Mercedes-Benz представи официално модернизираната версия на най-големия си модел с повишена проходимост. GL получава допълнителен буквен индекс в съзвучие с новата моделна номенклатура на марката. След въведените промени GLK стана GLC, ML се превърна в GLE, а най-малкият кросоувър се нарича GLA.
Добавената буква S илюстрира еднозначно амбициите на Mercedes-Benz да приравни GL с S-Klasse сред всъдеходите. Моделът винаги се е славел с изключителното равнище на комфорта и технологиите, а модернизираната му версия стига още по-големи висоти.
Немските дизайнери са пипали внимателно по външността на GLS. Нови са радиаторната решетка с трилъчева звезда, броните, стоповете и куп други детайли, но като цяло стилистиката на GL е запазена.
Изменения има и в салона. Нова е централната конзола със стърчащ голям цветен дисплей, сензорният панел за управление с пръст, стилния волан с три спици и т.н.
Промените под предния капак също са плод на еволюционния подход. Мощността на 4.7-литровия турбиниран V8 е увеличена от 435 на 449 к.с. Върховата версия GLS 63 AMG пък разполага с 577 вместо досегашните 557 коня. Всички модификации без AMG ще се оборудват с нова 9-степенна трансмисия.
Старият нов всъдеход на Mercedes-Benz ще разполага с най-модерните системи за безопасност, достъпни за серийни автомобили. GLS ще следи самостоятелно за пътната маркировка, ще контролира дистанцията до останалите возила в трафика, ще забелязва пешеходците, ще получи система за нощно виждане и много други.
Официалната премиера на всъдеходната S-Klasse е насрочена за салона в Лос Анджелис в края на месеца. Приемането на поръчки ще започне през декември, а първите автомобили ще бъдат доставени на клиентите през март 2016-а.
Подробни технически характеристики за актуалните GL-classe , ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Dimo
Коментиран от #3
15:39 04.11.2015
2 Бай Ганьо
Добре де, разбирам че всеки си има мнение, ама като нямате лев в г..ъ си и като сте бедняци, които никога няма да имат класата да притежават едно такова чисто ново бижу - ами вземете поне си мълчете и не хейтвайте неща, които никога няма да имате дори и след 20 години като второ употреба, ноф фнос!
Коментиран от #4
15:41 04.11.2015
3 Дарго
До коментар #1 от "Dimo":
Приликите с моделите на Опел са само че и двете са на по 4 колела! И до там!15:44 04.11.2015
4 ганю балканския
До коментар #2 от "Бай Ганьо":
На този голям и тежък тулуп предната броня не ми харесва ,щото азе сам компетентен.16:13 04.11.2015
5 само хонда
16:19 04.11.2015
6 щайга
Коментиран от #7
16:34 04.11.2015
7 gosteninut
До коментар #6 от "щайга":
абе ти като бъкел не знаеш от коли защо се обаждаш... проучи кои първи въвежда "амбиент" светлината в кола !! Само едно запомни от този коментар --> Мерцедес водят вси4ки останали СЕРИИНИ автомобили следват... и за да ти докажа, Мерцедес когато са правели коли с автоматична скоростна кутия... Ауди още са се 4удели как да създадат 80-десятката хаха... когато Г-класата е ходила по горите БМВ още са замисляли Х5-цата за пътя...Коментиран от #14
17:55 04.11.2015
8 144
Коментиран от #9
18:47 04.11.2015
9 1444
До коментар #8 от "144":
https://www.youtube.com/watch?v=NUcdM_Ktvx019:10 04.11.2015
10 Кобрата
19:31 04.11.2015
11 qwerty
поздрави и си карайте колите с по-ниските цени на горивата!!!
20:56 04.11.2015
12 Delux
22:32 04.11.2015
13 Георги Алексиев
Коментиран от #15
22:36 04.11.2015
14 щайга
До коментар #7 от "gosteninut":
Хубаво е Мерцедес да се научат да използват въглерода като гориво! ;) А и с техните ''надеждни'' автомати...23:09 04.11.2015
15 Гост
До коментар #13 от "Георги Алексиев":
Те най-добрия вседеход са го направили още преди повече от 30 години - G класата, а сравнението му с Нисан и Тойота е нелепа. Все едно да го сравняваш с Нива - проходима, но ужасна за хората в нея!!!Коментиран от #19
23:16 04.11.2015
16 МоТо
Дано да е надежден - да му сложат японска "АИСИН " ск. кутия 8 степенна !Както правят Туарег!:-)!
23:25 04.11.2015
17 МоТо
Недей така да плюеш по сънародниците си !
Не са виновни хората че ни крадат вече 26 години - и нито имат свястна работа ,заплата ,осигуровка, пенсия.Не е прост Българина - недей мърка,от "честно" забогателите ще си купят достатъчно.
Голяма злоба си събрал : " нямате лев в г..ъ си и като сте бедняци, "
възпитан човек, не би си позволил подобни изказвания - напълни се България с такива надути позьори като теб!
Логиката ви е "щом е беден е по-низш" - все някой ден ще им писне на "бедните",Историята няма грешка !
23:41 04.11.2015
18 цг3ш
00:38 05.11.2015
19 Георги Алексиев
До коментар #15 от "Гост":
АБЕ ЗЕМИ СЕ КАЧИ В ЛЕНД КРУЗЪР АМА НЕ ОТ 80 ГОДИНА АМИ 2010 Г И ТОГАВА МИ ГОВОРИ БЕ !!! ВЗЕМИ ПРОЧЕТИ МАЛКО ЗА ЛЕНД КРУЗЪРИТЕ ЧЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ОТ 1951 Г. GL СЕ ПРОИЗВЕЖДА ОТ 2006 Г. ЗА 10 Г КАКЪВ ОПИТ СА ПРИДОБИЛИ ? ЕДИНСТВЕНО Г КЛАСАТА СЕ ПРОИЗВЕЖДА ОТ 1979 Г. И Е ЧИТАВА ДО 2000Г. СЛЕД ТОВА И ТЯ Е САМО ВИЗИЯ НА ДЖИП И НИЩО ПОВЕЧЕ .Коментиран от #20
00:50 05.11.2015
20 Гост
До коментар #19 от "Георги Алексиев":
Не се напъвай, че ще се наакаш. Никъде не съм казал, че японците не правят хубави джипове, но най-добрите джипове за мен са G класата и Рейнджа.Показателна е цената на старо. Пък ти си лай колкото си щеш, защото не си абсолютно никакъв фактор!!!
Коментиран от #21, #23
11:43 05.11.2015
21 Георги Бимера
До коментар #20 от "Гост":
Рейнджа е тежичък. За мен има само 3 ДЖИПА! - Г класа, Вранглер, Дифендър! А да и Ленд Круйзер 70 с 3.0д двигателя!13:46 05.11.2015
22 Онзи
22:21 05.11.2015
23 гостенина
До коментар #20 от "Гост":
рейндж....само някой дето не е имал LR/RR може да ги хвали тия трошляци....Коментиран от #24
11:00 07.11.2015
24 Гост
До коментар #23 от "гостенина":
Май ти не си имал Рейндж? А интериорно сравнение никога не може да има, защото японските джипове вътре са като Трабант пред английския аристократ. Но какво ли да обяснявам на хора като теб, за които е най-важно да сложат газчица и частите да са им евтини. Предполагам, че за теб и Ролс е трошляк, но ти просто не си никакъв фактор, защото си г-н Никой!!!19:29 07.11.2015