Last news in Fakti

16 Ноември, 2015 08:25 26 687 47

Mercedes променя S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • фейслифт
Все още не са изминали три години, откакто Mercedes-Benz показа новото поколение на своя най-луксозен седан и сега немците се подготвят за т.нар. фейслифт на модела. Обновената S-Klasse ще се противопостави на чисто новата седма серия на баварците, която беше показана преди два месеца на автомобилния салон във Франкфурт.
От Mercedes все още не разкриват подробности около подобрената версия на своята S-Klasse, но е видно, че разработката и е в сравнително напреднал стадии. Папараци от изданието Motor1 успяха да снимат съвсем леко замаскирана обновената S-Klasse по време на тестове, провеждащи се по "цивилната" пътна мрежа.
Въпреки малкото информация, вече можем да направим някои заключения, базиращи се на въпросните шпионски фотографии. От тях ясно де вижда, че обновената S-Klasse ще разполага с нови основни фарове с вградени в тях вертикални LED дневни светлини. Нова е и радиаторната решетка, а броните са леко видоизменени.
Леки корекции ще са налични и в салона на щутгартския флагман. Там ще се появи нов триспицов волан, а така също и нова мултимедийна система. Различните електронни помощници също търпят промяна, като в базовото оборудване ще бъдат добавени още от тях. Що се отнася до двигателите, то най-вероятно моторната гама ще си остане същата.
Ще припомним, че във въпросната двигателна гама са налични мотори V6, V8 и V12 с мощност в диапазона от 249 до 630 конски сили. Налична е и хибридна S-Klasse, която разполага с мощност 422 коня. Все още не е известно кога точно немците ще покажат официално обновената версия на своя луксозен автомобил.

ВИЖ подробни ТТ данни за Mercedes-Benz S-Klasse , всички генерации.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 BMW fan

    2 7 Отговор
    Да, много е хубава, но колкото и да я променят трябва вече да се примирят, че пред тях е седмата серия на БМВ.

    Коментиран от #6

  • 2 КИА

    6 1 Отговор
    БМВ никога не е бил предмет за сравнение на ДАЙМЛЕР БЕНЦ.
  • 3 BMW fan

    2 5 Отговор
    BMW от доста време е пред Мерц-а... По всяко едно отношение.. и всичко е толкова очевадно, просто не искате да си отворите очите ;) Опитват се да подобрят С-класата с неща, които БМВ вече не помнят кога са ги сложили...
  • 4 Бмв Фен

    1 2 Отговор
    Прав си, най-вероятно се състезават с Киа, Дачия и т.н. Те тва бмв,ауди що е бре, яде ли се, пие ли се...

    Коментиран от #10

  • 5 диан

    1 0 Отговор
    странно работи фантазията на някои
    видял мерцедес с тиксо по фаровете и виж какво съчини
  • 6 Мерц

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "BMW fan":

    Не знам какво толкова се вдига врява около това ново бмв.
    Преди цели две години когато излезе чисто новата S - klasse, всички фенове на бмв мълчахте и гледахте като по.рани....и така цели две години. Тогава защо не се репчехте и не бяхте смели по форумите, ааа???

    Коментиран от #8

  • 7 Gost

    1 0 Отговор
    ейййй как моторната гама ще остане същата??? Догодина 2016 ще се появи новият дизелов двигател 2.9 редови с три различни мощности, и ще се появи в новата Е класа, а няма да го монтират в новата S класа!!!!
  • 8 AMGs

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Мерц":

    Защото са неуравновесени пубертети !
  • 9 Дошо

    0 6 Отговор
    Поредния германокитейски батал, който ще бъде трошен с кирки и бухалки от доволните клиенти.
  • 10 Фен на Ауди

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Бмв Фен":

    БМВ били много пред Мерцедес хах да много пред тях са в канафките.Много назад сте но не го осъзнавате ! Купили си бвм умрело натиска там педала на ръмжене го докарва ама само на това :D а Мерцедеса има толкова ..А за Ауди да не говорим ..
  • 11 GUest

    5 2 Отговор
    Син и баща в БМВ:
    - Дай газ сине
    - Дал съм Тате !
  • 12 тъй

    2 4 Отговор
    Само три години и флагмана вече не е актуален? Истината е , че МБ винаги ще се опитва да догонва БМВ, и винаги ще изостава на светлинни години! Ако я нямаше решетката и емблемите, щеше да прилича на лимузина разработена от руснаците за вожда им!
  • 13 Joris

    1 4 Отговор
    Мерцедес отдавана спряха да произвеждат автомобили които да се запомнят. Отдавна спряха да държат на автомобилите си и започнаха да гледат само маркетинга. Погледнете простите факти. Последните години винаги са назад с продажбите. БМВ са отпред. И компанията всяка година бележи ръст в продажбите имайки се предвид че всеки един модел на бмв има конкурентен такъв мерцедес. Тук не се говори за флагманския клас. Просто хората виждат какво става
  • 14 Горанов

    2 2 Отговор
    Това е МНОГО-МНОГО важна новина за българското простолюдие, сега ще станат на мода новите фарчета с по заострена форма, а НАЙ-ВАЖНОТО ще бъде новата лайсна отзад под багажника, която ще различава нормалните простаци от истинските ла.на, които грабят от държавния бюджет за да дават на немския концерн
  • 15 не става

    1 2 Отговор
    Предишния модел повече ми харесваше
    по-точно тоя и да имах възможност
    и да ми го подарят не бих го карала ако трябва да казвам до кой точно ми харесваха истински се връщаме много назад
  • 16 Бхд БхД

    1 3 Отговор
    Качих се на най-новото БМВ и на S класата като цяло са добри но БМВ то е много по комфортно и просторно.При Мерцедеса добре ,че широкия телевизор отпред иначе нямаше да впечатлява.
  • 17 въй въй

    5 0 Отговор
    До всичките "разбирателчета" с BMW-цата дето цялата държава е пълна с паметници зарад тях мога да кажа само едно : Мерцедеса си е Мерцедес , ама ви миришат чорапките за него!!!!!

    Коментиран от #18, #19

  • 18 БМВ

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "въй въй":

    Че тези с Мерцедесчетата за много примерни, нали? Стига глупости! На всеки може да се случи... да не дава Господ!
  • 19 хис

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "въй въй":

    Мерцедесче, не си длъжен да бъдеш фен на бмв за да не харесваш мб. Изпери ми чорапките, защото аз си карам раздрънканото Опелче и не давам пет пари за всякакви класи, особено за такива гробници като на снимката!
  • 20 unforgiven

    1 4 Отговор
    спорите за глупости! АУДИ 8 е номер едно винаги!
  • 21 тошибиян

    2 3 Отговор
    нови лампи4ки номи пласмасови брони и аидее 50 000 евра отгоре
  • 22 Иван Иванов

    2 0 Отговор
    Mnogo ste ogranicheni. Biete vsqkakvi rekordi !!!
  • 23 BENZ

    4 1 Отговор
    НЯМА ЛОША S CLASSA всички са уникални от пурата до последната,като цяло мерцедес рядко има лош модел,а що се отнася до най новите всички са уникални.
  • 24 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор
    Събрали се цървулите с трибуквените тоалетни да дават "компетентни" мнения хаха Айде палете към жалкото си подобие на форум да развивате теории, кое, как, защо и има ли почва у нас! Фактите са следните - излиза S-class и журналистите сравняват голямата 3 -та серия и голямото А4 с него, а не обратно!
  • 25 Сърп

    0 3 Отговор
    То щот тоз кютюк не е като голяма ''Ц'-класа нали,компетентния...

    Коментиран от #26

  • 26 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "Сърп":

    Абсолютно, дори ще допълня че ползва уникална и само за него платформа за разлика от другите две "лимузини". Благодаря ти за комплимента все пак, и да ти кажа че дума като "кютюк" няма, има "кютук".

    Коментиран от #28

  • 27 тъй

    0 4 Отговор
    Фактите са... излиза 7-ца и МБ си скъсва гъ.а от яд, че пак трябва да догонва!

    Коментиран от #30

  • 28 Сърп

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Mercedes-Benz":

    Ставаше въпрос за дизайна ама нейсе то е ясно,че ти само твойто си знаеш.А думичката нарочно е написана така...
  • 29 пенчо кубадински

    3 0 Отговор
    събрали се "пъпеши" шофиращи 20 годишни таралясници и критикуват последния модел на МЕРЦЕДЕС ...
  • 30 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "тъй":

    Изстискай си пъпките и ела пак, преди това виж нивото на маслото в "баварията" ако няма да долееш! ;)

    "Сърп" в дизайна кое е еднаквото??? Ако си кьорав може и да видиш прилика, но аз не виждам. Може да говорим за "приемственост" между най-малкия Бенц в гамата седани с най-големия, както е било досега, но за еднакви модели "от-до" като при бмв и ауди, не може да говорим. Колкото за думата, не виждам логика да я пишеш грешно... но както и да е, логика в главата на бмв фен няма, дефицит е. Същото е като да го питам що прави десен завой с мръсна газ от крайна лява лента без мигач...

    Коментиран от #44

  • 31 тъй

    1 3 Отговор
    Айде спри филма и слез на земята....дизайна на МБ е вече напълно безличен, това на снимката е корейка откъдето и да го погледнеш. МБ никога няма да достигне инженерното майсторство на БМВ! А репликата за маслото е толкова изтъркана вече, че си могъл да я чуеш само от по-големите батковци дето си стискат пъпките!
  • 32 Сърп

    0 1 Отговор
    И как прецени че съм BMW фен.Щом нещо не ми допада в този или друг бенц ме прави автоматично такъв.Логиката ти куца сериозно.
  • 33 Аман от комплексари

    0 4 Отговор
    Не бе Сърп, те фенчетата на Бенц са толкова комплексирани от Бмв ,че газ пикаят. Забележете само колко са озлобени към всички други марки-това са типичните комплексари ,използващи колите си, за избиване на селските си комплекси за малоценност. Както се вика, селска чест е да имаш мерцедес......
  • 34 lolipop

    1 0 Отговор
    S-class е един от най уникалните и запомнящи се автомобили осебено w221 и w222. Само незнам защо изкараха толкова бързо facelift-а. Обикновено излиза на 4години
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Гост

    4 0 Отговор
    Хейтърите ги имаше и преди 20 години при W140,преди 10 при W221 и сега при W222,обаче това не пречи,щото тия от Щутгарт все бият всичко по продажби!Какво ли не правят като хората,сигурно са им много твърди седалките....
  • 37 Msux

    4 1 Отговор
    Прав си колега, БМВ и Ауди, никога не са имали продажби колкото Мерцедес в луксозния клас. Това, че са изкарали някакви малко бараки - като пъпки гнойни и от там си правят продажбите - браво ! В луксозния клас има само 1 klasse.

    Коментиран от #39

  • 38 шайзенко

    1 0 Отговор
    Не мога да ви разбера споровете. За мен Мерцедес винаги е била любима марка, но в никакъв случай не подценявам БМВ и Ауди. И трите марки си имат своите предимства и недостатъци в различните модели. БМВ има най-големия недостатък, че като остарее го купуват българи със "странен" манталитет, но това не ми пречи да харесвам новите модели.
  • 39 тъй

    0 3 Отговор

    До коментар #37 от "Msux":

    VAG и MB отдавна се предадоха на азиатците, добре, че все още имаме БМВ в Европа! Прочети малко статистики между времето когато се учиш да пишеш!
  • 40 опсмопсус

    2 0 Отговор
    Голуем спор, няма що!
    Бедняците с коли над 10г обсъждаме БМВ и Мерцедес последен модел.
    Колко сте смешни от страни!
  • 41 мм84

    0 3 Отговор
    И япончетата като изкарат новия Лексус ЛС швабите ще се чудят как да ги догонят следващите 10-15 години в технологично отношение, защото по качество никога няма да успеят :)
  • 42 над всички

    2 0 Отговор
    тоя дето е вътре и си човърка гсм-а съм аз!
  • 43

    0 1 Отговор
    Определено не ми харесва като дизайн, както и седма серия, красивите и елегантни лимузини останаха в миналото......

    Коментиран от #45

  • 44 Трифонов

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Mercedes-Benz":

    Абсолютно безспорно е, че най-добрият автомобил в клас S в момента, е именно Мерцедес-Бенц S Class. Определящото в този клас е стилът в екстериор и интериор, елегантността в силуета на колата и точен баланс между лукс и изисканост (без разточителност). Настоящата S класа, още с появата си на пазара, даде заявка, че за пореден път ще бъде еталон в класа си. Защо? Първо, защото изброените по-горе неща, съответстват в най-пълна степен на облика на Мерцедес-Бенц, като автомобилен бранд. Това е автомобилен производител, създаден с идеята да бъде стилен и луксозен. Никой никога не е имал изисквания към марката да утвърждава спортивност. Макар да имат страхотни традиции в автомобилния спорт, те не могат да се мерят с тези на бранд, който пък е създаден с идеята да бъде "автомобил, който не се накланя в завои"... Ferrari. От последните никой не търси никакъв лукс. Качествени материали - да, но не и лукс. БМВ е бранд пък, от който се очаква спортивност - в интериора, в екстериора... БМВ не може да се появи с интериор като на S класа. Не, защото не могат да направят такъв. Хващаш един добър дизайнер за ушите, плащаш една торба пари и имаш дизайн какъвто кажеш. По света е пълно с гениални дизайнери. Дори в момента, доскоро шеф-дизайнерът на Ауди - Валтер да Силва - възпитаник на най-добрата школа в Света - е пак на пазара. Така, че това не е проблем. Но брандове като Феррари, Мазерати, Мерцедес, БМВ, Порше, Астън Мартин и други, са създавали свой облик десетилетия наред и неговото отстояване с всеки следващ модел, е тайната на успеха им. Те не могат да изменят на този облик. Това би било лошо маркетингово решение. Но... като изключим S клас, положението на Мерцедес в момента на пазара, особено на фона на представянето на БМВ, е много тежко. БМВ за поредна година е най-харесваният и най-продаващият премиум бранд. Хегемонята им е пълна в класа на 3-та и 5-та серия, както и в този на Х1, Х3, Х4, Х5 и Х6. Говорим за премиум в посочените класове. А не по принцип за класовете. При премиум брандовете, в посочените класове, никой не продава повече от тях. Единственият клас, в който Мерцедес изпреварват, е S класът, както казах, защото това е единственият клас, в който идентичността на марката съвпада с качествата на колата. Всички останали модели обаче... не. Не е подобна новата С класа на S класата! Еднакви са колите! Ед - нак - ви!!! Същото ще се случи и с новата Е класа. Ед - нак - ва с S клас. Толкова еднакви, че от тридесет метра практически ще е невъзможно да се различават. Не са подобни, нямат идентични характерни особености, не е резултат това от "приемственост" (между другото, не може да се говори за приемственост между модели от една и съща гама. Приемственост може да се наблюдава при прехода от по-стара моделна гама, към по-новата. Между моделите от една и съща гама обаче, трябва да има идентичност на стойка, странична линия, определени характерни за марката детайли, като форма на странични стъкла, радиаторна решетка, форма на светлините и т.н. В същото време обаче, трябва да са ясно различими отделните модели. В този смисъл, твърдението, че моделите на БМВ били неразличими, е просто тъпотия. Това е марката от трите немски премиум бранда - Мерц, БМВ и Ауди - с най-лесно различими отделни модели. Какво е еднаквото на 3-та и 7-ма серия? Има идентичност на страничната линия, на формата на страничните стъкла и на цялостната стойка на колата. Но няма как да сбъркаш 3-та с 5-та и със 7-ма серия... Освен ако поначало не ги знаеш как изглеждат). При Мерцедес обаче е точно обратното - става въпрос за умалено копие на S класата... при новата С класа и при тази Е класа, която сега ще излезе. Положението със седаните им в бъдеще, това вероятно ще остане устойчива тенденция, защото, както и при Ауди, от известно време и при Мерцедес, е видно, че що се касае до дизайн, нещо "не могат да открият себе си". Какъвто проблем БМВ нямат. В този смисъл вижте новата С класа купе. Предницата е директно взета от новата С класа (т.е. S клас), страничната линия е едно към едно със старата С класа купе, задницата е умалено копие на настоящата фантастична кола - S клас купе. В резултат - ами... не е лоша колата, ама 4-та серия в сравнение с нея, е дизайнерска икона, а старото вече А5 купе, чиито дизайнер е гуруто Валтер Да Силва, както е вече на седем-осем години модел, е много по-красиво и стилно... И няма такова нещо като един единствен луксозен клас. В почти всеки клас автомобили, с изключение на най-ниския, може и има премиум сегмент.
  • 45 Guestt4

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от " ":

    Ауди А5 и красиво хххаххатва особено в профил е отвратителен лъхащ отвсякъде на Фао Ве
    Всичките ти писания са така само в твоята глава !
    Всеки си има мнение и вкус
    Новия C63 S Coupe е 5 пъти по як и по стилен от Бе Ем Ве 4 с двигател със звук от прахосмукачка на Самсунг :)))

    Коментиран от #46

  • 46

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "Guestt4":

    До професор Трифонов пич, не до мен.....

    Коментиран от #47

  • 47 Guestt4

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от " ":

    Да, обърках:))