Last news in Fakti

12 Ноември, 2015 13:59 16 528 28

Rolls-Royce отзовава... една кола

  • rolls-royce-
  • ghost-
  • отзоваване-
  • сервизна кампания

Американското подразделение на Rolls-Royce обяви сервизна кампания за отстраняване на възможен проблем с еърбеговете на модела Ghost. Акцията ще засегне... 1 автомобил, произведен през 2014 г. При него е установена неизправност в страничните въздушни възглавници, които могат да не сработят правилно при удар. Разходите по ремонта ще бъдат поети от дилърите на марката.

Куриозният случай не е първата кампания по отзоваване на Ghost заради потенциален технически проблем. През 2011 г. британският производител обяви сервизна кампания за 600 коли заради риск от пожар.

Подробна информация за моделите на Ролс Ройс , ще намерите  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АЗ

    1 1 Отговор
    Да може да имат дефекти но браво отзовават само по съмнение а не както при други марки да чакат хората да изреват и тогава!! За това че не говорете глупости тука
  • 2 Morgoth

    2 1 Отговор
    Това повече ми звучи като PR кампания. На фона на проблеми в целия бранш и мнения от сорта "Всички са един дол дренки" Rolls показват, че бързо откриват потенциални проблеми, че си ги признават и че са толкова качествени, че проблемите им засягат една единсвена кола.
  • 3 БАТ мишо

    0 4 Отговор
    като имаш 1 продадена 1 отзоваваш
  • 4 Mali

    0 2 Отговор
    Хаха, дам, така става с автомобилите произведени в Англия, развалят се по 1 на 5 години, щото примерно има 3 германски производители дето не обявяват фабричните дефекти и се мъчат да ги маскират докато ви сменят маслото. На баща ми ауди Q7 3.0 два пъти му се пълнят фаровете с вода от силен дъжд и той като се скара с тия в сервиза, чак тогава му казаха че това е фабричен дефект и засяга много коли, той го нарича словашки боклук, щото бил сглобен там. Съмнявам се повече да си купи ауди, а ако си признаваха и си оправяха дефектите, вероятно нямаше да имат толкова отказали се клиенти. Но е доста гадно, да не можеш да си свършиш работа вечер с колата щото фаровете не работят, а си плаща по 1700 лв на месец които не са малко.

    Коментиран от #5

  • 5 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "Mali":

    Нали знаеш, че RR е на БМВ, а самия Ghost е на базата на 7ма серия с технологии взети от нея. Само боядисването и сглобяванети се извършват в Англия, частите идват от Германия. Браво на тях, признават си и веднага оправят проблема, независимо от броя на засегнатите.

    Коментиран от #10, #11

  • 6 Баровеца

    1 1 Отговор
    Това всъщност е моя,вчера ми се обадиха!
  • 7 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
    е сравнение с японските духалки си е нищо онея колкото пройзведат толкова отзовават та даже и отгоре
  • 8 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 бай Пет

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Ролс с части на БМВ и само се сглобява в Англия?Приятелче,ти си психично болен и имаш остра нужда от медикаментозно лечение.
  • 11 gnida

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Виж сега какво направо не знаеш откъде копират технологии ролсовете .Аз ще те светна - от 3 -тата серия на bmw . Направо от там . Свръх секретни баварски ракетни технологии . Аре ся кажи , че jaguar копират от tata . Ти направо изби рибата .

    Коментиран от #12, #14

  • 12 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "gnida":

    Вие двамата под мен нз нещо психично ви има. БМВ купиха Ролс от ВАГ още през 80-90те и всички агрегати използвани от тогава са тяхна разработка. Ако се поинтересуваш малко ще разбереш, че Гоуст е на шасито на F01 7цата и даже двигателя идва от Германия сглобен да се монтира в купето, което се боядисва в Англия, както и интериора.
  • 13 диан

    0 1 Отговор
    кое не е ясно тука?
    имат продаден един автомобил
    и го отзовават
    ама ако пишат че са отзовали 100% от
    продадените автомобили
    е тъпо малко
    а един си е като реклама

  • 14 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "gnida":

    Не става въпрос за копиране, а споделяне на агрегати и шасита. Също както при VW и Ауди примерно, Фаетон-а е А8 отдолу като има същите двигатели като опции. Тоз специфичен двигател в Ролса е V12 Twin Turbo, същия като в 760li, както и 8степенната ZF кутия. Факт е че докато бяха британски едвам кретаха, а сега правят рекорди по продажби с всяка година;)
  • 15 Cross

    1 0 Отговор
    Хаха, Ролс-Ройс няма грам общо с бмв, гледайте поне Discovery, там въртяха един филм, нито една част от Ролс не е съвместима с което и да било бмв, те глупаците от бмв само наливат пари в името Ролс-Ройс, но все пак са по-умни от мерцедес, които взеха да правят уж луксозна кола май.рах с 80% части от S класа и веднага фалираха.
  • 16 Cross

    0 0 Отговор
    Шшшш алооо Никой, вземи да се ограмотиш малко и тогава дрънкай глупости, двигателят на Ghost е N74B66, този двигател не може да се монтира в нито един автомобил бмв защото е направен специално за Ghost с и е 6.6 литра по-точно 6592сс. Така, по-малкия N74B60 се монтира в бмв 7-ма серия и тоя е 6 литра или по-точно 5972 сс и е много по-евтин и малък като размер. Престани да лъжеш хората тук, 98% от частите на всички Ролс-Ройс са ексклузивни и се произвеждат само за Ролс-Ройс, в Англия. Ако дори си помислят да слагат части от бмв произведени в германия, ще последват съдбата на май.рах. А като бмв са много отворени, защо не си измислиха тяхна марка ами наливат пари в Английски имидж а? Щото са смешни хансове сето си произвеждат луксозните лимузини в египет, индия, русия и т.н
  • 17 binjiri

    0 0 Отговор
    През 2007-а година работех на автомивка,намираща се на бул.Симеоновско шосе.Направих външно на съответната кола (Phantom).Заради голямото ми старание получих 2 лева и възможността да се кача за малко вътре,но без да го вадя.
  • 18 Някой

    0 0 Отговор
    Хахаха Гоуст бил на базата на 7-ма серия, смейте се, щеше да бъде смешно ако не беше тъжно, а Фантом на чия база е? На 6-та серия умножена по 2? Ахахахахахахах
  • 19 Някой

    0 0 Отговор
    Мда, същата работа е и със скоростната кутия, бмв 7 използва малката и евтина ZF8HP70, а Ghost използва много по-голямата и по-скъпа ZF8HP90, интересен факт е, че същата скоростна кутия използват и някои модели на Бентли. Само в България може да ти дадат 2 лв бакшиш за Фантом, ужас, тоя бил по-скоро за S класа, А8 или за 7-ма серия и то с регистрация SHA... Просто си мисля, че ако имам възможност да поддържам автомобил за 1 милион, поне 50 лв ще ми се откъснат от сърцето като бакшиш, е.аси скръндзата е бил тоя...

    Коментиран от #20

  • 20 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    "The car is based on a heavily modified platform shared with BMW’s latest 7-Series, called the F01 platform. The company concedes that 20% of parts are common to both cars" "Like other current Rolls-Royce models, the Ghost uses parent company BMW's iDrive user interface". Ами ZF какви са по народност според теб? Не случайно и в Ягуар и в Бентли, Ауди и т.н. се ползват. А колкото до двигателите, те не са останали от отпреди 30 години, а са разработени от БМВ, не знам къв трябва да си , че да си мислиш, че те само им дават пари и с " големия си опит в технологиите" се оправят сами. Англичаните само в обработването на дървесината участват, където си имат традиции. На тях само имиджа им остана, всичко друго фалира и го разпродадоха на немци и индиици. Иначе сега изобщо нямаше да я има тази статия и никой нямаше да говори за Ролс и Бентли
  • 21 Някой

    0 1 Отговор
    Брат, явно искаш да си чешеш езика, heavily modified знаеш ли какво значи? Виждал съм heavily modified автомобили с друг двигател, друга скоростна кутия, други спирачни апарати, друг интериор. Както и да е, в предните си коментари ги изкарваше същите са се оказа heavily modified и 20% което също не е вярно, но да кажем, че ползват еднакви крушки. Иначе, Aston Martin и Mclaren винаги ще правят коли недостижими за глупавите хансове, и без пари и без нищо пак ще правят изкуство и само едно измислено име от Англичаните ще струва милиарди, а германците милите едно име не могат да измислят, пробваха едно фалира хахаха

    Коментиран от #22

  • 22 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Някой":

    Ами споменатите от теб Астън в момента са в договор с Мерцедес АМГ да им доставят двигатели.. А 2те най-велики коли на Mclaren са SLR-а - направен със сътрудничество с Мерцедес и F1, който има МPower двигател. А считайки, че междуосието няма как да е еднакво, е напълно нормално да е heavily modified. Не ме разбирай погрешно, аз харесвам много староте английски коли като jaguar XJS, RR Corniche и т.н. Ама кат видиш какво са правили и Мерцедес примерно, по същото време, като 600 Grosser и Pagoda-та е неуместно да говориш такива простотии. Освен, че знаят какво искат хората и как да правят коли, немците могат и да управляват компаниите си;)
  • 23 Някой

    0 1 Отговор
    Айде пак глупости, пич, най-бързите и високотехнологични модели на Mclaren са 12C и P1 които нямат ама абсолютно нищо общо с германците, онова тъпото изчадие от бмв дето беше в F1 дори не покриваше нормите за звук и звучеше адски смешно. Пак си прочети инфото, Астън Мартин имат договор с мерцедес само по линията V8 и електрическите системи, ти да не си луд да мислиш че компания като Астън Мартин ще се занимава на най-високо технологично ниво със палячовци като мерцедес, това означава да станат по-бавни от Шкода, толкова са им добри спортните коли на гермаснците, че като отидеш в шоурум на мерцедес и им кажеш - "Абе търся си много бърза спортна кола и от Нисан ми предлагат някакъв модел с 6 цилиндъра, предложете ми нещо по-бързо?" И гледай майтап, няма какво, по-големи цифри да, по-бърз и стабилен модел - не, а говорим за 6 цилиндрово Нисанче, а какво стана с AMG 63 V8, 65 V12, тия вече с 6 цилиндъра ли ги бият? Хаха Аз мога да ти кажа друг факт, когато майбах започнаха да потъват като чук без дръжка, защото в германия лукс не може да се роди, камоли да живее, и мерцедес се молиха като цигани на Астън Мартин да им подадат ръка и да спасят марката но естествено англичаните категорично отказаха да участват в подобни цигании, та Английските идеи са достатъчно добри за да се наливат германски милиарди там, но германските идеи определено не заслужават Английски пари, и да ти кажа днес Ролс, Бентли, Ламборгини, Мини и т.н се крепят на германски капитали, но няма винаги да е така, идват кризи, войни, един ден капиталите няма да са германски а ще са други, но имиджът ще остане и той ще е Английски, до края на времето. Ти знаеш ли нещо особено за компаниите които преди са притежавали Ламборгини, преди ФВ? Мен не ме и интересува, като факт само знам че англичаните са супер доволни че вече Land Rover няма нищо общо с бмв, щото мюнхенските буквално щяха да затрият марката.

    Коментиран от #25

  • 24 Някой

    0 1 Отговор
    А сега Range Rover превъзхождат всички германски suv и като лукс и като здравина и най-вече говорим за истински джипове, а не като германските дето ми гаснат в 45 см дълбоко водно препятствие, веднъж като се сетя една G класа 63 се беше напила в малко над половин метър и собственика се пенеше нещо че тя не била точно офроуд модел ама обра срамовете с уж много проходимата G класа, а на офроуд събитие на Range Rover, новия Range мина през над 90 см водно препятствие без проблем и е 5 пъти по-луксозен от всички германски коли, вярно че струваше 392 000 лв ама качеството си има цена.
  • 25 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Някой":

    Хехе, чул го един път на клип и вече тъпо звучало. Друго смешно извинение не можеш да измислиш, като тва беше най-бързата кола на света за около 10 години и ако ще си говорим с числа, най-бързата кола в момента пак е немска. Не ми срванявай 4х4 кола със кола за кеф, като SLS, по ускорение, защото няма никакъв смисъл. А за лукс, не мога да ти кажа нищо, ти като не си се докосвал до немска кола от висок клас никой не може да ти промени мнението. Ама нали всички богати хора са тъпи и все се лъжат вече 30 години да си купуват тез вървежни S класи и 7ци. Друго си е астматичен Jag.
  • 26 Някой

    0 0 Отговор
    Хехе, да ти кажа, съвсем на живо си беше, в Гудууд, звучи абсурдно смешно, и то и Ариел Атом е бърз, ама не би искал да си вътре за дълго. Светни ме моля те коя е тая най-бърза германска кола че ми е много любопитно, понеже не е истина. Колкото до колите висок клас, при излизането на всеки нов модел, получавам покана за тестдрайв, миналата година карах новата S класа S500, с magic body control, и нещо не бях впечатлен, ами Lexus LS600 без тази система вози 3 пъти по-комфортно. Ако те интересува, дай мейл, да ти пратя линк към фейсбук профила ми да разгледаш, имам фирма за строителни материали и внасям от 20 страни, имам партньори които са тотални автомобилни фенове, сред тях има и колекционери. Внасям доста от Италия и всеки път не пропускам да покарам Ферари в маранело, макар че повече от F12 няма, но както и да е, ако в този форум има 20 годишни пъпчиви зяпачи, аз нямам нищо общо с тях, доста съм запален по автомобили, стига да не са германски. Още от едно време ме дразнят, спомням си преди около 20 години като взех книжка, и баща ми искаше да ми купи кола, пита ме -'искаш ли да ти купя бмв или мерцедес?' Тогава си спомням че му казах, 'Тате, аз да не съм циганин?' Аиртон Сена караше Хонда а мечтата ми като малък беше да видя Енцо Ферари на живо, уви той почина през 1989 и тогава това ме натъжи за цял живот, както и да е, веднъж седнал в истинска спортна или каквато и да е друга кола, разбираш че германците винаги са били и винаги ще бъдат просто един компромисен вариант сглобяван от евтина работна ръка из азия и африка, това е и отговорът защо G класата от 30 години се проваля на рали Дакар, щото е високопроходима само по документи, блокажи и портални мостове като реклама и в калта никелираните джанти, големите цифри и затъмнените прозорци не трогват природата явно...
  • 27 Някой

    0 1 Отговор
    Колкото до SLS, тези най-редовно ми правят път като ги настигна с 458 speciale по Autostrada del sole, a SLS който хипер позорно беше спрян от производство заради 100 недомислици, с които може би и сам си видял дори Топ Гиър се подиграха че тази уж спортна кола не може да изкара повече от 3 обиколки на писта и си съсипваше гумите, личеше си че е правена от аматьори, прекалено тежка, прекалено тромава и вместо да намалят теглото, увеличават нютонметрите, е няма как да стане така. Ако спортните автомобили се оприличават на филми, то SLS ще е нискобюджетен порнофилм, но едно поне признавам на шофьорите на тази кола, винаги ми правят път по аутострадата, нито един не е дръзнал да ме гони, явно не са българи, българинът със "спортен" мерцедес няма така лесно да падне по гръб, по-скоро ще катастрофира но ще си запази достойнството макар и с по-бавна и тромава уж спортна кола.

    Коментиран от #28

  • 28 ккк

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Някой":

    И като се пробуди и кво да видиш-спал си на мокри вестници