Last news in Fakti

4 Декември, 2015 10:35 13 841 9

"Дизелгейт" изхвърли и главния инженер на Audi

  • vw-
  • volkswagen-
  • audi-
  • улрих хакенберг-
  • щефан книрш-
  • дизелгейт

Два месеца след избухването си скандалът с нафтовите двигатели на VW продължава да взема глави във висшия мениджмънт в концерна. Поредната жертва на "Дизелгейт" е шефът на развойния отдел на Audi Улрих Хакенберг, който се оттегля от поста си след 30 години в концерна, съобщава Reuters.

Хакенберг бе отстранен от надзорния съвет на компанията заедно с Мартин Винтеркорн през септември и няма да се завърне на поста си. 65-годишният главен инженер на Audi формално не е уволнен, но успешната му кариера със сигурност би могла да има по-достоен финал от подобно "напускане".

За трите си десетилетия във VW талантливият конструктор изкачва всички стъпала в йерархията от ръководител на работна група до топ мениджър от висшите ръководни звена. В качеството си на главен инженер той отговаря не само за техническото развитие на Audi, а и за развойната дейност във всички останали марки под шапката на концерна, с което автоматично поема вината за машинациите със софтуера на дизеловите двигатели.

Под ръководството на Хакенберг са конструирани модели като TT, A8, R8 и куп други автомобили на Audi. Мястото му ще заеме досегашният шеф на отдела по двигателостроене на луксозната немска марка Щефан Книрш (на долната снимка).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Баце

    1 4 Отговор
    "нафтовите двигатели"...Случайно ако не знаете, нафта и дизелово гориво са две различни неща.Едното е суровина за другото.Бензина също се прави от нафта.
  • 2 кара Лада

    3 0 Отговор
    Цялата работа звучи че трябва някой да е виновен все пак, и какво по малко болезнено от това да се пенсионира един стар служител, а по старите просто получават повишение. За този проблем са знаели доооста хора там и вероятно още дооста са си сложили подписа по разрешението за измами. А сега просто правят кампания по замазване на всичко типично в политически стил!
  • 3 Electric

    2 0 Отговор
    Да, но на хора в Бг които не са прочели нищо за горивата им е останал стария термин.
  • 4 До баце

    3 0 Отговор
    Дизелово гориво (нафта) е течен продукт, използван като гориво в дизеловите двигатели. Възпламенява се при температура около 350 °C. По принцип под този термин се разбира гориво, получено от керосиново-газьолеви дестилации на нефта (петрол, „земно масло“). Може да се получи и по синтетичен път чрез дестилация на кафяви каменни въглища
  • 5 СССР

    0 7 Отговор
    СТИГА СТЕ КУПУВАЛИ НЕМСКИ БАРАКИ!!!!

    ОБЪРНЕТЕ ПОГЛЕД НА ИЗТОК!!

    КУПЕТЕ СИ ЛАДИ!!!

    ЗА 25 ГОДИНИ ВИ ПРОМИХА МОЗЪЦИТЕ!!!

    Коментиран от #7, #8

  • 6 Plodviv

    2 1 Отговор
    Добре, че не живеем преди 200 години, защото щеше да пада гилотината...
  • 7 йордан иванов

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "СССР":

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Тоя ли пускаше еднаквите коли голф, пасат, поло и всичките еднакви аудита?Правилно са го изгонили некадърника.
    Еднакви платформи, еднакви фарове, стопове, врати и т.н. с различни екстри.Ама еврогейски балъци шовинисти бол, купуват като луди.
    А едни ремък и водна помпа да свалиш, разглобяваш фарове, броня, радиатор и честито!