14 97639

Новата Honda Civic е по-дълга от Accord

  • honda-
  • civic-
  • седан-
  • accord

Официалната премиера на новата Honda Civic се състоя преди месец, но детайлните характеристики за модела станаха ясни чак сега. Новото поколение на Civic е построено на изцяло нова модулна платформа, която ще стане основа и за повечето бъдещи модели на марката, включително и за кросоувъра CR-V.

И докато в момента настоящите версии хечбек и комби разполагат с полузависимо окачване отзад, характерната особеност за последния Civic в изпълнение седан е многолостовото задно окачване. Интересно е още, че междуосието на автомобила е удължено само с 30 мм (2700 мм).

Въпреки това новият Civic превъзхожда предишното поколение на Accord по дължина. От "носа" до "опашката" седанът е разтегнат до 4 630 мм, което е повече със 73 мм от предишната кола. Широчината пък е нараснала с 45 мм (1 798 мм), а що се отнася до височина, седанът е по-нисък с 20 мм (1 415 мм).

Последното решение е взето с цел подобряване както на аеродинамиката, така и на визията на автомобила. Версията седан е прицелена основно към американския пазар и ще се оборудва с двулитров атмосферен двигател с мощност 158 конски сили, както и с 1.5-литров бензинов турбомотор с мощност 174 коня.

Механичната шестстепенна кутия е достъпна само за версията 2.0, докато вариаторната трансмисия на марката се предлага и за двата агрегата. Седанът ще се сглобява в американския завод на компанията, където след време ще започне производството и на варианта купе.

Версията хечбек на новото поколение Civic е предназначена основно за Европа. Тя ще постъпи в дилърските центрове на марката от следващата година, а производството и ще става във Великобритания. Именно този вариант ще се предлага и у нас, но на този етап не се знае със сигурност дали в България ще се продава и седанът.

 Подробни технически характеристики за съществуващите Хонда Сивик , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай хой

    1 7 Отговор
    Е япончетата определено се учат от по-добрите и макар и със закъснение въвеждат новостите макар и поостарели. Например тия неща от VW ги роботят от преди десетина години. Няма нищо лошо да се учиш от по-добрия.

    Коментиран от #3, #6

  • 2 ххх

    2 4 Отговор
    и по-грозна...
  • 3 некойси

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бай хой":

    Е какви са тия новости дето са ги въвели от VAG?
    Какво толкова революционно са измислили?
    Как се казва системата за променлив газоразпределение на VW?

    Коментиран от #10

  • 4 Тулибудибудаучу

    4 0 Отговор
    - Как се казва системата за променлив газоразпределение на VW?
    - Вероятно е онази, дето се вдига много шум около нея, как й беше името .... А, да, "Clean Diesel" :D

  • 5 гост

    2 1 Отговор
    Честно казано прилича много по форма и линия на Хюндай Елантра/и40.
    Важното е, че е различна, дизайнерите се напасват според пазарите и проучаванията, така че нещо което не изглежда красиво за нас може да има голям ефект в Китай или САЩ.
    Въпреки това смятам, че постоянното уголемяване на колите е лошо, ако иксаш по-голяма купи си Акорд. Засега само Опел намалиха Астрата, което е правилното.
  • 6 Powa

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бай хой":

    Бай хой нямаш елементарно познание. VW и Иновация са 2 несъвместими думи в едно изречение! Когато Алфа, която толкова плюете е въвела JTDm с до 8 фази на впръскване за такт, VW още си пробутваха архаичният TDi с двойно впръскване. А за CRDi с 9 фази хич няма да споменавам. Говорете с факти като решите да пробутвате тезата си, а не колко върви Гоуфа на комшията по околомръсното ...

    Коментиран от #9

  • 7 сивик

    6 0 Отговор
    Хахахах VW и след 20 години няма да стигнат Хонда !

    Коментиран от #8

  • 8 Шегаджия

    0 5 Отговор

    До коментар #7 от "сивик":

    за това пък Продават в Пъти по-малко от Фолсваген !!
    ...........................
    Японски автомобили не могат да гонят Цена като Немските...
    а По-Висока---абсурд

    Коментиран от #31

  • 9 Бай хой

    0 4 Отговор

    До коментар #6 от "Powa":

    Мно си неинформиран и се занимаваш с дребнави и незначителни патенти.

    Коментиран от #13

  • 10 Бай хой

    0 5 Отговор

    До коментар #3 от "некойси":

    Ми те тия новости са ги описали в статията и прочети как произвеждат VAG последните десетина години. Явно жълтурковците възприемат макар и бавно.

    Коментиран от #11

  • 11 некойси

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бай хой":

    Ами нищо не можах да прочета за великите постижения на VAG групата.
    Само да спомена че повечето технологии които са наложени като стандарт именно от Хонда.

    Коментиран от #17

  • 12 GTE

    2 1 Отговор
    И ПСА намалиха като размери и тегло новото 308 и 208 спрямо предходите, съответно 308 и 207.
  • 13 Powa

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    Добре, че се обоснова ... а единственото незначително, което се вижда е IQ-то ти, което ако се съди по правописа е колкото стайна температура.
  • 14 гост

    2 1 Отговор
    Доколкото си спомням в "Бързи и Яростни" имаше само един Фолксваген от който беше останало само купето и една Хонда ЕС 2000 почти без доработки го отнесе като куцо пиле домат , правете си сметка какъв им е авторитета и имиджа в Щатите

    Коментиран от #15, #20


  • 15 Трифонов

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    К`ви тъпотии бръщолевиш!!! За филми ли ще си говорите тук?! Или за автомобили? "Бързи и яростни" - най-голямата тъпотия едновременно и в света на киното и в този на автомобилостроенето. От първата секунда на първата серия, до последната на последната - идиотщина след идиотщина. Това е комедия всъщност! И винаги, като чета коментарите на повечето, дето пишат под статиите в този сайт, винаги съм знаел, че става дума за пъпчиви тийнейджъри, които истински автомобил не са и помирисвали!!! "Бързи и яростни" ще ми изтъква - някакво тъпо фентъзи, изобилстващо от преимуществено комични ситуации. Пример: В първата минута на първата част, на светофара спира японска сергия, нашарена като селско стрелбище, а вътре в нея - двама полуидиота (единият вече не е сред нас). До тях - ултра якото Феррари... И става някакво "предизвикване" и в един момент японската етажерка размазва Феррарито със страхотен старт. Демек - бие го! Умрях от смях в този миг... и приключих с холиПутската свободна импровизация на тема "автомобили", предназначена за спестовни американци, дето си купуват Нисан Максима с идеята, че са си купили страхотна кола на страхотна цена!!! Малоумие!!!

    Коментиран от #16, #32

  • 16 Eng

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Трифонов":

    a be neshto shto taka gi nema beeeemveetata v kinoto :D shtot I za tam ne stavat osven da gi hvarlqt ot nqkoi brqg
  • 17 едикойси

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "некойси":

    Става върпос за модулната платформа, която се използва при различните модели на марката. Хонда започват да използват сега, а Фолксваген груп налагата MQB вече от няколко години. Системата на VW са променливо газоразпределение се казва Audi Valvelift (справка https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing). И все пак, мисля си, че най-добре пазарът и клиентите дават оценка за качеството на даден продукт. По този показател си мисля, че Хонда все още е зад VW, което не означава, че Хонда са лоши коли, но едва ли са комплексно по-добри от VW. Не подценявайте толкова другите хора, че едва ли не не си купуват Хонда, а VW, само защото нямат акъл да прозрат в каква грешка са.

    Коментиран от #21

  • 18 Чавдар Войвода

    3 1 Отговор
    До 5 години ВАГ-.на групата ще е преустановила съществуването си.
  • 19 vti

    3 0 Отговор
    Хонда прави роботи,останалите кошници
  • 20 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Е това пък бе тъпо сега.
    Първо Джетата е с предно, Хондата със задно.
    Второ Джетата е с 150кс базово, Хондата с 240кс базово.
    Трето колкото и да е направена Джетата, във филма се казва на героя да не се състезава с Ходата понеже оня е налял над 100бона под двигателя.
    Точно за драг си трябва задно при повече от 200кс, няма как да стане работата със сцеплението инак.
    А за Ферари срещу Супра, ами Супрата е направена за състезание със над 400кс, на чист драг естествено, че може да бие Ферари.
  • 21 некойси

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "едикойси":

    Да отбележа че ако нямаше Хонда, най-вероятно нямаше да има и система за променливо газо-разпределение (тъй наречения vtec). Откритието на VW едва ли е допринесло толкова в световен мащаб. Що се отнася до броя продажби, можем да разтягаме локуми доста.
    Трабитата едно време са били доста харчен продукт, докато броя на продажби на Фераритата е силно ограничен, помисли!

    Коментиран от #25

  • 22 Нема Бира

    1 0 Отговор
  • 23 Десислав Попов

    1 2 Отговор
    То това е по-грозно дори от старата Хонда
  • 24 дфсгсг

    0 1 Отговор
    вр6 е бялата машина в филма.и какво искаш да кажеш с това че е 2.0 150 коня пак хондата била 240 с една дума хонда даса извинат на фоксфаген че са направили наи мошния отмосферен мотор 2.0 240 коня

  • 25 едикойси

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "некойси":

    В интерес на истината, не е точно така. От линка, който приложих в предишния коментар е видно, че първият патент е американски през 1920 г. В Европа системата е патентована от Порше през 1958 г. Обаче, най-голям принос имат отново Фиат (60-те години) и Алфа Ромео, които правят първата пътническа кола с VVT през 1980 г. с модела "Spider". V-tec се появява през 1989 г., като системата се включва само при високи обороти, за да подобри пиковата мощност. През 1992 г., обаче, Порше патентова и използва VarioCam - първата система за VVT, която работи непрекъснато, т.е. при всички оборотни режими. В обобщение - не дължим на Хонда съществуването на VVT. Просто те много го налагат и го пишат по табели и глави на двигатели. Аналогията с трабантите и ферарита е крайно неудачна. Нито VW е производител, който продава автомобили в условията на СИВ, както е при Трабант, нито пък Хонда има нещо общо с Ферари. Говорим за производители на автомобили, които се борят за пазарен дял на световния пазар, затова и сравнението с продажбите не е разтягане на локуми. И Хонда и Фолксваген са търговски дружества, чиято основна цел е реализирането на печалба. Хонда няма претенциите на аристократична или елитарна марка, насочена към ограничен кръг клиенти. Хонда и VW се състезават на едни и същи пазари и се борят за едни и същи клиенти, така че пазарният дял (бр. продажби) е най-обективният критерий за сравнение. Всичко друго е субективно, фенско, изкривяване. Аз нямам пристрастия към нито една марка. Търся най-доброто съотношение цена:качество. Имал съм азиатски и немски автомобили, така че нито симпатизирам на VW, нито на Хонда. Фактите трябва да се ценят такива, каквито са.

    Коментиран от #27

  • 26 някойси

    0 0 Отговор
    едикойси,
    с тези патенти заблудата е пълна! България патентова грозде "Булгар", което е гроздето на султана, гърците патентоваха "гръцко" сирене, което е "дунавия", т.е. патента е правен аргумент, мн. далеч от истината. Ако продажбите са критерии, то макита, мерцедес, факом и др. нестават!? Провери кой е направил първото алуминиево окачване, първия двигател с променливи фази на газоразпределение (как се е стигнало до него). Провери и какво пише в книгата на рекордите на Гинес. Колкото до Нисан...там мога да кажа, че ако има Нисан на чертата, независимо срещу каква друга кола не бих заложил срещу него.
    "Хонда и VW се състезават на едни и същи пазари и се борят за едни и същи клиенти, така че пазарният дял (бр. продажби) е най-обективният критерий за сравнение. Всичко друго е субективно, фенско, изкривяване."
    А пазарите различни, клиентите нямат нищо общо - от опит!
    Я отиди в щатите или при арбите и се огледай за ваг.
    Пък и прецизния японски дизел, който е с най-добри показатели е пълен шит за пазари като нашия, докато стар мотор дизел на ренде купувам и насляпо, защото критериите ми са базирани на опит и знание, а не на гола информация, доста често предоставена от технически неграмотни или полуграмотни драскачи (без извинение). От опит това, което се пусне от хонда и тойота и след много, ама наистина много време функционира! Дали е така с продуктите на ВАГ?
  • 27 некойси

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "едикойси":

    Абе локуми, локуми и това си е ...
    Потрошил си маса време за рисърч в нета, който в крайна сметка не досказва нищо.
    Ако се върнеш още по назад исторически ще намериш аналогии и при парните машини за VVT.
    Кой го налага като стандарт?
    Да речем че съм пристрастен относно избора на автомобил и особенно когато трябва да избирам измежду посредствени такива, произхождащи от именно такива дружества в който единствената цел е трупане на печалби без оглед на всичко останало.
  • 28 Plovdiv

    0 0 Отговор
    Стига вече с тия седани, оптималната конфигурация за големия автомобил е точно хечбек. Не е голям като комбито, но багажникът е с по-голям капацитет от седана.

    Коментиран от #29

  • 29 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Plovdiv":

    И зимата на минус 20" като отвориш багажника на хечбека и като ти измръзне бебето и жена ти - бум 200 лева за антибиотици.

    Коментиран от #30, #34

  • 30 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "mediator37":

    Алооо земята вика mediator 37, mediator 37 събуди се(такова обади се)
  • 31 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Шегаджия ":

    Хонда продава горе долу колкото СОЦваген без прилежащите му 12 марки.И ХОНДА произвежда толкова автомобили с много по-малко персонал.СОЦваген има много дизел да изгори и много сажди да избълва докато стигне ХОНДА.Освен това стойността на HONDA MOTOR CO. е два пъти по-висока от тази на целия СОЦваген.
  • 32 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Трифонов":

    Една доработена Супра размазва всякакви Ферарита, Ламбота и Поршета.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Plovdiv

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "mediator37":

    Благодаря за загрижеността, но имам две деца (имал съм две бебета), от 1`3 години карам все комбита и нищо подобно не е станало. Така че проблемът не е в категорията на колата, а в чувството за отговорност на съответните родители.
  • 35 някойси

    0 0 Отговор
    Само за справка - от много години хонда е на първо място по производство и продажба на двигатели в света. А сега концентрираните върху автопазара да се позамислят за развойна дейност, която е много ограничена при ВАГ. По отношение на бмв, форд, мерцедес, субару (тойота) и хонда има много повече и по-интересни неща, за които да четеш и разглеждаш, а не само двойния съединител и реклама на н-броя търговски марки. И в момента хонда е единствения производител, който не гравитира около други марки, както всички останали автопроизводители!
  • 36 sasdf

    0 0 Отговор
    istinata e tam che honda sa sa dokazali v vremeto nai veche 90 te i nachaloto na 2000 te s dvigateli ot tipa B16A1-2 chiito prisastvie osetihme chalatoto na veka v BG edinici bqha b18c4 i do den deneshen super redkiq b18c6 kakto i K seriqta na s2000 i type r tite sled 2000g prosto imashe malko hora koito mojeha da si pozvolqt luksa da karat takiva koli nai veche zaradi cenata im...za 3000 lv moje da si zemesh bmw 150 konq i da si mislish che si sednal v sovalka a za 3000 lv mojesh da si zemesh civic 1.4 s gas :) ot tam tragvat i raznoglasiqta shtoto da karash honda det nakazva GSI tata primerno (za stoc govorq) trq da dadesh 7 8 bona a opela shte go kupuish za polovinata inache dori 2.0 honda nakazva 328 bmw kolkoto i da ne vi sa iska da go povqrvate i da kachvate klipcheta razni tova e gorchivata realnost i dalboko v sebesi trq da go preglatnete....hondata si ostava honda i ima razlika ot honda do honda ne da karash 1.4 civic i da si mislish che karash honda :)
  • 37 MIKELE

    0 0 Отговор
    КОЛЕГИ , ЗДРАВЕЙТЕ , НЕ СЪМ МНОГО ЗНАЕЩ НА ТЕМА ХОНДА МОТОРИ
    ИСКАМ ОБАЧЕ ДА ЗНАМ ИМАТ ЛИ НЯКЪВ РЕСУРС ТЕЗИ ДВИГАТЕЛИ ИЛИ СЛЕ 200 000 км ЗАПОЧВАТ ДА ГОРЯТ ДОСТА ДВИГАТЕЛНО МАСЛО .
    СЪЩО ТАКА ПОДЛЕЖАТ ЛИ НА РЕМОНТ ИЛИ ОТВАРЯЙКИ ВЕДНЪЖ ЗА НИЩО ВЕЧЕ НЕ СТАВАТ . ИМА РАЗЛИЧНИ МНЕНИЯ ПО ВЪПРОСА . АЗ ОБАЧЕ СПЕЦЯЛНО ЗНАМ , ЧЕ ЗАМИРИШЕ ЛИ МИ НА ИЗГОРЯЛО МАСЛО ТО ПРЕД МЕН ИМА ИЛИ ЛАДА ПЕТИЦА ИЛИ ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛ . ГРЕША ИЛИ НЕ .

    Коментиран от #38, #39

  • 38 некойси

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "MIKELE":

    Няма такова нещо, сивика ми е на 18 години. От смяна до смяна +- 100 гр масло, иначе казано не гори.
    Според мен всичко зависи от избора на масла и горива при предишните собственици и най-вече навременната им смяна.
  • 39 12345

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "MIKELE":

    Iznosvat se razbira se pogledni oborotomerite im imat po 1000 2000 oborota poveche ot drugite normalno e da ima poveche iznosvane fizikata si e fizika nemoje da q zaobikolish no remnota e sravniteno lesen tai kato alominiq na qponcite e dosta po tvart ot na nemcitite ne zaminavat butalata i blokovete a po skoro sigmentite koeto v nqkoi dobar serviz v koito si gledat rabotata e rement za ne poveche ot 1 den v nai loshiq sluchei ako ti ubarnat vnimanie na kolata :) inache se praska celiq motor koito ne e slojen na povecheto :)