На започващият скоро автосалон в Ню Йорк японския производител Mazda е подготвил изненада свързана с един от най-любимите автомобили на хората по света - кабриолетът MX5. Според източници те ще представят и купе версия на новото поколение на модела, който имахме шанса да видим на софийския автосалон през есента.
Предходният модел разполагаше със сгъваем твърд покрив, който добавяше цели 36 килограма към теглото на тежащата малко над тон MX-5, но това е по-желаният вариант от клиентите, тъй като добавя повече сигурност. Вторият вариант е да видим автомобил с твърд покрив, който да се добавя допълнително, а третия и най-интересен за нас ще е бъде shooting brake версия на модела.
В световен мащаб кабриолетите се завръщат към меките покриви поради значително по-ниското тегло с примери, като пресния Mercedes S Coupe. Теглото е един от главните отговорници за представянето на автомобилите и разработването на технологии за намаляването му тепърва ще бележи прогрес, особено с налагането на все повече композитни материали и все по-голямата достъпност на въглеродните нишки, които още са материала на супер спортните коли.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопсус
Коментиран от #3
10:11 13.03.2016
2 Кобрата
11:19 13.03.2016
3 Ярослав Станчев
До коментар #1 от "опсмопсус":
Абе човек,в статията за Порше ГТ1 си писал,че е куп железа,тук тавана ти бил мек и това било фаталния кусур.Ти какво караш?Луноход ли или на английската кралица Бентлито???Коментиран от #4
13:39 13.03.2016
4 опсмопсус
До коментар #3 от "Ярослав Станчев":
Радвам се че е с твърд таван бре!Не се коси толкова!
Иначе колата е куп железа, да ни служат, не да им се кланяме!
14:28 13.03.2016
5 cabrio
Коментиран от #6, #7
20:11 13.03.2016
6 Zoom zoom
До коментар #5 от "cabrio":
Това не е вярно. По-скоро при 190 става трудно, но това важи за повечето спортни автомобили.21:44 13.03.2016
7 cabrio
До коментар #5 от "cabrio":
При 190 не е трудно, а невъзможно ;) ...и съвсем не е вярно, че важи за повечето спортни автомобили.При тази акселерация и нарастване на населението във височина обаче не мога да разбера, защо автопроизводителите не го взимат под внимание
Коментиран от #8
22:18 13.03.2016
8 Дидо
До коментар #7 от "cabrio":
Защото на високо акъл не вирее пич.Коментиран от #9
03:03 14.03.2016
9 205
До коментар #8 от "Дидо":
Това, къде го прочете на някой бордюр на височината на очите ти ли, жуже ! ха ха21:50 14.03.2016