Това уникално Audi Quattro от 1982-ра година с номер 900012 е било управлявано от Хану Микола в рали "Монте Карло" същата тази година. Тогава той се изправя в пряка битка с великия Валтер Рьол в Група 4. За жалост не успява да го победи и завършва втори. Тогава Рьол управлява Opel Ascona. Колата участва също и в Рали Швеция по-късно през годината, където Микола завършва 16-ти.
През 83-та Audi използва колата главно за тренировъчни сесии. Тогава тя претърпява промяна, за да покрие стандартите на Група Б и е продадена на бившия състезател на Saab Антеро Лейн. Той използва колата още същата година в рали "Ломбардия", от което се отказва. От там нататък следват много успехи и той спечелва Финландския шампионат две поредни години 84-та и 85-та.
Лейн побеждава също и в рали "Арктика" цели три поредни години - 84-та, 85-та и 86-та. През 87-ма колата отново сменя собственика си и попада в ръцете на Ерки Хейкуринен. С нея той спечелва рали "Маната 200" от там тя отива при Сакари Виерама. Управлявана от Марко Валтонен през 88-ма и 89-та, преди да бъде продадена от Виерама на Раймо Ског.
Ског възстановява колата и се състезава с нея в рали спринтове и ледени ралита във Финландия. През 91-ва година колата отива на заслужена почивка при колекционера на марката Андерс Карлсон. Тя е негово владение чак до 95-та, когато е изложена на търга Brooks' Olympia и намира новия си собственик. От там отива за пълна инспекция в Konrad Schmidt Motorsport GmbH, за да бъде във форма.
От тогава насетне колата е добре поддържана в оригиналното ѝ състояние и с тази богата история тя се превръща в нещо много ценно. Ще бъде изложена на 21 март тази година на 73-тата среща на членовете на Bonhams’ Goodwood. Със сигурност ще подейства като силен магнит за колекционери от всички точки на земното кълбо.
Подробности за стандартното Audi Quattro (85) , ще намерите ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
11:03 08.03.2015
2 Никито Иванов
11:05 08.03.2015
3 сумото
Коментиран от #4, #24
11:26 08.03.2015
4 Петров
До коментар #3 от "сумото":
като искаш да е на 0000000 км извади 100 бондака за едно ново и не чакаи закона за джамбазите /тука става въпрос за култов автомобил, а не на колко км е/Коментиран от #6
12:16 08.03.2015
5 миседниш накура
12:32 08.03.2015
6 итало
До коментар #4 от "Петров":
какви 100 бона бре?!?за такава кола,с тази история, цените започват от няколко стотин хиляди евро!
то ако е за сто бона,и аз мога да я взема,колко му е
12:33 08.03.2015
7 Shmeker
12:40 08.03.2015
8 gost
13:00 08.03.2015
9 Shmeker
Коментиран от #26
13:02 08.03.2015
10 орландо
13:26 08.03.2015
11 Vasik Atanasova
ЗА ХОРА С МНОГО ПАРИ
РЯДКО СРЕЩАНО БИЖУ
13:27 08.03.2015
12 Бай
Коментиран от #15, #64
13:31 08.03.2015
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Име:
Иначе .*х тфа ауди, оня с асконата го бил... :D :D :D :D
Шмекер: Било му всичко като на нормално ауди? - ХАХАХА
Айде спри се малко.
Коментиран от #16, #17
14:05 08.03.2015
15 ярослав станчев
До коментар #12 от "Бай":
Леле мале.Образовайте се малко бе,човек.Само простия по тези форуми.Тази кола и лепенчицата с името на калника са от онази Група Б,за която великия Юха Канкунен е казал-“WRC е за момчета. Група Б беше за мъже”.
Микола,Рьорл,Бломквист,Ватанен,Мутон,Канкунен,Тойвонен,Салонен са пилоти от ерата,когато рали-колите са били зверове с по 500-600 коня.Ма ти от къде да знаеш.Ланча 037,Делта С4,Ауди спорт куатро,Пежо 205 Т16,Рено 5 Турбо,Форд РС,Опел Аскона група Б са коли легенди,ма то от де да знаеш.Нямат нищо общо със сегашните детски играчки във ВРЦ.
Ако имаш късмета,някой ден,да се повозиш при Хану Микола в тази дърта купчина ламарини,айде да не е на втория,ама на третия завой ще си напълнил гащите.
Коментиран от #23
14:13 08.03.2015
16 ярослав станчев
До коментар #14 от "Име:":
Малко са се объркали Факти.През 1982г. Микола остава трети,втора е Мишел Мутон,макар че има 3 спечели ралита.А световния шампион Валтер Рьорл има 2 победи през сезона.И все пак Рьорл е ставал шампион един път през 1980 г. с Фиат.Ауди все пак печели шампионата при производителите през 1982 г.
14:24 08.03.2015
17 Shmeker
До коментар #14 от "Име:":
Ми не е ли - моторът, колекторите, казанчета, радиатор са си като на серийната кола. Даже и надписът ТУРБО. Естествено има разлики. Но като цяло си е максимално до серийното ауди.14:48 08.03.2015
18 георги колев
15:42 08.03.2015
19 роман ценов
16:00 08.03.2015
20 джи джи праднята
Коментиран от #21
16:18 08.03.2015
21 Georgi
До коментар #20 от "джи джи праднята":
Ти първо се научи да пишеш на български след това коментирай !Коментиран от #87
16:52 08.03.2015
22 Д Константинов
Като НЕ можеш да оцениш и да си позволиш такъв автомобил,не се изказвай толкова неподготвено.
17:08 08.03.2015
23 Бай
До коментар #15 от "ярослав станчев":
Офф...големия специалист по автомобили, какви разлики само и оценки м/у преди и сега. Големи експерти сте в простотията. Единственото детско е образованието и акъла ти. Ти щот само в WRC бегачки се возиш от 30 години насам и си въобразяваш че много ги разбираш, също както разбираш как да си напълниш гащите. Ма то от де да знаеш. Колко по-лесно е да пишеш празни приказки...Коментиран от #25
17:34 08.03.2015
24 Maurice
До коментар #3 от "сумото":
Въй, маняк! Ти честно ли? Къде е тази състезателна кола на 130000 км? Това ще е перпето мобиле.... Ти освен от фигурно пързаляне с пазарски колички не разбираш от друго?!? Относно колата, не щем Алуди, което е било победено от ръждив Опел Аскона. Историците да си я ценят. Аз не обичам историята, предпочитам физиката и географията...17:46 08.03.2015
25 ярослав станчев
До коментар #23 от "Бай":
Кой те пусна теб до компютъра бе?Бягай да пишеш домашни,че утре е понеделник,пак ще напълниш бележника с двойки.
Коментиран от #29
17:48 08.03.2015
26 някой
До коментар #9 от "Shmeker":
г-н Водопад от Глупости, кое й е като на нормално Ауди? Аааа...казанчетоооо!:))))Дечко, остави с какви лъжи ни заливаш, забрави това, а направи следното: дай си почивка няколко месеца и се образовай на тема коли, защото нищичко не разбираш. А и не си виновен, защото не си пипал автомобил на живо. В тази кола няма нищо като на серийните, образно казано - ако не броим калниците, стоповете и....казанчето. "Пиех това, Пиех онова" - Пиех е джудже в сравнение с поне 30 други конструктора през годините и това го знае всяко хлапе - с изключение на хлапето Шмекер явно.
И това е първото S1, второто е далеч по-сполучливо, ама как ще знаеш ти точно.
И да, това са истинските коли, които заслужават уважение, вече всички станаха сапунерки
Коментиран от #27
18:03 08.03.2015
27 Shmeker
До коментар #26 от "някой":
Буахахаа ти виж Пежо 205 Турбо 16V колко общо има със серийния модел, особено като му вдигнеш предния капак и пак ще говорим. Ще те е срам какво си написал отново. Ама така е. Аз ги помня ти коли, макар и само по новините да ги даваха. А ти си бил в т...ците на баща си тогава ощеКоментиран от #40
18:14 08.03.2015
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Бай
До коментар #25 от "ярослав станчев":
Добре, че не пълня лесно бележника с двойки, както ти гащите с а*о по завоите с гоУемите бегачки...Абе сега разбрах, защо толкова държат цена - сигур има някой кафява коричка, засъхнала на седалката, поддържайки и специфичен аромат в купето от време оно...и ценителите като го усетят(аромата) и оценяват възможностите на колата. Колкото по-силен е - толкова колата е с по-големи възможности и съответно по-висока цена. Ако на кафявото има изписано името на някой "велик" нам к'ъв си, тогава е уникат направо...цена няма...18:37 08.03.2015
30 аматьор
Коментиран от #32, #33, #41, #42
19:04 08.03.2015
31 GT 500
19:11 08.03.2015
32 Бай
До коментар #30 от "аматьор":
Това беше върха вече! А тогава Асконата какви способности е имала пред Аудито, че не са могли да я бият ?Коментиран от #34, #38
19:41 08.03.2015
33 Shmeker
До коментар #30 от "аматьор":
И това с почти стоков мотор, естествено с някои различия като по-голяма турбина например.20:08 08.03.2015
34 шруум гъбков
До коментар #32 от "Бай":
много си зле...Коментиран от #46
20:13 08.03.2015
35 Skier
20:19 08.03.2015
36 асдфгх
20:24 08.03.2015
37 бурето
22:04 08.03.2015
38 Shmeker
До коментар #32 от "Бай":
Хах асконата е била достатъчна за да бие Рьорл. Монте карло е асфалт, тясно, с много завои и не е голям+ да караш с куатро, задното предаване е било достатъчно на Рьорл да бие. Все пак говорим за един от най-талантливите, ако не и най-талантливия рали пилот за всички времена. Е, след това отива при ауди и печели монте карло отново.22:11 08.03.2015
39 Име:
23:21 08.03.2015
40 някой
До коментар #27 от "Shmeker":
Пежо 205 т16, което си видял преди малко в Гугъл, бие въпросното Ауди, ако трябва да сме точни. И вземи се поинтересувай малко какво означава "хомологация", да не ти обяснявам надълго как се хомологираха колите и колко общо имат и двете, защото ВТОРОТО АУДИ НЯМА НИЩО ОБЩО.И въпреки, че те храня, защото си неук и дразнещ с глупостите си, не съм си позволил да пиша изрази, свързани с други, а само с теб; затова не си позволявай да говориш за бащи и майки, за да не те намеря. Да не те намеря, защото е анонимно, но не чак толкова, че да не успея, ако поискам. Това разбра ли го?
Помнел бил и знаел бил - личи ти от километри набора от 1990 нагоре
Коментиран от #48, #49
23:44 08.03.2015
41 Maurice
До коментар #30 от "аматьор":
За 1 секунда 80-100 км може да доускори само драгстер от Топ Фюъл категория. Ти освен в NFS карал ли си кола, било то и 20 годишен АЗЛК Мустанг? 100 км разлика в скоростта се постига с поне смяната на 2 предавки, което при наличието на турбо дупката на това Алуди и ръчните скорости отнема 1 секунда само за смяната....Коментиран от #43
00:14 09.03.2015
42 Maurice
До коментар #30 от "аматьор":
Освен ако това Ауди не е с роторен двигател, който се развърта до 150 000 оборота в минута и аз да не знам за него.....00:16 09.03.2015
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 някой
Стоков - дори със същото.... казанче.
И не му слагайте минуси на Морис, само защото сте се разпознали.
01:59 09.03.2015
45 Дошo
09:10 09.03.2015
46 Бай
До коментар #34 от "шруум гъбков":
Ами ти като не си зле, дай характеристиките на тоя двигател, да видим откъде ще изкара такава пародия "увеличение 100км/ч за под секунда" !!! Не се усещате хич! То бива, бива, ама чак толкоз не бива...10:26 09.03.2015
47 кото
Коментиран от #50, #51
10:43 09.03.2015
48 Shmeker
До коментар #40 от "някой":
Кое ВТОРО ауди няма нищо общо?Неук колко да съм неук? Аз не претендирам, че зная всичко, докато ти просто явно се изживяваш като отявлен "инджинерян", който е дошъл да избива комплекси, натрупани в махалата
Аре ся след като си толкоз пекан, да ми изчислиш колко мощност трябва на това, ПЪРВОТО, ВТОРОТО, ТРЕТОТО ауди да направи упражнението 80-100 за 1 секунда?!?! Или за секунда и нещо до две?
10:53 09.03.2015
49 Shmeker
До коментар #40 от "някой":
Мдаа. ти си по-анонимен от мен. Аз съм си регистриран, ти си някакъв си гост. Не виждам що изтъкваш това, тъй като не е в твоя полза.Първо изчисли каквото те накарах, после ще видим кво правим. Гимназиална физика трябва да ти стигне.
10:55 09.03.2015
50 Shmeker
До коментар #47 от "кото":
ВИДЯХ ГОКоментиран от #52
12:12 09.03.2015
51 Бай
До коментар #47 от "кото":
Защо изопачавате думите ми и се отклонявате ??? Не плюя нито Аудито, нито " историята на рали спорта" ! Писах, че това си е 1 автомобил, вярно - мощен и здрав, но си е просто автомобил с ДВГ. Нищо повече! А всички преувеличават и го възвеличават, заслепени от някаква неоснована страст !!! И като ида на това високопланинско ще видя и усетя "Ако си на коя и да е предавка с 4500 обор./минута и си натиснал педала на газта 5-8 мм, то при подаване на пълна газ получаваш прираст на скорост м/у 80-100 км/ч за по-малко от секунда" ??? Това ли искаш да ми кажеш? Мога да се обзаложа, без да съм и 20% сигурен, че това не може да стане. Ако може, лесно ще ми затворите човката и ще защитите тезата си..Везните клонят във ваша полза. Пък децата ми най-малко ги вълнуват някакви безсмилици, че да ги занимавам с това, бъди сигурен!Коментиран от #53, #54
12:31 09.03.2015
52 Бай
До коментар #50 от "Shmeker":
Обясни какво видя! Белким ми стане ясно и на мен и спра да се обаждам...12:33 09.03.2015
53 Shmeker
До коментар #51 от "Бай":
Буахаха това 80-100 няма как да го усетиш, но може да ти стане ясно за каква мощност става дума. Нашето S1 обаче има други колектори, това от статията е със такива като на серийното.Коментиран от #55
12:51 09.03.2015
54 Shmeker
До коментар #51 от "Бай":
Чакаме изчисленията на "инджинеряна" да видим, може да се окаже че и по-бързо може да стане, може да излезе че не става толкоз бързо.. ами няколко секунди. Не знам, той знае, ше доказва теоретично нещата.Коментиран от #56
13:18 09.03.2015
55 Бай
До коментар #53 от "Shmeker":
Станало ми е ясно, за какво става дума отпреди 15г, когато и аз бях запален по тез простотии...Ама понеже някои елементи пишат, че едва ли не само на това S1 като се повозя и такова "усещане" ще изпитам, каквото не с който и да е друг рали автомобил...още ми е весело, дечица мили...то няма такава комедия...Коментиран от #61
13:26 09.03.2015
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 кото
Коментиран от #59
14:32 09.03.2015
58 smolata
Коментиран от #65, #68
14:41 09.03.2015
59 Shmeker
До коментар #57 от "кото":
Прав си , точно това е ценното на тази кола14:42 09.03.2015
60 Shmeker
До коментар #56 от "Maurice":
На бас се хващам че не можеш да намериш центровете на елипса.14:42 09.03.2015
61 Shmeker
До коментар #55 от "Бай":
Кво значи преди 15 години? Вече не си ли запален? Какво правиш тук ако не си?Естествено, че линейната динамика може да съответства на друг рали автомобил.
14:55 09.03.2015
62 кото
Коментиран от #63
15:11 09.03.2015
63 Shmeker
До коментар #62 от "кото":
След още 10 години ще е х10 цената15:25 09.03.2015
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Бай
До коментар #58 от "smolata":
В голя-я-яма заблуда си мойто момче. Нищо общо с примера ти...Не мога да ти опиша колко се възхищавах и аз преди на Ауди-тата, особено Куатро-то. Това ми беше мечта преди. И определено гроздето не е кисело, защото можех и все още мога да си го позволя. А на ГоУфчета и Астрички, че и Вектри как се радвахме - пубертетска работа. Просто вече гледам по-отгоре на нещата, но няма как да разбереш, ако не си промениш "мисленето"...Коментиран от #67, #71
16:07 09.03.2015
66 Бай
До коментар #64 от "кире":
Ех, Кире, Кире...ако "мислех" като теб, щях да съм най-умния сигурно!!! Всеки има право да се заблуждава. Как виждате чуждата, но не и своята собствена заблуда?!?!? А когато някой прос и заблуден ми каже, че аз съм такъв...ми щом контактувам с такива като вас, явно съм прос...16:16 09.03.2015
67 Shmeker
До коментар #65 от "Бай":
Какво значи "по-отгоре на нещата"?!?!! Ожени се имаш деца и не даваш пари за коли ли кво?Астрите и голфовете са достъпни коли, и ако си минал по-надолу от тоя клас вече става малко по-малко трудно да ти дава някакво удоволствие от шофирането. Нали за това е ентусиазмът - за кефа който дава една кола?!? Или греша?
Минал си на по-горен клас, по-тежки и тромави коли и не ти пука за вървежа, щом ти върши работа?
16:18 09.03.2015
68 гост
До коментар #58 от "smolata":
По повод на това кой-кого бил изпреварил и как го гледал после. Като видя някоя щайга, дето се е засилила да ми изпреварва поршето, редовно я оставям да ме мине. Ако за тези хора това е смисъла на живота, да разказват как са изпреварили порше с каручка - да заповядат. Иначе са опасни, правят глупости по пътищата и като цяло това си е бг каруцарски манталитет.16:24 09.03.2015
69 смотльо
Коментиран от #70
17:26 09.03.2015
70 Shmeker
До коментар #69 от "смотльо":
Важна автомобилна история. Майлстон. За ценители. Тва е.10:09 10.03.2015
71 ярослав станчев
До коментар #65 от "Бай":
Човек,хубаво е,че си над нещата,но е добре да имаш малко уважение към нещата.Гледай какво може един 70 годишен майстор с една 30 годишна "най-обикновена" купчина ламарини.
Walther Rohrl drives the Audi Quattro up the Col de Turini
Пожелавам ти здраве и дълъг живот.И когато станеш на 70 години и успееш да направиш това,което прави Рьорл на Кол де Турини наистина ще си над нещата.
Коментиран от #72, #73
10:14 10.03.2015
72 Shmeker
До коментар #71 от "ярослав станчев":
И двамата са в добра форма. Да си кажа честно, възхитителни са все още. И Валтер отново е железен и ерудиран най-просто казано.Макар, това ауди да не е най- мощното от онази ера, си е все още добър рали-автомобил.
10:38 10.03.2015
73 Бай
До коментар #71 от "ярослав станчев":
Към кои неща да имам уважение? Към ДВГ-та, които бълват отрови във възуха, който дишаме ли ? Да имам уважение към боклуците, които унищожават нас и планетата? И какво като ги имат тези умения състезателите? Какво приложение имат? По-умни ли станаха? По-интелИгентни? С по-висше съзнание? НЕ ! Ще ти кажа кого и какво уважавам! Уважавам ХОРАТА, които се стремят към усъвършенстване и се опитват да помогнат и на околните към същото. Никола Тесла, един от най-великите - него уважавам. Ако не бяха разни паразити, като Морган и подобни на него, светът да е бил светлинни години напред. Енергия от етера, безжично електричество, а кой знае и колко други по-съвършенни и по-ефективни неща. За телепорта да не говорим. Ама затвореното съзнание пречи мноогооо...Къде по-хубаво е да се радвате на някаква ръбата безформена изм*т и как с тая из*ет се "кара" по пътищата. Кво от туй, че замърсява - нали ви прави неописуем кеф. Щом ви харесва да стоите в невидение и простота - стойте си. Щом уважавате такива простотии, значи нямате уважение дори към самите себе си. За какво уважение тогава въобще ми бълнувате. Изгледайте няколко филма от колибката за Тесла и пак елате да си приказвате простотиите за 4х4 и извънземни ускорения за няква спъната каруца отпреди 30г. с нищо по-различна от днешните...Коментиран от #74
12:53 10.03.2015
74 Shmeker
До коментар #73 от "Бай":
Абе колега, ти си съвсем си се облъчил. Къв телепорт и безжично електричество? Първото е научна фантастика, а Тесла само по някакви слухове са го набедили, че прави такива неща. По-скоро са били някакви си опити. Колкото до както ти го наричаш "безжичното електричество", то е доста по-вредно дори в кратък период, от това, че наоколо има разни ДВГ-та, които вече са и доста екологични.Алтернативния транспорт все още не може да замени този, задвижван от ДВГ работещо на петролни продукти.
13:17 10.03.2015
75 smolata
13:51 10.03.2015
76 smolata
1. Не Морган се е бъзикал с Тесла, а Томас Едисон
2.Сам тесла признава, че безжичното предаване на електричество на дълги разстояния е сложно, защото КПД-то отива по дяволите
3.Най-велито откритие на Тесла е променливия ток, който използваме и днес, докато Едисън е залагал на правия (още се ползва в умразните ти автомобили като това мръсно империалистическо ауди :) ).
4. Телепортацията и дете ще ти каже, че са глупости ... ходи да ти щракнат един скенер, че плашиш хората в коментарите.
5. Я ми помогни малко с теорията за етера - за това ренесансово твърдение ли говорим, за което аз си мисля, дето е пълна глупост и вземи прочети някой ред накрая да видиш защо точно това не може да съществува....а ако извлечеш малко енергия от него и се телепортираш... дрънни едно телефонче след като минеш червеевия тунел отатък черната дупка, пък ние ще те чуем по андронния колайдер...
14:07 10.03.2015
77 Бай
Не съм против развитието на техниката, а против развитието й в грешна посока. Енергия може да се добива и чрез студен ядрен синтез, чрез имплозия също...доказано е, че са в пъти по-ефективни и екологични в сравние с това, което се ползва в момента...
Ами като сте много умни, хайде кажете как се пренася енергията в природата и в космоса??? Да не би навсякъде да гъмжи от жици и кабели??? Не знам, откъде какво сте чели, ама източника ви не е достоверен! Защо ако не е вярно това, ще избиват изобретателите, намерили начин да бъдем независими и свободни??? Сигурно защото не са дрънкали простотии като вас.
Морган е финансирал Тесла, но когато Тесла му казва за намерението си, че кулата, която строи е за предаване на безжично електричество, Морган спира спонсорирането, защото е правил пари от кабелчета и жички и други дрънкулки. Това е щяло да му попречи на бизнеса. Определено най-великите открития на Тесла са засекретени и няма да се дадат на обществото...можете да прочетете за Елдридж...там пък, другия агент - мишока Айнщайн, пратен от евреите да пречи на Тесла, да отклони развитието на техниката в друга насока...чак в края на живота си на смъртното легло си признава, че е бил в грешна насока, въпреки че Тесла му го казвал преди години...
Хайде сега приведете в действие промитите си мозъци и почнете да ги използвате. 2% пак биха ви стигнали, за да приемете информацията, ама вие и толкоз не използвате, даже няма и 0.2% и няма как да проумеете...горкичките зомбИнца те...жал ми е за вас...
Коментиран от #78
16:18 10.03.2015
78 Shmeker
До коментар #77 от "Бай":
То хубаво, ама всичките тия неща на практика са опасни и процесите се контролират трудно. Това е основния проблем за повечетоКоментиран от #79
20:04 10.03.2015
79 Бай
До коментар #78 от "Shmeker":
Това пък от къде го измисли? Пишат ги тея простотии, че да се оправдават и да не ги пускат в употреба. 100 пъти по-лесно и безопасно е. То щото термоядрения синтез и бълвоча от атомните централи лесно се управлява. И малко по-към темата. Процесите в ДВГ също не ги управляват. Всъщност могат, но не искат. Затова има толкова загуби. Затова има толкова емисии, доизгаряне след изпускане, бла-бла...Пол Пантоне нали има патент на GEET реактора?! Защо щом има такъв ефект не го внедрят в автомобилостроенето? Ами защото никой от тях няма да има файда, освен потребителите. Защо разхода да е до 3 пъти по-малко и износванията също? За вредните емисии да не говорим. И всичко това без "капка" електроника? Без ламда-сонда и катализатори...Ами Браун ? И там ли ще измисляте оправдания и че не съществувало и че било легенда...брей, как на лъжите вярвате без капка съмнение, а за друго се кривите и не приемате!!!Коментиран от #80
22:19 10.03.2015
80 Shmeker
До коментар #79 от "Бай":
GEET реактора го има в нета. Направи си и виж дали работиКоментиран от #82
23:16 10.03.2015
81 кире
01:34 11.03.2015
82 Бай
До коментар #80 от "Shmeker":
Ами ако улучиш правилните размери ще работи. То всеки се фанал да прави, ама какво правят и те не знаят. Иска се все пак да имаш някакво понятие. Има и сполучливи резултати. То по таз логика - фани се да си направиш ДВГ и виж дали ще работи...там също не е станало отведнъж...ама и там са били дебели глави...Киреее, пак си правиш грешни заключения...простено да ти е...
Коментиран от #83, #85
14:56 11.03.2015
83 ярослав станчев
До коментар #82 от "Бай":
Човек,почини малко.Изписа тонове мисли и факти,което не е лошо ама няма общо със статията.Ако няма какво да напишеш по дадения материал по-добре не пиши.Защо разводняваш излишно темата.Като толкова ти се занимава с нови и революционни енергийни източници има си специализирани форуми,там пиши колкото и каквото искаш.Специалисти в нашата Родина дал Господ.А относно колата от статията.Реално погледнато и тя е довела след себе си революция.В ралитата.След Ауди куатро нищо не е същото.И няма да бъде.Значи е допринесла с нещо за развитието на автомобилната индустрия.Е не е като разбиването на атома,ама все е нещо.
16:54 11.03.2015
84 Бай
Добре, че не са всички като вас, иначе и това Ауди нямаше да види бял свят...сигурно е било невъзможно...хах...
Относно безформената форма - за последен път - никока не е струвала и никога няма да струва толкова голяма сума. Това, че има глупаци, даващи такива пари за безсмилици е пак друга тема...хайде адиоС амигоС...
Коментиран от #86
17:41 11.03.2015
85 Shmeker
До коментар #82 от "Бай":
Така ли? То щот малко трудно да получиш плазма от тва. По-скоро става един "набалбукатор"... безплатен.. но и непотребен17:51 11.03.2015
86 ярослав станчев
До коментар #84 от "Бай":
"...хайде адиоС амигоС... "Единствено смислено нещо,което си написал до сега.
16:35 12.03.2015
87 джи джи праднята
До коментар #21 от "Georgi":
Ае адаш аз да не пиша на шотландски,дори пиша на кирилица а за годината се обърках и написах 1883 година.18:42 12.03.2015