Аферата с манипулираните екологични показатели на дизеловите "фолксвагени" явно ще доведе до наистина рязък завой в продуктовата политика на концерна. Следващото поколение на лимузината Phaeton ще има изцяло електрическа версия. Новината идва от пресслужбата на компанията, която няма навика да разкрива подобни планове за бъдещите модели на марката.
Съмненията за имиджовия характер на съобщението се подклаждат и от крайно лаконичната информация за електрическия Phaeton, която се изчерпва с уверението, че той ще може да "изминава дълги разстояния" и ще има "емоционален дизайн". Версията на ток ще бъде алтернатива на 12-цилиндровия W-образен двигател с два турбокомпресора и система за деактивиране на половината цилиндри при ниски натоварвания, който ще остане в гамата.
Новият Phaeton ще получи активно пневматично окачване, чиито характеристики ще се променят мигновено за филтриране на неравностите по пътя пред колата. Както и при Mercedes-Benz, системата ще разчита на сложна комбинация от камери и различни сензори. Предполага се, че лимузината ще разполага с функция за полуавтономно управление при скорост до 60 км/ч.
Следващото поколение на най-големия Volkswagen вероятно ще дебютира през 2019 г. Електрическата модификация ще се появи малко по-късно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 2019
Коментиран от #2
12:06 14.10.2015
2 незнайко
До коментар #1 от "2019":
Какво ли ще направят до 2019 година от ТЕСЛА никой не може да каже. Мерцедес и всички останали пак ще са назад.Коментиран от #3
12:44 14.10.2015
3 2019
До коментар #2 от "незнайко":
Е как какво? Нищо както обикновено - електрокара не е КОЛА!!!!Коментиран от #6
13:34 14.10.2015
4 гост
И какво излиза, че една френска, италианска, корейска или японска кола е за предпочитане понеже не се заплаща фалшивата стойност на немското. Всички виждат, че немците лъжат и то жестоко и грубо своите клиенти.
Влезте по форумите или питайте някой с нов немски автомобил колко пъти са влизали в авариен режим или се е налагало извънсервизно отремонтиране.
13:44 14.10.2015
5 Дани
Коментиран от #7
13:48 14.10.2015
6 гост
До коментар #3 от "2019":
Само дето тази не кола от две години продава повече от Мерцедес в Щатите , а след още няколко ще продава повече и в света13:52 14.10.2015
7 PlimP
До коментар #5 от "Дани":
5, щото е тъпо17:02 14.10.2015
8 Румен Янев
18:00 14.10.2015
9 Гост
Коментиран от #11
19:54 14.10.2015
10 1234
Коментиран от #12
21:22 14.10.2015
11 Гост
До коментар #9 от "Гост":
Вземи се прегледай - Фаетон е на базата на Бентли!Пък оня с теслата, да ходи да кове пирони, че става смешен да е на всяка манджа мерудия!!!
Коментиран от #18
21:57 14.10.2015
12 домакин
До коментар #10 от "1234":
Така де, те Щатите това и правят.Щом искаш да продаваш колите си в Щатите, трябва да се съобразяваш с техните изисквания. Хванат ли те ,че лъжеш-плащаш.Справка- Тойота и ГМ преди това. Да си чул Щатите да се произнасят за Рено или Сеат? Стига вече с тази параноя. Просто въпрос на правила и юридически иск, панимайш? По подобен начин ЕС имаше някакви искове срещу Апъл и Майкрософт преди години. Щом си пордаваш стоката на някой пазар, ще скачаш според аршина който ти отмерят, ако не-прав ти път продавай в Папуа-Нова Гвинеа.22:04 14.10.2015
13 Те така те
Коментиран от #14
22:24 14.10.2015
14 S Doichinov
До коментар #13 от "Те така те":
В статия за ВАГ коментираш колко щяла да минава Тесла.Коментирай си в техните статии.Знаеш ли кога Тесла ще е луксозна колкото тоя Phaeton?2050г.Никой не го интересува пробега в този клас коли.Ай с....р,колата е луксозен клас и там се търсят само глезотии и комфорт.22:46 14.10.2015
15 Киро
След заслужения шамар с крак заради дизела, сега ще се насочат към нещо, полезно за всички!
Ако го направят, както трябва и аз ще си купя, (не Файтон точно, ама некое сувче)!
10:02 15.10.2015
16 Киро
За да бъде една лимузина продавана добре, трябва освен качеството и лукса, да има и БРАНД. Казано, че да го разберете - марка трябва да е!
Хората, които купуват такъв тип коли, ги купуват заради статуса!
И по този повод такива, като Шкода Супърб или Файтон, никога няма да бъдат припознати, като статус кар!
Файтон досега е една голяма издънка, със жалки продажби и такъв ще си и остане.
10:06 15.10.2015
17 Дошо
10:36 15.10.2015
18 Дошо
До коментар #11 от "Гост":
Или обратното?Спомням си как водещия на Пета предавка каза за Бентли Континентал Флаинг Спър - Не разбирам как толкова голяма кола може да вози толкова твърдо.ХА ХА ХА
10:42 15.10.2015
19 Те така те
Коментиран от #20
14:51 15.10.2015
20 S Doichinov
До коментар #19 от "Те така те":
Аз какъв съм не те интересува.Не съм и фен на ВАГ групата защото гледам,че те мъчи тази мисъл.Дефекти имат всички коли и електрокара не е изключение.Фаетона никога не е била народна кола освен ако не е над 10-12 годишен.Тя и американската кочина не е народна,132хил.$ струваше май.Доказа се,че въпреки лъжите ВАГ групата продава повече отпреди скандала.Няма лоша реклама.Коментиран от #21, #22
19:42 16.10.2015
21 гост
До коментар #20 от "S Doichinov":
И къде и как се доказа , ако може да уточниш , че нещо не ти хващаме вяра20:28 16.10.2015
22 гост
До коментар #20 от "S Doichinov":
А "електрокара" струва 57000$ в Щатите , доста по-малко от Файтона , при два пъти по добри по-добри показатели , да не говорим за надеждност и гаранция или сервизно обслужване , или сигурност ,или каквото искаш друго .Коментиран от #24
20:34 16.10.2015
23 гост
20:42 16.10.2015
24 Гост
До коментар #22 от "гост":
Спри с жалките си опити да изкарваш смешната Тесла панацея и номер едно във всяко едно отношение!!!Фаетона си остава кола с много, ама много по-луксозно изпълнение от Теслата. На никой от клиентите не му пука колко харчи, колко ускорява и дали може да си я управляваш от телефона! Единственото което е важно за този клас автомобили е качеството на материалите и комфортът - изобилие от кожа, обдухване и масаж на седалките и огромно пространство!
Ама направо имам чувството, че страдаш от маниакална депресия на тема Тесла!!!
Коментиран от #25
11:37 17.10.2015
25 гост
До коментар #24 от "Гост":
Да , много си прав и затова клиентите на въпросния Файтон усилено вървят към изчезване , както се вижда и от материала който показах , за разлика от твоите празни приказки , а Фолксваген вече го спря от производство и го използва за плашило по изложенията с гръмкото име "концепт" ама за след 100 години , когато всички ще са го забравили .Коментиран от #26
15:44 17.10.2015
26 Гост
До коментар #25 от "гост":
Не мога да се сравнявам с теб по празнодумство, но поне имай малко достойнство и спри да се излагаш!Дали са на изчезване клиентите или VW губи пари от него, това не означава, че не е 100 пъти по-луксозен от Теслата. Той и Вейрона е на загуба, но не го спират. И Теслата е на загуба, но е я спират.
Единствено ти трябва да спреш с глупостите си!!!
Коментиран от #27
17:24 17.10.2015
27 cosworth
До коментар #26 от "Гост":
Тесла не са за загуба вече,опресни си инфото.Става въпрос за това ,че един човек,който не разбира нищо от коли,се хвана ,направи една фирма/Тесла/ и за няколко години произведе електромобил ,който е в пъти по-добър,от електромобилите на старите фирми,а те/старите/ правят коли от почти 100 години. След 100 години опит в инженерството,пак не могат да достигнат технологията на американците от Тесла,а те са само на няколко години. Нека си е луксозен файтона,никой не му го отрича.Тесла не претендират за луксозни коли, а за нещо друго,но не очаквам да го разберешКоментиран от #28
19:33 17.10.2015
28 Гост
До коментар #27 от "cosworth":
Това какво очакваш и какво не си е твой проблем. Изтърканите и заучени фрази хич не ме впечатляват, особено от хора които никога не са учили електротехника.Аз не отричам постиженията на Тесла, но вие залитате в другата крайност - как Тесла е нещо уникално, невиждано и нечувано. Е, аз не виждам нищо революционно, по-скоро развитие на стари технологии!!!
19:53 17.10.2015