Немците от Volkswagen представиха особена версия на пистовия хот-хеч Golf GTI Clubsport. Иновацията е наречена Clubsport S и ще бъде пусната в чест на 40-годишния юбилей на Golf GTI. Интересното е, че иновацията е по-мощна от пълноприводния Golf R и още с появата си на Нюрбургринг подобри рекорда за автомобили с предно предаване.
Масата на тривратия Golf с индекс S е 1359 килограма, което е с 30 кг по-малко отколкото теглото на Clubsport без индекс S. Задните седалки са премахнати, монтиран е вътрешен ролбар, акумулаторната батерия е по-малка, а спирачните супорти са алуминиеви. Двулитровият турбо мотор е четирицилиндров с препрограмиран електронен блок, а ауспухната система е изцяло нова.
Така се постига мощност от 310 конски сили, което е с 10 коня повече от мощността на версията R. Новият най-мощен Golf работи с шестстепенна механична скоростна кутия и от 0 до 100 км/ч ускорява за 5.8 секунди. Максималната скорост е ограничена на 269 км/ч. Тиражът на серията ще е 400 екземпляра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 некойси
13:49 04.05.2016
2 ДЮНЕРА
Коментиран от #3
13:50 04.05.2016
3 Мършата
До коментар #2 от "ДЮНЕРА":
немците и японците определено не страдат от технологична инвалидност и мисля че си струва от тях да се купува? Интересно а какво Вие препоръчвате да си купим?15:45 04.05.2016
4 Ярослав Станчев
Не се товарете пичове,все някой ще го детронира Голфа.Ама няма да е днес.
Коментиран от #5, #14
16:49 04.05.2016
5 WRX
До коментар #4 от "Ярослав Станчев":
Чакаме лимитирания MUGEN Civic който ще размаже гоУфо и всичко останало в неговият клас :)Коментиран от #6, #7
16:55 04.05.2016
6 Красо Зелето
До коментар #5 от "WRX":
Ако въпросния "Сивик" не бъде произведен с ръждата, може и да стане това. В противен случай, няма шанс.17:13 04.05.2016
7 Ярослав Станчев
До коментар #5 от "WRX":
Чакайте,кой ви пречи.Чакайте и следващия лимитиран модел на ВРХ СТИ,а може и следващото поколение на Лансер ЕВО да дочакате.Бъзикам се,следващо ЕВО нема да има,А докато чакате не се сърдете,че даже и Гоуфу направи рекорд на Ринга.
18:38 04.05.2016
8 гост
20:13 04.05.2016
9 Фифи
21:00 04.05.2016
10 ХХМ
Коментиран от #12
21:09 04.05.2016
11 jambazina
GTI e вечна класика, легенда.
22:03 04.05.2016
12 Ярослав Станчев
До коментар #10 от "ХХМ":
Ма ти сериозно ли?!?!Голф сектата я заплашваш с Опел???Все едно сириец да го заплашваш с Германия.То и преди си имаше Астра ОПЦ и освен с появата и с друго нищо не привлече внимание.Та и с тази ще е така.Нещо като кометите,появи се за малко и изчезна.22:06 04.05.2016
13 Георги
22:20 04.05.2016
14 Годзилар
До коментар #4 от "Ярослав Станчев":
Рекорда на Honda Civic Type R е неофициален и непризнат!И този на гоуфа вероятно е такъв!
Ако го няма в официалната листа на Нюрбургринг, КО Праим?
А за теб лично GTR, бърка ли ти във входа след гърба, а?
Коментиран от #17
00:56 05.05.2016
15 Спиро
Да не вземе някой да опече някоя хубава баница...
Веднага ще се напъплят дузина циганета-разбирачи, дето ще се надпреварват да казват, че брат им е гледал как един яде по-хубава баница.
01:10 05.05.2016
16
01:31 05.05.2016
17 Ярослав Станчев
До коментар #14 от "Годзилар":
Като чета коментари подобни на твоя е видно Голфа на кого,къде бръкна.А доколкото съм запознат рекорда на Хонда Сивик си е съвсем официален и редовен.На Голфа сигурно не е,но ще бъде признат,най-вероятно.Г-н Колев,нищо лично към вас,мненията ви са коректни и интересни,но използването на Опел,в частност-Астра и "класа" в едно изречение е малко несериозно.Същото важи за Голф и "класа".Фактът,че Астра ОПЦ не се приема като сериозна конкуренция в този сегмент е достатъчен.А като еталон за сравнение едва ли някога,някой ще използва точно модел на Опел.
Коментиран от #18
09:46 05.05.2016
18 Годзилар
До коментар #17 от "Ярослав Станчев":
Явно не си запознат, всезнайко!Рекорда на Civic Type R 9th gen., turbo, не е официално признат.
Официално е в този сайт, но не и на Ринга!
А, бегай се просвещавай!
10:07 05.05.2016