Last news in Fakti

25 Февруари, 2016 11:09 7 175 7

"Практична" суперкола от McLaren

  • mclaren-
  • 570gt-
  • женева 2016
"Практична" суперкола от McLaren - 1

Прилагателни като "практичен" и "комфортен" противоречат изначално с природата на суперавтомобилите, но от McLaren са избрали именно тях за представянето на най-новото си творение. 570GT (Gran Turismo), който ще бъде показан в Женева, е третият представител на гамата Sport Series след купетата 570S и 540C.

"Практична" суперкола от McLaren

Новият McLaren се отличава от роднините си по модифицирания покрив и преработената задна част на каросерията, където се е появил стъклен похлупак. Под него има 220-литрово багажно отделение, разположено зад седалките. Отпред също има товарен отсек, който поема 150 литра. Така водачът и пътникът в 570GT могат да вземат със себе си общо 370 литра багаж.

"Практична" суперкола от McLaren

"Практичният" суперкар получава затъмнен панорамен покрив със звукоизолация и покритие, което поглъща слънчевата радиация. Гумите Pirelli P Zero пък са модернизирани с цел намаляване на шума в салона.

"Практична" суперкола от McLaren

В името на комфорта твърдостта на пружините е намалена с 15 и 10% съответно отпред и отзад. Преработени са стабилизаторите на напречната устойчивост, а настройките на електрониката, управляваща адаптивните амортисьори, са препрограмирани. Окачването запазва трите си работни режима - Normal, Sport и Track.

"Практична" суперкола от McLaren

Предавателното число на електрохидравличната кормилна уредба е намалено с 2%. Въглеродно-керамичните спирачни механизми, които влизат в стандартното оборудване на 570S, са заменени с железно-алуминиеви.

"Практична" суперкола от McLaren

McLaren 570GT тежи 1 350 кг, с 37 повече от купето 570S. Изпускателната система е взета от 540C и звучи по-тихо, отколкото спортния ауспух на 570S. Суперколата "за ежедневието" ще се предлага с кожен салон с електрически регулировки.

"Практична" суперкола от McLaren

Двигателят е познатият 3.8-литров битурбомотор с мощност 570 к.с. и максимален въртящ момент 600 Нм. Съчетан е със седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

"Практична" суперкола от McLaren

Ускорението от 0 до 100 отнема 3.4, а до 200 - 9.8 секунди (с 0.2 и 0.3 по-бавно от 570S). Максималната скорост остава непроменена - 328 км/ч. Цената е £154 000 (€194 563).

"Практична" суперкола от McLaren

"Практична" суперкола от McLaren


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    0 2 Отговор
    По добро и красиво, не може да бъде. БРАВО.
  • 2 CL 500

    3 0 Отговор
    Добре изглежда, освен, че и цената не с станала 'практична'. За 30К евро по-малко си вземам нова 458 Италия и дори няма да се замислям. Освен, че на вторичния пазар ще е по-търсена, сум сигурен и, че ще е с по-добро поведение от тоя МакЛарън. Само дето ще е по-спортна и директна, но това бих искал от подобна кола. Ако ми трябва и комфорт, си оставам с ЦЛ-а :-) или новото Ес-купе, 63АМГ!

    Коментиран от #3

  • 3 опсмопсус

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "CL 500":

    Макларън е на върха при спортните коли!

    Фератито ще ти скъса нервите, всеки 20 000км в бокса и изваждане 20х.Еврака.
    Но като ти гледам писанията, достигам логично до възможностите ти и ти предлагам да си ги вземеш и двете, естествено 1:18, не 1:50!

    Коментиран от #5

  • 4 123456

    0 2 Отговор
    Napravili korata na bagajnika izpolzvaema i aideee "Prakti4na". Stiga gluposti tova realno ima vyzmojnost samo za 2 rani4ki.
  • 5 CL 500

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "опсмопсус":

    Трудно можеш да наречеш МакЛарън връх на спортните коли, просто са една добра марка, но има поне 3-4 марки, които са по-добри. Вярно е, че обслужването на Ферари е скъпо, но така е и с всяка друга подобна кола.
    Не те разбрах нещо за тия мащаби... ?!? 1:1>1:18>1:50 и ...?

    Коментиран от #6

  • 6 опсмопсус

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "CL 500":

    Добре де, един от върховете е! Сияе с ослепителна светлина!
    Това е Макларън, доказал се във Ф1!


    Коментиран от #7

  • 7 CL 500

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "опсмопсус":

    МакЛарън си е име, безспорно! Когато бяха с двигатели Мерцедес бях за тях във Ф1, но сега моя отбор разбира се е Мерцедес :-) Мисълта ми е, че 458 Италия е много сполучлив модел, а както е и по-евтин и със сигурност по-състезателен модел от тоя МакЛарън в статията, просто е много по-добър избор. Относно мащабчетата - ако имаш впредвид, че мога да си ги позволя само като малки детски моделчета - е, за жалост е така! Не, че нямам парите да си купя кеш нова, която и да е от споменатите коли, но не съм милионер и не бих дал толкова пари за кола. Трябва да имаш поне над 5 млн., та да си помислиш за такава сума само за едното удоволствие.