16 Септември, 2015 07:56 9 020 19

Ето го новото Renault Megane

  • renault-
  • megane

Франкфурт, Германия. Наш екип от мястото на събитието

Французите от Renault представиха официално и разкриха всички подробности около новото поколение на Megane. Най-голям интерес предизвика топ версията GT, която разполага с т.нар. пълно управляемо шаси. GT-вариантът е разработен от спортното подразделение на марката Renaultsport и разполага с двигател с мощност 205 конски сили, както и с въпросното 4Control шаси, което е новост за компактния клас автомобили.

Иначе в моторната гама на новия Megane влизат още пет двигателя - три доста икономични дизелови мотора с мощност 90, 110 и 130 конски сили и два бензинови агрегата, които разполагат с мощ от 100 и 130 коня. Скоростните кутии, с които ще е налично новото Renault Megane са две - шестстепенна механична и седемдиапазонен робот с два съединителя.

Връщайки се отново на топ версията GT, трябва да отбележим, че иновационното 4Control шаси е модернизирана версия на фирменото такова, появило се за първи път в Laguna през 2010 година. Благодарение на него завиват и задните колела. Освен това GT-то разполага с пренастроено окачване, различни пружини, амортисьори и система за стабилизация, както и с по-мощни спирачни апарати.

За Megane са налични и множество електронни помощници, като най-основният е Advanced Driver Assistance Systems, в който влизат адаптивен круиз контрол, система за предупреждаване при неволно напускане на лентата, система за следене на движение в т-нар сляпа зона, както и такава за разпознаване на пътните знаци. Иновацията се отличава още с 8.7-инчовия вертикален екран, интегриран в горната част на средната конзола.

Още нещо интересно е свързано със системата Multi-Sense, позволяваща на водача да конфигурира сам собствен режим на управление. Това става чрез индивидуална настройка на отклика на педала на газта и създаване на индивидуален алгоритъм за работа на трансмисията. Останалите режими от Multi-Sense са Sport, Normal, Comfort, Perso и Eco. При GT-версията режимът Eco е заменен от подчертано спортния R.S.

Лично шефът на Renault Карлос Гон разказа, че през 2017 година предстои появата на хибридна версия на новия Megane. Тя ще включва силов тракт от електромотор и дизелов двигател, като средния разход на гориво ще е под 3 литра на 100 километра пробег. Гон не уточни единствено каква ще бъде наточената версия Megane RS от Renaulsport. Експертите във Франкфурт спекулират с вариант от порядъка на 300 конски сили.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    5 0 Отговор
    Красива кола отвън, но този 18 инчов екран е малко в повече за дизайна на таблото. Филми ли ще гледаме или ще караме. Телевизорите са за в къщи.
  • 2 Roger

    4 1 Отговор
    Страхотно изглежда, но с централната конзола тотално са се н@@кали. Няма такава грозотия.
  • 3 Rumen

    4 0 Отговор
    Явно всички сме на едно мнение за централната конзола , голям смях. Отвън обаче кърти много здраво ...

    Коментиран от #6

  • 4 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор
    Абсолютно подкрепям мненията до тук за централната конзола. Бе то и отвън нещо не ми допада особено - честно казано, предишното поколение на Меган ми е по-симпатичен. Лично мнение.
  • 5 ххх

    0 1 Отговор
    Задницата много ми харесва, отпред не мога да кажа че съм впечатлен, а вътре съм направо учуден от телевизора в централанта конзола. Кому е нужно да е толкова голям?!?
  • 6 Xexe

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Rumen":

    A na teslata kolko e ekrana be...
  • 8 7777777

    1 1 Отговор
    ФРЕНСКА ЖЕНА МОЖЕ, НО ФРЕНСКА КОЛА - НИКОГА !
  • 9 Николай

    0 0 Отговор
    От всичко най-много ми хареса когато затворих страницата!!!
  • 10 аааааааа

    0 0 Отговор
    Грозотия! верно!
  • 11 Azзз

    1 0 Отговор
    Перфектен автомобил. Евала на Рено.
    С този дизайн Голфа УМРЯ!
  • 12 избраф та

    2 0 Отговор
    След 10 години и е мое! Нов внос, чисто ново .... на реални 127 371 километра!
    Браво.
  • 13 yhty

    0 0 Отговор
    Автомобилите вече нямат идентичност - особено от вътре.
  • 14 копеле

    0 1 Отговор
    Не е за вярване абсолютна грозотия до шия и този гаден кинескоп с въртоци като на 40 годишно радио колко тъпо гледа. Ма верно на тези франсета само жените да им чу.а човек.
  • 15 Цветомир Попов

    1 0 Отговор
    Тва си е цел таблет. Ако има и мобилен нет към него грешка няма да има. Ше си цъцкам в задръстването.....

    Коментиран от #16

  • 16 656

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Цветомир Попов":

    ......докато се изплющиш някъде докато си цъцкаш
  • 17 М еги

    0 0 Отговор
    То вкус другар няма, на мен лично ми харесва а за "телевизора" на средната конзола мога да кажа че в действителност е много по-различно и не че съм го виждал въпросният "меган" но видях наскоро в Словения последният "еспейс" и там същият този таблет, който го бях виждал на снимки и изглеждаше като на тези снимки а на живо е много различно и красиво.Голям е защото видимостта е по-добра а е с големи въртящи се копчета за ергономичност и бърза смяна не да ги търсиш с микроскоп като в немските и да се чудиш кое копче за какво е.
  • 18 М еги

    0 0 Отговор
    До ч.кащия френски жени, трябва да си много закъсал за да ч.каш французойка мит е че са красиви и е...ви,от нашето по-хубаво нема от личен опит го казвам.
  • 19 asd

    0 0 Отговор
    Тоя таблет е ужасно грозен. Изобщо не върви с останалия дизайн. Кой го е одобрил това не знам. Много ми е грозен, особено с духалките. И волвото е с ужасно табло.
  • 20 Караиванов

    0 1 Отговор
    За мен пък таблета е иновативен и готин. Колата също. Много по-стилна от новия опел астра, например.