20 Август, 2015 10:55 9 770 8

Предвестникът на Q6 каца във Франкфурт

  • audi-
  • q6-
  • e-tron quattro-
  • r8 e-tron-
  • франкфурт 2015

Audi разпространи дизайнерски скици на прототипа e-tron quattro, който ще се превърне в първия електрически кросоувър в историята на марката. Премиерата на бъдещия Q6 ще се състои в средата на септември на салона във Франкфурт.

Междуосието на концепта е по-голямо от базата на Audi Q5 (2 807 мм), но по-късо в сравнение с Q7 (2 994 мм). Прототипът има активни аеродинамични елементи в предната, задната и страничната част на каросерията. Благодарение на тях коефициентът на въздушно съпротивление е само 0.25, което според Audi е рекорд в този сегмент.



Немците все още не споделят никакви подробности за механиката на колата и отбелязват единствено, че акумулаторите са разположени между двата моста под четириместния салон. Пробегът с едно зареждане ще надхвърля 500 км.

От Audi добавят, че e-tron quattro ще стане първият автомобил в света с матрични фарове от органични светодиоди (OLED).



Q6 ще бъде построен на платформата на второто поколение Q7 и ще се бори за клиенти с Tesla Model X. По първоначална информация кросоувърът ще се екипира с три версии на силовата установка на електрическата суперкола R8 e-tron.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    1 2 Отговор
    С тази тъпа предница не може да има такова челно съпротивление 0.25. Вече ни вземат за балъци.

    Коментиран от #4, #6

  • 2 Иво

    0 3 Отговор
    Я! Трактор!
  • 3 zaio baio

    1 0 Отговор
    dobre 4e si ti da gi svetnesh nemcite kak da si pravqt prednicite :D balЪк
  • 4 :D :D :D

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    а lamborghini countach с тази остра предница е една от най-неаеродинамичните автомобили.
  • 5 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор
    УБИЕЦ
  • 6 Петър

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    незнайко, май не знаеш каква е разликата между съпротивление и коефициент на съпротивление :)
  • 7

    0 0 Отговор
    Тая кола е паднала на таван от някоя скала......
  • 8 А Дечев

    0 0 Отговор
    Поредната измислица на Ауди с маркетингова цел. От 2009г. се изсилват, че ще изкарат електричка и досега показаха само една реална концептуална/R8/ показаха два пъти и то двуместна. И драг коефициента на този SUV от рисунката може да е 0,25 само, ако е висок 120-130см. :D Мерцедес, компания на 100години направиха двуместния SLS елекрически, който струва 435000$ и в нито едно отношение не може да бие Модел S P85D, който струва 118000$. Голям срам двуместна бегачка да не може да се опре на малкия пръст на голям 5 местен седан. Да някой ще каже, че просто не са се съсредоточили в тази област, но и Tесла не прави автомобили от един век, а само от 4 години. А Мерцедес би трябвало да са научили нещо от хибридната техология, която правят за Формула 1, но явно за SLS-а не могат да си направят електромоторите и контролера на нивото на Тесла, защото другата важна част - батерията се купува от някой производител.