Volkswagen подтогвя ново издание на суперлуксозната лимузина Phaeton, твърди британското сп. Car. Автомобилът с кодово име VW631 по старому ще използва инголщадска архитектура. Платформата му ще бъде базирана на т.нар. модулна надлъжна матрица (MLM Evo modular longitudinal matrix), проектирана с възможност за монтаж на хибридна задвижваща установка, широко използване на алуминий в структурата на купето и шаси с чувствително олекотена предница.
Все още нямало окончателно решение за вида на каросерията, съобщава английското издание. Съществувал вариант почти задължителнната за този сегмент триобемна формула да бъде допълнена от по-практичен вариант на седана, например купе с пет врати. Сигурно било единствено, че новият Phaeton няма да се изправи директно срещу Audi A8, както беше досега, а ще бъде позициониран между инголщадския флагман и A6. Цените също щели да бъдат по-ниски, а в гамата от двигатели щели да намерят място и четирицилиндрови мотори.
От сп. Car намекват също, че във Volkswagen първоначално са искали да представят прототип на новия си върхов седан още тази година във Франкфурт. Във Волфсбург обаче решили да не разфокусират интереса към малолитражката Up!, която зае централно място на щанда им. Така официалният дебют на новия Concept D, който показва следващото поколение на Phaeton, бил отложен за по-късно.
26 Септември, 2011 11:44 20 018 12
Второ поколение на VW Phaeton през 2015 г.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Попай Попов
11:31 27.09.2011
2 Kobester
Коментиран от #3
19:26 28.09.2011
3 520 zender
До коментар #2 от "Kobester":
@2 Дано да е по-успешно от първото поколение..Коментиран от #4
22:13 28.09.2011
4 Kobester
До коментар #3 от "520 zender":
@3 Че какво му е на 1то??? Не е лош хич, но е доста подценявам. Все пак лимузина и..... VW. Много хора биха предпочели да карат S-class, A8(брата близнак) или 7ца. Но мен лично много ме кефи. На външност е почти същия като А8, само че не съм чул хората които го имат да се оплакват от проблеми(а при А8 са в изобилие).Коментиран от #6
23:08 28.09.2011
5 Даниел Петков
14:52 29.09.2011
6 520 zender
До коментар #4 от "Kobester":
@4 Няма много продажби-далеко е от s класа а8 и 7ма серия.Коментиран от #7
19:49 29.09.2011
7 Kobester
До коментар #6 от "520 zender":
@6 Точно това е готиното. S-class-ите се прескачат. Вече 1 на 10-15 коли е S класа, А8 също са доста(макар и доста по-малко), 7ците са що годе често срещани, а Phaeton-и има малко. Доста малко при това. Нещо различно. За това мисля да си взема Phaeton.Коментиран от #8
22:56 29.09.2011
8 520 zender
До коментар #7 от "Kobester":
@7 Е ако имаш пари вземи си.Чувам добри отзиви за 3.2Коментиран от #9
22:59 29.09.2011
9 Kobester
До коментар #8 от "520 zender":
@8 Бих си взел на изплащане малко по-натам, но стар, 2005-2007. Чувал съм че има некви проблеми със скоростната кутия, които са изчистени в модели от 2007 нагоре, но едвали е като при А8 където скоростната кутия се чупи и нова е 15 000. Иначе и аз съм чувал много добри отзиви и също така много малко негативни, което е екстра.Коментиран от #10
01:10 30.09.2011
10 520 zender
До коментар #9 от "Kobester":
@9 Със сигурност това си е престижна лимузина.Незнам за дефектни кутии но не съм се и интересувал.На тази марка й липсва имидж в този клас-можеби затова първото поколение не постигна желания успех.Ако питаш мен сравни цените на старо на А8 и ФАЕТОНА.Коментиран от #11
18:33 30.09.2011
11 Kobester
До коментар #10 от "520 zender":
@10 Приблизително на една цена са.Коментиран от #12
10:39 01.10.2011
12 520 zender
До коментар #11 от "Kobester":
@11 Ами купувай пич.Аз например преди да си взема 530д си мислех за 730 но 7серия е по-тромава.Моята 5ца също има комфорт и е феислифт-доволен съм-няма проблемите на двигатела със 184кс17:01 01.10.2011