22 Ноември, 2015 07:15 15 507 15

Нови разкрития около "Дизелгейт"

  • vw-
  • дизел-
  • двигатели

Автомобилният производител Volkswagen е потвърдил официално, че и някои V6 двигатели също са оборудвани със софтуера, който променя работата на агрегата при тестове за вредните емисии. Това засяга над 75 хиляди автомобила от VW Group включващи модели на VW, Audi и Porsche задвижвани от 3.0 литровия V6 дизел.

След, като американския регулатор EPA отзова 482 хиляди автомобила преди два месеца това е поредният удар за VW. В интерес на истината със сигурност огромните американски двигатели, които се помещават в масово използваните в големите пикапи имат много по-големи нива на отделяни вредни емисии от двулитровите и трилитрови германски агрегати. Но разликата между представените данни и реалността е била основната причина за световния скандал.

Постоянната борба за по-големи продажби е ожесточена и явно някои пристъпват към непозволени неща, но бъдещето ще покаже дали това е валидно само за един производител или са много. Не знаем кое е по-опасното в случая - проблема с ключа при автомобилите на GM, който доведе до немалко фатални грешки или пък проблема с еърбеговете на японския производител Takata.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    3 0 Отговор
    Ясно е само едно, от скандала печели Тесла и завода им в Холандия!

    Коментиран от #2

  • 2 да бе да

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    Май от скандала печелят само производителите на САЩ...

    Коментиран от #9

  • 3 Волен Сидеров

    2 1 Отговор
    ей господа хамериканци -ние тука живеем с такива ОООО и W -вие се плашите че пушат -елате да видите тука ко стааа -яко бягат малко горят ама и якооо пушат-зареждаш с гориво и в тоз момент доливаш 2 литра масло и директно на сменяш предницата -че до бензиностанцията газ газ и се разбила предницата по паветата и изгурила маслото в мотора-пушенете ако беше само от няфта или бензин ок-ама маслото в мотора излиза от аспуфа в едно с изпразването на резервоара....жалка картинка -но ние си ги харесваме и караме като садо-мазо марки...
  • 4 Милано

    3 1 Отговор
    Абе,пак лицемерие от страна на САщ.При положение,че ГМОто убива американските граждани,при положение,че добивът на шистов газ убива природата им......те седнали да се вайкат за вредните емисии...Айде моля ..моля...Точно за такъв проблем с производител на автомобили от САЩ--той беше глобен преди година и половина,няколко милиона долара...А немците ги одрусват с милиарди--точен показател за двуличието на американците.....
  • 5 4i4o Gosho gleda losho

    2 1 Отговор
    Навремето американците възстановяват Германия, след войната и сега си взимат борчовете с лихвата.
  • 6 123456

    4 3 Отговор
    VW не могат да се сравняват с японците и яко лъжат. Ама ги разкриха и вече барат меча.
  • 7 гост

    0 2 Отговор
    Реално погледнато никой не са убили тази разлика в заявеното и реалното показание. За разлика и японските и американските бяха доказани като убийци, дефекти които водяд до смърт и то не на 1 или 2ма.
    От друга страна една дизелова кола, особенно пък ФВ само като премине нашата граница и веднага й се отстраняват филтри, дпф, егр и катализатор. Бълва цялата смрад навън и минава успешно всяка година прегледи, със замерване на сонда и т.н. Американците избиват народа си с ГМО и ракови заболявания, а японците с радиация, която се разстла из цял свят.
    Така че този проблем е доста по-малък от много други, но понеже могат да се заядат, че ФВ са поставили умишлен датчик за лъгане, това ще обърне немската каручка, а не самата разлика.
  • 8 Дошо

    3 0 Отговор
    А до оня ден отричаха.Разбира се само балъците им вярваха, за мен беше ясно от самото начало.
  • 9 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "да бе да":

    О да, сега американците ще завоюват огромния пазарен дял на СОЦваген възлизащ на 1% при дизеловите автомобили.
  • 10 гостенинЪ

    2 0 Отговор
    Днес в западните издания писаха че за европейските бал...пардон клиенти няма да има компенсации както в щатите. А честито...
  • 11 do 4i4o Go6o go evali lo6o

    0 0 Отговор
    навремето/1945-46г/ американците прибират в САЩ Вернер фон Браун/ракетите Фау 1 и Фау 2/ и още над 1000 немски учени,после/1960г/ фон Браун става първият директор на NASA,така че пубер сещай се кой кого е оправил
  • 12 Папур Шпеков

    1 0 Отговор
    Абе Харизанов, причината за скандала ако още някой ВАГ-олюбец не го е разбрал е в загубата на пари от държавата. Каращите пушиляците са плащали малък данък, защото колите им са били "еко". Е, сега когато стана ясно, че не покриват "евро 6"стандарт , а "евро -2" някой трябва да плати тези спестени данъци. А, кой трябва да е този някой мисля на всички им е ясно. Ама трябва да платят от троен до петорен размер, за да им подейства поучително. Не ми е ясно какво общо имат тук технически проблеми на GM, Takata или Toyota.

    Коментиран от #13

  • 13 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Папур Шпеков":

    Почти никой не го е разбрал. Ограмоти ги малко, защото си мислят че всичко е конспирация в следствие на много изгледани филми.
  • 14 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Поне ще поевтинеят VW,Audi,Porsche с без това превишени цени.
  • 15 Янков

    0 0 Отговор
    Няма какво да се заблуждаваме - постигането на сериозни ограничения на вредните емисии е постижимо само чрез замяната на петролните двигатели с други технологии (Тесла отдавна доказа, че това може да стане без проблем) и сега Фолксваген си плаща, че иска да се изкара "екологичен", без да прекрати употребата на петролните си двигатели.