6 Декември, 2015 01:00 14 996 6

Една наистина нестандартна Opel Corsa B

  • opel corsa-
  • 4x4-
  • турбо

Принципно, най-бързата малка Corsa от B серията разполага с 1.6 литров двигател с малко над 100 конски сили. За неин късмет, обаче тя попада в ръцете на швед, а там не знаем дали заради белите нощи, но в последно време хората са полудели и изкарват гаражни автомобили със скандални трансплантации на двигатели и задвижвания. Примерите са безброй - старо квадратно Volvo с двигател от Supra или V10 от BMW M5, а защо не и VW Passat с огромен американски V8 и още много други. И тази Corsa също не остава по-назад. Причините са - задвижване Халдекс 4х4, 2.0 литров C20LET от по-голямата Calibra и радиатор в багажника. По дългите слайдове, които ще видите в клипа можем да съдим, че мощността при всички положения не е останала в стандартния вариант от 204 конски сили. Другото преимущество е теглото на Corsa, което едва ли въпреки подобренията минава 1100 килограма.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    0 1 Отговор
  • 2 mediator37

    3 0 Отговор
    Тоя през цялото време кара с вратите напред. Винаги съм мислел, че кола се кара с фаровете напред. Май нещо се заблуждавам.
  • 3 Румен Янев

    1 0 Отговор
    Двигател:4 цилиндров C20XE
    Кубици(cc): 2050
    Компресия:13/1
    Бутала: Extreme Tuners (ковани)
    Биели: Extreme Tuners(ковани)
    Колянов вал: Zebo Racing Parts
    Лагери: ACL Race
    Болтове: ARP
    Клапани: 1mm oversize
    Разпределителни валове:
    Extreme Tuners
    Талерки: Custom Титаниеви
    Пружини: Custom двойни
    Глава: CNC Heads UK
    Гарнитура глава:
    Athena MLS 1,9mm
    Дюзи: 4x440cc/min Bosch
    Бензинова помпа: Aeromotive
    Горивна система:
    30mm Nuke Performance
    Запалителна система: Beru
    Свещи: Denso иридиеви
    Раздвижни колела:
    олекотени Cat Cams
    Основи за двигателв:
    Custom от UPG
    Всмукателен колектор:
    Jenvey 4x48mm
    Изпускателен колектор: 4-2-1 BTB
    Радиатор: Алуминиев
    Консумативи(масла,добавки и т.н.)
    Гориво: VP
    Сух картер Titan Motorsports
    ECU & електроника: Halltech Platinum Sport 2000 с IQ3 dashboard с програма от Extreme Tuners
    ПРЕДАВАНЕ
    Диференциал:
    Quaife ATB Helical LSD
    Диск:kit метални дискове с диаметър 4,25in
    Основи за скоростната кутия: полиуретанова алуминиева заготовка
    КУПЕ
    Roll cage: Custom Cages
    Тегло : Full carbon body с общо тегло 560кг. без водач.
    ОКАЧВАНЕ
    Предни амортисьори и пружини: KW Variant coilover
    Задни амортисьори и пружини: GAZ DA coilover
    КОЛЕЛА
    Джанти: Lenso
    Гуми: Hoosier Drag Radials/Slicks
    СПИРАЧКИ
    Предни (челюсти/ дискове / накладки): 4pot Tokiko
    Задни(челюсти/ дискове / накладки): 1pot
    АЕРОДИНАМИКА
    Дифузер:алуминиев UPG
    Седалка:
    Drag Spec изградена от въглеродни нишки на UPG
  • 4 Румен Янев

    0 0 Отговор
    Нашенската корса на UPG е дала 267 к.с. на дино тест още през 2013-та година!!!Та къде се нарежда тази беличката от статията?

    Коментиран от #6

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 BG-Jivko87

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Румен Янев":

    На Иво Зендера даде 301 к.с. на мотора