22 Юни, 2015 10:48 4 416 4

Hyundai отмъкна дизайнера на Bentley

  • hyundai-
  • kia-
  • bentley-
  • люк донкерволке-
  • петер шрайер

Един от ветераните във VAG Люк Донкерволке постъпва на работа в Hyundai-Kia. Бившият главен дизайнер на Bentley ще замени на поста автора на актуалния фирмен стил на корейците Петер Шрайер.

Според Automotive News Europe кадровата смяна вече е факт. Белгиецът Донкерволке е напуснал досегашната се работа още преди месец, изкушен от щедрата оферта на Hyundai-Kia, и в момента се подготвя за преместване в Южна Корея. Преходният период, в който предшественикът му Петер Шрайер ще го въвежда във вътрешнофирмените дела, може да продължи цели две години.

На плещите на 49-годишния Донкерволке ще легне цялата отговорност за брандовете Hyundai и Kia. Той ще трябва да продължи делото на Шрайер, който работи за корейците над десет години и успя да извърши гигантска реформа, трансформирайки скучните и грозновати коли на двете бюджетни марки в ярки и съвременни модели. Сред по-ранните проекти на 63-годишния германец са Audi TT, Volkswagen New Beetle и четвъртото поколение Golf. Когато помогне на наследника си да се адаптира към новата работа, Шрайер смята да се пенсионира.

Люк Донкерволке и Петер Шрайер споделят не само обща професия, а и месторабота. Белгиецът посвещава на групата Volkswagen 23 години от блестящата си кариера като дизайнер на SEAT, Lamborghini и Audi. Негово дело са Lamborghini Murcielago и Gallardo, а последното му творение е първият всъдеход в историята на Bentley.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    1 0 Отговор
    Защо се смята че един човек прави всичко. Той предлага контурите а цял колектив от конструктори правят купето. Трябва да се престане с този фетишизъм.
  • 2 ninja

    0 1 Отговор
    Заповядайте в обновеният Дачия Форум - http://dacia.free-forum.net/index.php
  • 3 Андрешко

    1 0 Отговор
    Това е яко падение - от върха на VW до кашкавалите Хюндай:) Обаче слънчогледите са хитреци - въртят хитро очички, подсмихват се, подават големия кокал и точно, когато се радваш най-много, ти забиват ножа до дръжката :)) Казвам го от личен опит.

    Коментиран от #4

  • 4 Ituriel

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Андрешко":

    Кое е яко падение? Да се преместиш от една от най-скучните, грозновати и прехвалени марки към една от най-красивите, качествени и иновативни такава? VW лежи изцяло на стари лаври, при това само защото е правила здрави автомобили в миналото. Здрави. Нищо повече. Нито приятни, нито красиви, нито иновативни - за разлика от доста други компании по него време, а както и сега. Хюндай-Киа в миналото бяха компании, които нито се славеха с особено качество, нито с дизайн, нито с иновации. Но това в дълбокото минало, сега са едни от топ компаниите във всяко едно отношение - качество, красив и невероятен дизайн, евтини цени и икономичност - за разлика от смешните VW, които НЕ предлагат нито едно от изброените качества. А относно "слънчогледите", с което си нямам идея какво имаш предвид, но се подразбича, че слагаш определяш азиатците по някаква причина мога да кажа - тесногръдието и расизма са признак на ниска интелигентност, не може всички хора от дадена раса да се поставят под един знаменател. И ако направим едно сравнение на азиатците със западняците само ще остановим, че имат много по-развита култура, разбирания, общество и начин на мислене. За разлика от западните в техните общества не всичко се върти около секса и това е причината да бъдат на върха във всяко едно отношение, най-вече технологиите.