Audi разпространи дизайнерски скици на прототипа e-tron quattro, който ще се превърне в първия електрически кросоувър в историята на марката. Премиерата на бъдещия Q6 ще се състои в средата на септември на салона във Франкфурт.
Междуосието на концепта е по-голямо от базата на Audi Q5 (2 807 мм), но по-късо в сравнение с Q7 (2 994 мм). Прототипът има активни аеродинамични елементи в предната, задната и страничната част на каросерията. Благодарение на тях коефициентът на въздушно съпротивление е само 0.25, което според Audi е рекорд в този сегмент.
Немците все още не споделят никакви подробности за механиката на колата и отбелязват единствено, че акумулаторите са разположени между двата моста под четириместния салон. Пробегът с едно зареждане ще надхвърля 500 км.
От Audi добавят, че e-tron quattro ще стане първият автомобил в света с матрични фарове от органични светодиоди (OLED).
Q6 ще бъде построен на платформата на второто поколение Q7 и ще се бори за клиенти с Tesla Model X. По първоначална информация кросоувърът ще се екипира с три версии на силовата установка на електрическата суперкола R8 e-tron.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #4, #6
11:15 20.08.2015
2 Иво
11:22 20.08.2015
3 zaio baio
12:11 20.08.2015
4 :D :D :D
До коментар #1 от "незнайко":
а lamborghini countach с тази остра предница е една от най-неаеродинамичните автомобили.12:53 20.08.2015
5 Vasik Atanasova
19:40 20.08.2015
6 Петър
До коментар #1 от "незнайко":
незнайко, май не знаеш каква е разликата между съпротивление и коефициент на съпротивление :)15:17 21.08.2015
7
01:25 22.08.2015
8 А Дечев
22:51 23.08.2015