8 81338

Alfa Romeo пуска хечбек със задно предаване

  • alfa romeo-
  • giulietta-
  • giulia-
  • fca

Следващото поколение на компактния хечбек Giulietta ще бъде построено на платформа със задно задвижване. Новината е съобщил главният дизайнер на FCA (Fiat-Chrysler Automobile) Алберто Дилило, цитиран от AutoExpress.

Новата Giulietta ще бъде базирана на скъсено шаси от показания през лятото седан Giulia. Ще се предлага и версия с четири задвижващи колела и спортна модификация с мощност около 300 к.с. Основни конкуренти на модела ще бъдат BMW 1er и Audi A3.

Италианският хечбек със задно придаване ще бъде представен през 2017 г., за когато е насрочен и дебютът на първото SUV на Alfa Romeo. Той ще бъде малко по-голям от BMW X3 и също ще има гореща версия с 3.0-литров бензинов V6 с два турбокомпресора. В най-мощната Giulia този мотор развива 510 к.с.

Всичко за досегашните модели на Alfa Romeo, научете от  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джими

    2 1 Отговор
    Рано или късно всички ще разберат ,че не случайно всички луксозни и скъпи автомобили се произвеждат със задно предаване.И не пишете глупости ,че на сняг са пикливи защото само лаик може да каже ,че 2 тона кола на сняг може да е пиклива.Карам Мерцедес от 20 години и никога не съм имал проблеми със снега камо ли с окачването!

    Коментиран от #4, #7

  • 2 Никсън

    0 0 Отговор
    Не зная дали си имал проблеми ,ама аз с очите си видях мерцедес да не може да изкачи лек наклон в Бургас(до бившата Млекоцентрала) преди няколко години! То бяха невероятни мъки и плъзгания ,а Бургас все пак е много далеч от големи наклони по пътищата! Просто задното не става за зимата!Факт!
  • 3 ДОДО

    0 0 Отговор
    СЛОЖЕТЕ МУ 30 000 ЕВРО БАЗОВА ЦЕНА И ДА ЗАМИНАВА ПРИ ЛАНЧА

    Коментиран от #5

  • 4 пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Джими":

    Напълно те подкрепям.....

  • 5 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "ДОДО":

    3, карай си гоуфу и не дзяпай
  • 6 вагенФЕН

    0 3 Отговор
    ЖАБАРИТЕ НИКОГА НЕ СА МОЖЕЛИ ДА ПРАВЯТ ИСТИНСКИ КОЛИ !!!!

    Коментиран от #8

  • 7 iii

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Джими":

    Виж времето на новия Civic Type-R на северната дъга и тогава пак ще си говорим. Само човек който не усеща нещата при бързо шофиране може да каже, че задното е най-доброто, а предното не струвало. Civic Type-R е с предно и има само 305к.с. и е по-бърз от много коли със задно и над 500к.с.

    Коментиран от #9

  • 8 iii

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "вагенФЕН":

    Само човек който няма никаква авто култура може да каже, че жабарите не могат да правят автомобили, когато те са правили състезателни автомобили Ауди и VW още не са съществували.
  • 9 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "iii":

    Ей ти пък сега отиде чак на състезателни автомобили ли? По улиците зимата е пълно със закъсали коли и със предно и със задно предаване затова няма смисъл да ги мерим но хубавите коли наистина ги правят само със задно и това не е случайно!Но това може да го разбере само човек който кара такава кола.Другите наливат и без това смешните си заплати в безмислени ремонти на скапаното предно предаване и това е!
  • 10 giorgio2

    0 0 Отговор
    Да Джими, защото луксозните са "будоарни" коли и стават само за лиготене. Ако не вярваш, виж аудито, което всъщност е Ламборгини и не казвай, че германците могат да създават коли. Могат да крадат. Справка- Мерцедес във Ф!
  • 11 giorgio2

    1 1 Отговор
    Бай Иване, защо не ни светнеш, колко тъжни заплати вкарваш в ремонтите на морално остарялото си возило със задно предаване!?

    Коментиран от #17

  • 12 шофер

    2 0 Отговор
    Стига с приказки от пазара!
    Предното предаване е за да е технологично евтина колата!
    Истинските и луксозните коли са със задно.
    Има разлика при каране с предно, задно и 4 х 4 задвижване. И който разбира, той го и може. Карай различните видове и ще разбереш разликата. Стига да не си блокирал на тема Голф или Алфа например.
  • 13 Няма значение

    3 0 Отговор
    Абсолютно си прав!
    Защото жабарите произвеждат автомобили!
    Кола - първоначално наричали така волски кола - превозно средство с животинска тяга - един или два вола, и традиционна дървена конструкция.

    За мен няма значение какъв ще е автомобила.
    В момента имам и японско 4х4, имам и италианка, преди това френски автомобил, заедно с немски.
    Всичко опира до това дали ще ти върши работа, да е удобна, за някой икономична и т.н.
    Всичко друго е фанатизъм, злоба и глупост!
  • 14 Бат Саше

    2 0 Отговор
    Споровете на тема предно и задно са безсмислени. Всяка конструкция си има своите предимства и недостатъци. Винаги съм карал коли с предно, просто защото не съм имал пари да поддържам и карам Мерцедес. Предното е много по добро на сняг- просто физика, а не само лична убеденост. Но не забравяйте че колите са правени да се карат по асфалт, не по лед и сняг. Сега карам пасат 2001 с предно и ми харесва много, но ако имах възможност бих искал едно субару за зимата и една Е-класа за останалата част от годината.

    Коментиран от #25


  • 15 опсмопсус

    0 0 Отговор
    А бе ти си супер бие, аудито било ламборгини.ти си абсолютно заблуден кубински спиртен извлек с три букви!Карай си гоуфа маскиран като аулуди и си трай!
  • 16 Коцето с чип и ремап и висок клас газ :

    1 2 Отговор
    Всички предавания са си яки по свой си начин, избираш това което те кефи! Сеедно да кажем ,че ифона бил смотан, а андроида е най як , същото със задно и предно предаване. Всички предавания си имат+ и -, избираш това което те кефи.
  • 17 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "giorgio2":

    Ще те светна веднага!Моята заплата едва ли е по висока от твоята.Карам морално остарели Мерцедеси вече повече от 25 години.В момента съм с W210 и нямам проблеми с ремонтите защото такива просто липсват.Тези коли не са правени да се чупят всеки ден приятел.Кола със предно предаване е кошмар.Ту каре , ту лагер, ту носачи, накрайници ремонтите нямат край и за какво ? Вървяла по добре на сняг.Пълни глупости.Мерцедеса ми тежи 2 тона и през зимата като си го карам внимателно не ме е оставял никъде.Не си спомням някога да съм му сменял каре вероятно няма и да ми се наложи докато го имам. Няма стари и нови коли.Има поддържани и неподдържани!Ако толкова му е притрябвало на някой да е номер 1 в снега да си купи 4 по 4 .

    Коментиран от #24

  • 18 радо

    1 1 Отговор
    Do (вагенФЕН) Samo shte kaja che v BG masovite vw audi mercedes davat hlqb na mnogo servizi osven kato nai masovo razprostraneni iz selqnite avtomobili sa i nai masovo razvalqshtite se dnes otdavna 124-kite sa mit i legenda zashtoto ne ostanaha jivi tehni rodnini kakto i golf 1 a za audi nqma da komentiram opshto vzeto vseki edin shofior na tezi marki stava polovin montior s tqh kato ne spira da se zapoznava s vsi4kite im remonti kogato vleze v serviz da ne govorim za masoviq disel PD 1.9 na VAg koito taka i ne izleze spouchliv i VW reshi da premine na common rail sistemi koito sa delo na alfa romeo,sistema koqto dnes se polzvat ot vsi4ki marki avtomobili da prepomnq che F1 e ideq na italqncite i parvite dvigateli za neq sa dostavqni ot alfa romeo i da ne si otvarqm oshte ustata no chestno kazano v poslednite dve godini v serviza v koito rabotq se zanimavame samo s remont na cilindrovi glavi i blokove i moga da kaja che italqnska glava spukana ne sum vidql i da ne kaja 4e samo 4 broiki sam vijdal za tezi dve godini koito se nujdaqt samo ot shlaif na liceto dokato vw nemoga da gi pohvalq s sushtoto osven che moga da kaja za tazi marka che e konsumator na rezervni chasti nomer 1 a mercedes prosto ne sum vidql s zdrava glava ako ne e spukana q dnimame za kasmet.
  • 19 mediator37

    1 0 Отговор
    Нова Опел Зафира (предно предаване) не можа да тръгне на баир, нагоре посред лято . Говоря за асфалт, август 2015г. светло, сухо време, мидената ферма "Дълбоката", до Каварна, където стотици коли се редят на банкета вляво по посока на ресторантите. Бяха се наяли и си тръгваха, качиха се в Зафирата, ние вървяхме пеша нагоре към нашата кола и гледахме.
    Че една доста мощничка дама слезе отпред- не стана, после още една слезе отзад и така "разтоварена" колата, побутнаха я двете дами, беше свирене и въртене на гуми, замириса , запуши, че с мъка колата издрапа по баира да ги чака на равното. Ако беше със задно на такъв сеир нямаше да съм свидетел.
    Но съм бил свидетел на излагация на БМВ 5 сер. на Боровец зимата на малък сняг, където сядаха на багажника за баласт, но понеже съм фен на марката ще си затрая.
    Просто разказвам случка, не съм почитател нито на предно, нито на задно, а на 4х4.
    Нямам въпроси.
  • 20 бмв е34

    1 0 Отговор
    е са колега и бмв все пак е кола може да се представя и зле ако няма гуми или ако има магаре зад волана така че зависи аз лично съм имал не едно бмв в момента карам е34 525 тдс и мога да ти кажа от личен опит че с не толкова нови гуми си върви екстра по наклоните няма проблем в снега

    Коментиран от #22

  • 21 бмв е34

    2 1 Отговор
    иначе по темата сетили са се къде е ключа от бараката
  • 22 hienata

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "бмв е34":

    Току що се прибирам от Стара Загора. Където и да настигнех Мерцедес или BMW караха бавно зад някой TIR. Магистралата не е почистена добре,но спокойно се подържа скорост от 110 - 120. Най - много се смях когато една Корса присветка с фарове на Е320. Интересна работа, сигурно всички магарета са си накупили коли със задно и са се наговорили точно днес да излязат на магистралата и да карат с 70-80 . Стига глупости, със задно и малко сняг е проблем.

    Коментиран от #26

  • 23 хихихих

    0 2 Отговор
    Задно,предно,странично,кръстосано все тая.Аз съм на предно(не ме интересува,че било по евтино)и там където ходя аз зимата чудно защо няма коли само на задно????!!!!Луксозните коли били само на задно..ах тия глупости
  • 24 до бай Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "бай Иван":

    Бай Иване нали не казваш,че кола 2 тона закъсва трудно?Точно тежките коли най-много страдат.Кльофне в някоя дупка и край.Ходи ги бутай по Петрохан тия 2 тона.Бутал съм S500 с блокаж в центъра на София с нови гуми.Чаках 10 мин един с 124-ка мерц да тръгне на равно на чист лед.Ай задното да не е толкова добро зимата.

  • 25 Goust

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Бат Саше":

    Голям спор сте започнали.
    На сняг предното предаване винаги е било и ще бъде за предпочитане.
    Причините:
    Основната,накъдето насочиш волана натам и ще се стреми да отиде колата,и ще тегли и задницата.Возилата само със задно,задницата бута и поради неравномерното сцепление винаги се стреми да излезе от правата траектория,това се компенсира с волана при предното.
    Ако предницата на автомобила със задно поднесе как ще я коригираш?
    За тежестта на двигателя и скоростната кутия в/у предния мост осигуряваща сцепление няма да говоря.
    Имал съм досега 9 коли,3 от които бяха със задно,много по–внимателен трябва да си с тях на снега = от опит !
    Пожелавам на всички безаварийно снежно каране ,на тези със задно,по–скъпи зимни гуми и пълна с хора задна седалка,или торба с цимент в багажника:–)!

    Коментиран от #27, #28

  • 26 Демби

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "hienata":

    Ти чуваш ли се бе? Корса била присвяткала на Мерцедес. Ха ха ха ха ха. Че ти тая Корса от гаража няма да можеш да я извадиш зимата.Аре стига с тези сапунерки, вземете се малко по на сериозно!
    Другия пък бил бутал s500 ха ха ха ха . Личи си че сте само някакви жабари с коли по за 200лв тук.

    Коментиран от #36

  • 27 бай Иван

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Goust":

    Личи си че явно по финансови причини голяма кола не си карал.
  • 28 бай Иван

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Goust":

    А замислял ли си се ако задницата ти тръгне да изпреварва предницата с тази кола с предно тогава какво , ще направиш? Хайде малко по сериозно моля!

    Коментиран от #29, #32

  • 29

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "бай Иван":

    Прави се същото каквото правиш при кола със задно, но това е много рядка ситуация трябва да е много хлъзгаво а и се овладява лесно, само не трябва да отпускаш газта нацяло.
  • 30 хмм

    0 0 Отговор
    Абе Алфа е красива кола като цяло. Интериор и Екстериор няма 2 мнения. Но да вземат да направят нещо по качеството на окачването тия инженери. Уж италианската стока е качествена у нас. Харесва ми визията на алфа и цените им са доста приемливи, но защо се чупят така подягодите
  • 31 Hfij

    0 0 Отговор
    Аз не знам кой каква кола управлява, но с очите си видях и ще кажа, че мерцедес не можа да излезе от паркинга пред блока когато заваля сняг. Боксуваше и така си и остана на паркинга. Колата беше на човек с възможности, нежалещ пари за гуми. Просто задно предаване. а рено 19 стара каруца си излезе като пич. Така, че.... Сори ако сте се засегнали но практиката показва..

    Коментиран от #33

  • 32 Goust

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "бай Иван":

    Ваня,
    Недей така ,ще ме обидиш-колко голяма?Пасат или Лагуна става ли? или Мерцедес Е-клас?
    Сега един пресен пример от днес:
    Мерц. Е-класа влиза срещу мен в завоя(аз си ги знам и отдалече си намалих да му оставя място),завива си пича ама предницата не завива ами си продължава направо,дупенцето пребуксува и се хвърли в другата лента,той контрира и пак се усука - зае целия път докато се оправи и що годе тръгне накъдето трябва.Беше се поизпотил завалията.
    Следващия път може да не срещне пич с опит като мен и ще има "цун".
    Ваня ,цял ден се опитва да ме изпревари дупенцето,но ще ти обясня:
    Подаваш газ и с подходящи корекции с волана и изтегляш колата напред за да не те задмине дупенцето.Ти предно не си ли карал?
    Лесна работа и спокойствие!
  • 33 Goust

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Hfij":

    Да не е бил бай Иван?
  • 34 Алфата

    1 1 Отговор
    Трябва да сме доволни от брандове като Алфа Ромео, които правят автомобили в средния клас "извън матрицата"! А че е така - ами то личи от коментарите Ви. Казваш браво или мълчиш! Истинският шофер си кара предно-задното и се кефи на добре моторизираната си кукла! К'во значение имат карета, носачи и др. Кеф цена няма! Още една марка ми прави впечатление, че тръгва по този път... Мазда! Евала на японеца за новите модели! Вече средната класа с изтънчен вкус ще има избор между двете марки. Скуката няма да е пълна!

    Коментиран от #35

  • 35

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Алфата":

    имаш 16 плюса от мен
  • 36 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Демби":

    Не ме познаваш и не съм от твоето село за да се обръщаш към мен с "бе". В колата имам камера (видеорегистратор). Ако ви организира селската кметица някоя екскурзия до някой софииски мол, пиши ще се видим и ще ти покажа записа. Може да вържем бас за да е по-интересно. Имам две "сапунерки" и не ги спирам, но за по-далечни разстояния имам и по-голяма кола.
  • 37 хиу

    0 0 Отговор
    Гати! Не ви омръзна едно и също, когато цял свят знае , че правилното предаване е задното! Има ли една кола от висок клас със предно? - Няма! Има ли средства за превоз на хора и товари с предно? - Няма!
  • 38 алллллл

    0 0 Отговор
    АУДИ А8 е със предно има и куатро