти казвам и този път за последно че не ми се спори с радио, едно изделие ако е добро се продава добре ако ли не е то не се продава. Няма значение къде е произведено и дали го е правил капиталист или комунист. Фактите са важни.
    Жив и Здрав

    Коментиран от #76

  • 68 Десислава Димитрова

    3 1 Отговор

    До коментар #66 от "скар фейс":

    като ти е омръзнало не спами.като няма кво да кажеш подмини ,а не пиши щуротии от типа- излез на прозореца,сексуални ориентации и т.н. иначе такива путинофилчета като теб са ми ясни-аз не съ мрусофил ама путин е голямата работа и уазката същото щото е руска.аз си карам паджерото и никога няма да си купя руск таратайка ама ти щом не ги харесваш си гей...та още чакам да ми дадеш инфо за голяма руска софтуерна компания с която си работил !!!

    Коментиран от #69

  • 69 скар фейс

    0 4 Отговор

    До коментар #68 от "Десислава Димитрова":

    Не съм работил в руска компания. Колкото до работата ми, не мисля да споделям никакво инфо с теб. Изобщо не се интересувам от личното ти менние, най-малкото защото си злобен и отчаян човек. Колкото до нашата държава, благополучието й не съвпадата с интересите на запада, но ти не искаш да го приемеш, защото си захласнат от лъскавите реклами. До тук с вниманието ми към теб.

    Коментиран от #79

  • 70 CarPro

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "CarPro":

    S tiq minusi kvo iskate da mi kajete be che samuraicheto e nai dobriqt offroad avtomobil ili pak che dacia duster koito bez nikakav problem bihte se namerili preobarnati v nqkoq kanavka [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MEogf4yyLaY[/youtube]
    neka ne komentirame oshte zashtoto tova koeto narichame suv e palen bokluv neznam kakvo govorim kato se znae che ot ruskiqt offroad po dobro nqma dori i lada niva e sravnqvana s novi i novi modeli mercedes g class e preboren ot edna obiknovana no dokazana nivichka
  • 71 Владислав Димитров

    1 0 Отговор
    Най важното са забравили да нарисуват на капака - фронтовите 100 грама : http://i.drom.ru/comments/229/228658.jpg
  • 72 Маурчи IV

    1 0 Отговор
    Я спират Ужаската. :)
    Единственото му хубаво нещо на това е, че се ремонтира с тел и гвоздей всичко останало - недостатъци.

    Коментиран от #75

  • 73 6666

    2 0 Отговор
    Предполагам че култовата УАЗ ка ще баде сменена с новият КРОУСОВАР УАЗ V8 130. Новата серия няма да има никаква електроника, така я харесват феновете от България .8 V бензинов мотор е с 2 карборатора 150 к.с. ускорява до 100 км.за 20с по наклонен терен.В конструкторският отдел умуват дали да монтират радио,за да не превлича мисълта на водача от пътната обстановка.Карал съм в казармата УАЗ ,не приемам алабалистики от фенове на УАЗ.
  • 74 дедо Либен

    2 0 Отговор
    Каквито хората, такива им и колите.
    И на Изток и на Запад..
    Другото е препирня.
    Благодаря за вниманието.
  • 75 ами да

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "Маурчи IV":

    Единственото хубаво нещо е, че го спират от производство!
  • 76 kroko

    0 2 Отговор

    До коментар #67 от "antrax":

    Ако ти си елементарен човек с ограничени знания и разбирания, това съвсем не означава, че всичко около теб е елементарно и равностойно на твоето ниво. И търговията въобще не толкова проста колкото я описваш - ако бил добър джип, що не се продавал на всякъде. Има много примери за добри стоки, които се продават само на определени места. И причините са много - примерно купувачите са по-платежо способни и могат да си позволят нещо с десеторно по-голяма цена, но само два пъти по-добро като функци или качество. Или пък предпочитат родна стока, или друга марка, вече отвърдена на въпросния пазар. Или пък производителя не го еня за въпросния пазар и не прави промени за си продава стоката там. Ти като си толкова отворен, що не си харесаш някаква лимузина за 200-300 хил. евро с разхор примерно 30л./100км? Щото не можеш да си я позволиш, нали! Или пък не виждаш смисъл да харчиш луди пари за гориво и потдръжка. Купуваш си това, което ти върши работа за целта, като компромиса е между доходите ти и изискванията към стоката. Всяко нещо си има предимства и недостатъци. Но никой от хората, който казват че джипа е страхотен, не ти обяснява на теб и другите че е супер комфортен, или супер бърз, или супер качествен, или луксозно кабрио и т.н.

    Коментиран от #77

  • 77 antrax

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "kroko":

    Писал си та си се олял. Тук изказваме мнения а не обиждаме. Та като не можеш да се аргументираш започваш с обиди и квалификации. Дано не съм прав но ако трябва да си те представя от написаното изглежда си отявлен познавач на международните пазари, политолог, изтъкнат механик. Накратко Бай Ганьо, бакшиш и/или горублянски брокер и/или пернишки тунинг специалист. А като си толкова смел в квалификациите защо не дойдеш до Бояна да ми го кажеш лично? Ще видиш и каква кола съм си позволил и каква ти не можеш да си позволиш.

    Коментиран от #82

  • 78 КПСС

    2 2 Отговор
    Аз пък не вярвам,че , ще я спрат.Това го слушаме от години а мъката продължава векове.Докога тази ужасна , грозна и нефункционална бричка достойна за филмите на Луи дьо Фюнес ще занимава съзнанието ни.И докога, ще има глупаци да си дават парите за такъв кафез а и за Лада Нива. Учудвам се колко посредствен и с тесен мироглед като на сляпа кокошка народ има.
  • 79 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "скар фейс":

    вниманието не е отворен прозорец симпатяга!!!да хвърляш боклука си и после да затваряш.щом пишеш постове срещу мен трябва да очакваш и отговор.знам че не ти оттърва нормалния диалог с аргументи и доказателства.хеитърите като теб нямат ни капацитет ни образование да водят нормален разговор извън шаблонно заучените клишета.значи не си работил в руска софтуерна компания ама нали си спец в тази област и твърдеше, че руснаците са сила там,дай някоя дето познаваш от работата си !що се отнася до другото ти невярно твърдение за това, че западния интерес не съвпадал с този на нас.защо тогава западния интерес съвпада с този на всички източноевропеиски страни без българия,русия и беларус?що в румъния съвпада ,що в турция съвпада що в балтика съвпада....?

    Коментиран от #80, #81

  • 80 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Десислава Димитрова":

    Без образование е твоят кумир боко тиковпоколннико. Най-малко пиша по-грамотно от теб! :) Идват другите теми и там ще те оставя да те мачкат здраво. Това ти е добре познато, нали!? :)
  • 81 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Десислава Димитрова":

    Не се опитвай да ми се напрягаш много в интернет, защото тук всички са равни. За такива, като теб, нормалния диалог е някой да ви командва и държи в подчинение, защото не можете да вземете сами решение. Научи ги тези запетайки и главни букви най-после, образования!.

    Коментиран от #83

  • 82 кроко

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "antrax":

    Ми, пет пари не давам каква кола караш, аз ти обяснявам, защо нещата не са толкова елементарни. Аре обясни ти как се продава стока, щом имаш повече знания от мен и се аргументирай що не се продава по цял свят тоя джип. Има елементарени неща дето твоята глава явно не разбира - стока с напръв поглед едно и също предназначение от един и също производите, може да има съвсем различни съставни части и характеристики щото например са предназначени за употреба при различни климатични условия, за различни потребители т.н. Ако имаше малко акъл и не те мързеше да мислиш и сам щеше да се сетиш за тия работи а не да викаш като папагал "ми щом ги няма в пустинята тия уазки, значи не струват"
  • 83 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "скар фейс":

    ха,ха,ха...ще кажа на батко да те набие :)!да ме оставиш на другите хеитъри да ме научат,а и бойко е бил необразован,което ти позволява и ти да си такъв!
    те другите са подобни на теб и резултата в дискусията ни е същия.мучене сърдене и накрая спамене!иначе си прав тук сме равни и лесно се вижда кой кви познания и аргументи ползва.

    Коментиран от #84, #85

  • 84 скар фейс

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "Десислава Димитрова":

    Виж се какъв си бе! :) Това твоето не са аргументи, а болни мисли. Евроатлантик.
  • 85 скар фейс

    2 0 Отговор

    До коментар #83 от "Десислава Димитрова":

    Ти си този, който хетйва в случая ласката, а не аз. А и напълно нормално другите да ти се виждат ненормални, защото болестта ти е такава. Може би знаеш вица, за онзи, който карал в настрещното и мислил, че всички са се объркали, че и твоята работа такава. Можеш да си спестиш поредния болен отговор, защото и без това няма да го прочета.

    Коментиран от #86

  • 86 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "скар фейс":

    лъжеца вика отново дръжте лъжеца.аз мнението за уазката си го казах ,но твоето още не съм го прочел ,макар да ми обясни кви ли не други работи.спама ти е последната форма на безсилие.и пак ти казвам няма как да спра да ти отговарям ,щото трябва малко да се превъзпиташ.трябва да спреш да лъжеш и да ползваш полуистини ,да не нагрубяваш в дискусия и да се образоваш.в началото обаче ще поядеш малко виртуални шамарчета щото няма как да бъдеш подтикнат към еволюция иначе!
  • 87 antrax

    0 0 Отговор
    Нещата са прости драги. ВАЗ още работи и изнася нещо а УАЗ спря с легендарния джип. Защо бе другарю, обясни на нас простолюдието че не можем да се сетим. Как така кола която е толкова добра изведнъж се спира от производство. Продажби ли , качество ли, какъв е проблема!? Обясни ни че се уморих да ти следя коментарите цяла седмица.
  • 88 Колю

    0 0 Отговор
    Здравейте. Деси за какви образци на проходима техника говориш в 46 пост.Кажи ми един пример който да ми върши същата работа,данъците лепенките по предния прозорец и поддръжката да мие според заплатката в бг . На мен джип който само , гумите , обслужването ,и разни тъпи ремонти струват повече от един УАЗ не ми се нрави.Джип за асфалта не ми трябва ,там си карам авенсиса .

    Коментиран от #89

  • 89 Десислава Димитрова

    2 0 Отговор

    До коментар #88 от "Колю":

    ок ти за нова уазка трябва да се бръкнеш поне 20000 лева.за същите пари ще си вземеш ланд крузер на около 10 години в пъти по-здрав,по-проходим и по-конфортен,както и по-ефтин за потдръжка.
    казвам ти го от опит и стоя зад всяка дума дето съм изписал.ако купиш някои дръгел краднат от армията за 1000-2000 лева се превръщаш в монтьор ,каращ автомобилоподобна каруца.имам нива ,която е в пъти по-луксозна от уаза и въпреки това спрямо всеки 15-20 годишен западен автомобил е пълна таратайка,нищо че е на 4-5 години.те и за това катострофират с цената от 20000 на 2000 за три ,четири години.има тук фенчета на путин и разни чичковци дето освен лада друго не са виждали и разправят хуморески.теглили незнам кво си изкачвали незнам кви си наклони...ако бе така американците дето са ги измислили преди над 70 години щеше да си ги произвеждат и днес.

    Коментиран от #90

  • 90 бончук

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "Десислава Димитрова":

    Ти наистина си много болно.......
  • 91 Колю

    0 0 Отговор
    Здравейте. Деси не съм съгласен с теб, моят го взех на търг , беше преди търга целия окраден ,бяха го оглозгали както трябва ,направих списък на липсите отидох в магазина, 4-ри чанти нови части плюс масло и филтри за двигателя -176 лв.За две седмици го съживих,и от тогава е в зверска експлоатация .Имам проблеми с спирачките при натискане първия път няма никой но се свиква бързо.Този дето ми го препоръчваш за 20000 бона е модел 2005-2006г ,то единия му фар е по скъп от моя джип,как да го поддържам това нещо .

    Коментиран от #93, #94

  • 92 скар фейс

    0 1 Отговор
    Не й обръщай внимание. То/тя гледа много БТВ и MTV. Плюе по всичко руско и сляпо вярва на западната пропаганда, но как да й се обясни на деси, че там ни мразят и ако има едно лесно да се отърват от нас... С радио не се спори. Та към десито:
    - Та тия дигитални шамари, кой казваш, че ги яде?!

    Коментиран от #95

  • 93 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Колю":

    претрепам на равно.веднъж ми излезе в едно село едно куче и като натиснах спирачката с 50-60 се завъртях в насрещното,оказа се, че от едната страна не ловела спирачката,после при дъжд щеше да падна в една река ,колата се подхлъзна на асвалта пак с такива километри.твоя джип е по-зле от нивата на асвалт,а за гората става ако си майсторче и ти се занимава,щото частите са наистина ефтини,но той никога няма да бъде напълно здрав,нивата на 10000 км капеше масло от съединенията ,а на 50000 и правих основен ремонт.имам и едно даихацо на около 20 години в пъти по-здраво ,правиш го веднъж и няма лоп-троп.така че не знам кво търсиш ,но тук ставаше въпрос за новата уазка и затова си помислих че търсиш нова такава!по- хубавото на този от ладата е ,че е по-висок и по трудно ще ти задира на коловозите дето ги правят трупарките,но трябва да му сложиш газ и пак ти казвам да се занимаваш постоянно с него щото постоянно нещо му се троши.
  • 94 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Колю":

    не знам кво разбираш под зверска експоатация и колко го караш и къде.тва чудо по асфалт не върви ,аз с моята нива поне два пъти щеше да се претрепам на равно.веднъж ми излезе в едно село едно куче и като натиснах спирачката с 50-60 се завъртях в насрещното,оказа се, че от едната страна не ловела спирачката,после при дъжд щеше да падна в една река ,колата се подхлъзна на асвалта пак с такива километри.твоя джип е по-зле от нивата на асвалт,а за гората става ако си майсторче и ти се занимава,щото частите са наистина ефтини,но той никога няма да бъде напълно здрав,нивата на 10000 км капеше масло от съединенията ,а на 50000 и правих основен ремонт.имам и едно даихацо на около 20 години в пъти по-здраво ,правиш го веднъж и няма лоп-троп.така че не знам кво търсиш ,но тук ставаше въпрос за новата уазка и затова си помислих че търсиш нова такава!по- хубавото на този от ладата е ,че е по-висок и по трудно ще ти задира на коловозите дето ги правят трупарките,но трябва да му сложиш газ и пак ти казвам да се занимаваш постоянно с него щото постоянно нещо му се троши.
  • 95 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "скар фейс":

    ето го и лъжекомпютърджията!чакам още да логнеш известна руска софтуерна компания :)!що се отнася до шамарите ,явно добре са те сгряли макар и виртуално,но вместо да нервничиш чети и мълчи!

    Коментиран от #96, #97

  • 96 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Десислава Димитрова":

    Всички виждат, че ти ги ядеш. Шамарите в главата ти са виртуални, защото ако застанеш пред мен, ще подвиеш опашка и ще се скриеш. Аз съм добре, а ти си зле, свиквай :)

    Коментиран от #98

  • 97 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Десислава Димитрова":

    Генно-модифицирана тиква си! :)
  • 98 Десислава Димитрова

    1 1 Отговор

    До коментар #96 от "скар фейс":

    ха,ха,ха....поредното смешно тролче!казах ти да почиташ повече ,щото си младо момче и има все още надежда за теб.може да се правъзпиташ и дори да успееш ,но не по този начин със селски бабаитлък ,а с находчивост ,скромност и трудолюбие.тва са европеиските принципи на успеха използваи ги вместо да ме заплашваш ,щото заплахите ти са същите като другите способности,въздухарски!

    Коментиран от #99

  • 99 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #98 от "Десислава Димитрова":

    Този път ти отговарям, ама наистина за последно. Не те заплашвам ни на май-малко, тъй като не ми е в стила. Точно, като модифициран хомосапиенс от 3-тия пол си - евроатлантичека ценност, но няма страшно защото и тук ви търпим такива. Като имаш претенция за интелект, поне пиши грамотно и използвай препинателни знаци, че да ти се следи мисълта. И стига с тази пропаганда, че ставаш смешен вече. Всички те подиграват. Явно си нямаш друга работа и искаш да дразниш другите.

    Коментиран от #101

  • 100 Колю

    0 0 Отговор
    Здравейте. Деси , не е толко трошлив както казваш,един път стегнеш ли го много време кара , на асфалт не знам как се държи щото не се е налагало да пътувам с него. За нивата. Това е съвсем различен клас автомобил ,който освен да се возиш и минаваш пресечени местности за друго не става . Мойто мнение нея ,много минуси има но върши добра работа.

    Коментиран от #102

  • 101 Десислава Димитрова

    0 1 Отговор

    До коментар #99 от "скар фейс":

    както ти казах и преди,не спами!няма кво да кажеш по темата и се включваш на спам.чети и се учи щото си неук и нагъл,което трябва да промениш иначе ще страдаш непрекъснато.руските коли са зле аз обаче за разлика от теб ги карам от 1988 година и има кво да кажа за тях,а ти не.вместо да обясняваш колко съм генно модифициран попрочети писаното може да ти е от полза!
  • 102 Десислава Димитрова

    0 1 Отговор

    До коментар #100 от "Колю":

    виж човек ,аз мога да ти кажа от опит само това дето ми се е случвало на мен.нивата дето я имам вече не я ползвам щото ми писна да я поправям и все да си е развалена.използвам я служебно два пъти седмично за возене на хора по 50 км в гората и откакто я имам никога не е била здрава на 100%.строши и се всичко ,двигател,скорости,окачване,салона,огледала ...всичко,а бе чисто нова когато я взех.наистина там където я карам терена е тежък,но имам наблюдение и на други автомобили на същия терен и ситуацията е различна.на няколко пъти ползвам джип уаз там защото нивата се разваляше ,а имам наблюдения и от казармата на този джип,както и хора покраи мен дето имат такъв.в общи линии той е по-висок от нивата ,но е същата некачествена и първична сглобка,целия вътре е в масло ,изкорубен лопащ и тропаш,но предвид ,че е много прост като конструкция лесно се потдържа.сега ти възможно е да си попаднал на някакъв по-запазен екземпляр,но аз казвам това което съм видял и с което съм се сблъсквал.щом те кефи и ти излиза сметката браво и успех!
  • 103 Autohouse Randm

    0 1 Отговор
    niama veche takiva jipove