19 Февруари, 2005 21:06 1 360 1

Завръщането

  • citroёn-
  • citroёn c6-
  • c6 concept-
  • citroёn c6 concept

Още от средата на миналата година почитателите на марката Citroёn, които никак не са малко и у нас, с нетърпение очакваха появата на новия флагман на компанията, обозначен с краткото название С6. Първоначално от компанията-производител намекнаха, че е много вероятно концепткарът да дебютира пред публика по време на Парижкото моторшоу през септември 2004, но в крайна сметка заветният миг бе отложен за Женевското изложение, предстоящо идния месец. Именно там ще се състои официалнотозавръщанена френския автомобилен гигант към традицията, към производстовото на големите и луксозни “шеврони”, познати от миналото. Аристократът от юга със своята дължина от 4 900 мм определено се вписва в елитарния кръг на модели като DS и XM. Освен всичко друго със Citroёn C6 Concept галите не само предлагат едно интересно виждане за автомобила на бъдещето от висок клас, но и демонстрират волята на компанията да не бъдат правени компромиси с понятия като имидж и качество. Създаден в изследователския център на Citroёn, C6 Concept изразява всички възможности за обновление и изобретателност на компанията. Автомобилът продължава постоянното търсене на симбиоза между изключителни пътни качества и живота на борда като изкуство. Ясно изразявайки “архитектурните” принципи на компанията, C6 Concept е изцяло отдаден на големите пространства. Като класически автомобил за дълъг път, C6 Concept предлага на своите пътници уют, сигурност и спокойствие. Това призвание се предава посредством пропорциите и стила на четириколесното. Неговите заоблени, меки и изчистени линии внушават аристократично достолепие и увереност на пътя. Профилът пък свидетелства за многобройни проучвания по отношение на аеродинамиката. Дългият надвес отпред в комбинация с прибраната задна част създава усещане за движение, сила и мощност. “Прибран” между издигнатите части на каросерията, отделеният багажник се вписва идеално в издължената линия. 7-3C6 Concept обещава също така повече от щедро вътрешно пространство с междуосието си, повече от три метра. Това пространство е основната съставна част от уюта, създаден на борда на автомобила. Този разкош е в услуга на пътниците, всеки от които разполага с индивидуална седалка с възможности за регулиране съобразно всички необходимости на пътуването. Що се отнася до

интериора

то там луксът е навсякъде. Изисканите материали като кожа и дърво, хармонично съчетани помежду си, създават гостоприемен и отпускащ микроклимат. Централните конзоли отпред и отзад с изчистени форми подсилват гостоприемното усещане, като запазват и индивидуално пространство за всеки един от пътниците. Възможността изображенията на арматурното табло да се проектират на стъклото, директно пред погледа на водача значително улеснява управлението на возилото, особено при високи скорости. Пътниците отзад също не са забравени, те могат свободно и при идеален комфорт да гледат телевизия или филм, да се свързват с компютъра в офиса, да осъществяват връзка с Интернет или просто да четат и спят.За задвижването на Citroёn C6 Concept ще се грижат само мощни шестцилиндрови двигатели с V-образна конфигурация. Дизеловият е 2,7-литров HDI с максимална мощност 208 к.с. Бензиновият силов агрегат е трилитров с максимални 215 к.с. И двата се комбинират с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Окачването е пневматично с електронен контрол. Автомобилът е обзаведен с круизконтрол, парктроник, система, която да следи пътната маркировка, и завиващи фарове.

Цените на Citroёn C6 в Европа засега не са обявени, но вероятно базовият модел ще струва не по-малко от 30 000 евро. Основни конкуренти на автомобила са Renault Vel Satis и Lancia Thesis.

Станислав Гавазов


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 KKK

    0 2 Отговор
    И няма дори един V8 с втрещяваща мощност?! За това не може да се конкурира с А8, S, 7-ма серия и Phaeton. Citroen...