21 Юли, 2015 10:40 12 745 32

Tesla продължава да помпа Model S

  • tesla-
  • model s-
  • p85d-
  • ludicrous mode

Върховата версия на електрическия седан Model S вече може да се поръча с пакет Ludicrous Mode ("Абсурден режим"), с който ускорението на P85D от място до 100 км/ч намалява от 3.1 на 2.8 секунди. Освен това модификацията получава и батерии с капацитет 90 вместо 85 кВтч, благодарение на които пробегът с едно зареждане нараства от 460 на 480 км.

Подобрението на динамичните характеристики е постигнато със замяна на традиционния предпазител на акумулаторите с електронен. Той позволява увеличаване на силата на максимално допустимия ток в двата електромотора от 1 300 на 1 500 ампера.

Цената на "абсурдната" опция за нов Model S е $10 000. Увеличението на мощността ще струва на съществуващите собственици на P85D $5 000 без работата по монтажа.

Най-бързата Tesla бе представена миналата есен. Седанът има два електромотора с мощност 224 и 476 к.с., задвижващи съответно предния и задния мост. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Нов Model S P85D струва $87 500. Tesla предлага и по-достъпни модификации със задно предаване. Версията с мощност 315 к.с. струва $52 500, а средният вариант с 373 коня излиза с $1 000 повече.

Научете повече за Tesla S  от  ТУК
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопс

    0 1 Отговор
    време беше да прецакат петролните пиавици.
  • 2 незнайко

    0 0 Отговор
    Все още номер 1. Скоро на серийно ниво няма кой да ги достигне. Даже китайците са назад.
  • 3 тошибиян

    0 1 Отговор
    да го д...т мержаните и паларите и ламборжинито и ферарито...да да сега ше се по4не 4е тоя де има пари за ферари има и за бензин ма хората в белите страни не мислят като вас....те мислят целесъобразно и отговорно това 4е имаш милиони и си богат не зна4и 4е трябва да правиш разхищения и колата ти да работи денонощно това е само манталитета на бедняците лузъри,,,аз бих взел средния вариянт на тесла за 50 к долара

    Коментиран от #4, #5

  • 4 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "тошибиян":

    Много правилно разсъждение. Електромобилите са бъдещето. ТЕСЛА го е предсказъл преди 100 години.
  • 5 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "тошибиян":

    Нищо не може да замести ревящия V10 или V12 в ламбо или ферари. Ел. колите може да са бъдещето, но не и бъдещето на колите за кеф.
  • 6 До тошибиян

    3 0 Отговор
    Какво ще вземеш ти ве? Много знаеш ти мисленето на богатите хора какво е! Тези да го д...ли, онези да го д...ли, а всъщност през цялото време го д..ш единствено и само ти!
  • 7 нека да е лошо

    0 1 Отговор
    До немските сектанти:

    Та,какво викахте доволни,че швабите били най-върха в технологийте.И в кои по точно,да ви слагат махагон по таблото,нагреватели по седалките,фаровите да ви следят пътя,електронен Люк електронни ключалки термометър за външна и вътрешна темп.и още куп безмислици.Пък колите им да минават 30км на ток Амириканците започват да удрят всичко немско в земята.След това е време и японците да ударят швабите с някъв добър електромобил.

    Коментиран от #8

  • 8 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "нека да е лошо":

    Избиваш комплекси, а? Няма лошо, стига да си запознат малко. Нито немците, нито японците са се съсретоточили в ел. колите, а в хибридите. И когато американците направят кола като Порше 918, тогава пак ще спорим.

    Коментиран от #17

  • 9 Morgoth

    2 0 Отговор
    Ако живеете в немско село, работите в съседен град и трябва изминавате всеки ден по стотина километра по магистрала. Ако имате достатъчно пари за да си позволите поне два автомобила - този и един за по-дълги пътувания. Или просто ако сте много богат цените това е един прекрасен автомобил.
    Много хубави неща могат да се кажат за него, но зареждането му си остава над половин час в специализирана станция и няколко часа при нормален ток, което го прави почти неизползваем при нормални условия.
    Този автомобил е по-скоро екзотика, а другите марки инвестират в хибриди и в малки градски електрички. Бъдещето наистина е на електрическите автомобили, но ще мине още доста време докато това бъдеще дойде.
  • 10 Електрик

    0 1 Отговор
    Често чета чужди и български форуми. И ми прави отвратително впечатление, че в нашите винаги хората са враждени и толкова заядливи. Модел С в момента няма равен по ускороние седан в света. Засега е на 13 място(серийно производство коли) по ускороние от 0 до 100км/ч, но за разлика от другите преди него е поне 5 пъти по-евтин и толкова по-практичен (защото са само спортни). Да не говорим че поддръжката на едно ново Ферари, Ламбо, Порше или Кьонигсег за 50000км пробег ще струва колкото тази електричка. Изброените имат по висока максимална скорост, но къде и колко дълго ще ги караш с 350км/ч. Консумативите на една Тесла са едни филтри годишно, защото дори гумите влизат в 4 годишната застраховка и са освободени от данък(докато за друга кола с 700кс данъка ще е поне 1500лв на година в БГ). Ако се замислите реално какво му е толкова умно на един двигател с вътрешно горене, който има стотици движещи се части, също толкова възможности за повреда, грозна форма и ниската ефективност. Ако някой се кефи само на бръмченето може в електричката да си пусне уредбата и ще му кънти главата. Електромоторите които се правят за превозни средства са 10 ПЪТИ по-ЛЕКИ от двигател със същата мощност(такъв който ще издържи над 250 000км) и имат една движеща се част. Не само автомобилите с гориво могат да са за забавление. Вижте в youtube - white zombie electric как се изправя на 2 гуми. Май на по мощните му бензинови опоненти не им е много забавно. Може да разгледате и Grimsel electric който ускорява от 0 до 62mph за 1,78сек. Болидите от Формула са също толкова пъргави, но правят основен ремонт на двигателя на 2 000км или го сменят.

    Коментиран от #14

  • 11 Електрик

    1 1 Отговор
    Тук си мислим, че зареждането е проблем, но хората си правят екскурзии от Норвегия до Испания с тази кола без да плащат за електричество, като спират на всеки 350км и зараждат за 20мин този пробег на суперзарядни станции на Тесла, БЕЗПЛАТНО. Един Мерцедес с подобна мощност и размер е първо по-скъп от Модел С, но поддръжката и горивото му за 10 години за над 300 000км ще излезе още почти колкото покупната му цена. Е тогава какво и е толкова екзотично на тази електричка след като поддръжката и е по-евтина от бензиновата умряла Шкода която карам.
  • 12 Владислав Димитров

    0 0 Отговор
    Електрокуршум
  • 13 теслата

    1 0 Отговор
    Имам колега в Норвегия дето има такава от почти 2 год. Неговата е една от първите P85. Там е един от най-големите пазари на Тесла - срещата се доста често по пътищата, защото излиза по-евтино от премиум седан заради данъците. Гаранцията и е 7г. или 450 000 км. Човека си я кара доста и вече е на почти 80 000 км. Пътува доста из Германия и Франция с нея и няма проблем със зареждането.Тесла препоръчват да се зарежда толкова, колкото ти е необходимо до следващия суперчарджър. Така, че това не е проблем. Караш 2-3 часа и спираш за почивка 15-20 мин. и зареждаш за следващите 2-3 часа път абсолютно безплатно.
    Единственият проблем, който е имал е с нисковотовия акумулатор. Когато е дефектирал е бил във Франция. От сервиза на тесла са реагирали до 2 часа и са му доставили оборотна кола докато сервизират неговата. И след седмица са му я докарали в тях в Осло иремонтирана.
    Има доста глезотии. Зимата ня чакаш да загрее а си подгряваш салона с мобилния апликейшъм малко преди да тръгнеш. За онзи климат е безценно. Има адаптивно окачване, нисък център на тежестта (доста е стабилна) и куп други екстри.
  • 14 -_-

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Електрик":

    Единствения плюс на електрическите автомобили е ускорението до 100км/ч, но колко често в реалния живот правиш от 0 до 100 ? Теслата работи много добре на теория, но в реалния живот нещата са различни. В реалния живот почти всеки седан завива по-добре от Теслата. В реалния живот ако някой дава толкова пари за автомобил, то би трябвало да се очаква този автомобил да вдига поне 270км/ч. В реалния живот автомобилът трябва да дава свобода, а не да те ограничава допълнително, защото точно това прави Теслата. Всеки който кара Тесла е обвързан постоянно да търси станции, да се притеснява, че няма да му издържи батерията и ще си остане на пътя и да чака за да се зареди колата му. Вътрешното горене е най-великото нещо създадено от човек. Вътрешното горене позволява свобода да караш над 1000 километра, а презареждането след тези 1000 километра трае 3 минути. Автомобилите с вътрешно горене имат характер и душа, тази страст я няма при електричеството. Теслата не е автомобил, тя е просто поредния ел. уред, като пералня или хладилник. Пералнята не може да има душа, но истинските автомобили имат в изобилие. Но все пак ти явно не си роден с този дар да обичаш автомобилите. Теслата явно е за такива като теб, такива които искат да убият всичко натурално и красиво. Ти и тези като теб искате да убиете вътрешното горене, но ние (които обичаме истинските автомобили) сме голяма армия и скоро няма да можете да постигнете целите си.

    Коментиран от #22, #23, #24

  • 15 onq s konq

    0 0 Отговор
    Ще ви кажа една умна приказка дето няма кой друг в БГ да ви я каже:Ако ти свърши горивото в колата по някаква причина-ще паднеш на колене на осевата линия и все някой ще спре и ще ти даде "някой литър" за да се прибереш.С ЕЛЕКТРОМОБИЛ КОЙ И КАК ЩЕ ТИ ДАДЕ ВОЛТОВЕ,АМПЕРИ И ЕЛЕКТРОНИ?...Освен ако не извадиш късмет да мине електрически скат:)

    Коментиран от #16

  • 16 нека да е лошо

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "onq s konq":

    Лошото е,че на немските не им свършва горивото ами спират и започват да светят като коледна елха.Казвам ти го от опит доста ги нося от точка А до дочка Б.Хич не им е приятно.
  • 17 нека да е лошо

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Никой":

    И защо да избивам комплекси,ако можеш да ми обясниш.Защото, и аз мога да кажа,ами когато WV-Порше направят кола примерно като Нисан GTR толкова бърза и евтина тогава ще поспорим.На всеки му е ясно,че с много пари можеш да направиш супер Кар.И ако ако имаш собствен бизнес,ще си на ясно как седят нещата когато става дума за печалба.Има бизнес и има конкуренция,варянтите са два или да правиш нещо много скъпо с по-голяма печалба и продажба на малко бройки годишно,или да направиш друго същото или подобно но с по-малка печалба и хиляди бройки годишно.Аз съм за второто и ще те бия по печалба.С много пари и баба знае дай да видим, как без много пари,ще направим, нещо което ще струва колкото това което е много пари и ще е евтино,ето там е пиниза човек.Не ми говори за Порше готин автомобил но за тези пари ще си вземеш нещо подобно и ще ти остане ресто и пак ще се кефиш.

    Коментиран от #20

  • 18 нека да е лошо

    0 0 Отговор
    До всички които обичат пърдящи БМВ та и други подобни автомобили.
    Електромобилите ще изместят нафтовите печки или по - точно миризмата на цаца и пържени картофи,или газовото инжекция.
    Хората много бързо забравят и трябва да им се напомня.
    Преди 15 Тина години като излязоха плоският тв-та ЛСД кво беше.
    Не предавали хубаво ЛСД-тата картината била като чаршаф цветовете гадни и куп глупости.
    А,сега в 90% от домакинствата има поне по 2 такива телевизора.
    След това излезе смартфона с тъч професорите пак започнаха да плюят.Гадни телефони нямат бутони чупят се драскат се и т.н. И кво'70% вече са с такива тел.С още куп техника беше така но тя ни заобикаля все повече.Така че,немски фенове приемете и се надупете и не плачете,бъдещето идва и не е прехваленото немско.ще видите че тесла ще направят и доста бюджетен автомобил в скоро време 100-200коня за без пари както се казва.

    Коментиран от #21

  • 19 шерпа

    0 0 Отговор
    Електромобилите все още не са за извънградско каране по света разтоянията са огромни и 500 км ги нямат за нищо дозареждането с тока е мудно все още, и на често,когато достигнат 1500,2000км с едно зареждане ще си купя и аз тъкмо да сменя ЗАЗа :) :)
  • 20 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "нека да е лошо":

    Точно от суперкарите производителите печелят най-малко. VW например са загубили като цяло от Veyron, но колата е налице - най-бързата и си седи така вече 10 години. Трябват много пари и акъл за разработка, не като арабските, които не могат да се наложат защото за нищо не стават. Говоря, че не можеш така да сравняваш производителите, защото всеки се е специализирал в определена област. Американците имат V8ци, сега и електрички, но нямат кола като и8, 918 и т.н. Немците са се специализирали не само в упраление и мощност, но и качество, затова обикновено са по-скъпи и по-тежки.И нямат пряк конкурент на ГТ-Р. Докато японците са по леките високооборотни коли и хечове. И в момента електричките не са много приложими в реалния свят, защото трябват станции за зареждане на всеки 20 км. Европейските производители не се интересуват от тях, защото няма да се продава тая кола тука, все още не е изградена подходящата инфраструктура.
  • 21 -_-

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "нека да е лошо":

    С тази разлика, че електромобилите не са нова технология, а съществуват от около 100 години. Ще ми е много интересно да видя каква ще е максималната скорост на 100-200 коня Тесла, сигурно около 100-120км/ч.

    Коментиран от #27

  • 22 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "-_-":

    Точно така Кола без скорости и мощностна крива в различните обороти не е кола. Да не говорим какво ще става през зимата с тея батерии.
  • 23 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "-_-":

    Теслата е идеална за хора за които е важно да върши работа и нищо повече. като се развалят батериите направо купуват друга, нали са евтини
  • 24 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "-_-":

    Кажи ми как да харесвам пушещите и греещи автомобили след като уж си взехме икономична кола с 101к.с., но поддръжката(изгнили гърнета, течове на масла и т.н.) на година са 2000лв и за бензин 2000лв(за 20 000км на година). Е аз всяка година и изплащам цената за която съм я взел втора употреба. Как да ми е хубаво като мина зад някоя дизелка и ме опуши целия. Или пък като тръгна зимата в студа автомобила само да бръмчи без да върви и отзад да пръскам хората с конденз, докато се стопли. Ако ефективността на двигателя с вътрешно горене беше над 80% щях наистина да ги харесвам. Има такива, но не се прилагат.

    Коментиран от #26

  • 25 Електрик

    0 0 Отговор
    Батерията на Модел С има гаранция от 8 години без лимит в пробега, а след толкова време, ако решиш да я смениш вече ще струва 7-8 000$.
  • 26 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Електрик":

    Имаш някой френски бензинов кош със 101 коня и ние да очакваме да ти допадат двигателите с вътрешно горене.

    Коментиран от #28

  • 27 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "-_-":

    Какво им обясняваш на тези ? Повтарят като папагали едни глупави лъжи и си вярват, без да си мръднат малкото мозъче и да прочетат, че ел. двигателя е по-стара технология от ДВГ.
    Тръгнали да ми сравняват LCD с електронно лъчева тръба и да правят паралели, без да осъзнават кое кога е измислено!!!
  • 28 Електрик

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Никой":

    Да, коша който карам е немски, а ти да не караш нещо по-скъпо от 10 000лв или си в Ламборджини, извинявай?

    Коментиран от #30

  • 29 шерпа

    0 0 Отговор
    Някой замислел ли се е защо елетрокарите ги замениха изцяло с газови мотокари,скъпа поддръжка на акомулаторите за малко свършена работа ,изключвам тия в супермаркетите за там са идеални
  • 30 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Електрик":

    Известное ако искаш да ти е евтино от гориво си купуваш или дизел (tdi, cdi и т.н.) или бензин на гас. Имаш няква 316ка и айде всички немски коли са боклуци. Айде покарай някой 330 или е320 и пак се обади
  • 31 Хи хиии

    0 0 Отговор
    Било проблем...
    за колко време изкарваш парите за пълен резервоар бе АЛООУУУ?! За 3 дни?
    Ама оня с Tesla-та зарежда безплатно на Tesla Supercharger Network и инвестира в това едни 30 мин. Добре ли е?
  • 32 Чорбаджията

    0 0 Отговор
    Когато колите с вредни емисии бъдат ограничени в европейските градове, поне чиновника не го е.е за твоите страсти ами гледа статистика за обструктивни белодробни болести и намаляваща икономическа маса, за градски похлупак от отровни газове (СМОГ) и пр.,
    та тогава ти карай на бензин и дизел, ама на баба си у задния двор буахахахааа!