Върховата версия на електрическия седан Model S вече може да се поръча с пакет Ludicrous Mode ("Абсурден режим"), с който ускорението на P85D от място до 100 км/ч намалява от 3.1 на 2.8 секунди. Освен това модификацията получава и батерии с капацитет 90 вместо 85 кВтч, благодарение на които пробегът с едно зареждане нараства от 460 на 480 км.
Подобрението на динамичните характеристики е постигнато със замяна на традиционния предпазител на акумулаторите с електронен. Той позволява увеличаване на силата на максимално допустимия ток в двата електромотора от 1 300 на 1 500 ампера.
Цената на "абсурдната" опция за нов Model S е $10 000. Увеличението на мощността ще струва на съществуващите собственици на P85D $5 000 без работата по монтажа.
Най-бързата Tesla бе представена миналата есен. Седанът има два електромотора с мощност 224 и 476 к.с., задвижващи съответно предния и задния мост. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.
Нов Model S P85D струва $87 500. Tesla предлага и по-достъпни модификации със задно предаване. Версията с мощност 315 к.с. струва $52 500, а средният вариант с 373 коня излиза с $1 000 повече.
Научете повече за Tesla S от ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопс
11:07 21.07.2015
2 незнайко
12:14 21.07.2015
3 тошибиян
Коментиран от #4, #5
12:20 21.07.2015
4 незнайко
До коментар #3 от "тошибиян":
Много правилно разсъждение. Електромобилите са бъдещето. ТЕСЛА го е предсказъл преди 100 години.12:49 21.07.2015
5 Никой
До коментар #3 от "тошибиян":
Нищо не може да замести ревящия V10 или V12 в ламбо или ферари. Ел. колите може да са бъдещето, но не и бъдещето на колите за кеф.13:21 21.07.2015
6 До тошибиян
13:25 21.07.2015
7 нека да е лошо
Та,какво викахте доволни,че швабите били най-върха в технологийте.И в кои по точно,да ви слагат махагон по таблото,нагреватели по седалките,фаровите да ви следят пътя,електронен Люк електронни ключалки термометър за външна и вътрешна темп.и още куп безмислици.Пък колите им да минават 30км на ток Амириканците започват да удрят всичко немско в земята.След това е време и японците да ударят швабите с някъв добър електромобил.
Коментиран от #8
14:43 21.07.2015
8 Никой
До коментар #7 от "нека да е лошо":
Избиваш комплекси, а? Няма лошо, стига да си запознат малко. Нито немците, нито японците са се съсретоточили в ел. колите, а в хибридите. И когато американците направят кола като Порше 918, тогава пак ще спорим.Коментиран от #17
15:14 21.07.2015
9 Morgoth
Много хубави неща могат да се кажат за него, но зареждането му си остава над половин час в специализирана станция и няколко часа при нормален ток, което го прави почти неизползваем при нормални условия.
Този автомобил е по-скоро екзотика, а другите марки инвестират в хибриди и в малки градски електрички. Бъдещето наистина е на електрическите автомобили, но ще мине още доста време докато това бъдеще дойде.
17:27 21.07.2015
10 Електрик
Коментиран от #14
17:28 21.07.2015
11 Електрик
18:02 21.07.2015
12 Владислав Димитров
19:31 21.07.2015
13 теслата
Единственият проблем, който е имал е с нисковотовия акумулатор. Когато е дефектирал е бил във Франция. От сервиза на тесла са реагирали до 2 часа и са му доставили оборотна кола докато сервизират неговата. И след седмица са му я докарали в тях в Осло иремонтирана.
Има доста глезотии. Зимата ня чакаш да загрее а си подгряваш салона с мобилния апликейшъм малко преди да тръгнеш. За онзи климат е безценно. Има адаптивно окачване, нисък център на тежестта (доста е стабилна) и куп други екстри.
21:28 21.07.2015
14 -_-
До коментар #10 от "Електрик":
Единствения плюс на електрическите автомобили е ускорението до 100км/ч, но колко често в реалния живот правиш от 0 до 100 ? Теслата работи много добре на теория, но в реалния живот нещата са различни. В реалния живот почти всеки седан завива по-добре от Теслата. В реалния живот ако някой дава толкова пари за автомобил, то би трябвало да се очаква този автомобил да вдига поне 270км/ч. В реалния живот автомобилът трябва да дава свобода, а не да те ограничава допълнително, защото точно това прави Теслата. Всеки който кара Тесла е обвързан постоянно да търси станции, да се притеснява, че няма да му издържи батерията и ще си остане на пътя и да чака за да се зареди колата му. Вътрешното горене е най-великото нещо създадено от човек. Вътрешното горене позволява свобода да караш над 1000 километра, а презареждането след тези 1000 километра трае 3 минути. Автомобилите с вътрешно горене имат характер и душа, тази страст я няма при електричеството. Теслата не е автомобил, тя е просто поредния ел. уред, като пералня или хладилник. Пералнята не може да има душа, но истинските автомобили имат в изобилие. Но все пак ти явно не си роден с този дар да обичаш автомобилите. Теслата явно е за такива като теб, такива които искат да убият всичко натурално и красиво. Ти и тези като теб искате да убиете вътрешното горене, но ние (които обичаме истинските автомобили) сме голяма армия и скоро няма да можете да постигнете целите си.Коментиран от #22, #23, #24
00:13 22.07.2015
15 onq s konq
Коментиран от #16
00:15 22.07.2015
16 нека да е лошо
До коментар #15 от "onq s konq":
Лошото е,че на немските не им свършва горивото ами спират и започват да светят като коледна елха.Казвам ти го от опит доста ги нося от точка А до дочка Б.Хич не им е приятно.01:53 22.07.2015
17 нека да е лошо
До коментар #8 от "Никой":
И защо да избивам комплекси,ако можеш да ми обясниш.Защото, и аз мога да кажа,ами когато WV-Порше направят кола примерно като Нисан GTR толкова бърза и евтина тогава ще поспорим.На всеки му е ясно,че с много пари можеш да направиш супер Кар.И ако ако имаш собствен бизнес,ще си на ясно как седят нещата когато става дума за печалба.Има бизнес и има конкуренция,варянтите са два или да правиш нещо много скъпо с по-голяма печалба и продажба на малко бройки годишно,или да направиш друго същото или подобно но с по-малка печалба и хиляди бройки годишно.Аз съм за второто и ще те бия по печалба.С много пари и баба знае дай да видим, как без много пари,ще направим, нещо което ще струва колкото това което е много пари и ще е евтино,ето там е пиниза човек.Не ми говори за Порше готин автомобил но за тези пари ще си вземеш нещо подобно и ще ти остане ресто и пак ще се кефиш.Коментиран от #20
02:32 22.07.2015
18 нека да е лошо
Електромобилите ще изместят нафтовите печки или по - точно миризмата на цаца и пържени картофи,или газовото инжекция.
Хората много бързо забравят и трябва да им се напомня.
Преди 15 Тина години като излязоха плоският тв-та ЛСД кво беше.
Не предавали хубаво ЛСД-тата картината била като чаршаф цветовете гадни и куп глупости.
А,сега в 90% от домакинствата има поне по 2 такива телевизора.
След това излезе смартфона с тъч професорите пак започнаха да плюят.Гадни телефони нямат бутони чупят се драскат се и т.н. И кво'70% вече са с такива тел.С още куп техника беше така но тя ни заобикаля все повече.Така че,немски фенове приемете и се надупете и не плачете,бъдещето идва и не е прехваленото немско.ще видите че тесла ще направят и доста бюджетен автомобил в скоро време 100-200коня за без пари както се казва.
Коментиран от #21
02:55 22.07.2015
19 шерпа
08:58 22.07.2015
20 Никой
До коментар #17 от "нека да е лошо":
Точно от суперкарите производителите печелят най-малко. VW например са загубили като цяло от Veyron, но колата е налице - най-бързата и си седи така вече 10 години. Трябват много пари и акъл за разработка, не като арабските, които не могат да се наложат защото за нищо не стават. Говоря, че не можеш така да сравняваш производителите, защото всеки се е специализирал в определена област. Американците имат V8ци, сега и електрички, но нямат кола като и8, 918 и т.н. Немците са се специализирали не само в упраление и мощност, но и качество, затова обикновено са по-скъпи и по-тежки.И нямат пряк конкурент на ГТ-Р. Докато японците са по леките високооборотни коли и хечове. И в момента електричките не са много приложими в реалния свят, защото трябват станции за зареждане на всеки 20 км. Европейските производители не се интересуват от тях, защото няма да се продава тая кола тука, все още не е изградена подходящата инфраструктура.09:47 22.07.2015
21 -_-
До коментар #18 от "нека да е лошо":
С тази разлика, че електромобилите не са нова технология, а съществуват от около 100 години. Ще ми е много интересно да видя каква ще е максималната скорост на 100-200 коня Тесла, сигурно около 100-120км/ч.Коментиран от #27
10:05 22.07.2015
22 Никой
До коментар #14 от "-_-":
Точно така Кола без скорости и мощностна крива в различните обороти не е кола. Да не говорим какво ще става през зимата с тея батерии.10:10 22.07.2015
23 Никой
До коментар #14 от "-_-":
Теслата е идеална за хора за които е важно да върши работа и нищо повече. като се развалят батериите направо купуват друга, нали са евтини10:12 22.07.2015
24 Електрик
До коментар #14 от "-_-":
Кажи ми как да харесвам пушещите и греещи автомобили след като уж си взехме икономична кола с 101к.с., но поддръжката(изгнили гърнета, течове на масла и т.н.) на година са 2000лв и за бензин 2000лв(за 20 000км на година). Е аз всяка година и изплащам цената за която съм я взел втора употреба. Как да ми е хубаво като мина зад някоя дизелка и ме опуши целия. Или пък като тръгна зимата в студа автомобила само да бръмчи без да върви и отзад да пръскам хората с конденз, докато се стопли. Ако ефективността на двигателя с вътрешно горене беше над 80% щях наистина да ги харесвам. Има такива, но не се прилагат.Коментиран от #26
10:56 22.07.2015
25 Електрик
11:01 22.07.2015
26 Никой
До коментар #24 от "Електрик":
Имаш някой френски бензинов кош със 101 коня и ние да очакваме да ти допадат двигателите с вътрешно горене.Коментиран от #28
11:25 22.07.2015
27 Гост
До коментар #21 от "-_-":
Какво им обясняваш на тези ? Повтарят като папагали едни глупави лъжи и си вярват, без да си мръднат малкото мозъче и да прочетат, че ел. двигателя е по-стара технология от ДВГ.Тръгнали да ми сравняват LCD с електронно лъчева тръба и да правят паралели, без да осъзнават кое кога е измислено!!!
11:35 22.07.2015
28 Електрик
До коментар #26 от "Никой":
Да, коша който карам е немски, а ти да не караш нещо по-скъпо от 10 000лв или си в Ламборджини, извинявай?Коментиран от #30
11:47 22.07.2015
29 шерпа
23:25 22.07.2015
30 Никой
До коментар #28 от "Електрик":
Известное ако искаш да ти е евтино от гориво си купуваш или дизел (tdi, cdi и т.н.) или бензин на гас. Имаш няква 316ка и айде всички немски коли са боклуци. Айде покарай някой 330 или е320 и пак се обади15:40 23.07.2015
31 Хи хиии
за колко време изкарваш парите за пълен резервоар бе АЛООУУУ?! За 3 дни?
Ама оня с Tesla-та зарежда безплатно на Tesla Supercharger Network и инвестира в това едни 30 мин. Добре ли е?
00:19 25.07.2015
32 Чорбаджията
та тогава ти карай на бензин и дизел, ама на баба си у задния двор буахахахааа!
00:30 25.07.2015