Last news in Fakti

14 Октомври, 2015 11:45 6 626 28

Новият Volkswagen Phaeton ще бъде електрически

  • volkswagen-
  • phaeton

Аферата с манипулираните екологични показатели на дизеловите "фолксвагени" явно ще доведе до наистина рязък завой в продуктовата политика на концерна. Следващото поколение на лимузината Phaeton ще има изцяло електрическа версия. Новината идва от пресслужбата на компанията, която няма навика да разкрива подобни планове за бъдещите модели на марката.

Съмненията за имиджовия характер на съобщението се подклаждат и от крайно лаконичната информация за електрическия Phaeton, която се изчерпва с уверението, че той ще може да "изминава дълги разстояния" и ще има "емоционален дизайн". Версията на ток ще бъде алтернатива на 12-цилиндровия W-образен двигател с два турбокомпресора и система за деактивиране на половината цилиндри при ниски натоварвания, който ще остане в гамата.

Новият Phaeton ще получи активно пневматично окачване, чиито характеристики ще се променят мигновено за филтриране на неравностите по пътя пред колата. Както и при Mercedes-Benz, системата ще разчита на сложна комбинация от камери и различни сензори. Предполага се, че лимузината ще разполага с функция за полуавтономно управление при скорост до 60 км/ч.

Следващото поколение на най-големия Volkswagen вероятно ще дебютира през 2019 г. Електрическата модификация ще се появи малко по-късно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 2019

    1 1 Отговор
    М да, ще има системи като на Мерцедес, само че чак през далечната 2019 г. Да не забравяме фактът, че актуалната s - classe излезе през 2013 и до 2019 - 2020 ще има нов модел, който отново ще е с цяло едно поколение пред Файтона, така че.........отново нищо не правите господа от ВАГ!

    Коментиран от #2

  • 2 незнайко

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "2019":

    Какво ли ще направят до 2019 година от ТЕСЛА никой не може да каже. Мерцедес и всички останали пак ще са назад.

    Коментиран от #3

  • 3 2019

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Е как какво? Нищо както обикновено - електрокара не е КОЛА!!!!

    Коментиран от #6

  • 4 гост

    0 1 Отговор
    Супер смешни стават с техните изказвания какво ще представят, ама след 5,6 или 8 години. Та те са огромен концерн, който може да си позволи такава развойна дейност, че да правят напълно нови коли на всеки 2 години. И всичко което са направили като проекти си е останало като такива, понеже Тесла пуска колите си на загуба, за да създаде пазар и да убеди хората, че ел. колите са добри, но ФВ казва, че са прекалено скъпи и не ги пуска хич. ФВ хибридите не са по-ефективни от стандартните коли, а за изплащане на надценката въобще не става въпрос.
    И какво излиза, че една френска, италианска, корейска или японска кола е за предпочитане понеже не се заплаща фалшивата стойност на немското. Всички виждат, че немците лъжат и то жестоко и грубо своите клиенти.
    Влезте по форумите или питайте някой с нов немски автомобил колко пъти са влизали в авариен режим или се е налагало извънсервизно отремонтиране.
  • 5 Дани

    0 0 Отговор
    Защо не дизелов :) ?

    Коментиран от #7

  • 6 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "2019":

    Само дето тази не кола от две години продава повече от Мерцедес в Щатите , а след още няколко ще продава повече и в света
  • 7 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дани":

    5, щото е тъпо
  • 8 Румен Янев

    0 0 Отговор
    А бе както са ви вдигнали мерника от щатите сега пък ще кажат че много ток харчи .... и пак глоби !!! Нема лабаво !!!
  • 9 Гост

    0 1 Отговор
    Всеки който иска голф количка да си я купува !!!

    Коментиран от #11

  • 10 1234

    0 0 Отговор
    Щатите да си гледат работите в щатите ,а Европа да си гледа работите в Европа,какво все се месят в чуждите работи тия хамериканци,те тяхната опърцали тръгнали да се месят на другите държави АМАН ОТ ТИЯ НА ВСЯКО ГЪРНЕ МЕРУДИЯ.

    Коментиран от #12

  • 11 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Вземи се прегледай - Фаетон е на базата на Бентли!
    Пък оня с теслата, да ходи да кове пирони, че става смешен да е на всяка манджа мерудия!!!

    Коментиран от #18

  • 12 домакин

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "1234":

    Така де, те Щатите това и правят.Щом искаш да продаваш колите си в Щатите, трябва да се съобразяваш с техните изисквания. Хванат ли те ,че лъжеш-плащаш.Справка- Тойота и ГМ преди това. Да си чул Щатите да се произнасят за Рено или Сеат? Стига вече с тази параноя. Просто въпрос на правила и юридически иск, панимайш? По подобен начин ЕС имаше някакви искове срещу Апъл и Майкрософт преди години. Щом си пордаваш стоката на някой пазар, ще скачаш според аршина който ти отмерят, ако не-прав ти път продавай в Папуа-Нова Гвинеа.
  • 13 Те така те

    0 1 Отговор
    2020 година.По това време Теслата сигурно ще минава 1000 км с едно зареждане/безплатно при тва/ Не са лоши коли Фолксваген, но безнадеждно изостават в електромобилите,а като гледам тва е бъдещето. Друга алтернатива няма.Водороди,глупости- нищо не можа да се наложи. Старите производители на коли се дърпат и не им се иска на ток, но ДВГ бавно,но сигурно отива в миналото. Толкова сложни станаха съвременните ДВГ, особено дизелите,че всичко започва да губи смисъл. Уж пушели малко ,харчели малко, ама като дийде време за някой ремонт и ги даваш всичките пари дето си ги спестил.

    Коментиран от #14

  • 14 S Doichinov

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Те така те":

    В статия за ВАГ коментираш колко щяла да минава Тесла.Коментирай си в техните статии.Знаеш ли кога Тесла ще е луксозна колкото тоя Phaeton?2050г.Никой не го интересува пробега в този клас коли.Ай с....р,колата е луксозен клас и там се търсят само глезотии и комфорт.
  • 15 Киро

    0 0 Отговор
    Ето - всяко зло за добро!

    След заслужения шамар с крак заради дизела, сега ще се насочат към нещо, полезно за всички!

    Ако го направят, както трябва и аз ще си купя, (не Файтон точно, ама некое сувче)!
  • 16 Киро

    0 0 Отговор
    А на почитателите на Файтона ще ви кажа едно:

    За да бъде една лимузина продавана добре, трябва освен качеството и лукса, да има и БРАНД. Казано, че да го разберете - марка трябва да е!

    Хората, които купуват такъв тип коли, ги купуват заради статуса!
    И по този повод такива, като Шкода Супърб или Файтон, никога няма да бъдат припознати, като статус кар!

    Файтон досега е една голяма издънка, със жалки продажби и такъв ще си и остане.
  • 17 Дошо

    0 0 Отговор
    Глупости!Такава версия няма да има!
  • 18 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Или обратното?Спомням си как водещия на Пета предавка каза за Бентли Континентал Флаинг Спър - Не разбирам как толкова голяма кола може да вози толкова твърдо.
    ХА ХА ХА
  • 19 Те така те

    0 0 Отговор
    Дойчинов,ще коментирам квото си искам и където си искам .Ти комсомолски секретар ли си,че ми се пищовиш?Ти като си ваг сектант,аз кво да направя?Не ги интересува пробега,викаш,ми постоянните дефекти и лъжи ли ги интересуват? Ай с.....р с тая народна,в кавички,кола

    Коментиран от #20

  • 20 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Те така те":

    Аз какъв съм не те интересува.Не съм и фен на ВАГ групата защото гледам,че те мъчи тази мисъл.Дефекти имат всички коли и електрокара не е изключение.Фаетона никога не е била народна кола освен ако не е над 10-12 годишен.Тя и американската кочина не е народна,132хил.$ струваше май.Доказа се,че въпреки лъжите ВАГ групата продава повече отпреди скандала.Няма лоша реклама.

    Коментиран от #21, #22

  • 21 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "S Doichinov":

    И къде и как се доказа , ако може да уточниш , че нещо не ти хващаме вяра
  • 22 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "S Doichinov":

    А "електрокара" струва 57000$ в Щатите , доста по-малко от Файтона , при два пъти по добри по-добри показатели , да не говорим за надеждност и гаранция или сервизно обслужване , или сигурност ,или каквото искаш друго .

    Коментиран от #24

  • 23 гост

    0 0 Отговор
    Ето ти инфо колко е вървежен любимия ти Файтон , да не говорим , че се продава на загуба откакто е пуснат , заради напъните на Фолксваген да се прави на "премиум" :http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25156-volkswagen-postepenno-spira-prodajbite-na-phaeton/
  • 24 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Спри с жалките си опити да изкарваш смешната Тесла панацея и номер едно във всяко едно отношение!!!
    Фаетона си остава кола с много, ама много по-луксозно изпълнение от Теслата. На никой от клиентите не му пука колко харчи, колко ускорява и дали може да си я управляваш от телефона! Единственото което е важно за този клас автомобили е качеството на материалите и комфортът - изобилие от кожа, обдухване и масаж на седалките и огромно пространство!
    Ама направо имам чувството, че страдаш от маниакална депресия на тема Тесла!!!

    Коментиран от #25

  • 25 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Да , много си прав и затова клиентите на въпросния Файтон усилено вървят към изчезване , както се вижда и от материала който показах , за разлика от твоите празни приказки , а Фолксваген вече го спря от производство и го използва за плашило по изложенията с гръмкото име "концепт" ама за след 100 години , когато всички ще са го забравили .

    Коментиран от #26

  • 26 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Не мога да се сравнявам с теб по празнодумство, но поне имай малко достойнство и спри да се излагаш!
    Дали са на изчезване клиентите или VW губи пари от него, това не означава, че не е 100 пъти по-луксозен от Теслата. Той и Вейрона е на загуба, но не го спират. И Теслата е на загуба, но е я спират.
    Единствено ти трябва да спреш с глупостите си!!!

    Коментиран от #27

  • 27 cosworth

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Тесла не са за загуба вече,опресни си инфото.Става въпрос за това ,че един човек,който не разбира нищо от коли,се хвана ,направи една фирма/Тесла/ и за няколко години произведе електромобил ,който е в пъти по-добър,от електромобилите на старите фирми,а те/старите/ правят коли от почти 100 години. След 100 години опит в инженерството,пак не могат да достигнат технологията на американците от Тесла,а те са само на няколко години. Нека си е луксозен файтона,никой не му го отрича.Тесла не претендират за луксозни коли, а за нещо друго,но не очаквам да го разбереш

    Коментиран от #28

  • 28 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "cosworth":

    Това какво очакваш и какво не си е твой проблем. Изтърканите и заучени фрази хич не ме впечатляват, особено от хора които никога не са учили електротехника.
    Аз не отричам постиженията на Тесла, но вие залитате в другата крайност - как Тесла е нещо уникално, невиждано и нечувано. Е, аз не виждам нищо революционно, по-скоро развитие на стари технологии!!!