12 49223

Maserati Alfieri влиза в серия

  • maserati-
  • alfieri-
  • ghibli

Представеният на миналогодишния салон в Женева концепт Maserati Alfieri ще се произвежда серийно. Моделът е утвърден официално в петгодишния план за развитието на марката и ще стане вторият нов автомобил след кросоувъра Levante, който ще стъпи на поточните линии в следващите две години.

Alfieri няма да смени флагманския спортист GranTurismo, а ще се заеме пазарната ниша под него. От Maserati сочат за основни съперници Porsche 911 и Jaguar F-Type.

Информацията за новото спортно купе с 2+2 места все още е оскъдна. Знае се, че Alfieri ще използва платформата на седана Ghibli и ще се предлага както със задно, така и с двойно предаване. Базовата модификация ще получи 3.0-литров шестцилиндров двигател с мощност 410 к.с., а по-тежковъоръжените вересии ще разполагат с 450 и 520 коня.

Преди година концептът получи много високи оценки и от ръководството на Maserati потвърждават слуховете, че дизайнът на серийната версия няма да се различава по нищо от изложбения експонат. Съществени изменения ще има само в интериора на колата, който няма да бъде толкова футуристичен.

Очаква се Alfieri да стане най-масовият модел на марката, тъй като ще се предлага на доста конкурентни цени. Италианците не крият амбициите си да го превърнат в най-продаваното Maserati на всички времена. Моделът дължи името си на инженера и състезател Алфиери Мазерати, който основава компанията с четиримата си братя през 1914 г.

Научете повече за моделите на Мазерати от  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 johndoe

    0 0 Отговор
    ооо страхотно е.гледах му снимките в нета
  • 2 Гост

    2 0 Отговор
    Според мен сегашното грантуризмо е един от най-красивите автомобили.
  • 3 BENZ

    1 0 Отговор
    Eto tova e kola !!! A ne nqkakvi nemski premium toaletni m- koleti , g-to4ki i vsqkakvi tala6iti
  • 4 Vasik Atanasova

    0 1 Отговор
    КОПИРАЛИ СА ОТ БМВ

    Коментиран от #5


  • 5 S Doichinov

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Vasik Atanasova":

    Кое?Броя на гумите?

    Коментиран от #6, #7, #8

  • 6 масерати е супер

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "S Doichinov":

    Абе понабийва малко на 3.0 ЦСЛ, но това е друг въпрос.
  • 7 Vasik Atanasova

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "S Doichinov":

    Z4
  • 8 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "S Doichinov":

    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430855311527520&slink=a9yu6u
  • 9 Driver

    0 0 Отговор
    Който казвd, че прилича на M3 CSL или Z4 е пил газ преди това сигурно.
  • 10 Vasuk Anastasov

    0 0 Отговор
    КОПИРАЛИ СА ОТ
  • 11 S Doichinov

    1 0 Отговор
    Търся прилики между двете ама нейсе.Освен един капак който и при двата модела слиза леко надолу друго не виждам.Мазерати да копират от БМВ Това може да се каже като виц на деня.
  • 12

    0 0 Отговор
    Ето това е премиум автомобил, не като прехвалените БМВ набедени за спортни, на всеки ъгъл по две-три.....
  • 13 гостенин

    0 0 Отговор
    Поредния красавец от Мазерати! Привърженик съм на Баварците, но Мазерати, за мен винаги са били красиви автомобили с характер и собствен облик на които се възхищавам!
  • 14 onq s konq

    0 0 Отговор
    Мазерати е разновидност на Ферари/двигатела е принципно техен/ и за инфо струва на само "майка си и баща си",но и братовчедите.Докато БМВ със същите коне е доста по "народна кола".Естествено че усещането би трябвало да е различно,но нещата опират до дълбочината на джобчето!

    Коментиран от #15


  • 15

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Доста са му по-куци конете на народния премиум......

    Коментиран от #16

  • 16 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от " ":

    Като оставим приказките настрана,фактите проговарят с човешки глас и чуваме следното:БМВ-М3-420к,цена 44444лв,2008г.БМВ-М5I-507к.,цена 39000лв,2007г.- по данни от обявите за продажба от сайта.Не разбирам кое е куцото в случая при БМВ,но почти сигурен съм че ще го одъвче това Мазерати защото е по-леко.

    Коментиран от #17, #18

  • 17

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "onq s konq":

    Както и да е, няма смисъл да спорим повече, за мен Мазерати си остава по-уникалната кола и не разбирам, защо хората които разполагат с много пари в България се хвърлят предимно на БМВ и Мерцедес.
  • 18

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "onq s konq":

    Рено Меган и Сеат Леон комби със по 280к.с. въртят по-бързи обиколки на Ринга от М5 507к.с. ..........

    Коментиран от #19

  • 19 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от " ":

    Не знам как е според твоя календар,но според моя не е 1.Април

    Коментиран от #21

  • 20 Иван

    0 0 Отговор
    Мазератито е GT автомобил (Grand tourer). Собствениците на такъв автомобил не се интересуват че прави 0-100 за 5-6 секунди и че максималната скорост е с 20-30км/ч по-малко от рс6, м5 или някое Порше. Това е комфортен, луксозен и сигурен автомобил. Всички гледат само цифрите 0-100, тегло, коне... но забравят, че това е автомобил създаден да се движи и дели пътя с 40тонни товарни автомобили. При един сблъсак с товарен автомобил, това м5 което го хвалите в коментарите не могат да ви съберат костите. От мазерати казват че най-важното тук е Стил, Лукс и Сигурност.

    Обикновенно момиче на улицата няма да разбере дали си с стандартна 5-та серия или м5, за нея са един и същ автомобил, но види ли Мазерати съвсем друга ще и е реакцията.
  • 21

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Според моя също......
  • 22 Haho

    0 0 Отговор
    Човека е прав, немските премиуми са по принцип гола-вода на писта.
  • 23 Алфата

    0 0 Отговор
    Аууу... Голямата синя китова акула! Бравоооо! За хора с пари, но и с мозък! Поне в България де.