Принципно, най-бързата малка Corsa от B серията разполага с 1.6 литров двигател с малко над 100 конски сили. За неин късмет, обаче тя попада в ръцете на швед, а там не знаем дали заради белите нощи, но в последно време хората са полудели и изкарват гаражни автомобили със скандални трансплантации на двигатели и задвижвания. Примерите са безброй - старо квадратно Volvo с двигател от Supra или V10 от BMW M5, а защо не и VW Passat с огромен американски V8 и още много други. И тази Corsa също не остава по-назад. Причините са - задвижване Халдекс 4х4, 2.0 литров C20LET от по-голямата Calibra и радиатор в багажника. По дългите слайдове, които ще видите в клипа можем да съдим, че мощността при всички положения не е останала в стандартния вариант от 204 конски сили. Другото преимущество е теглото на Corsa, което едва ли въпреки подобренията минава 1100 килограма.
6 Декември, 2015 01:00 14 996 6
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
01:06 06.12.2015
2 mediator37
09:26 06.12.2015
3 Румен Янев
Кубици(cc): 2050
Компресия:13/1
Бутала: Extreme Tuners (ковани)
Биели: Extreme Tuners(ковани)
Колянов вал: Zebo Racing Parts
Лагери: ACL Race
Болтове: ARP
Клапани: 1mm oversize
Разпределителни валове:
Extreme Tuners
Талерки: Custom Титаниеви
Пружини: Custom двойни
Глава: CNC Heads UK
Гарнитура глава:
Athena MLS 1,9mm
Дюзи: 4x440cc/min Bosch
Бензинова помпа: Aeromotive
Горивна система:
30mm Nuke Performance
Запалителна система: Beru
Свещи: Denso иридиеви
Раздвижни колела:
олекотени Cat Cams
Основи за двигателв:
Custom от UPG
Всмукателен колектор:
Jenvey 4x48mm
Изпускателен колектор: 4-2-1 BTB
Радиатор: Алуминиев
Консумативи(масла,добавки и т.н.)
Гориво: VP
Сух картер Titan Motorsports
ECU & електроника: Halltech Platinum Sport 2000 с IQ3 dashboard с програма от Extreme Tuners
ПРЕДАВАНЕ
Диференциал:
Quaife ATB Helical LSD
Диск:kit метални дискове с диаметър 4,25in
Основи за скоростната кутия: полиуретанова алуминиева заготовка
КУПЕ
Roll cage: Custom Cages
Тегло : Full carbon body с общо тегло 560кг. без водач.
ОКАЧВАНЕ
Предни амортисьори и пружини: KW Variant coilover
Задни амортисьори и пружини: GAZ DA coilover
КОЛЕЛА
Джанти: Lenso
Гуми: Hoosier Drag Radials/Slicks
СПИРАЧКИ
Предни (челюсти/ дискове / накладки): 4pot Tokiko
Задни(челюсти/ дискове / накладки): 1pot
АЕРОДИНАМИКА
Дифузер:алуминиев UPG
Седалка:
Drag Spec изградена от въглеродни нишки на UPG
09:54 06.12.2015
4 Румен Янев
Коментиран от #6
10:02 06.12.2015
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 BG-Jivko87
До коментар #4 от "Румен Янев":
На Иво Зендера даде 301 к.с. на мотора00:18 07.12.2015