13 Ноември, 2015 10:27 21 371 19

Най-луксозното VW ще е на ток

  • volkswagen-
  • phaeton

След като преди около месец се появи информация, че новото поколение на Phaeton ще е електрическо, сега спекулациите по темата продължават отново в тази посока. Ще припомним, че бившият шеф на Volkswagen Мартин Винтеркорн се обяви категорично против флагманският модел на марката да е електрически. Сега обаче, предвид разразилия се "Дизелгейт" скандал, немците отново май са се върнали към идеята за електрически луксозен седан.

Според информация, разпространена в немските специализирани медии, следващото поколение на Phaeton ще е още по-голямо и ще се задвижва от електрическа тяга. Твърди се, че новата генерация на Phaeton ще се разработва от нулата, като техническите решения в този модел ще бъдат заимствани от електрическите Porsche Mission E и Audi Q6.

Има и спекулации, че новият Phaeton няма да е класически седан, а ще прилича на луксозен псевдо кросоувър. Ако тези данни се окажат верни и Phaeton се оборудва с електромоторите от Porsche Mission E, това ще означава, че мощността на новия електромобил ще е от порядъка на 600 конски сили.

За тази система вече е разработена нова 800-волтова зарядна станция, която зарежда батериите до 80% за 15 минути. С този заряд електромобилът ще може да измине разстояние около 400 километра. Все още не е известно кога немците планират да покажат новата генерация на Phaeton.

Подробни данни за досегашните генерации на Phaeton -  ВИЖ


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    2 2 Отговор
    Можело значи , ама трябва "лошите" американци да ти извадят кирливите ризи
  • 2 некойси

    2 1 Отговор
    Завой на 180 градуса :)
    Харесва ми преспективното мислене.
  • 3 Чайник

    2 0 Отговор
    "до 80% за 15 минути. С този заряд електромобилът ще може да измине разстояние около 400 километра", а по каталог разхода му ще е само 6/100 нафта.
  • 4 тъй

    4 0 Отговор
    Ще се продава добре в гетата, където тока е безплатен!

    Коментиран от #5

  • 5 един от многото

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "тъй":

    тока може и да е безплатен, ама Файтона струва пари...много пари. Е освен ако и него не го приватизират!
  • 6 Кенеff

    1 4 Отговор
    Най-големите кенефи на света!!! Всичко им е лъжа и излиза по- скъпо от БМВ или колкото Мерцедес да караш! VW sucks!

    Коментиран от #10

  • 7 гост

    2 3 Отговор
    Вече запонаха да приказват инженерите на Фолксваген как постигат резултатите при тестовете на новите коли:
    най-интересните:
    - налягане на гумите от над 3,5 бара
    - дизел в маслото, за намаляване на триенето
    - облепяне на фугите по колата
    И после се чудят хорицата, прелъгали се да си купят ФВ, защо не им отговаря разхода на книжката. Отвратителни са, има и други производители, но там няма подоби разкрития, няма толкова големи и брутални нарушения и измами, както е при ФВ.
    Немците се оляха брутално и подариха пазарите на конкуренцията, понеже на българите не им пука за екология и морал, но на останалите хора им пука, както и трябва да я.
  • 8 656

    3 0 Отговор
    Като е фаейтон, сложете му две магарета от пред.
  • 9 брей,брей

    3 1 Отговор
    И да плюете и да ръмжите ,на германците не им пука и пак ще са No1...Нещо,някъде ,някакви американци били намерили,видиш ли как VW замърсяват чистите и неопетнени Американски щати,където от екологичен зор карат само малолитражки,самолети не ползват и всичките камиончета са им с перфектни бензинови мотори,включая и тировете..."дрън,дрън"викаше баба ми бог да я прости...И на дечурлигата е ясно че става въпрос за мръсни търговски войни,защото хармиканците не могат да си продават талигите никъде ,освен на тях си...щото са много икономични ,примерно...Ама народа прост ,бърза да се радва,ама на какво???...Много бързо забравиха че като продадоха жигулите и москвичите на бащите си навремето,всички мечтания голф 2 си купуваха... "Булгар,булгааааар...."
  • 10 Владо

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Кенеff":

    Някой може ли да посочи автопроизводител на койторазхода на гориво по каталог да съвпада с реално отчетения? Разхода зависи от безброй фактори. Като започнеш от полезният товар, който пренася в момента колата та стигнеш до атмосферно налягане, надморска височина, колко му е "тежък" десният крак на водача и т.н.
    Такива сметки никой производител не е в състояние да направи, даже и германците. Така че няма смисъл Фолксваген да бъдат упреквани в нещо, където всички "издишат".
    Като казва някой "кенеф" то от това може да се съди само, че човека е предубеден и хал-хабер си няма от... физика. Има коли на различни цени но всички се подчиняват на физичните закони.
    "Кенеф", напиши нещо смислено без да ни ангажираш с бездарието си....моля!

    Коментиран от #13

  • 11 Роман Маверика Ценов

    1 1 Отговор
    Моя Форд няма завишен разход и харчи колкото е по данни. Сега на жената ще взимам Форд Фокус
  • 12 ох леле

    2 0 Отговор
    Хвала на такива хора, дето си харесват фордовте :)))))))
  • 13 onq s konq

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Владо":

    Ще ти посоча с ръка на сърцето,че МОЕТО БМВ/за другите не знам-може и да не са им в ред регулировките на двигатела/ има показатели относно разхода на гориво и макс скорост ТОЧНО СПОРЕД ОБЯВЕНИТЕ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛА.Ще бъда и по-конкретен:Сф-Русе-Сф плюс 150км градско в Сф-среден разход 6,6л/100 нафта при фабричен 6,4л измерен ПО РЕЗЕРВОАР-"пълно-пълно"!Макс скорост по каталог-242км/ч-при "проверката-239 по GPS/километропоказатела показваше 245/Говоря за кола 2004г без интервенция по двигатела/

    Коментиран от #14, #17

  • 14 МоТо

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    Ходи пикай ,па си легай,Коньо!Тин-тири-минтири!
    И колко ти беше моментния разход при 240 км/ч?После със 110 ли кара през цялото време?
    Истината е че всички коли си харчят по-малко като не ти е тежък крака,а си круизваш бавничко най-много до 120 км/ч.
    Ти явно си от тези!
  • 15 Бмв Фен

    1 0 Отговор
    Човека ти каза пример, че достига почти заводските данни. А не, забележи НЕ, че кара с 240 и гори 6.6л. Ама кой да го осмисли. Между другото аз съм с 320и бензин. При 6.8 извънградско каталог, аз съм падал до 7.2, жената до 7. Скорост до 120, включен темпомат. Приятел със същото варира 9-15. Явно е с доста по-тежък крак :)
  • 16 гост

    1 0 Отговор
    И за какво точно спорите не разбрах , като тук се говори за коли с доказан разход равностоен на 1-1,5 литра при ускорение до 100 км/ч под 3 сек. и максимална скорост 250 (напълно излишна между другото) защото след 4-5 години ще има задължителни ограничители на скоростта
  • 17 Владо

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    Приятелю, без ни най-малка идея за заяждане искам да те питам за модел и двигател на BMW-то ти. Фен съм на марката (въпреки че в момента имам Голф5) и скоро мисля да "оседлая" нещо друго. Но да си призная, каталожните данни за разхода на е46 330xd или е39 525/530d ми се струват високи. Не очаквам BMW да са икономични, но 10л./ 100(+/-1л) ми се струват доста. По принцип не съм "душманин" на колата си. Удоволствие има и в спокойното шофиране. Та ако нямаш против, сподели. За мен ще е ценно мнението от собственик.
  • 18 Дошо

    0 1 Отговор
    Тия ги слушам от 5 години а в действителност освен дефектни дизели, които не могат да покрият еко нормите друго не са направили СОЦваген.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.