Официалната премиера на новата Honda Civic се състоя преди месец, но детайлните характеристики за модела станаха ясни чак сега. Новото поколение на Civic е построено на изцяло нова модулна платформа, която ще стане основа и за повечето бъдещи модели на марката, включително и за кросоувъра CR-V.
И докато в момента настоящите версии хечбек и комби разполагат с полузависимо окачване отзад, характерната особеност за последния Civic в изпълнение седан е многолостовото задно окачване. Интересно е още, че междуосието на автомобила е удължено само с 30 мм (2700 мм).
Въпреки това новият Civic превъзхожда предишното поколение на Accord по дължина. От "носа" до "опашката" седанът е разтегнат до 4 630 мм, което е повече със 73 мм от предишната кола. Широчината пък е нараснала с 45 мм (1 798 мм), а що се отнася до височина, седанът е по-нисък с 20 мм (1 415 мм).
Последното решение е взето с цел подобряване както на аеродинамиката, така и на визията на автомобила. Версията седан е прицелена основно към американския пазар и ще се оборудва с двулитров атмосферен двигател с мощност 158 конски сили, както и с 1.5-литров бензинов турбомотор с мощност 174 коня.
Механичната шестстепенна кутия е достъпна само за версията 2.0, докато вариаторната трансмисия на марката се предлага и за двата агрегата. Седанът ще се сглобява в американския завод на компанията, където след време ще започне производството и на варианта купе.
Версията хечбек на новото поколение Civic е предназначена основно за Европа. Тя ще постъпи в дилърските центрове на марката от следващата година, а производството и ще става във Великобритания. Именно този вариант ще се предлага и у нас, но на този етап не се знае със сигурност дали в България ще се продава и седанът.
Подробни технически характеристики за съществуващите Хонда Сивик , вижте ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай хой
Коментиран от #3, #6
09:56 21.10.2015
2 ххх
09:57 21.10.2015
3 некойси
До коментар #1 от "Бай хой":
Е какви са тия новости дето са ги въвели от VAG?Какво толкова революционно са измислили?
Как се казва системата за променлив газоразпределение на VW?
Коментиран от #10
10:05 21.10.2015
4 Тулибудибудаучу
- Вероятно е онази, дето се вдига много шум около нея, как й беше името .... А, да, "Clean Diesel" :D
10:24 21.10.2015
5 гост
Важното е, че е различна, дизайнерите се напасват според пазарите и проучаванията, така че нещо което не изглежда красиво за нас може да има голям ефект в Китай или САЩ.
Въпреки това смятам, че постоянното уголемяване на колите е лошо, ако иксаш по-голяма купи си Акорд. Засега само Опел намалиха Астрата, което е правилното.
11:23 21.10.2015
6 Powa
До коментар #1 от "Бай хой":
Бай хой нямаш елементарно познание. VW и Иновация са 2 несъвместими думи в едно изречение! Когато Алфа, която толкова плюете е въвела JTDm с до 8 фази на впръскване за такт, VW още си пробутваха архаичният TDi с двойно впръскване. А за CRDi с 9 фази хич няма да споменавам. Говорете с факти като решите да пробутвате тезата си, а не колко върви Гоуфа на комшията по околомръсното ...Коментиран от #9
12:25 21.10.2015
7 сивик
Коментиран от #8
12:30 21.10.2015
8 Шегаджия
До коментар #7 от "сивик":
за това пък Продават в Пъти по-малко от Фолсваген !!...........................
Японски автомобили не могат да гонят Цена като Немските...
а По-Висока---абсурд
Коментиран от #31
12:48 21.10.2015
9 Бай хой
До коментар #6 от "Powa":
Мно си неинформиран и се занимаваш с дребнави и незначителни патенти.Коментиран от #13
13:33 21.10.2015
10 Бай хой
До коментар #3 от "некойси":
Ми те тия новости са ги описали в статията и прочети как произвеждат VAG последните десетина години. Явно жълтурковците възприемат макар и бавно.Коментиран от #11
13:35 21.10.2015
11 некойси
До коментар #10 от "Бай хой":
Ами нищо не можах да прочета за великите постижения на VAG групата.Само да спомена че повечето технологии които са наложени като стандарт именно от Хонда.
Коментиран от #17
13:42 21.10.2015
12 GTE
13:47 21.10.2015
13 Powa
До коментар #9 от "Бай хой":
Добре, че се обоснова ... а единственото незначително, което се вижда е IQ-то ти, което ако се съди по правописа е колкото стайна температура.13:50 21.10.2015
14 гост
Коментиран от #15, #20
14:04 21.10.2015
15 Трифонов
До коментар #14 от "гост":
К`ви тъпотии бръщолевиш!!! За филми ли ще си говорите тук?! Или за автомобили? "Бързи и яростни" - най-голямата тъпотия едновременно и в света на киното и в този на автомобилостроенето. От първата секунда на първата серия, до последната на последната - идиотщина след идиотщина. Това е комедия всъщност! И винаги, като чета коментарите на повечето, дето пишат под статиите в този сайт, винаги съм знаел, че става дума за пъпчиви тийнейджъри, които истински автомобил не са и помирисвали!!! "Бързи и яростни" ще ми изтъква - някакво тъпо фентъзи, изобилстващо от преимуществено комични ситуации. Пример: В първата минута на първата част, на светофара спира японска сергия, нашарена като селско стрелбище, а вътре в нея - двама полуидиота (единият вече не е сред нас). До тях - ултра якото Феррари... И става някакво "предизвикване" и в един момент японската етажерка размазва Феррарито със страхотен старт. Демек - бие го! Умрях от смях в този миг... и приключих с холиПутската свободна импровизация на тема "автомобили", предназначена за спестовни американци, дето си купуват Нисан Максима с идеята, че са си купили страхотна кола на страхотна цена!!! Малоумие!!!Коментиран от #16, #32
14:24 21.10.2015
16 Eng
До коментар #15 от "Трифонов":
a be neshto shto taka gi nema beeeemveetata v kinoto :D shtot I za tam ne stavat osven da gi hvarlqt ot nqkoi brqg14:33 21.10.2015
17 едикойси
До коментар #11 от "некойси":
Става върпос за модулната платформа, която се използва при различните модели на марката. Хонда започват да използват сега, а Фолксваген груп налагата MQB вече от няколко години. Системата на VW са променливо газоразпределение се казва Audi Valvelift (справка https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing). И все пак, мисля си, че най-добре пазарът и клиентите дават оценка за качеството на даден продукт. По този показател си мисля, че Хонда все още е зад VW, което не означава, че Хонда са лоши коли, но едва ли са комплексно по-добри от VW. Не подценявайте толкова другите хора, че едва ли не не си купуват Хонда, а VW, само защото нямат акъл да прозрат в каква грешка са.Коментиран от #21
14:55 21.10.2015
18 Чавдар Войвода
15:16 21.10.2015
19 vti
15:30 21.10.2015
20 гост
До коментар #14 от "гост":
Е това пък бе тъпо сега.Първо Джетата е с предно, Хондата със задно.
Второ Джетата е с 150кс базово, Хондата с 240кс базово.
Трето колкото и да е направена Джетата, във филма се казва на героя да не се състезава с Ходата понеже оня е налял над 100бона под двигателя.
Точно за драг си трябва задно при повече от 200кс, няма как да стане работата със сцеплението инак.
А за Ферари срещу Супра, ами Супрата е направена за състезание със над 400кс, на чист драг естествено, че може да бие Ферари.
15:56 21.10.2015
21 некойси
До коментар #17 от "едикойси":
Да отбележа че ако нямаше Хонда, най-вероятно нямаше да има и система за променливо газо-разпределение (тъй наречения vtec). Откритието на VW едва ли е допринесло толкова в световен мащаб. Що се отнася до броя продажби, можем да разтягаме локуми доста.Трабитата едно време са били доста харчен продукт, докато броя на продажби на Фераритата е силно ограничен, помисли!
Коментиран от #25
16:10 21.10.2015
22 Нема Бира
18:24 21.10.2015
23 Десислав Попов
19:53 21.10.2015
24 дфсгсг
19:56 21.10.2015
25 едикойси
До коментар #21 от "некойси":
В интерес на истината, не е точно така. От линка, който приложих в предишния коментар е видно, че първият патент е американски през 1920 г. В Европа системата е патентована от Порше през 1958 г. Обаче, най-голям принос имат отново Фиат (60-те години) и Алфа Ромео, които правят първата пътническа кола с VVT през 1980 г. с модела "Spider". V-tec се появява през 1989 г., като системата се включва само при високи обороти, за да подобри пиковата мощност. През 1992 г., обаче, Порше патентова и използва VarioCam - първата система за VVT, която работи непрекъснато, т.е. при всички оборотни режими. В обобщение - не дължим на Хонда съществуването на VVT. Просто те много го налагат и го пишат по табели и глави на двигатели. Аналогията с трабантите и ферарита е крайно неудачна. Нито VW е производител, който продава автомобили в условията на СИВ, както е при Трабант, нито пък Хонда има нещо общо с Ферари. Говорим за производители на автомобили, които се борят за пазарен дял на световния пазар, затова и сравнението с продажбите не е разтягане на локуми. И Хонда и Фолксваген са търговски дружества, чиято основна цел е реализирането на печалба. Хонда няма претенциите на аристократична или елитарна марка, насочена към ограничен кръг клиенти. Хонда и VW се състезават на едни и същи пазари и се борят за едни и същи клиенти, така че пазарният дял (бр. продажби) е най-обективният критерий за сравнение. Всичко друго е субективно, фенско, изкривяване. Аз нямам пристрастия към нито една марка. Търся най-доброто съотношение цена:качество. Имал съм азиатски и немски автомобили, така че нито симпатизирам на VW, нито на Хонда. Фактите трябва да се ценят такива, каквито са.Коментиран от #27
20:43 21.10.2015
26 някойси
с тези патенти заблудата е пълна! България патентова грозде "Булгар", което е гроздето на султана, гърците патентоваха "гръцко" сирене, което е "дунавия", т.е. патента е правен аргумент, мн. далеч от истината. Ако продажбите са критерии, то макита, мерцедес, факом и др. нестават!? Провери кой е направил първото алуминиево окачване, първия двигател с променливи фази на газоразпределение (как се е стигнало до него). Провери и какво пише в книгата на рекордите на Гинес. Колкото до Нисан...там мога да кажа, че ако има Нисан на чертата, независимо срещу каква друга кола не бих заложил срещу него.
"Хонда и VW се състезават на едни и същи пазари и се борят за едни и същи клиенти, така че пазарният дял (бр. продажби) е най-обективният критерий за сравнение. Всичко друго е субективно, фенско, изкривяване."
А пазарите различни, клиентите нямат нищо общо - от опит!
Я отиди в щатите или при арбите и се огледай за ваг.
Пък и прецизния японски дизел, който е с най-добри показатели е пълен шит за пазари като нашия, докато стар мотор дизел на ренде купувам и насляпо, защото критериите ми са базирани на опит и знание, а не на гола информация, доста често предоставена от технически неграмотни или полуграмотни драскачи (без извинение). От опит това, което се пусне от хонда и тойота и след много, ама наистина много време функционира! Дали е така с продуктите на ВАГ?
21:15 21.10.2015
27 некойси
До коментар #25 от "едикойси":
Абе локуми, локуми и това си е ...Потрошил си маса време за рисърч в нета, който в крайна сметка не досказва нищо.
Ако се върнеш още по назад исторически ще намериш аналогии и при парните машини за VVT.
Кой го налага като стандарт?
Да речем че съм пристрастен относно избора на автомобил и особенно когато трябва да избирам измежду посредствени такива, произхождащи от именно такива дружества в който единствената цел е трупане на печалби без оглед на всичко останало.
21:48 21.10.2015
28 Plovdiv
Коментиран от #29
22:53 21.10.2015
29 mediator37
До коментар #28 от "Plovdiv":
И зимата на минус 20" като отвориш багажника на хечбека и като ти измръзне бебето и жена ти - бум 200 лева за антибиотици.Коментиран от #30, #34
10:40 22.10.2015
30 Дошо
До коментар #29 от "mediator37":
Алооо земята вика mediator 37, mediator 37 събуди се(такова обади се)11:48 22.10.2015
31 Дошо
До коментар #8 от "Шегаджия ":
Хонда продава горе долу колкото СОЦваген без прилежащите му 12 марки.И ХОНДА произвежда толкова автомобили с много по-малко персонал.СОЦваген има много дизел да изгори и много сажди да избълва докато стигне ХОНДА.Освен това стойността на HONDA MOTOR CO. е два пъти по-висока от тази на целия СОЦваген.11:53 22.10.2015
32 Дошо
До коментар #15 от "Трифонов":
Една доработена Супра размазва всякакви Ферарита, Ламбота и Поршета.11:57 22.10.2015
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Plovdiv
До коментар #29 от "mediator37":
Благодаря за загрижеността, но имам две деца (имал съм две бебета), от 1`3 години карам все комбита и нищо подобно не е станало. Така че проблемът не е в категорията на колата, а в чувството за отговорност на съответните родители.22:09 22.10.2015
35 някойси
22:43 22.10.2015
36 sasdf
04:18 23.10.2015
37 MIKELE
ИСКАМ ОБАЧЕ ДА ЗНАМ ИМАТ ЛИ НЯКЪВ РЕСУРС ТЕЗИ ДВИГАТЕЛИ ИЛИ СЛЕ 200 000 км ЗАПОЧВАТ ДА ГОРЯТ ДОСТА ДВИГАТЕЛНО МАСЛО .
СЪЩО ТАКА ПОДЛЕЖАТ ЛИ НА РЕМОНТ ИЛИ ОТВАРЯЙКИ ВЕДНЪЖ ЗА НИЩО ВЕЧЕ НЕ СТАВАТ . ИМА РАЗЛИЧНИ МНЕНИЯ ПО ВЪПРОСА . АЗ ОБАЧЕ СПЕЦЯЛНО ЗНАМ , ЧЕ ЗАМИРИШЕ ЛИ МИ НА ИЗГОРЯЛО МАСЛО ТО ПРЕД МЕН ИМА ИЛИ ЛАДА ПЕТИЦА ИЛИ ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛ . ГРЕША ИЛИ НЕ .
Коментиран от #38, #39
17:36 25.10.2015
38 некойси
До коментар #37 от "MIKELE":
Няма такова нещо, сивика ми е на 18 години. От смяна до смяна +- 100 гр масло, иначе казано не гори.Според мен всичко зависи от избора на масла и горива при предишните собственици и най-вече навременната им смяна.
21:37 25.10.2015
39 12345
До коментар #37 от "MIKELE":
Iznosvat se razbira se pogledni oborotomerite im imat po 1000 2000 oborota poveche ot drugite normalno e da ima poveche iznosvane fizikata si e fizika nemoje da q zaobikolish no remnota e sravniteno lesen tai kato alominiq na qponcite e dosta po tvart ot na nemcitite ne zaminavat butalata i blokovete a po skoro sigmentite koeto v nqkoi dobar serviz v koito si gledat rabotata e rement za ne poveche ot 1 den v nai loshiq sluchei ako ti ubarnat vnimanie na kolata :) inache se praska celiq motor koito ne e slojen na povecheto :)16:31 27.10.2015