29 Октомври, 2015 10:07 12 830 17

Ето го новото Subaru Impreza 5-Door

  • subaru-
  • impreza-
  • 5-door-
  • concept-
  • fuji heavy industries ltd-
  • токио 2015
Fuji Heavy Industries Ltd, производителят на автомобилите Subaru, представи на автосалона в Токио своята концепция Impreza 5-Door Concept. Прототипът е автомобил, подсказващ как ще изглежда бъдещото поколение на Impreza. Той е и първият от новото поколение стратегически за Subaru автомобили, следващи новата визия на марката - Prominence 2020.
 
Компактното купе на Impreza 5-Door Concept е съчетание елементите на Dynamic & Solid дизайна на Subaru и качество, надвишаващо класа, в който се позиционира Impreza. Колата подсказва за насоката на дизайна не само на новата Impreza, но и този, на бъдещите модели на Subaru като цяло.
 
Предната част, страниците и задницата преливат елегантно в Dynamic & Solid структурата на повърхностите, създавайки триобемно и стабилно купе - напълно характерно за новия стил на Subaru. Динамизмът е подсилен от добре разположените изразителни линии, постигната е отлична аеродинамика, а чувството за качество е подчертано от светлия сребърен екстериор, с истински отблясък на метал.
 
Отпред впечатление прави елегантната триобемна структура с характерната за марката шестоъгълна предна решетка. Силно изразената странична линия започваща от предния калник, издигаща се назад до панела на задните врати, пък придава нужната динамика. Разширените калници подчертават надеждността на Subaru Symmetrical All-Wheel Drive. Отзад светлините, споделящи дизайна на предните, и задните панели с мощен стил излъчват Wide & Low формата, водеща и в предната част на автомобила.
 
Като цяло стегнатият силует на автомобила изтъква спортното излъчване на динамичен петврат автомобил. С габарити 4 400 × 1 880 × 1 440 мм, съответно дължина × широчина × височина и междуосие 2 670 мм новата Impreza 5-Door Concept е типичен представител на марката в C-сегмента.

Техническа информация за всички досегашни генерации на Subaru Impreza  , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Dimitar Nikolov

    3 0 Отговор
    Добре, че е емблемата отпред, че бих го сбъркал с някоя нова КИА
  • 2 гостенин

    3 0 Отговор
    Ама нещо са го наръбили, начупили... прекалено много ръбове! А определено, ако е без емблема, ще речеш, я Хюндай, я Киа!
  • 3 lost paradise

    3 0 Отговор
    почудиха се вече
    аз ако имах кинти колите които са се доказали като модели бих ги произвеждал
    каква е тая мода всяка година фейс лифт
    а това наистина можеш с киа да го сбъркаш ако няма емблема
  • 4 Любопитко

    1 0 Отговор
    А как се изчуква такава ръбеста кола, ако я ударят!? Супер сериозен тест за тенекеджиите и много кинти загуба за собственика!
  • 5 maxblue

    0 3 Отговор
    Прекалено авангарден дизайн за хората каращи автомобили с марката,VW те Японците от SUBARO трябва да се научат на стил автомобилите им трябва да са като еднояйчни близнаци така че нов от стар модел да не се разпознават лесно. Тръгнали да правят автомобил с ръбати форми,и какви са тези боксер двигатели слагаш четири цилиндров редови 2.0 TDI110 hp. и това е така се прави като не знаят поне да питат малко бутваш от тук от там и воала чист дизел.
  • 6 копеле

    0 1 Отговор
    Мразя заоблени форми, само дупетата на мадамите
  • 7 Трифонов

    2 1 Отговор
    Това е някаква недъгава концепция. А като видите на улицата истинския автомобил, тогава вече ще разберете ГАДНА, ЕВТИНА кола, на какво се вика! Точно както и с всеки от сегашните им модели на тия. За мотори и авангардност седнал да ми говори оня maxLUBE... Страшни нещастници са т`ва! Какъв ли малоумник ще трябва да е тоя, дето ще поеме риска всеки да му се подиграва, като го види в тоя КОШ!

    Коментиран от #8, #9

  • 8 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    човек, ако знаеш колко си зле ще те е срам да се показваш от къщи, камо ли да ръсиш акъл по форумите
  • 9 raizen

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    хаха пич...ако има нещо, което не е "ГАДНА, ЕВТИНА кола," то това е Субару - качеството на изработката е сравнимо с Мерцедес и Ауди...че и цените също
  • 10 опсмопсус

    0 1 Отговор
    Много критикувате бре, а вие какво сте направили до сега?
    Уважавайте труда на другите!
    Като не ви харесва не купувайте!
  • 11 чоко

    0 1 Отговор
    Прилича на бременна хлебарка с тези малки странични стъкла.
  • 12 МоТо

    0 0 Отговор
    Стандартен дизайн - Тип "Голф" - отдавна измислена най-ефективна доказала се форма !Нищо впечатляващо,виж новата Мазда RX9 - по-красива и от Ферари!
  • 13 Гайджин

    0 0 Отговор
    Трифонов!
    Ти май си нямаш понятие от изготвяне на автоконцепции. Очевидно не си сътворил нищо същественно в този живот и затова под звука на лупещите семки в устата ти и чалгията си написал че дейноста на екипа от хора, които разбират от съставянето на концепция , ТИ си нарекъл "...недъгава концепция..."! Странно ! Уважавай хората и тяхната дейнст!
    Дерзай и дано успееш да сътвориш нещо ценно в твоя живот!
    Дано!
    А що се отнася до СУБАРУ, нека бъде оценено от разбиращи от автомобилостроене хора , а не от такива създания като теб! Тестовети предстоят (не за теб, а за колата!)
  • 14 Аззззззз

    0 0 Отговор
    Харесвам японските автомобили като цяло, но предните фарове подозрително ми приличат не тези на новата Опел Корса, а стоповете - на Опел Астра. Както и да е, все пак това е само концепция - крайният вариянт може да е много различен...
  • 15 кирил и методий и брат му

    1 0 Отговор
    Все едно е някоя Тойота... И Субару тръгнаха по техния път с ръбатите форми.
  • 16 гост

    2 1 Отговор
    Всеки, качил се един път в японки автомобил не пожелава друг след това, защо ли? А, пък кой - каквото иска да казва.

    Коментиран от #17

  • 17 Легнум

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Така е!