Два месеца след избухването си скандалът с нафтовите двигатели на VW продължава да взема глави във висшия мениджмънт в концерна. Поредната жертва на "Дизелгейт" е шефът на развойния отдел на Audi Улрих Хакенберг, който се оттегля от поста си след 30 години в концерна, съобщава Reuters.
Хакенберг бе отстранен от надзорния съвет на компанията заедно с Мартин Винтеркорн през септември и няма да се завърне на поста си. 65-годишният главен инженер на Audi формално не е уволнен, но успешната му кариера със сигурност би могла да има по-достоен финал от подобно "напускане".
За трите си десетилетия във VW талантливият конструктор изкачва всички стъпала в йерархията от ръководител на работна група до топ мениджър от висшите ръководни звена. В качеството си на главен инженер той отговаря не само за техническото развитие на Audi, а и за развойната дейност във всички останали марки под шапката на концерна, с което автоматично поема вината за машинациите със софтуера на дизеловите двигатели.
Под ръководството на Хакенберг са конструирани модели като TT, A8, R8 и куп други автомобили на Audi. Мястото му ще заеме досегашният шеф на отдела по двигателостроене на луксозната немска марка Щефан Книрш (на долната снимка).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Баце
11:16 04.12.2015
2 кара Лада
11:23 04.12.2015
3 Electric
11:34 04.12.2015
4 До баце
12:22 04.12.2015
5 СССР
ОБЪРНЕТЕ ПОГЛЕД НА ИЗТОК!!
КУПЕТЕ СИ ЛАДИ!!!
ЗА 25 ГОДИНИ ВИ ПРОМИХА МОЗЪЦИТЕ!!!
Коментиран от #7, #8
12:35 04.12.2015
6 Plodviv
13:01 04.12.2015
7 йордан иванов
До коментар #5 от "СССР":
22:44 04.12.2015
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 опсмопсус
Еднакви платформи, еднакви фарове, стопове, врати и т.н. с различни екстри.Ама еврогейски балъци шовинисти бол, купуват като луди.
А едни ремък и водна помпа да свалиш, разглобяваш фарове, броня, радиатор и честито!
20:26 05.12.2015