ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Хибридната технология е остаряла, неефективна и заблуждаваща!
Голфа изкара поредната маркетинга лъжа!
367к.с. 6сек/100, 50км на ток и т.н. данни достигнати преди 10години!
Пак лъжи , разхода е 3 на сто при предварително заредена батерия за първите 100 километра , след това скача два пъти и отгоре ,както на всички "хибриди" в режим ДВГ.
До гост:
Колега хибридите с режим ДВГ са си много икономични на база пърформънса , който имат. Карам хибрид 232 коня и разхода ми е 7/100 реални. Да в книжката пише 4.6, реалността е различна, но в никакъв случай двойно повече. При хибрида самата философия за автомобила е по-различна, но ако човек не е карал хибрид трудно може да му се обясни. Хинрида е икономична и екологична кола. Не си вързан със станции за зареждане, а в същото време разхода е доста приличен.
Съгласен съм, че е добър разход, но не мислиш ли, че ако е 2.0 турбобензин без каквито и да е електрически компоненти за подпомагане пак би достигнал реален разход със седмица отпред на същото купе, но с 200-300кг по-ниско тегло? Защото имам опит от такъв двигател на хечбек и разход от 7,...л е нормален при нормална употреба без гонки или бързо магистрално каране. Би ме убедил ако наистина ти харчи 4,...л, но твоята кола, предполагам Лексъс, би се справила почти със същия разход, но цената на един стандартен бензин и хибрида е приблизително 30% отгоре за хибрида.
А за ФВ, те само згатват, друго не правят. Хората не искат 500кс да гори 3л и да струва 150х.евро. Който има толкова пари не пита за разхода, всеки го знае и е малоумно да се натъртва на това. ФВ са способни да направят перфектната кола, евтина, електричка, но не искат, тогава няма да печелят огромните пари.
Само батерията му е 70-80кг и цялата установка е точно 165кг. Един познат има лексус РХ хибрид на който извънградския разход не е много приятен.
Философията е че разликата в цената на нов хибрид няма избиване.
То затова на практика само Тойота вече 15 години ги мъчат тези хибриди. Другите ги правят и предлагат, само колкото да могат да се похвалят, че са модерни и еко, и често имат хибридни варианти на не повече от един или два от моделите си.
Ако ще разсъждаваме за разход , един модел фабрично на метан е два пъти по икономичен и екологичен от всеки хибрид , а разликата в цената и поддръжката се избива само за 20-30000 км и разлика във вървенето при новите турбо модели практически няма . Хибридите имат предимство само на градско , но там губят категорично от чисто електрическите модели , които в момента в който слязат на цените на петролните което се очаква за 2020 г. ще залеят пазара само за 4-5 години , както виждате от истерията по Тесла
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Fake
08:24 19.04.2016
4 СаксофонИЙ
Голфа изкара поредната маркетинга лъжа!
367к.с. 6сек/100, 50км на ток и т.н. данни достигнати преди 10години!
08:41 19.04.2016
5 CCCP
09:28 19.04.2016
6 Киро
Коментиран от #7
11:22 19.04.2016
7 Каламбур
До коментар #6 от "Киро":
Новият модел на ваг, ще работи на кокс!Въглищата са остаряла технология!
11:54 19.04.2016
8 гост
12:40 19.04.2016
9 Toko
13:01 19.04.2016
10 мм84
Колега хибридите с режим ДВГ са си много икономични на база пърформънса , който имат. Карам хибрид 232 коня и разхода ми е 7/100 реални. Да в книжката пише 4.6, реалността е различна, но в никакъв случай двойно повече. При хибрида самата философия за автомобила е по-различна, но ако човек не е карал хибрид трудно може да му се обясни. Хинрида е икономична и екологична кола. Не си вързан със станции за зареждане, а в същото време разхода е доста приличен.
Коментиран от #11, #12
14:13 19.04.2016
11 Краси
До коментар #10 от "мм84":
Е, разкарвате напред-назад едни поне стотина кила под формата на батерии и ел. двигател(и), ама какво от това...И разходът в книжката не бил с грешка 100%, а "само" 50%, но какво пък са и 50% между приятели.
Коментиран от #13
14:22 19.04.2016
12 гост
До коментар #10 от "мм84":
Съгласен съм, че е добър разход, но не мислиш ли, че ако е 2.0 турбобензин без каквито и да е електрически компоненти за подпомагане пак би достигнал реален разход със седмица отпред на същото купе, но с 200-300кг по-ниско тегло? Защото имам опит от такъв двигател на хечбек и разход от 7,...л е нормален при нормална употреба без гонки или бързо магистрално каране. Би ме убедил ако наистина ти харчи 4,...л, но твоята кола, предполагам Лексъс, би се справила почти със същия разход, но цената на един стандартен бензин и хибрида е приблизително 30% отгоре за хибрида.А за ФВ, те само згатват, друго не правят. Хората не искат 500кс да гори 3л и да струва 150х.евро. Който има толкова пари не пита за разхода, всеки го знае и е малоумно да се натъртва на това. ФВ са способни да направят перфектната кола, евтина, електричка, но не искат, тогава няма да печелят огромните пари.
15:04 19.04.2016
13 Този
До коментар #11 от "Краси":
Само батерията му е 70-80кг и цялата установка е точно 165кг. Един познат има лексус РХ хибрид на който извънградския разход не е много приятен.Философията е че разликата в цената на нов хибрид няма избиване.
Коментиран от #14
15:05 19.04.2016
14 Краси
До коментар #13 от "Този":
То затова на практика само Тойота вече 15 години ги мъчат тези хибриди. Другите ги правят и предлагат, само колкото да могат да се похвалят, че са модерни и еко, и често имат хибридни варианти на не повече от един или два от моделите си.16:54 19.04.2016
15 гост
22:01 19.04.2016