На провеждащият се в момента автосалон в Чикаго, японският производител на луксозни автомобили представи новата двигателна гама на седана Q50. Основен ще бъде 3.0 литровия V6 би турбо двигател, като той ще отговаря за задвижването на версиите 3.0t и Red Sport 400, където ще доставя
съответно 300 конски сили и 400 нютонметра и 400 конски сили и 475 нютонметра. Максималният въртящ момент ще е на разположение в диапазона от
1600 до 5200 оборота.
Другият нов двигател за модела е по-пестеливия 2.0-литров турбо с мощност от 208 конски сили и 350 нютонметра, който се помещава и в новия кросоувър QX30, но напречно разположен. Той е продукт на колаборацията с Mercedes-Benz, по която е и общата платформа за QX30 и германския му брат GLA. Хибридът Q50 hybrid ще продължи да се предлага с комбинираната си мощност от 360 конски сили идващи от 3.5 литровия V6 и електрически двигател. Всичките агрегати ще се предлагат със седемстепенна автоматична скоростна кутия, както за предното така и за задвижването на четирите колела.
Първата версия, която ще излезе на пътя е 2.0t последвана от най-спортния за момента Red Sport 400, а 3.0t ще се предлага след средата на лятото. Дълго обсъжданата версия със задвижващ агрегат от GT-R, явно няма да зарадва феновете.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пешо
15:04 14.02.2016
2 123
16:03 14.02.2016
3 asd
22:14 14.02.2016
4 das
22:15 14.02.2016
5 infiniti
11:44 17.02.2016