Last news in Fakti

5 Май, 2015 12:57, обновена 5 Май, 2015 13:33 20 598 43

Mercedes показа новата G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse
Култовият немски всъдеход преживя поредния си рестайлинг. От компанията официално разсекретиха новата версия, която се характеризира с куп технически подобрения и минимални екстериорни промени. Новата генерация разполага и със специална ексклузивна версия.
 
Минималният външен рестайлинг включва нови предна и задна брони, различни надкалникови вежди, както и нови лети джанти. Както вече споменахме, главните изменения се крият под капака на G-Klasse. Новият двигател е с обем 4.0 литра, битурбо е, а цилиндрите са осем.
 
Същият V осмак вече се монтира на AMG GT. Този мотор разполага с мощност 422 конски сили, а максималният му въртящ момент е 610 Нм. Това позволява на новата G-Klasse да ускорява от 0 до 100 км/ч. за впечатляващите 5.9 секунди.
Другите промени включват повишаване на мощността при версията G350d, която нараства от 211 до 245 конски сили, а пиковият момент се увеличава от 540 до 600 Нм. G350d може да ускорява от 0 до 100 км/ч. за 8.9 секунди.
 
С различни ТТ данни се сдоби и наточената AMG версия. Mercedes-Benz G 63 AMG разполага с мощност от 571 конски сили, което е с 27 повече от досегашната версия. Вариантът G 65 AMG пък е прибавил към мощността си 18 коня и тя вече е 630.
 
Още нещо интересно, свързано с новата G-Klasse са различните амортисьори. Според представители на марката именно новите амортисьори и други дребни промени по окачването са довели до много по-добро поведение на автомобила на асфалт.
Инженерите са изменили и алгоритмите на работа на системите EPS и ABS, което също води до подобряване на управляемостта на всъдехода. И накрая, новата генерация се характеризира и с една специална версия, наречена AMG Edition 463.
 
Този автомобил се отличава по специалния двуцветен интериор, карбоновите елементи в салона, както и с използването на специална естествена кожа за тапицерията. Отвън разликите са откриват по защитите под броните, изработени от неръждаема стомана.
 
Картинката на ексклузивната версия AMG Edition 463 се завършва от специални лога, както и от ефектни 21-цолови лети джанти. Поръчките за обновената G-Klasse стартират от лятото на тази година, на засега от компанията не обявяват цените.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мм84

    4 2 Отговор
    Ами тя като старата. Грозен ръбат кашон за една купчина пари ... Кола за комплексирани кандидат тарикати :)

    Коментиран от #2

  • 2 Мечо

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "мм84":

    Бъркаш, само истински тарикати можем да си купим такъв автомобил. кандидат тарикатите само го гледат.

    Коментиран от #11

  • 3 Никой

    3 2 Отговор
    Кефи ме, държат си на традициите на Гкласата като добавят и нови технологии. В същото време не е станала паркетна джипка като повечето.
  • 4 AMG

    1 1 Отговор
    мм84 батко, ако G класата е кашон, другите коли не знам кво са :D
  • 5 Shmeker

    2 2 Отговор
    Задълбават в дъното тия. Как може на тая кола да й сложиш алуминиево окачване!?!?!?
    Тва е олигофрения. Отделно където са мъчат да я направят да е спортна и слагат огромни мотори, а в същото време няма един нормален дизел да си я караш и да ти върши работа. Не да спираш на всяка бензиностанция до морето.

    Коментиран от #15

  • 6 некойси

    4 2 Отговор
    Mercedes показа новата G-Klasse - която външно си прилича с предишната и всички предишни като нея ... т.е. паралелепипед :)
  • 7 baly

    3 2 Отговор
    КИЧ, стария модел от преди 30 години е по добре на визия.
    С това пудрене само го развалят!
    Има излъчване на Нива с поластмасови вежди :)

  • 8 йордан иванов

    2 2 Отговор
    КУФАР...
  • 9 gost

    3 2 Отговор
    преоблякъл се Илия , кога се погледнал , пак в тия :))))))
  • 10 смех

    1 2 Отговор
    От 0 до 100 за 5,9 било впечатляващо за кога за 95-та ли?
  • 11 хихи

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мечо":

    мечо, ще ме повозиш ли :Р
  • 12 Хохохо

    2 2 Отговор
    Хохохохохо, гроздето е кисело, налииии, комплексариии бедниииии???
  • 13 Гост

    3 0 Отговор
    Има 3 автомобила, които не трябва да променят визията си - Г-клас, Вранглер и Дефендър (но от Ровър са решили да я сменят), и към тях може да се добави ЕфДжей Круйзър
  • 14 historu

    2 0 Отговор
    за СУВ тежащ 2 тона и половина с двигател 400 коня, тези 5,9 секунди са повече от впечатляващи към днешна дата ;)
  • 15 незнайко

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    5,9 секунди за набиране до 100 км.ч при това тегло означава по малка максимална скорост. На тези машини обаче не им трябва скорост. И този интериор не е за в гората. Но марката си е марка. Комплексарите с пари ще се радват.

    Коментиран от #28

  • 16 копеле

    1 1 Отговор
    Невероятен е, а всички "разбирачи" да го обдухат нежно по ауспуха
  • 17 РАБОТОДАТЕЛ

    1 1 Отговор
    МИЛИ МИШЛЕНЦА ЖАЛ МИ Е ЗА ВАС ЧЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ГО ПОЗВОЛИТЕ НО ПОВЯРВАЙТЕ МИ МАШИНАТА Е СУПЕР ЯКА.АЗ ИМАМ ПРЕДИШНИЯ МОДЕЛ.

    Коментиран от #25, #30

  • 18 evento

    1 1 Отговор
    Просто зашеметяваща кола ... нищо лошо не може да се каже за нея. А именно "кашонския" вид я прави толкова страшна, желана и уникална. Някой ден ... може и да не е G класа, но ще мерцедес.
  • 19 Дудук

    1 0 Отговор
    Мене ми е интересно дали ще има някога G-класа с друга визия?!? Този епичен и фамозен дизайн не може да бъде повторен май.
  • 20 Кобрата

    1 0 Отговор
    Много ясно, че ще е хубаво щом е Mercedes...
  • 21 BENZ

    0 1 Отговор
    E tova e MErc prodavat ti Ka6on na kolela a ti si misli6 4e si hvanal gospod za paleca :DD Pravqt ako , nqkoi go probva i kazva mmm kolko e vkusnoo,, i posle vsi4i sme6kovci hapvat ot nego :D mn me kefqt
  • 22 Gost

    0 1 Отговор
    Ama sega tova , nov ili star model e , te izglejdat ednakvo :D
  • 23 Bumer kamor

    0 1 Отговор
    Shtaigata pak sus stara viziq . Tazi bu4va q minavam s Twingo , tova e kato da kara6 platnohodka sre6tu vqtura
  • 24 MErc

    0 1 Отговор
    Eto tova e ma6ina stava za Orane na nivata , moje6 da q pozlva6 i kato lainarka .. Koq druga marka moje da pravi vsi4ko tova
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 imota

    0 1 Отговор
    Za horata kato men , koito imat vuzmojnosti . Ne bih izpolzval tazi kola za dtrugo osven da si subiram obelkite ot banani v neq .
  • 27 Bogata6a

    0 1 Отговор
    Kola za bednqci :))
  • 28 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "незнайко":

    Тия правят от истински джип SUV. Тва е странно
  • 29 с3юг

    0 0 Отговор
    Сандък!
  • 30 Пророка Б

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "РАБОТОДАТЕЛ":

    Трябва да си по-скромен и дане се подиграваш на по-бедните, защото инак Господа ще те сложи на тяхното ниво
  • 31 гост

    0 0 Отговор
    кисело си е грозденцето!!!!! Много по-лесно е да оплюеш нещо скъпо вместо да се опиташ да го притежаваш
  • 32 Маурчи IV

    0 0 Отговор
    Се същата гега!
    Да бяха и турнали поне лебетка, а не като на старата да си слагам сам!
  • 33 жоро бекъма

    0 0 Отговор
    Уникална е браво
  • 34 Георги

    0 0 Отговор
    Нищо ново
  • 35 G Classe

    0 0 Отговор
    Същия кошник за безумни пари.....даже бих предпочел Dacia Duster или Great Wall пред тая бангия...
  • 36 асдфгххх

    0 0 Отговор
    Old school машина.. Харесва ми. Но тези AMG мотори са излишни тук, по-добре един дизел до 250 к. с., което е достатъчно.
  • 37 Георги

    0 0 Отговор
    от първите години досега външния вид не се променя с изключение на няколко детайла и това е
  • 38 Barceff

    1 0 Отговор
    Това не е за хора, където предпочитат Dacia ili Great Wall
  • 39 гост

    0 0 Отговор
    Един дизелов грейт уол стеед с почти всички екстри струва около 40хил лв, а на този мерцедес само джантите+гумите са толкова. Е сами си правете извода що за качество...Карайте си грейт уола, който от нов дрънчи и вие вътре в купето, а да не говоря за фабричните дефекти по-нататък (гарнитура глава, хидравличната помпа и още мн други)
  • 40 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Има 2 автомобила на този свят,с които можеш да отидеш на лов в калта и после на опера.Рендж Ровър и Гелендваген.Всички други са просто коли.

    Коментиран от #41

  • 41 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "ярослав станчев":

    Да.. ама това вече НЕ Е гелендваген....
  • 42 mediator35

    0 0 Отговор
    До коментар #40 от "ярослав станчев":


    Щом казваш
  • 43 mediator37

    0 0 Отговор
    С тая резервна гума отзад е демоде. И само на мен ли ми се струва, че нютонметрите са малко за претенциите на Г-класа.