Last news in Fakti

24 Март, 2015 11:03, обновена 24 Март, 2015 11:04 4 195 25

FIAT гласи конкурент на Nissan Qashqai

  • fiat-
  • 500x-
  • 500xl-
  • jeep-
  • renegade

Нов евтин кросоувър ще се опита да раздвижи продажбите на FIAT в Европа, съобщава Autocar. Според британското списание италианската марка се цели в потенциалните купувачи на бестселъра Nissan Qashqai.

Новият модел ще замени Panda Cross в гамата на производителя. Кросоувърът ще бъде построен на базата на FIAT 500X и Jeep Renegade, най-вероятно ще получи името 500XL и ще атакува пазара догодина. Информатор от компанията твърди, че цената му ще бъде изключително привлекателна, макар и не толкова ниска, колкото на Dacia Duster.

През 2016 г. ще се появи и американска версия на кросоувъра, която ще се продава под марката Jeep и ще замени едновременно Compass и Patriot. През 2018-а пък трябва да бъде представен и друг нов модел - Grand Wagoneer, който ще се бори за парче от тортата на Range Rover.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ждяш

    2 2 Отговор
    симпатична машинка :)
  • 2 bmw

    1 7 Отговор
    фиат хахахаха ше умрем от смех. кога пъ и тия почнаа да праят коли

    Коментиран от #3, #11

  • 3 Тадаръков

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "bmw":

    100 пъти по- добре нов Фиат от 2015, отколкото БМВ 2-ра употреба от AUTOHAUS в некоя баварска провинция, "като ново" от 2007 на 150к. км Апропо коя употреба ти е BMW-то?

    Коментиран от #4, #17

  • 4 Mercedes

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "Тадаръков":

    Ти наистина не си добре - 100 пъти по-добре БМВ или Мерцедес от 2007 - а отколкото чисто нов фиат, ако ще и да е от 2028 - а година!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #16

  • 5 От Ада

    3 0 Отговор
    №2(БМВ) и №4(Мерцедес)! Вие и такива като Вас сте отговора на въпроса, "какво пречи на България да е нормална държава"!
  • 6 Крис

    2 0 Отговор
    До коментар #5 от " От Ада":


    Подкрепям те, въпреки че само до някъде си прав, защото
    такива като тях има само в този сайт.

    Колата е страхотна
  • 7 гост

    2 0 Отговор
    Стига да е на добра цена, например до 30х.лв ще се продава. Фиат са добри коли, особенно като са нови, те въведоха много от модерните технологии, само че никой не го споменава това. Колкото по-просто и практично го направят, толкова повече ще се купува. Според мен на хората им омръзнаха лъжите за съвременно и модерно, а реалността като разход и представяне да са по-зле от 10г. коли. Който производител предложи реални добри и практични показатели, той ще надскочи другите. Пример: Дачия и Ситроен Кактус, пуберите им се присмиват по форумите, но реално те повишават продажбите на компанията.
    Потребителите се интересуват да е ново, надеждно и екологично чисто, за да не плащат данъци, такси и застраховки, които са много високи в Европа. Тук в България сме изостанали с 20г в това отношение, така че ако променят наредбите, и тук ще започнат да се купуват нови коли, но докато данъка на една нова кола е 800лв, а на 14г. е 20, няма как да се получи промяната.
  • 8 БамБам

    2 1 Отговор
    Тия от ФИАТ една красива кола не са направили.Всичките им коли ем са грозни ем са бклуци.
  • 9 хъхъхъ

    0 0 Отговор
    А бе я се разкарайте с тези ретро кошници от 2007 - 2008. Друго си е нов автомобил.

    Коментиран от #10

  • 10 Офф

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "хъхъхъ":

    Офф, аман от разбирачи, нали всички вие карате, все чисто нови коли та знаете кое е добро и кое не е!!!
    А дори и така да е, то пак нова кола за под 100 000 лева си е пълен боклук, така че.....замислете се какво всъщност карате вие.
  • 11 ххх

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "bmw":

    Тия правят коли доста години преди БМВ да започнат да го правят.Като се има в предвид,че БМВ започва със сглобяване на италиански автомобилчета Изета,не бива така високомерно да се отнасяш към една от най старите автомобилни фирми.
  • 12 Ехаа

    2 0 Отговор
  • 13 Роман "Маверика"Ценов

    3 0 Отговор
    джиповете на фиат са добри колкото лада нива на лю ман
  • 14 Румен Янев

    1 5 Отговор
    До коментар #13 от " Роман "Маверика"Ценов":


    Ама ти караш 25 годишен Форд Маверик което е най-голямата пародия на кола и освен да го ползваш за кокошарник друга работа неможе да ти върши.

    Как си направи извода за ''джиповете на фиат' от 2016 година?

    Коментиран от #18, #19, #22

  • 15 BENZ

    3 0 Отговор
    italianskite koli sa palna skrab.kachestvo ZERO
  • 16 BENZ

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Mercedes":

    mnogo iasno.
  • 17 BENZ

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Тадаръков":

    haha iskreno me rasmia.iavno nikoga nesi karal Mercedes i BMW.karal Fiat Uno i vzel da dava mnenie.haha samiat fakt che vsiaka marka sravniavate s nemskite grandove pokazva koi sa nai dobrite.
  • 18 Dani

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Румен Янев":

    rumene a ti kakvo karash be nashto momche?

    Коментиран от #20

  • 19 Роман "Маверика"Ценов

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Румен Янев":

    Първо маверик се пройзвежда от 1993година,а моят е от 1998 година.И ти откъде знаеш дали джипа не ми върши работа,а относно надежността на маверика спрямо фиата е много по-голяма (двигател,трансмисия,окачване и т.н.).Все пак всички агрегати на Маверика дори дизайна всъщност са НИСАН ТЕРАНО,а японският пройзводител е водещ по качество.Все пак кой е по-надежден фиат или нисан,май че е второто. И съм УБЕДЕН,че маверик на 25 години както си написал ще изкара повече и по без аварийно от твоя ЧИСТО НОВ ДЖИП ФИАТ!!!

    Коментиран от #21

  • 20 Роман "Маверика"Ценов

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Dani":

    По неговите думи едва ли това което кара е по-хубаво от "джип" Фиат
  • 21 BENZ

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Роман "Маверика"Ценов":

    kolega Rumen Ianev e ot starata chervena shkola.te vsichko znaiat i mogat
  • 22 BENZ

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Румен Янев":

    ti si sviknal samo s rusko jeliazo?
  • 23 Трифонов

    0 1 Отговор
    Постоянният възход на един автомобилен производител се гарантира от точно три неща - постоянство, упоритост и традиция да предлага това, на което е свикнала, по една или друга причина, изградената в най-силните му години, негова клиентела. Тя от своя страна ще се погрижи славата му да се разпространява сред човечеството. В това отношение има само два италиански производителя, които се справят образцово - Феррари и Мазерати. Като и първият да е много по-млад от Фиат, Алфа Ромео или Ланча. При това е без значение, че вече от десетилетия са част от концерна Фиат. Техните автомобили се продават все по-добре, обградени са от мистичен ореол и всеки човек с отношение към автомобилите, си мечтае за тях. А в същото време Ланча е пред пълно заличаване, като марка дори, а Алфа ентусиазирано върви в същата посока. Продажбите на Фиат са също отчайващи, дори и в сравнение с техните собствени стандарти. И бъдещето за тях е най-слабо казано - неясно. А това се дължи на обстоятелството, че италианците са вероятно едни от най-разхайтените и недисциплинирани изпълнители в историята на човечеството. В същото време обаче, са творци в истинския смисъл на понятието. И първото всъщност пряко произтича от второто. Да сте виждали съществен творец, без значение какъв, който да се слави като особено дисциплиниран?! Нямат проблем да изобретят нещо гениално, нещо изпреварило времето си с десетилетия, което да смая света с иновативност и креативност. В същото време обаче, не ги търси ако трябва да извършват години и десетилетия наред еднообразни, повтарящи се действия с педантичността на робот. Така, техническата концепция на един италиански автомобил би могла да е фантастична, а реално произведеният продукт - ненадежден и некачествен. Това обяснява защо мненията за качествата на Алфа Ромео например, се лашкат от едната до другата крайност и защо хората, които са имали или имат Алфи, са или маниакално влюбени в колите си и твърдят, че са прекрасни и надеждни не по-малко от останалите, или ги ненавиждат от дъното на душата си и твърдят, че по-чупливи коли от тях няма. Това се дължи на липсата на постоянство, упоритост и съзнание у тези, които трябва да проявяват тези качества при изработката на всеки отделен автомобил ежедневно - работниците във фабриките им. Ако си купиш Алфа и извадиш късмета да попаднеш на екземпляр произведен между 10,00 и 12,00 часа във фабриката в Милано - оставаш влюбен в тези коли до края на живота си. Това е времето, в което италианецът е склонен да поработи - събудил се е, но не е сънен, закусил е и не е гладен, като все още е рано за обяд, а и по това време все още е рано да мисли в кое дизайнерско местенце ще вечеря и с коя bellisima seniora... както и все още не си мечтае какво ще й направи след това. И все още не е обядвал и затова не му се спи. Във всички останали часови диапазони обаче, юнакът работи пет за четири и ако случайно някой от работодателите му реши нещо да му каже... хм, на ход са синдикатите - най-могъщата институция в Италия! Ето защо, едни от най-надеждните Фиати, които се произвеждат в момента са тези, произведени в завода им в гр. Тихи - Полша. Просто защото там не работят италианци. Това е и причината шефът на Фиат - Маркионе, да поиска преди няколко години да затвори повчето от фабриките си в Италия, като даваше непрестанно примера със завода си в Тихи, който произвеждал толкова продукция, колкото всичките му фабрики в Италия взети заедно. Познайте какво стана - синдикатите не му позволиха! Той обаче се ядоса и изнесе цялото административно ръководство извън страната, купи Крайслер и всичките му производствени мощности и никога не спря да говори, че италианските коли няма да имат стигане ако се изобретяват в Италия, но ги произвеждат германски работници. Последните са дисциплинирани и съвестни и не им е нужен непрестанно остен, за да работят качествено осем часа. За разлика от италианците, които и остен не ги оправя. Сега Маркионе се е заел да осъществи някак този свой план и така да върне Фиат и Алфа в играта. Ще поживеем и ще видим. Не е невъзможно, но е много малко вероятно. Администрацията на компанията вече не е в Италия, но планираните нови модели на Алфа се планира да се произвеждат отново във фабриките в Италия. Познайте защо - ЗАЩОТО СИНДИКАТИТЕ НЕ ПОЗВОЛЯВАТ НА МАРКИОНЕ ДА ГИ ЗАКРИЕ!
  • 24 Zlati zlatistia

    1 0 Отговор
    e tova veche e avtomobil
  • 25 гого

    0 0 Отговор
    хейтъри събрахте ли пари за газзззз на фераритата дето карате