Китайската интернет корпорация LeEco, известна доскоро с името Letv, представи прототип на бъдещия си електромобил, който се сочи за един от най-силните потенциални конкуренти на Tesla Model S. Официалната премиера на LeSee е насрочена за 25 април, когато отваря врати автосалонът в Пекин.
Концептът с четири врати има изцяло прозрачен покрив, който се слива визуално с ветроупорното стъкло. LeSee няма странични огледала - функциите им са поети от камери. Липсва и радиаторна решетка.
Отличителна черта на прототипа са C-образните фарове и стопове. От LeEco твърдят, че електромобилът им може да се движи сам без участието на водача.
В салона на LeSee няма никакви бутони или механични превключватели. Всички функции се управляват от голям сензорен екран на арматурното табло също като в Tesla Model S.
Подробности за техническите особености на електромобила засега липсват. Известно е само, че максималната скорост е 210 км/ч.
По непотвърдена информация производството на LeSee ще бъде възложено на Aston Martin. Такава възможност е предвидена в меморандума за сътрудничество, подписан от двете компании в края на миналата година. Предполага се, че серийната версия на китайската Tesla ще бъде базирана на лимузината Rapide и ще се сглобява в завода на британците в Гейдън.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Айде
17:17 20.04.2016
2 Радо
Ламарината хубаво са направили, ама по-важното батериите откъде?
Коментиран от #5
17:20 20.04.2016
3 незнайко
17:23 20.04.2016
4 тъй
Коментиран от #6
17:24 20.04.2016
5 споко
До коментар #2 от "Радо":
Капака е антена с която засичат тъпите коментари по форумите, а що се отнася за батериите, то китайците закусват с такива, така че не се притеснявай за тях!17:34 20.04.2016
6 До тъпчо
До коментар #4 от "тъй":
ти като си се докосвал само до китайски боклук откъде знаеш нещо за американския?Коментиран от #7
17:37 20.04.2016
7 тъй
До коментар #6 от "До тъпчо":
Знам го чедо , защото щеш не щеш в живота се сблъскваш с много боклук, ама ти ще го разбереш, като пораснеш!17:47 20.04.2016
8 гост
Коментиран от #9
18:02 20.04.2016
9 Ей така
До коментар #8 от "гост":
Ами те европейските вече копират.http://electrek.co/2016/04/19/audi-charge-tesla-model-x-reverse-engineering/
Ауди купуват Модел S и Х за да ги копират и разучават като не могат да проумяват само ще режат и мерят.
Форд и те така
http://electrek.co/2016/04/20/ford-reverse-engineer-tesla-model-x/
18:11 20.04.2016
10 тъй
Коментиран от #11
18:36 20.04.2016
11 бай Пич
До коментар #10 от "тъй":
Да, но китайците явно карат булдозери...четох, че са се били с булдозери... Не можем ги стигна скоро ние караме бараки Секънд Едишън ню импорт. Освен това погледни просвета на автомобила...първата гърбица тук леттнало ченге ще ти одере пода...това не е кола за България от мен да знаеш...!19:48 20.04.2016
12 onq s konq
20:37 20.04.2016
13 гост
20:40 20.04.2016
14 МоТо
Коментиран от #16
22:33 20.04.2016
15 Morgoth
Дизайна изглежда страхотно, но тези 210 говорят за средно-мощен автомобил 150-200 коня, който набира до сто не по-бързо от 9 секунди, което вероятно се е наложило заради недостатъчен капацитет на батерията. Ако цената не е значително под тази на теслата, нямат шансове.
07:38 21.04.2016
16 Верно е
До коментар #14 от "МоТо":
Много си прав и аз писах същото за цените преди няколко дни.След 6-7год като им се изравнят цените обезценяването на тия с ДВГ ще се забърза.
Коментиран от #18
09:40 21.04.2016
17 Бай Марко
10:17 21.04.2016
18 гост
До коментар #16 от "Верно е":
Напротив ,когато нещо предстои да стане дефицитно ,цената му се качва , но това само ще помогне за по-бързо навлизане на електромобилите10:56 22.04.2016