16 Април, 2015 10:56 13 949 14

Наточеният AMG GT стъпи на асфалта

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • gt-
  • нюрбургринг

 

Немците от Mercedes-Benz започнаха изпитания на спортната версия на суперкара AMG GT, която беше представена статично по време на автомобилното изложение в Женева през месец март. От марката дори разпространиха видео, показващо "първите стъпки" на наточения суперкар на писта. Мястото естествено е северната дъга на "Нюрбургринг".
 
Иновацията е оборудвана с 6.3-литров атмосферен осемцилиндров V-образен двигател, мощността и въртящият момент на който обаче все още се пазят в тайна. Предишната състезателна "Сребърна стрела" SLS AMG GT3 разполага с аналогичен агрегат, мощността на който е 550 конски сили.
Интензивните изпитания на състезателния Mercedes AMG GT започват от сега и ще продължат до края на годината. През 2016-а този автомобил ще се включи в шампионата на FIA, познат като GT3 серии. Известно е, че европейските серии GT3 вече се превърнаха в една от най-престижните надпревари в спортния календар на FIA.
 
Още нещо интересно, свързано със състезателната версия ANG GT е, че немците предвиждат и създаване на "цивилна" версия. Тя ще бъде снабдена с четирилитров битурбо V8 мотор, който се монтира и на стандартното купе AMG GT. В случая обаче агрегатът ще бъде форсиран до 550 конски сили, с 40 повече от стандартната версия.
 
Благодарение на допълнително използваните композитни материали, масата на купето ще бъде снижена с 80 - 100 килограма, като приблизителното тегло на колата ще стане около 1 470 килограма. Очакванията са, че най-екстремната цивилна версия ще ускорява до 100 км/ч. за 3.6 секунди и ще достига максимална скорост от 310 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пешо

    0 0 Отговор
  • 2 Renault

    3 0 Отговор
    Като четох статията от вчера за някакво ново, евтино Рено, направо ми се доплака от тесногръдието и свръх ограничеността на българина (аз съм горд че съм българин) - тези хора се спукваха да хвалят недоразумението на Рено, изкарваха го много по-добро от БМВ и.т.н. Господа, ето това е хубава НОВА кола, а не онези ужасяващи неща, на които Вие вчера много се кефехте!!!

    Коментиран от #3

  • 3 Дядо Поп

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Renault":

    Че е кола,кола е,ама можеш ли да дадеш една камара па-
    ри за кола,дето ще я караш в град с ограничение 50 км/ч
    и дупките са големи колкото колата,а пък има няма 500км
    магистрали и половината с ограничение 90км/ч.

    Коментиран от #4, #8

  • 4 Renault

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дядо Поп":

    Булгаристан не го коментирам изобщо. Каквито хората - такава и държавата. Супер дразнещо е как Ганьо се кефи на някакви жалки недоразумения като Рено например (колко икономично било, колко симпатично било и.т.н.), а същевременно се мъчат да плюят марки като Мерц и БМВ, Ауди и.т.н. Всеки си има вкус и предпочитания, но да плюеш немските премиум марки, а същевременно да хвалиш Рено/Пежо/Дачия/Хюндай/Киа и.т.н. е меко казано психиатрично безумно и показва наистина много ограничен светоглед. Сега, осъзнавам факта, че е много гадничко да си купиш чисто ново Пежо 508 за 63 000 лева и гордо да се лезиш с него по магистралата, докато някои баварски кош на 20 години не те унижи до фанатизъм, издухвайките брутално, въпреки преклонната си възраст от 20 год, ноооо това е положението, все пак като искаш да се лезиш в НОВА кола - трябва да е Мерцедес/БМВ/Ауди/Ягуар - всичко останало не става и не си заслужава парите за ново!!!!!

    Коментиран от #5, #11

  • 5 Дядо Поп

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Renault":

    Всичко опира до ценностната система,някога и аз мис-
    лех така ,да се кача на колата и да отрежа тоя да от-
    режа оня,но мирогледа ми се промени и в момента за
    мене и много хора ,колата е средство за придвижване
    от т.А до т.Б.Тръгнеш ли да издухваш все ще се намери
    и тебе кой да те издуха,а за надпревари си има състеза-
    ния.Що се отнася до марките едно време беше Мерцедес
    и останалите,сега разликите са минимални,скоро се уда-
    рих с едно Ауди в едно Деу ,и по пътя се посипа толкова
    пластмаса,че половин час не може я измете,какви марки,
    какви 5 лв всичко е пластмасов боклук.
    По добре си намери друг начин за харчене на парите,
    има ,жени,пиячка,екскурзии,Малдиви,ще си давам аз
    парите за пластмасов боклук,дето и цена не държи та
    да се перча по пътя!!!

    Коментиран от #6

  • 6 Стоян Стоянов

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дядо Поп":

    Евала - за точния коментар! Вярно е, че всичко опира до ценностната с-ма, но на господина с nickname Renault от пост №2 и 4 му е трудно да го проумее. Както и да е: докато разсъждаваме по този начин - "... че е много гадничко да си купиш чисто ново Пежо 508 за 63 000 лева и гордо да се лезиш с него по магистралата, докато някои баварски кош на 20 години не те унижи до фанатизъм, издухвайките брутално, въпреки преклонната си възраст от 20 год.." и т.н. винаги ще сме на това дередже в този държава. Унижения, фанатизъм , издухвания - аве пич - човека ти го каза - ЦЕННОСТНА СИСТЕМА.
    Реното (от другата статия) не е лошо за парите си, но естествено няма как въобще да се сравни с това AMG тука - нищо общо нямат. Не знам зорлем ли се правиш но прост

    Коментиран от #13

  • 7 Петър

    1 0 Отговор
    Господа журналисти - агрегатът е 6.2L, a обозначението от Мерцедес за моделите с този агрегат - "63"...
  • 8 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дядо Поп":

    Дядо Попе,тя тази кола е направена специално за състезания,не е за всеки ден.Мислят да я пуснат шосейна версия,ама кога ще стане и в Мерцедес не знаят още.А дори и да я пуснат за серийна продажба ще направят 100 бройки,колкото да не е без хич и едва ли ще дойде в България.
    А иначе колата си е къртач.Спор няма.Макар,че харесвам повече Ауди Р8 ЛМС и като звук и като визия,Мерцедеса също ме кефи.
  • 9 бролиоо

    0 1 Отговор
    Браво бре,тея смешници от мерцедес, най-накрая откриха дизайна след 100г автомобилостроене.Евала бе!

    А колата верно си е супер, жалко е само че GTR 2007г., с 1770кг я бие с 2.8сек за 100км.
  • 10 ррр

    0 0 Отговор
    това и русенски автобус ако дръпне е огън:)
  • 11 205 gti

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Renault":

    Друго си е когато се лезиш по магистралата с 20 годишен баварски кош и едно 25 годишно 205 gti те направи за смях,може и не брутално.Така лекичко с пениз.Е36 320 шест цилиндровия редови-от 0 до 100......9,9сек.е това вече е смешно.

    Коментиран от #12

  • 12 Xterminatorable .

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "205 gti":

    Сравняваш птица и риба. Е36 320 шест цилиндровия мотор не е направен да се дърпа с малки наточени хетчове. Докато виж една М3 Е30 от 87'ма с 2.3 с 4 цилиндъра ще ти разпукне пежленцето като л..няна хартийка...

    Коментиран от #14

  • 13 Renault

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Стоян Стоянов":

    Не е така Стояне, тук става на въпрос именно за това че Бай Ганьо винаги хвали само новите коли, може да са пълен кенеф (90% от случаите), ама да е нова, ето това е отвратителния ганьовски манталитет. Защото си е факт - чисто новото пежо не може по никакъв начин да бъде конкурент на бмв на 17 години, така че сам си прави изводите. Пак повтарям, ако нямаш пари за немска/английска премиум марка - в останалите случаи не си заслужава да даваш толкова пари за кола, която бива издухвана от кош на 20 години!
  • 14 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Xterminatorable .":

    Аве тва за 320 не съм много съгласен, а пък за 328 хич