Не всички европейски автомобили могат да попаднат на американския пазар. Това е така, защото в САЩ има различни стандартни, изисквания за безопасност и за производство. В много от случаите европейските производители правят специални US версии на моделите си, но въпреки това не всички европейски возела успяват да се наложат на американския пазар. Сега ви предлагаме 10-те най-популярни европейски коли в САЩ, според класацията на Carophile.
10. VOLKSWAGEN BEETLE
Новата "Костенурка" наподобява доста на своя предшественик и точно поради тази причина тя е толкова популярна и в САЩ. Все пак за тамошните пазари има специални версии като Malibu Barbie New Beetle, които се радват на особен интерес.
9. VOLKSWAGEN PASSAT CC
Фастбек версията на предходното поколение Passat е особено харесван модел в САЩ. Тази кола хем е наподобява на любимите на американците седани, хем е по-различна от тях. Може би в тази особеност се крие успеха на Passat CC в САЩ.
8. VOLKSWAGEN GOLF
Golf е най-продавания модел на Volkswagen по цял свят. Въпреки концепцията си хечбек, която не е толкова разпространена в САЩ, точно този модел се радва на особен интерес, при това във всичките си седем генерации.
7. BMW 5er
Луксозен средноразмерен седан, който определено е по вкуса на американците. Всъщност петицата е вторият най-продаван модел на BMW след третата серия, но в САЩ се налага, освен заради дизайн и заради качество на изработката.
6. AUDI A4
Този компактен и същевременно универсален автомобил също е един от европейските хитове в САЩ. Последната версия на модела е наблъскана с изключително много нови технологии, което определено блазни американците.
5. MINI COOPER
Подобно на Beetle и новото Mini се превърна в култов автомобил навсякъде по света. И макар хората зад Океана да не са фенове на малки автомобили, то Mini-то е съвсем друга бира, а има ли приставката Cooper, то няма как да не се харесва от янките.
4. VOLVO S80
Американците харесват луксозния шведски седан заради няколко основни черти. На първо място заради класическата триобемна структура, заради това, че е икономичен по техните стандарти и най-вече заради факта, че е много безопасен.
3. MERCEDES-BENZ C-KLASSE
Тази кола, представена за първи път през 1993 година постепенно набира все повече почитатели в САЩ. Най-голям скок в продажбите зад Океана, моделът бележи през 2008 година, когато моделът се сдобива и с версия купе.
2. BMW 3er
Този баварски бестселър става хит в Америка най-вече заради две неща. Колата е типичен седан, а в същото време е спортно ориентирана, което определено е по вкуса на много от шофьорите зад Океана.
1. VOLKSWAGEN JETTA
Както се вижда от класацията, явно Volkswagen е най-популярната европейска марка в САЩ. А това, че Jetta е на първото място в нея се дължи на факта, че колата е много евтина, надеждна и притежава харесваната от американците структура на седан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 справедлив
10:35 18.01.2016
2 нафтата
Коментиран от #3
10:54 18.01.2016
3 Караиванов
До коментар #2 от "нафтата":
Кое е пародия бе пич? Това е статистика за това какви евро коли харесват обикновените американци, а другото (Дизелгейт) е нагласена работа с цел да смачкат конкуренцията.Коментиран от #14
11:04 18.01.2016
4 гостЪ
Коментиран от #5
11:13 18.01.2016
5 Колчо
До коментар #4 от "гостЪ":
...ти прочете ли заглавието на статията?Коментиран от #8
11:50 18.01.2016
6 каварна бедства
Коментиран от #16
11:50 18.01.2016
7 Skier
12:00 18.01.2016
8 гостЪ
До коментар #5 от "Колчо":
да, а ти прочете ли ми коментара?12:23 18.01.2016
9 дизела
13:14 18.01.2016
10 пурко
13:25 18.01.2016
11 Роман Маверика Ценов
Коментиран от #28
13:37 18.01.2016
12 Чавдар Войвода
13:48 18.01.2016
13 Щматката
13:48 18.01.2016
14 нафтата
До коментар #3 от "Караиванов":
Каква конкуренция г-д Караиванов? Та Фауве имат някакви минимални проценти продажба в САЩ... Според мен сега им удрят едно рамо да се посъвземат и за в бъдеще да си знаят мястото и да не правят такива измами, защото видиш ли ние (американците) ви знаем "кирливите ризи". ;)14:01 18.01.2016
15 Хахаха
Коментиран от #35
14:03 18.01.2016
16 нафтата
До коментар #6 от "каварна бедства":
Не мислех, че Хонда, Субару и Тойота вече са собственост на някоя европейска държава!?!?14:03 18.01.2016
17 112
14:57 18.01.2016
18 aaaaaaaaaaaaaa
15:01 18.01.2016
19 янкито
15:08 18.01.2016
20 гостЪ
15:13 18.01.2016
21 MSux
Коментиран от #26
15:24 18.01.2016
22 Europe
15:26 18.01.2016
23 Кобрата
Коментиран от #29
15:58 18.01.2016
24 диуСИЛЯКЪ
17:03 18.01.2016
25 коментатор
Европейските автомобили са екзотика, но се срещат. Просто се открояват на фона на другите коли. Що се отнася на ФауВе, абе популярно си е. Даже Джетата се мярка бая поради факта, че се прави в Мексико и затова им излиза евтино. За голфа тук му викат Рабит. В някои среди да караш европейска кола си е въпрос на престиж, понеже им излизат скъпо и не всеки може да си го позволи.
Има друго нещо, което прави впечатление тук в Сиатъл. Фиат 500. Доста реклама му направиха и често срещам такива бръмбари по улиците. Станало е нещо като мода да си джиткат с такава "играчка" из града.
17:45 18.01.2016
26 кралят
До коментар #21 от "MSux":
И ти миришеш, но те няма както Тойота! Континенти мой човек, т'ва му е майката и учебника по география...17:49 18.01.2016
27 тойотаджията
19:07 18.01.2016
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Роман Ценов
До коментар #23 от "Кобрата":
Така е колега.19:10 18.01.2016
30 Людо
19:48 18.01.2016
31 jambazina
21:10 18.01.2016
32 гоулф4е
22:15 18.01.2016
33 някой
10:51 19.01.2016
34 ivan
18:17 19.01.2016
35 dhcp
До коментар #15 от "Хахаха":
"...едновременно с това показва всякаква липса на елементарна грамотност и познаване на география на света, излизам с впечатленията, че шофирате голф 2 ..."След като излезеш с впечатленията си, то затвори вратата за да не вземе да се върне вонята!
Тази "класация" още веднъж показва каква е причината янките да погнат немските концерни!
21:09 19.01.2016
36 опсмопсус
Тая статия е пълна глупост, неверна и лъжлива!
Поне да беше казал от къде я е преписал, белким некой поверва!
Коментиран от #39
21:56 19.01.2016
37 translate
22:13 19.01.2016
38 предимства
При Волво, Ягуар, Ленд Роувър и тн. фирмата-собственик ги оставя сами да разработват и произвеждат автомобили, като после може да се възползва от разработките им. Във втория случай, както най-обичат да правят американците, просто се произвежда една и съща кола с различни емблеми. Най-големия пример за това са GM. Буик е изкуствен Опел за американския пазар, GMC e напълно излишна марка както и Воксхол за Англия. С същата стратегия успяха да докарат Понтиак, Олдсмобил и СААБ до фалит.
22:24 19.01.2016
39 даве
До коментар #36 от "опсмопсус":
аве всезнайко, земи напиши нещо свястно, като разбираш толкова или няма кой да ти слуша глупостите в къщи!01:41 21.01.2016