47 68343

БГ цена на новата E-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • балкан стар-
  • e-klasse-
  • цена-
  • българия
БГ цена на новата E-Klasse на Mercedes - 1

E-Klasse е основополагащ продукт за марката Mercedes-Benz и в миналото многократно е предопределяла стандартите в сегмента на бизнес седаните. Сега на ход е десетото поколение на модела, което вече е в България и се предлага в продажбените центрове на Балкан Стар. Новата E-Klasse прави своя пазарен дебют у нас с избор от два двигателя: E 200 с четирицилиндров бензинов двигател и E 220 d с изцяло новия четирицилиндров дизелов мотор.

Екстериор

БГ цена на новата E-Klasse на Mercedes

В сравнение със своя предшественик, междуосието на новата E-Klasse се е увеличило с 65 милиметра (2939/2874), а цялата дължина с 43 милиметра (4923/4880). Значително издълженото тяло на автомобила се отличава с къси надвеси, дълго междуосие, както и с по-големи колела. Базовата версия се предлага с класическата радиаторна решетка за Mercedes със звездата на предния капак, както и линията Exclusive, където изработката е още по-изискана. Линиите Avantgarde и AMG се разпознават по спортната решетка, в чийто център е вградена голяма Mercedes звезда.

Интериор

БГ цена на новата E-Klasse на Mercedes

Опционалните екстри включват избор от два дисплея от следващо поколение, всеки с диагонал на екрана от 12.3 инча – за първи път в този сегмент. Под общото им покривно стъкло двата екрана визуално се сливат в широкоекранен кокпит, като по този начин се превръщат в централен елемент, подчертаващ хоризонталната линия в интериорния дизайн. Като инструментално табло , този широкоекранен кокпит включва голям дисплей с виртуални показатели в директното зрително поле на водача, както и централен дисплей разположен над средната конзола. Водачът може сам да избира дизайна на визуализацията за широкоекранното инструментално табло измежду три различни стила: "Classic", "Sport" и "Progressive".

Двигатели

БГ цена на новата E-Klasse на Mercedes

Освен двата гореспоменати мотора през следващите месеци предстои да бъдат добавени и още модификации, включително E 350 е с хибридна технология. Хибридът постига около 30 километра пробег изцяло на електрическа енергия и съответно движение без разход на вредни емисии. Системата от четирицилиндров бензинов двигател, в комбинация с електромотор, достига мощност от 205 kW (279 к.с.) и въртящ момент от 600 Nm. С това задвижване E 350 се представя като истински спортен автомобил и същевременно консумира по-малко гориво от субкомпактен автомобил. Най-мощната дизелова модификация ще се похвали с шестцилиндров двигател с модерната технология SCR за намаляване на азотните окиси, с мощност от 190 kW (258 к.с.) и въртящ момент от 620 Nm. Друг модел, който ще се присъедини към гамата е E 400 4MATIC, чийто шестцилиндров бензинов двигател има мощност от 245 kW (333 к.с.) и максимален въртящ момент от 480 Nm. Всички модели, които ще се предлагат при лансирането на модела са оборудвани с новата 9G-TRONIC - деветстепенната автоматична трансмисия. Новата E-Klasse, единствена в своя сегмент, може да бъде оборудвана с многокамерно въздушно окачване. Системата позволява в три степени да се регулира реакцията на окачването, благодарение на три различни по обем камери на амортисьора на задната ос и две различни по обем камери на амортисьора на предната ос.

Акценти и цена

БГ цена на новата E-Klasse на Mercedes

Цените в Балкан Стар започват от 86 370 лева с ДДС за модификацията Е 200. За осветяване на интериора е използвана само LED технология, която се отличава с нисък разход на енергия и дълъг живот. Същото важи и за опционалното амбиентно осветление с разширена функционалност. Със своите 64 цвята то предлага множество възможности за индивидуализация. Друга впечатляваща черта на новата E-Klasse са седалките. Тяхната ергономична форма, комбинира отличителния за Mercedes-Benz комфорт за дълги пътувания с изчистен спортен вид, като за всяка линия е създаден уникален дизайн. Още нещо интересно в този сегмент е пакетът Heat Comfort, който включва отопляеми подлакътници на вратите и на централната конзола.

Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Mercedes-Benz  ТУК


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пламен

    2 3 Отговор
    Не виждам добре или наистина има само педал за газта?
    Който може да си я позволи да си я кара с удоволствие.
  • 2 Пламен

    1 3 Отговор
    Видях педала за спирачката, доста е вдигнат.
  • 3 касаа

    2 0 Отговор
    Вижда се спирачката като погледнеш във волана..
  • 4 баланс

    6 2 Отговор
    е балкан стар цените са минимум 20% нагоре...
    за с класа с около 30%
    тук винаги е най скъпо .
    имаме доходи

  • 5 Бенц

    1 1 Отговор
    НЕ ВИЖДАШ
  • 6 BRABUS

    9 1 Отговор
    Красавец !
  • 7 onq s konq

    3 17 Отговор
    поредната кошница от мерцедес bmw е истината всички го знаят
  • 8 комшията

    2 0 Отговор
    има и спирачка точно зад волана ако се вгледаш добре
  • 9 РАЗОЧАРОВАН

    2 8 Отговор
    Толкова хубав модел беше е класата до преди точно 1 години... с това извращение съсипаха модела името му и всичките му постижения... сбогом е клас.....
  • 10 Николай

    4 8 Отговор
    Само Кия!
    Стига нациска суета!!!!
  • 11 гамена

    12 1 Отговор
    Ха само 2 вида двигателя, че аз скоро го скивах с варненска табела същия, нооооо E63 AMG. А за звука на мотора да не говоря, просто жестоко....кукла кукла. Който не хареса тази кола, не знам, нещо не е добре или с акъла или с очите.
  • 12 Име на гост

    2 5 Отговор
    Да ви е честит новият Китайско-Германски Бенц!!!

    Германският производител на луксозни автомобили Mercedes-Benz Daimler обяви план да инвестира 2 млрд. евро в строежа на нов завод. Производствената мощност ще бъде най-голямата за компанията и ще е разположена в Китай, пише Bloomberg.
    Целта на плана е да се противодейства на BMW и Audi, които държат по-голям пазарен дял от Daimler в сегмента на луксозните автомобили в азиатската държава.
    Очакванията са заводът да е готов в началото на 2014 година. Чрез него германската компания се надява да удвои производствения си капацитет в страната до над 200 хил. автомобила на година. Според плана се предвиждат още инвестиции в завод за двигатели и други мощности за производство на авточасти.
    Целта на Daimler е до 2015 година в Китай да бъдат произвеждани 300 хил. автомобила – тази цел бе достигната от Audi още през 2011 година, а през миналата това направи и BMW.

    Коментиран от #20

  • 13 чекиста

    3 2 Отговор
    Любимата кола на нашите комунета.
  • 14 samo gost

    3 0 Отговор
    не спор няма готина е но Е клас е винаги била сама за себеси отличителен лукс седан а това си е чисто голямо Ц КЛАС и МАЛКО ЕС всичко е еднакво .....

  • 15 Ацетабулум

    4 0 Отговор
    Наистина красива кола и истински мерцедес с всички добродетели на марката, жалко че малко се загуби индивидуалността на предишните генерации Е клас; ама нищо карай!
  • 16 предишен фен

    1 3 Отговор
    Не мисля че това е конкурентен автомобил.Има нещо което ме отблъскава може би защото вече съм виждал Ц класата,нещо не ме грабва.Дано са подобрили инжекторите и изчистили другите дефекти.Мерцедес беше преди,сега е пазарна икономика,бързат да правят и продават и качество няма.
  • 17 това сега какво е

    1 0 Отговор
    който е нетърпелив,ще плаща!Сметкаджиите ще си я поръчат сега в Германия за 32.689 EUR (Netto) и ще чакат 4 месеца!
  • 18 до Гамена

    3 0 Отговор
    Бъркаш се колега, във Варна има само S-ки 63 - два седана(черен и бял) и две купета (черно и сив мат).
    Е63 още не е излязло дори и в Германия...
  • 19 NOTHANKS

    2 1 Отговор
    E-клас точно копие на Ц и С, 5 метра, 90 бона, какво по-дяволите е това.
    Кой ще иска да има такова нещо изобщо, трябва да е ненормален.
    Аз за тези пари мога да си купя нещо уникално, мерцедес бавно се самоунищожава, дори ако погледнеш ауди(най-лошият пример на пазара) и сравниш А4-А6-А8 еми могат да се разпознаят макар и трудно.
    Тука всичко е Copy/Paste. Не мерси да си я карат със здраве.

    Коментиран от #21

  • 20 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Име на гост":

    Този завод си е за основно за Китайския пазар(за местния пазар се предлага удължена версия ) и в частност за Азиатския. Едва ли някоя от там произведените коли ще стигне до Европа.
  • 21 скфйх

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "NOTHANKS":

    Това е красота, лукс, комфорт и съвършенство. Цената от 90 000 е смешно евтина за този шедьовър!
    Това е колата, другото е компромис!
  • 22 Кобрата

    5 2 Отговор
    Чуден е Мерджана, най-добро впечатление ми направи вградената навигация, така определено е по-добре, отколкото да е отгоре
  • 23 за цените си прав

    5 2 Отговор
    90 хил.трябва да е само 1 вноска,че как се хранят над милион мигранти и 5 милиона ''местни'' турци :Д
  • 24 jambazina

    2 2 Отговор
    Уникална кола, както винаги, най доброто от създателя на автомобла!

    PS: Не знаех че Мерцедес има представителство в България.

    Коментиран от #25, #30


  • 25 Кобрата

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от "jambazina":

    Колата наистина е добра. А иначе Балкан Стар си е официалният вносител на Мерцедес за България. За Русия е Авилон

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Роман Ценов

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Кобрата":

    Колата е супер.

    Коментиран от #32

  • 27 Роман Ценов

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Кобрата":

  • 28 Guest

    4 2 Отговор
    Мерцедес и всички останали !

    Коментиран от #33

  • 29 Десислав Попов

    2 2 Отговор
    Е,те тия станаха като Ауди.Вече само габаритите различават отделните класове.Много жалко
  • 30 Пешеходец

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "jambazina":

    Балкан Стар са предсавители на цялата гама на марката Мерцедес още от 90-те години на миналия век.Даже ако не се лъжа от скоро(5-6години) и на Митсубиши.
    Иначе Мечока не е лош отпред но отзад малко Ми прилича на Китай-ско творение.Лично мнение без да го натрапвам на друг.
    Все пак два еднакви вкуса трудно се намират.
  • 31 onq s konq

    3 3 Отговор
    И ви се каза че БМВ Е МЕРЦЕДЕСА ПРИ КОЛИТЕ и пак си знаете ващо!

    Коментиран от #34

  • 32 тъй

    2 3 Отговор

    До коментар #26 от "Роман Ценов":

    супер е за всеки на 58 години като теб, с други думи кола за пенсионери!

    Коментиран от #40

  • 33 Конфекций

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "Guest":

    и всички останали немски еднакви боклуци!
  • 34 Пешеходец

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "onq s konq":

    Абе тревопасния пак нещо си убъркал тревите.Смени пасището това не ти понася нещо.
  • 35 пешо

    3 0 Отговор
    Колата е според мен е супер ....обаче в коментарите по долу е пълно с българска завист злоба и глупост..........не били качествени спомена някой по долу ..който вече я е карал 2 3 години и много се чупела...ах ах ах ах ах...друг пък твърдо определи че била грозна, трети пише чао Е класа осъзнайте се бре хора .това е автомобил модел 2016 съвременен луксозен ...бъдете реалисти малко стига сте злобяли
  • 36 пешо

    0 2 Отговор
    А ! с половин стелка е при шофьора другата половина я няма не я виждам .аси майтапа........
  • 37 Чичу Ади

    3 2 Отговор
    Това удължена Цедка за китайския пазар ли е? Или умалена Еска за сомалийския? Преди 5-6 години МБ феновете се смяхте на Алди, че ги правят еднакви. Ама чак толкова еднакви и те не ги правеха. Един дизайн за всички модели, обезличава и модела и марката. Харесва ми, но е тъпо. Отварям друга статия в сайта и гледам индивидуално Волво S90! Може и да отстъпва на мерджанов, но поне има собствено мнение.
  • 38

    2 3 Отговор
    Честно казано на нищо не блъска дизайна на новите Бенцове, на някоя азиатска лимузина може би, мнението ми не е от злоба или завист.
  • 39 Волен Сидеров

    1 0 Отговор
    отиди да ги видиш на живо ,а най добре покарай на тест драйв -ще си промениш мнението.
    а относно пазарите-жалко че правят разлика немците в това отношение-ние сме другият пазар с другите НЕбогоизбрани хора....
  • 40 Роман Ценов

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "тъй":

    Кола за бизнес мени.А не за шофьори на бмв.

    Коментиран от #41, #42, #43

  • 41 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Роман Ценов":

    ПО- ТЪПО нещо не съм чел днес
  • 42 росо

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Роман Ценов":

    хахахаххааа дъртото се изказа ....ПАК!
  • 43 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Роман Ценов":

    НЕ БЕ ЗА ХОРИЦА С МАЛКИ, МИШЛЕТА,