ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Значи мрът хора и глобички от сорта на милиард,а за VW и отклоненията от показанията за емисии(които няма как пряко да убият някой и не застрашават живота на пътуващите) колко бяха 18 милиарда?!?!?!?
Пак защитавайте краварите после!!!
F.ck USA!!!
Напълно подкрепям първите два коментара, както и автора за интересната статия. Не съм фен на Фолксваген, карам Тойота, но това не означава, че трябва да обвиняваме само немците.
Напълно подкрепям коментарите под мен, и също така искам да добавя, че Тойота имаше проблем с неизправни еърбеци.В следствие на това даже загина българин който е карал в Румъния.
Но така и нищо май не се доказа, а модела мисля беше Аурис.
"Тогава автомобилният гигант GM се съгласи да плати 900 млн. щатски долара, за да бъде прекратено наказателното разследване по случая"
....яко...доказана вина, призната вина , плаща се една сума и край на наказателното разледване. ми то...почти като в България. Но тук никога няма призната вина
Много са дразнещи такива статии, където ти казват "непреднамерено ускорение" или "монтирани на милиони автомобили през периода 2004 - 2014 година", но нищо конкретно и ако човек го интересува, тепърва трябва да се рови, за да види кои модели за засегнати, от кой пазар европейски/американски и т.н. А за първото можеше поне да се каже какво се има предвид под "непреднамерено ускорение". Ясно се очертава целта на статията да плюе ей така, а не да говори с точни аргументи, от ясно източници. Което не прави чест на авторите и в частност на сайта ви!
"непреднамерено ускорение" съм го изпитвал на тойота ярис 1 сдвигател 1.3. Преди време имахме няколко служебни такива. Много здрави бяха, настина много здравио, Но потвърждавам- колата започваше сама да ускорява и това беше непрекъснато така (не е инциденто или от време на време). За 1.3 мотор не е проблем, защото не може да ускори бързо, но за по-мощен двигател сигурно е доста кофти...
За хората интересуващи се от автомобили тези факти са ясни от години и няма причина да се пишат отново, само за двама-трима заблудени като теб, които хем не са наясно с тематиката, хем се бутат в нея, пък и коментират. Статийката има за цел да покаже, че не само VW са "черните", ами и всички останали, барабар с най-големите Toyota и GM. Материалчето е супер и трябва да се поощряват подобни статии, защото в БГ интернет пространството не са много. Мобиле са едни от малкото, които пускат такива нестандартни и интересни статии, докато повечето са само кой-колко коня бил и т.н.
Статията е абсурдно манипулативна и пълна с грешни факти.
Нито Тойота, нито ГМ са разработили дефектите си умишлено, за разлика от Фолксваген, които са го направили съвсем преднамерено.
По експертни оценки на MIT жертвите на завишените вредни емисии от 482 000 Фолксвагена в САЩ са между 60 и 100. За Европа, където кретат милиони канцерогенници - не ми се мисли.
Има огромна разлика м/у бъговете на Тойота и GM от една страна и гафа на ВАГ от друга. В единият случай става въпрос за технически гаф/ недоглеждане, недооценяване на риск от използването на определено техническо решение а в другият случай говорим за УМИШЛЕНО прикриване на базовите законови данни на автомобила. Нарушенията са от съвсем различно естество.
В случая с Тойота става въпрос за дефектен датчик на педала за газта , а в случая с ГМ за дефектен контактен ключ . И в двата случая се доставят от подизпълнители , както и дефектните еърбеци на 5-6 други марки , произведени от една и съща фирма , но не са поръчани дефектни а такива са доставени , а "дефектния" софтуер на Фолксваген не само е поръчан , ами е направено всичко възможно да бъде скрит и той засяга не толкова притежателя на автомобила , а околните , които нямат никаква вина за да се тровят с пушиляка на някой си , щото той искал да кара "чист" дизел
И 'ся 'кво немците дадоха някоя и друга кинта за ПР-и да се плюе и по останалите, че видите ли всички са маскари. Може и така да е, но има една голяма разлика, Тойота са едни от малкото, които почти винаги си признават за грешките и си изтеглят колите и си плащат глобите за разлика от немците напр., които винаги гледат да минат метър и да се скатаят, както и при последния случай.
Ти четеш ли статията изобщо или си нагласяш фактите, както ти изнася? "Toyota бе обвинена в това, че умишлено е прикрила хиляди случаи с непреднамерено ускорение на своите автомобили."
A ти влагаш ли някаква мисъл в това което пишеш, или си пишеш ей така за спорта? Как точно Тойота ще прикрие "хиляди случаи с непреднамерено ускорение" след като тия случаи се рапортуват директно на властите, а не на Тойота??? Цялата статия е очевидно съшита с бели конци пропагандна партенка. За съжалие такива като теб и другите коментиращи се хващат лесно на въдицата.
" благодарение на новия скандал, получил гръмкото име "Дизелгейт", японците отново са на върха в класирането по най-много продадени автомобили в света."
ЕЙ ТОВА Е ЦЕЛТА НА СТАТИЯТА!
Нормално, след като са открили дефекта не са бързали да отзовават и да го оправят, защото ще загубят много. Чак след като са ги натиснали, 7 години по-късно са оправили проблема. Такъв е и случая с Форд Пинто.
Кой дефект точно са открили? Аз следя темата и мога да ти кажа че досега никой не е можал категорично да докаже къде е проблема - има версии че педала за газта заяждал, но това не води до самоускоряване, а само до продължаващо ускорение след отпускане на педала. Друга версия е че стелките затискали педала, но това също не води до самоускоряване. Трета версия е че софтуера бил бъгав, но досега никой не е могъл да го демонстрира без допълнителни модификации по елетрониката.
Абе то и аз досега имах съмнения, че в Америка бият негрите, но вече съм почти сигурен... Както се казва: сакън, ние не защитаваме VW, ние просто работим за тях!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Караиванов
09:19 12.11.2015
2 аз
Пак защитавайте краварите после!!!
F.ck USA!!!
09:23 12.11.2015
3 Марто
09:41 12.11.2015
4 VWandMercedes
Но така и нищо май не се доказа, а модела мисля беше Аурис.
10:16 12.11.2015
5 Гост
....яко...доказана вина, призната вина , плаща се една сума и край на наказателното разледване. ми то...почти като в България. Но тук никога няма призната вина
10:20 12.11.2015
6 BadSiteReader
Коментиран от #7, #8
10:24 12.11.2015
7 xxx
До коментар #6 от "BadSiteReader":
"непреднамерено ускорение" съм го изпитвал на тойота ярис 1 сдвигател 1.3. Преди време имахме няколко служебни такива. Много здрави бяха, настина много здравио, Но потвърждавам- колата започваше сама да ускорява и това беше непрекъснато така (не е инциденто или от време на време). За 1.3 мотор не е проблем, защото не може да ускори бързо, но за по-мощен двигател сигурно е доста кофти...10:39 12.11.2015
8 MaKaTa
До коментар #6 от "BadSiteReader":
За хората интересуващи се от автомобили тези факти са ясни от години и няма причина да се пишат отново, само за двама-трима заблудени като теб, които хем не са наясно с тематиката, хем се бутат в нея, пък и коментират. Статийката има за цел да покаже, че не само VW са "черните", ами и всички останали, барабар с най-големите Toyota и GM. Материалчето е супер и трябва да се поощряват подобни статии, защото в БГ интернет пространството не са много. Мобиле са едни от малкото, които пускат такива нестандартни и интересни статии, докато повечето са само кой-колко коня бил и т.н.10:41 12.11.2015
9 Ванко
Нито Тойота, нито ГМ са разработили дефектите си умишлено, за разлика от Фолксваген, които са го направили съвсем преднамерено.
По експертни оценки на MIT жертвите на завишените вредни емисии от 482 000 Фолксвагена в САЩ са между 60 и 100. За Европа, където кретат милиони канцерогенници - не ми се мисли.
Коментиран от #13
12:49 12.11.2015
10 Julio
12:50 12.11.2015
11 гост
13:45 12.11.2015
12 уффф
14:39 12.11.2015
13 Никой
До коментар #9 от "Ванко":
Ти четеш ли статията изобщо или си нагласяш фактите, както ти изнася? "Toyota бе обвинена в това, че умишлено е прикрила хиляди случаи с непреднамерено ускорение на своите автомобили."16:24 12.11.2015
14 Ванко
Коментиран от #16
16:52 12.11.2015
15 опсмопсус
ЕЙ ТОВА Е ЦЕЛТА НА СТАТИЯТА!
18:25 12.11.2015
16 Никой
До коментар #14 от "Ванко":
Нормално, след като са открили дефекта не са бързали да отзовават и да го оправят, защото ще загубят много. Чак след като са ги натиснали, 7 години по-късно са оправили проблема. Такъв е и случая с Форд Пинто.19:30 12.11.2015
17 Ванко
21:41 12.11.2015
18 GM TY WV
Коментиран от #19
07:35 13.11.2015
19 гост
До коментар #18 от "GM TY WV":
Само че при някои е съзнателно и скрито направено дефектно10:44 13.11.2015
20 шибаген
05:40 14.11.2015
21 нее7
19:18 20.11.2015