ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Четеш за всичките прехвалени и стари марки суперкари и изведнъж семейното електрическо возило на Тесла им пере шортите на всички по ускорение и пробег! SLS-и и прочие 3,9 секунди, семейния тролей 2,8... Нека още се мотат и чудят как да се маркетират нахвалените и преяли корпорации с подобни прескъпи и вече не толкова рентабилни коли!!! От години говоря аз че трябва да се мисли за минаване на ел... но смао Тесла бяха първите с успешни и смели разработки в тази насока!
Само Модел С е истинската кола, всичко друго не е. Едно е колата да се е доказала слред потребителите, да е продадена стотици хиляди единици, съвсем друго е да е прототип, до който никой не се е докосвал и не го е карал в реални условия. Та те по показатели са на половина по-слаби като максимален пробег, а какво ще покажат в реалност. За ауди Е-трон се говори от поне 5 години, но няма пуснати в продажба, а и пробега е фиктивен, понеже до последно не можеше да прехвъли 200км, а изведнъж стана 450км.
Производителите виждат вече, че Тесла ще им отмъкне позиции и се опитват да противодействат, но само стават за смях. Впрочем те се присмиваха допреди успеха на Модел С и се подиграваха на заявката на Елън Мъск, но уви, сега те са смешните.
Къде ги слага Римак, мой. Милионера преди 2-3 изглеждаше, че ще има супер електричка, но за цена над 1милион$ малко няма смисъл. Неслучайно още не я пусна в продажба, защото няма и много смисъл. За двуместна с мощност 1088кс 2,8сек до 100км/ч е зле. Че Порше 918 с 887кс го прави за 2,2сек и Вейрона с 1001кс за 2,6сек. Tesla Model S P90D Ludicrous струва 9 пъти по-малко от Rimac Concept One, но характеристиките им се различават само с 8-10%. Харесвам електромобили, но не робувам на марка, затова много ми беше интересно какъв ще е е-tron, но в крайна сметка няма първи да е А3, а R8 ще е чисто електрически. Интересното е че шасито на Porsche Mission E е точно копие на Модел S. Засега Тесла моторс не са доставили повече от 90000 автомобила, но имат резервации за 30000 Модела Х. Тесла моторс в следващите 5 години ще е капка в морето и няма да се усеща отнемане на позиции. Хубавото е че усърдната им работа отваря много работни места.
А какво ще кажете за Астън Мартина? Ще го има след 2 години и производителя очаква да продава 400-500 автомобила годишно основно в Китай. Tesla Model S P90D Ludicrous струва 118к$, a RapidE 800кс с пробег 320км два пъти по-вече, a Renovo е същото, но с 200км пробег за 500к$ също като SLS AMG electric(този беше в продажба).
Имам предвид показаните в статията електромобили.Повечето дори не се доближават до половината на характеристиките на ConceptOne. Най-вече пробега, който тук е около 600 км средно.Вярно, че това е относително, и че ако го караш с над 200 ще минеш 3-4 пъти по-малко, но все пак досега няма електромобил с 600 км реално възможен пробег. Батериите издържат 650 цикъла зареждане/разреждане, което теоретично по 600 км колко прави? Къде са топ марките тука? За цената-имаш право, но аз се концентрирам в/у технологиите, а той някакси ми се струва най-напред там.
Батериите на Модел S P90D(използваеми 82kWh) и Concept One 92kWh(в сайта пише използваеми 82kWh) са с миниатюрни разлики, но Римака е с 200кг по-лек. Тази разликата в теглото няма да се отрази с повече от 2-3% в разхода. Ако бяха с еднакво тегло щяха да ускоряват еднакво до 100км/ч. Преди 2-3 години и аз си мислех, че Concept One е уникален, но Тесла вече показа обратното.
Някои литиеви батерии издържат няколко пъти повече от 650 цикъла. Виж крива capacity/cycle life на Panasonic 18650 каквито използва Тесла моторс. С какво Римак ти се струва най-напред? С електрическите велосипедите които прави, да. Електромотор с еднаква мощност на Римак тежи 2 пъти повече от този на Тесла.
Най унизително е обаче сравнението между Tesla Roadster sport 2.5 и Mercedes SLS AMG electric. И двата правят 0-100км/ч за 3,9 сек, въпреки че Tesla е с 300кс, а мерцедеса с 751кс. Елекктрическия Мерцедес е произведен след Роъдстъра, но пробега му е с 150км по-малък и е 3 пъти по-скъп.
Абе кърти, кърти ама на картинки.Къде се продава тоя батал да отидем да го видим.Истината е една и тя е Тесла.Всичко друго е пропаганда на некадърните шваби.Астън не ги и броя.
Преди някой да се е изръсил, че Тесла, ако смъкнат мощността на половина ще удвоят пробега ще обясня. Ефективността на Тесла автомобилите от батерията до гумите е 88-90%. Като приблизително 4% са топлинните загуби на батерията при разряд, 2% в инвертора, 2% в предавателната кутия и ефективността на мотора е 94-95%(при ниско натоварване и с 8% по-малко при максимално). Ако максималната мощност на електромотора се намали на половина, за да е по-близо до средно използваемата ефективността му няма да мине 97% дори при най-ефективното му натоварване. За да не предлагат от Тесла стандартните скучни електрокари с ниска мощност са решили да прежалят 4-5% от пробега.
Само Тесла е на пътя и се доказва всеки ден. Освен това другите производители не предлагат безплатно зареждане или обслужване врата до врата. Целта на Тесла е да атакува средната класа с продукт, който им е по силите, а и хората с възможности не мислят за преживяване, те мислят за по-добър живот. Затова ел. колата не е малка, евтина, те се целят в луксозния клас и според мен със сигурност успяха.
Модел 3 се очаква да е на цена от 30х. долара и пробег от 400км за седан, за сравнение БМВ и3 е по-съпа и не може да мине повече от 160км. Нямат конкуренция, но за сметка на това не се държат хищнически както са другите производители без конкуренция, а го правят с повече идеални цели- доказателство са предоставянето на всички техни документи, без патент.
ел. колите са също толкова много вредни за околната среда поради простата причина, че за да се създават батериите, то се съсипва природата! дори рециклирането на батериите съсипва реките, почвите, въздуха! колите са много скъпи и изискват ел. енергия, от което следва още по-голямо съсипване на природата! скъпа е и поддръжката и не е за всеки човек... сега сте в състояние да си закупите примерно алфа, форд, фиат на старо и то без ник'ъв проблем... можете да си ги поддържате и са що годе надеждни... е, това ще ви е невъзможно при ел. автомобилите:) няма да сте в състояние да ги закупите и да смогвате да ги поддържате! ще ходите пеша:) иначе честито на производителите, рециклиращите, ел. зарядните станции... другите го д...те и т'ва е!
Всичко което си изредил се отнася точно за петролните автомобили и е точно обратното за електромобилите . Ако си мислиш , че хората са тъпи и не могат да видят разликата и с проста демагогия и откровени лъжи ще ги убедиш , не си познал . А когато някой от любимите ти петролни производители предложи безплатно доживотно зареждане и 8 години пълна гаранция без ограничение на пробега , тогава ела да се пениш и да се правиш на разбирач
Да и електричките са вредни няма спор, но не като автомобилите с ДВГ, които концентрират мръсния въздух в градовете. Двигателя с вътрешно горене не стига, че замърсява с гориво, ами и с масло което много хора горят или изливат по каналите. В стотици уреди се използват литиеви батерии - телефони, фото апарати, четки за зъби, самобръсначки, лаптопи, ел. отвертки и др. Толкова ли е мръсно производството на литиево-йонни батерии? В скоро време светът може да види малки плазмени генератори или почти вечни генератори с постоянни магнити, които да осигуряват енергия за автомобила и батериите да са по-малко и нужни само за допълнителна мощност.
Електромобила използва електричество за чието производство се замърсява природата, а какво да правят норвежците с тяхното, което идва само от водни електроцентрали. При тях замърсяващото може да е само производството на батерии.
Защо поддръжката на електричките да е скъпа? Тесла моторс дава 4год или 80000км гаранция на автомобила и 8 години на батерията, електромотора и инвертора. Ето приблизително колко идва поддръжката на подобен автомобил с ДВГ. За 8 години някои собственици ще минат по 1 милион км.
Примерно смяната на масло и филтър за 1 мил.км ще е на всеки 12000км, което е 83 пъти. За нов автомобил с двигател над 400к.с. смяната ще е около 400лв с труда, защото надали някой ще си налее от 8-10лв/литърa на такава кола. И какво стана 83х400=33200лв. Горивния филтър на 20000км са 50 пъти по 100лв ще е 5000лв. Данъка МПС и той 1300лв на година за 410кс или 10400лв за 8год. Смятам още 3000лв на 120хил.км за ремъци, ролки, стартер, клапани, дюзи, свещи, турбини, гърнета, скоростна кутия, смяна на гарнитури и друго квото дойде по двигателя(за 8год са 24000лв). В тези ремонти не включвам окачване защото и при Теслата се чупи. А нужния бензин за 1 милион км ще е над 100 000литра, което на сегашни цени ще е минимум 200 000лв. В крайна сметка за автомобил с ДВГ и 410кс за 1мил.км разходите излязоха над 270 000лв, но не вярвам двигателя да издържи толкова. А колко ще добави към сметката един нов двигател? Поддръжката и изхранването на такова возило излязоха двойно повече от цената на автомобила.
Въпреки че горивото в САЩ е 2 пъти по-евтино от Европа, защо там ги купуват толкова? Дори някои семейства си купуват по 2.
Хайде сега ми кажете за луксозен седан с ДВГ (примерно най-евтиния с тази мощност Мерцедес Е500 408кс за 69000€) кой ще ви даде 8 години гаранция на двигателя и безплатната му поддръжка за тази цена?
ей човече смешен си недей защото и ел мобилите са добри доста действително пазат околната среда и има ефект,но това не значи че американците са толкова мислите в пазенето на околната среда все пак дане забравяме какви мускулести коли карат по-няколко литра мотори а относно това че мерца не давали такава гаранция за двигателите си петролните ами теса доста надежни при ел мобилите нямам представа нямам поглед как са мерца,но знам че бмв има доста добри ел мобили даже мисля една идея от тесла по-добри като се има предвид че тесла са доста добри факт дане забравя че само като вметка мога да кажа че в света единствено нашия Илия Вълков или Браун както по-късно се е прекръстил поред причини и Никола Тесла само тези двамата са преработили двигателя с вътрешно горене да гори с водород който се извлича от чиста вода от чешмата,но за съжаление като всяко друго хубаво нещо са им унищожили колите
Ако говорим за двигатели с водород от вода за гориво трябва да споменем Стенли Майер и Стефан Найденов.
Амариканците си карат и мускулести коли защото горивото е мизерно евтино за стандарта им. Не съм казал, че американците са еколози и природозащитници, а попитах защо купуват електрички като бензина им е толкова евтин.
Коя марка продава надеждни коли? Защо тогава този кореец си разпила мерцедеса за 200к$? Човека е казал че постоянно се чупела и не искат да му е заменят. Е тогава я пробвал дали ще се опре на голф стик.
https://www.youtube.com/watch?v=13mSi7SYBSI
Как може един толкова сложен двигател със стотици движещи се части да се нарече надежден.
Ако на някой му се повреди макар и 2 пъти по-евтината Тесла от този мерцедес ще дойдат да му я вземат и оставят заместваща докато я ремонтират.
При електричките с двойно задвижване, ако ти откаже единия електромотор го разкачаш и продълваш с един. Докато автомобилите с ДВГ като се развали нямаш резервен в багажника.
С какво им е добре на БМВ сапунерката i3 за 44к$ и 110км пробег. Само за 50% повече над цената за Модел S70 взимаш 3 пъти по-смислен автомобил с 3,5 пъти по-голям пробег.
Явно в електромобилите има смисъл щом и най-скъпата марка - Apple усилено работи по проект за такива и учевидно наема кадри от Тесла моторс, А123, Mission electric bikes и други топ автопроизводители.
Да светът не е говот за безплатна енергия, но трябва да се полагат основите за прилагането й.
Това с безплатното зареждане е пълна глупост,какво ми пречи да си взема една тесла да си я заредя безплатно и после да си я включа в домашната мрежа и си имам 80 KW за ползване.
Наистина не знам какво търси това китайче на Thunder Power в подредбата при наличието на Quant E и F с 2,8сек до 100км/ч, Rimac Concept One 2,8сек, Tesla Model X 3,4sec, Тесла Роадстър 3,9sec и Detroit Electric SP:01 с 3,9сек.
Ето малко повече за копието на Тесла Модел S от Порше.
http://www.porsche.com/microsite/mission-e/international.aspx#/reveal
508км пробег, 0-100км/ч за 3,5сек. Малко ме съмнява да вдига 200км/ч за под 12 сек. Все пак седаните на Мерцедес с тази мощност и 1765кг правят 0-200км/ч за 13-14сек. Не го знам това Mission E каква батерия ще използва, но сигурно няма да е много голям хечбег, за да смъкнат теглото.
Василка ли си, каква си, не те знам, но си виновна, че си необразована. Първо прочиташ статията поне 3-4 пъти и тогава коментираш!!! Как така си съгласна с първите 3 марки след като нито един от тук показаните техни електромобили не си виждала. Само мерцедеса се продаваше, но тъй като явно е "много търсен" от една година не се произвежда.
И в дъжавите където петрола е най-евтин смятат да се откажат след 25год.
http://asia.actualno.com/Do-2040-g-Sauditska-Arabija-se-otkazva-ot-petrola--news_474541.html
Сега електромобилите се развиват активно и след 5-6 години ще имат пробег 800-900км колкото се изминават извънградско с един резервоар гориво. И туко виж след 10год плъзнали компактни генератори с безплатна енергия, каквито има измислени преди много години.
http://krasen.markov.website/bg/novini/mehran-keshe-free-energy-plasma/
https://www.youtube.com/watch?v=InC9kyKOcq0
Има и много други творения.
Допълнително върху автомобилите фотоволтаични панели с ефективност 50% усвояващи 3-4кW от цялата площ на автомобила. Дори батериите може да се окажат ненужни и колите да са напълно енергийно независими.
Генератори на Тесла се продават свободно в Русия от около година , макар , че цените могат да слязат поне наполовина , ако има повече производители
http://tesla.galaxysss.ru/
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Еди Кой Си
Коментиран от #12
10:46 23.10.2015
2 оня същия
10:58 23.10.2015
3 бай Пет
10:58 23.10.2015
4 Фактите
11:03 23.10.2015
5 Krasun
Хърватският младеж Мате Римац си ги слага в малкия джоб всичките тези :)
Коментиран от #7
11:43 23.10.2015
6 гост
Производителите виждат вече, че Тесла ще им отмъкне позиции и се опитват да противодействат, но само стават за смях. Впрочем те се присмиваха допреди успеха на Модел С и се подиграваха на заявката на Елън Мъск, но уви, сега те са смешните.
11:50 23.10.2015
7 Електрик
До коментар #5 от "Krasun":
Къде ги слага Римак, мой. Милионера преди 2-3 изглеждаше, че ще има супер електричка, но за цена над 1милион$ малко няма смисъл. Неслучайно още не я пусна в продажба, защото няма и много смисъл. За двуместна с мощност 1088кс 2,8сек до 100км/ч е зле. Че Порше 918 с 887кс го прави за 2,2сек и Вейрона с 1001кс за 2,6сек. Tesla Model S P90D Ludicrous струва 9 пъти по-малко от Rimac Concept One, но характеристиките им се различават само с 8-10%. Харесвам електромобили, но не робувам на марка, затова много ми беше интересно какъв ще е е-tron, но в крайна сметка няма първи да е А3, а R8 ще е чисто електрически. Интересното е че шасито на Porsche Mission E е точно копие на Модел S. Засега Тесла моторс не са доставили повече от 90000 автомобила, но имат резервации за 30000 Модела Х. Тесла моторс в следващите 5 години ще е капка в морето и няма да се усеща отнемане на позиции. Хубавото е че усърдната им работа отваря много работни места.13:38 23.10.2015
8 Електрик
Коментиран от #10
13:58 23.10.2015
9 Дядо поп
14:11 23.10.2015
10 Krasun
До коментар #8 от "Електрик":
Имам предвид показаните в статията електромобили.Повечето дори не се доближават до половината на характеристиките на ConceptOne. Най-вече пробега, който тук е около 600 км средно.Вярно, че това е относително, и че ако го караш с над 200 ще минеш 3-4 пъти по-малко, но все пак досега няма електромобил с 600 км реално възможен пробег. Батериите издържат 650 цикъла зареждане/разреждане, което теоретично по 600 км колко прави? Къде са топ марките тука? За цената-имаш право, но аз се концентрирам в/у технологиите, а той някакси ми се струва най-напред там.Коментиран от #11
14:12 23.10.2015
11 Електрик
До коментар #10 от "Krasun":
Батериите на Модел S P90D(използваеми 82kWh) и Concept One 92kWh(в сайта пише използваеми 82kWh) са с миниатюрни разлики, но Римака е с 200кг по-лек. Тази разликата в теглото няма да се отрази с повече от 2-3% в разхода. Ако бяха с еднакво тегло щяха да ускоряват еднакво до 100км/ч. Преди 2-3 години и аз си мислех, че Concept One е уникален, но Тесла вече показа обратното.Някои литиеви батерии издържат няколко пъти повече от 650 цикъла. Виж крива capacity/cycle life на Panasonic 18650 каквито използва Тесла моторс. С какво Римак ти се струва най-напред? С електрическите велосипедите които прави, да. Електромотор с еднаква мощност на Римак тежи 2 пъти повече от този на Тесла.
Най унизително е обаче сравнението между Tesla Roadster sport 2.5 и Mercedes SLS AMG electric. И двата правят 0-100км/ч за 3,9 сек, въпреки че Tesla е с 300кс, а мерцедеса с 751кс. Елекктрическия Мерцедес е произведен след Роъдстъра, но пробега му е с 150км по-малък и е 3 пъти по-скъп.
14:49 23.10.2015
12 Дошо
До коментар #1 от "Еди Кой Си":
Абе кърти, кърти ама на картинки.Къде се продава тоя батал да отидем да го видим.Истината е една и тя е Тесла.Всичко друго е пропаганда на некадърните шваби.Астън не ги и броя.15:00 23.10.2015
13 Електрик
16:03 23.10.2015
14 гост
Модел 3 се очаква да е на цена от 30х. долара и пробег от 400км за седан, за сравнение БМВ и3 е по-съпа и не може да мине повече от 160км. Нямат конкуренция, но за сметка на това не се държат хищнически както са другите производители без конкуренция, а го правят с повече идеални цели- доказателство са предоставянето на всички техни документи, без патент.
16:35 23.10.2015
15 разбирач
Коментиран от #16, #17
17:06 23.10.2015
16 гост
До коментар #15 от "разбирач":
Всичко което си изредил се отнася точно за петролните автомобили и е точно обратното за електромобилите . Ако си мислиш , че хората са тъпи и не могат да видят разликата и с проста демагогия и откровени лъжи ще ги убедиш , не си познал . А когато някой от любимите ти петролни производители предложи безплатно доживотно зареждане и 8 години пълна гаранция без ограничение на пробега , тогава ела да се пениш и да се правиш на разбирач17:42 23.10.2015
17 Електрик
До коментар #15 от "разбирач":
Да и електричките са вредни няма спор, но не като автомобилите с ДВГ, които концентрират мръсния въздух в градовете. Двигателя с вътрешно горене не стига, че замърсява с гориво, ами и с масло което много хора горят или изливат по каналите. В стотици уреди се използват литиеви батерии - телефони, фото апарати, четки за зъби, самобръсначки, лаптопи, ел. отвертки и др. Толкова ли е мръсно производството на литиево-йонни батерии? В скоро време светът може да види малки плазмени генератори или почти вечни генератори с постоянни магнити, които да осигуряват енергия за автомобила и батериите да са по-малко и нужни само за допълнителна мощност.Електромобила използва електричество за чието производство се замърсява природата, а какво да правят норвежците с тяхното, което идва само от водни електроцентрали. При тях замърсяващото може да е само производството на батерии.
Защо поддръжката на електричките да е скъпа? Тесла моторс дава 4год или 80000км гаранция на автомобила и 8 години на батерията, електромотора и инвертора. Ето приблизително колко идва поддръжката на подобен автомобил с ДВГ. За 8 години някои собственици ще минат по 1 милион км.
Примерно смяната на масло и филтър за 1 мил.км ще е на всеки 12000км, което е 83 пъти. За нов автомобил с двигател над 400к.с. смяната ще е около 400лв с труда, защото надали някой ще си налее от 8-10лв/литърa на такава кола. И какво стана 83х400=33200лв. Горивния филтър на 20000км са 50 пъти по 100лв ще е 5000лв. Данъка МПС и той 1300лв на година за 410кс или 10400лв за 8год. Смятам още 3000лв на 120хил.км за ремъци, ролки, стартер, клапани, дюзи, свещи, турбини, гърнета, скоростна кутия, смяна на гарнитури и друго квото дойде по двигателя(за 8год са 24000лв). В тези ремонти не включвам окачване защото и при Теслата се чупи. А нужния бензин за 1 милион км ще е над 100 000литра, което на сегашни цени ще е минимум 200 000лв. В крайна сметка за автомобил с ДВГ и 410кс за 1мил.км разходите излязоха над 270 000лв, но не вярвам двигателя да издържи толкова. А колко ще добави към сметката един нов двигател? Поддръжката и изхранването на такова возило излязоха двойно повече от цената на автомобила.
Въпреки че горивото в САЩ е 2 пъти по-евтино от Европа, защо там ги купуват толкова? Дори някои семейства си купуват по 2.
Хайде сега ми кажете за луксозен седан с ДВГ (примерно най-евтиния с тази мощност Мерцедес Е500 408кс за 69000€) кой ще ви даде 8 години гаранция на двигателя и безплатната му поддръжка за тази цена?
17:58 23.10.2015
18 бмв е61
Коментиран от #20
19:21 23.10.2015
19 бмв е61
19:23 23.10.2015
20 Електрик
До коментар #18 от "бмв е61":
Ако говорим за двигатели с водород от вода за гориво трябва да споменем Стенли Майер и Стефан Найденов.Амариканците си карат и мускулести коли защото горивото е мизерно евтино за стандарта им. Не съм казал, че американците са еколози и природозащитници, а попитах защо купуват електрички като бензина им е толкова евтин.
Коя марка продава надеждни коли? Защо тогава този кореец си разпила мерцедеса за 200к$? Човека е казал че постоянно се чупела и не искат да му е заменят. Е тогава я пробвал дали ще се опре на голф стик.
https://www.youtube.com/watch?v=13mSi7SYBSI
Как може един толкова сложен двигател със стотици движещи се части да се нарече надежден.
Ако на някой му се повреди макар и 2 пъти по-евтината Тесла от този мерцедес ще дойдат да му я вземат и оставят заместваща докато я ремонтират.
При електричките с двойно задвижване, ако ти откаже единия електромотор го разкачаш и продълваш с един. Докато автомобилите с ДВГ като се развали нямаш резервен в багажника.
С какво им е добре на БМВ сапунерката i3 за 44к$ и 110км пробег. Само за 50% повече над цената за Модел S70 взимаш 3 пъти по-смислен автомобил с 3,5 пъти по-голям пробег.
Явно в електромобилите има смисъл щом и най-скъпата марка - Apple усилено работи по проект за такива и учевидно наема кадри от Тесла моторс, А123, Mission electric bikes и други топ автопроизводители.
Да светът не е говот за безплатна енергия, но трябва да се полагат основите за прилагането й.
21:05 23.10.2015
21 кожа и гости
23:14 23.10.2015
22 дрън дрън
Коментиран от #23
09:54 24.10.2015
23 Електрик
До коментар #22 от "дрън дрън ":
Нищо не ти пречи или ти не обичаш да си на кирия. Разбира се това безплатно зареждане си го платил с 2-3к$ в цената на Модел S или X.10:56 24.10.2015
24 Електрик
Ето малко повече за копието на Тесла Модел S от Порше.
http://www.porsche.com/microsite/mission-e/international.aspx#/reveal
508км пробег, 0-100км/ч за 3,5сек. Малко ме съмнява да вдига 200км/ч за под 12 сек. Все пак седаните на Мерцедес с тази мощност и 1765кг правят 0-200км/ч за 13-14сек. Не го знам това Mission E каква батерия ще използва, но сигурно няма да е много голям хечбег, за да смъкнат теглото.
11:48 24.10.2015
25 Vasik Atanasova
ПЪРВИТЕ 3 МАРКИ СА СУПЕР
Коментиран от #27
12:02 24.10.2015
26 mediator37
А там как ще пробият ел. коли ?
Коментиран от #28, #29
03:03 25.10.2015
27 Prosta si Vaske
До коментар #25 от "Vasik Atanasova":
Василка ли си, каква си, не те знам, но си виновна, че си необразована. Първо прочиташ статията поне 3-4 пъти и тогава коментираш!!! Как така си съгласна с първите 3 марки след като нито един от тук показаните техни електромобили не си виждала. Само мерцедеса се продаваше, но тъй като явно е "много търсен" от една година не се произвежда.11:51 25.10.2015
28 гост
До коментар #26 от "mediator37":
Със закони за вредни емисии и забрана за достъп на ДВГ в населени места .21:59 25.10.2015
29 Електрик
До коментар #26 от "mediator37":
И в дъжавите където петрола е най-евтин смятат да се откажат след 25год.http://asia.actualno.com/Do-2040-g-Sauditska-Arabija-se-otkazva-ot-petrola--news_474541.html
Сега електромобилите се развиват активно и след 5-6 години ще имат пробег 800-900км колкото се изминават извънградско с един резервоар гориво. И туко виж след 10год плъзнали компактни генератори с безплатна енергия, каквито има измислени преди много години.
http://krasen.markov.website/bg/novini/mehran-keshe-free-energy-plasma/
https://www.youtube.com/watch?v=InC9kyKOcq0
Има и много други творения.
Допълнително върху автомобилите фотоволтаични панели с ефективност 50% усвояващи 3-4кW от цялата площ на автомобила. Дори батериите може да се окажат ненужни и колите да са напълно енергийно независими.
Коментиран от #31
22:03 25.10.2015
30 Електрик
http://free-nrg.blogspot.bg/2009/03/testatika-machine.html
22:57 25.10.2015
31 гост
До коментар #29 от "Електрик":
Генератори на Тесла се продават свободно в Русия от около година , макар , че цените могат да слязат поне наполовина , ако има повече производителиhttp://tesla.galaxysss.ru/
18:47 27.10.2015