И най-малкият спортист на компанията, оборудван с V8 би турбо двигател, получи нови сили от Brabus. След намесата на един от най-известните тунери на марката, моделът вече разполага с 650 конски сили и цели 820 нютонметра. Това са 140 конски сили и 120 нютонметра повишение от стандартните.
Пакетът отговорен за това се нарича PowerXtra B40S.
С тази скандална за малкия седан мощност, той ускорява от 0 до 100 за 3.7 секунди или с 0.3 по-малко, но при тя него отива само към задните колела. Освен повишената мощност, от компанията са увеличили и ограничителя на максималната скорост, като сега той може да достига 300 или 320
км/ч според персоналните предпочитания на клиента.
Освен софтуерни промени и на изпускателната система е обърнато внимание, като тя е оборудвана с автоматични клапи или от плашеща пешеходците до нормален градски седан с натискането на едно копче. С повишената мощност и окачването е заменено и се предлагат два варианта, като единият е
регулируем на височина от Bilstein. Визуалните промени включват вече познатите детайли от гол карбон и нови 20-инчови джанти Brabus. Отвътре предлаганите промени включват използването на материали, като Алкантара за салона и черен пиано лак и алуминий за декоративните елементи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пешо
11:26 27.02.2016
2 tost
Пс. Забравих да ви кажа,че разхода е в МАСЛО.:)))))))))
11:29 27.02.2016
3 BRABUS
11:46 27.02.2016
4 Jimmy
13:11 27.02.2016
5 BAYERN MUNCHEN
Коментиран от #8
15:21 27.02.2016
6 Нов чо
17:38 27.02.2016
7 Роман Ценов
20:33 27.02.2016
8 ШАшо
До коментар #5 от "BAYERN MUNCHEN":
C 63 S... кое не разбра?22:21 27.02.2016
9 MB GL450
06:57 28.02.2016
10 Кобрата
18:23 28.02.2016
11 дре
18:35 01.03.2016