1 Юни, 2016 22:30 22 728 32

Civic Type-R срещу Audi RS3, A 45 AMG и BMW M2

  • bmw m2-
  • audi rs3-
  • mercedes-amg a 45-
  • honda civic type-r

При малките спортни автомобили в последните няколко години се разрастна люта битка. Една ниша, която преди бе основно на японските Subaru WRX STI и Mitsubishi Evo вече изглежда по съвсем различен начин и в нея има все повече германски представители. В теста дело на южноафриканците от cars.co.za ще видим представители на всички типове задвижване, като започнем от предното и Civic Type-R и неговото първо турбо поколение с 310 конски сили. След това са двата представители на задвижването на двата моста - Audi RS3 и неговия фантастичен петцилиндров двигател и 367 коня и Mercedes-AMG A 45, което е и най-мощното с неговите 381 коня и 475 нютонметра. Най-новото попълнение и представител на задното предаване е един автомобил оценен от критиците, като най-емоционалното BMW правено в последните години - M2, с неговите 367 коня. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нафарфорий

    1 2 Отговор
    Разкарайте този японски климатик на колела!
  • 2

    0 1 Отговор
    Алудито с един цилиндър повече, с 57к. с. повече и с двойно задвижване, направи само секунда разлика с Хондата.
  • 3 Цветан

    1 0 Отговор
    Е някогашните type-r бяха върха но след 2000 нещо май не изкараха добър модел
  • 4 некойси

    1 0 Отговор
    Предлагам да пуснат M2-йката на Нюрбургинг, да видим какво ще стане.

    Коментиран от #17

  • 5 Honda

    1 1 Отговор
    Няма нищо странно или чудно в тази класация: както винаги БМВ е най-бърза, Мерцедес го следва плътно по петите, Ауди си остава вечния трети от незапомнени времена, а Хонда........тя няма място в сравнение с благородни марки и е нормално да се представи най-зле, това е! Знам че сега японсйите фенчета ще ми поставят минусчета, но това е, Хонда е хубава марка, но в никакъв случай не трябва да се забърква с професионалистите от Южна Германия!
  • 6 Дошо

    1 1 Отговор
    HONDA-та ги натроши като излезе на пазара и сега жалкарите се сетиха да правят пропагандни клипчета как видите ли била по-бавна.Така стана и с GT-R като излезе.Колкото до дрънканиците на долния за някакви благородни марки и немски професионалисти мога само да каже едно - Не ставай смешен.

    Коментиран от #7

  • 7 Дохшо

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    Дохшо, кой е смешен си пролича на теста - последни!!!! ХО ХО ХО ХО!
  • 8 WRX

    0 1 Отговор
    Представените автомобили не са в един клас със Сивика .
    Погледнете мощността ,задвижването и.т.н. Конкуренти са Голф ,Астра, Меган (с предно предаване), и.т.н.
    Чудят се как да свалят от престола Сивик Тайп Ар , но не могат :)) Това е най-добрият автомобил в своя клас !
  • 9 Jap

    1 0 Отговор
    Интересен тест.Не много реален,водача не караше по същия начин с 4те автомобила,спираше по-рано и влизането в завоите бе доста различно.

    Коментиран от #14, #22

  • 10 BMW

    1 0 Отговор
    То беше ясно коя ще е най-бърза,макар разликата да е незначителна с другите 2 добри коли.Също така бе ясно коя ще е най-грозна... Тази косачка хунда не знам с какъв акъл са я наредили до тези красавици.Адски грозното изчадие,нямащо място сред висшата класа.Сложете я до нисан джук и скъпата тойота плексус там може да се съревновава по нескопосан дизайн и да спечели някое първо място,когато обаче расовите автомобили си ги мерят,японеца няма място там.Той е по-слаб дори от голф,да бяха взели него за 4-та кола тук.Това с хондата е обидно за ауди,бмв и мерц,хората се напъват,изкарват прекрасни автомобили,накрая сложили до тях тая болната с антикрилото и предно предаване хахахха

    Коментиран от #11

  • 11 Mercedes Benz

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "BMW":

    Напълно съгласен с теб колега! Няма място японското недоразумение до благородния Немски Премиум Бранд!
  • 12 Никой

    0 0 Отговор
    Не знам как жапанезе феновете очакват кола с предно да е най-бързата от 4те
  • 13 Някой

    0 0 Отговор
    Тя Е най-бърза, просто журналястите са взели едни пари за да я оплюят.
  • 14 FWD SUCKS

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Jap":

    Щото е кенеф на предно! Какво очакваш?
  • 15 BMWPOWEER

    1 0 Отговор
    BMW може и да не е най-бързата кола на права линия, но има нещо, което много малко други марки притежават и то от поколения насам. 50/50 разположение на тежестта. Точно това го прави идеалния автомобил за каране на писта и по завои, защото всеки знае, че правите са за бързи коли, а завоите за бързи шофьори. Така, че не се чудете като ви накаже някоя Е36'ца по завоите. Просто са по-можещи.

    Коментиран от #23

  • 16 Toyota

    0 2 Отговор
    Hondata moje i da ne e nai skupa , no e nai-izdrujliwa i nai byrza , a e samo s predno.Germanskite kenefi nqmat nujda ot komentar.Prehvaleni koshnici s mnogo pari za reklama vkarani v tqh.Germanskite koli ne sa kakto predi 90ta
  • 17 John Doe

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "некойси":

    7.58 е времето на BMW-то на ринга.
  • 18 гост

    0 1 Отговор
    Като се има предвид, че Сивик не е за този клас: най-евтина, само с предно, най-ниска мощност и най-бавна на ускорение, то постижението му е великолепно. Все пак едно е да стартираш само с предно, друго е 4х4 и доста повече мощност от еквивалентно турбиниран двигател.
    100% за Сивика, другите не си струват, изглеждат всички еднакво и са прескъпи за скучния си дизайн.
  • 19 Нафарфорий

    0 0 Отговор
    Сивика е бърз и бързо ръждясва!
  • 20 Milen

    0 1 Отговор
    Pone dvigatelq mu durji,Ne kato germanskite bokluci na vseki 50 000 km da e za osnoven remont ,i na vseki 3 godini da kupuvash vse edno kolata nanowo.Mercedesa pak durji ama BMW I AUDI Sled 3-4 godini sa veche za skrab

    Коментиран от #21

  • 21 John Doe

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Milen":

    Ти колко нови коли, било то немски или японски, си карал, че даваш такова компетентно мнение?
  • 22 Чичу Ади

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Jap":

    Различни коли, различно поведение. Или ти си мислиш, че като имат по 4 гуми, значи само двигателя ще прави разликата. Хонда е доста добра за тази си мощност, но всичко идва от ниското тегло(липсата на ежедневните екстри) и липсата на окачване(заварени лостове вместо него), което личи от отскачането на всеки бордюр. Тайп Ар си е цивилна версия на пистов автомобил, а останалите 3 коли са си пригодни за ежедневна употреба. Съвсем съгласен съм, че Хонда трябва да участва в друго сравнение с Меган РС, Леон Купра Р, Голф ГТИ, коли само с предно. И защо подяволите М2 е тук, като говорим за хот ХЕЧ????? Това не е ХЕЧ!!!!! Като нямат М1, да пратят 135М. Като не е конкурентна, да не пращат никой, а да се примирят със загубата. Как ще се представи тази М2 до едно съразмерно купе от Лотус?
  • 23

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "BMWPOWEER":

    Добри са ама много се превъзнасяш, германците преди години класираха тогавашната тройка Е92 ли беше мисля на второ място след Алфа 159 в тест за пътно поведение, а тя е с предно и не е 50/50.
  • 24 Някой

    0 1 Отговор
    Хаха, големи обобщения, голямо нещо... Хонда е най-бързата кола с предно предаване, рекорда и на "Ринга"е трудно достижим за колите от клипа! Отделно, ако някой желая, мога лесно да предоставя други клипчета с тези марки, където има друг победител... И още нещо, хората, които не харесват японски автомобили ги разбирам донякъде като естетика, но да говорят неистини, водени само от глупави пристрастия, бих ги окачествил като абсолютни тъпаци, които трудно някога ще станат нещо по-различно...

    Коментиран от #25

  • 25 ЦЪро

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Някой":

    на Ринга Civic беше с клетка и спортни седалки и рекорда му е неофициален
  • 26 ASD

    0 1 Отговор
    Хонда Сивик не е от същия клас с Ауди защото имат различни задвижвания. И има съвсем различна цена от останалите модели.
    Защо не сравнят германските кошници с новата Хонда НСХ -Acura NSX така сравнението ценово и като задвижване ще бъде по-точно.

    Да ама ако се направи тази съпоставка, германските брички ще изглеждат смешни.
  • 27 Реалист

    0 2 Отговор
    Да обобщим:
    - купуваш си Хонда щото е еФтина
    - купуваш си Вагина (Аудито) щот не си виждал друго
    - купуваш си Мерца щот си за пенсия
    ИЛИ СИ КУПУВАШ БМВ-ТО ЗАЩОТО ЗНАЕШ ДА КАРАШ КОЛА И ТЪРСИШ И УДОВОЛСТВИЕТО В ДРИФТА...
    THE DRIFT IS NOT A CRIME!!!

    Коментиран от #29

  • 28 гост

    1 0 Отговор
    Точно защото шофьорите на бмв знаят да карат стават безброй инциденти с тази марка. Трябва да си много ограничен, за да смяташ, че може да караш щом може да настъпваш газта до ламарината. БМВ стана нарицателна кола на прост селяндур, а джиповете им на мутри и мутреси. Точно заради такива можещи зад волана и убиващи невинни хора по цивилните пътища. Който може да го доказва на писта Дракон и да го потупат по рамото като завърти най-бърза обиколка, а не да убие нечие дете на пешеходна, защото разбираш ли, той можел.
  • 29 Тривелий

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Реалист":

    Много по голямо удоволствие би ми доставило един ГТР за парите на едно БМВ, например! А "големите шофьори", така малко незабележими ще изглеждат, хаха... До ASD - в щатите Acura NSX, дава време под 2,8с. от 0 до 100км, така че бъде интересен евентуален драг с ГТР, но едно е сигурно и двете коли са забележителни.
  • 30 Антон

    0 0 Отговор
    До всички немски подлоги!!!Винаги се е знаело за интелекта на хората които карат бнв и аоди.В техният речник присъстват 9 дум с максимум 4-5 букви от нашата азбука.И са най-закърпените хора,но със скъпите си возила парадират колко големи мангизлий са.Но като влезне бокса за смяна на масло и консумативи и като му кажеш цифра и простатата започва да им пулсира а долната джука да им трепери според размера на сумата.Така че,с този клип хората искат да покажат друго.Един автомобил от съвсем друг клас с по-малка мощност само с предно и в пъти по-евтин как им духа зад врата на другите.Това прави Хонда победител и показва че автомобила е много аеродинамичен и балансиран страхотно.Математика,нека да добавим на Хондата още 60 коня нещата ще са много по-различни.60 коня са си 60 коня но няма как някви чългари с дебели кухи златни ланци да са на ти с математиката.Мерцедеса и Хондата си заслужават всеки цент другите две марки са талаш.
  • 31 Fake

    0 0 Отговор
    Само хондата бива , не съм им фен ,но останалите кочини тук са отчайващи

    Коментиран от #32

  • 32 укиъп

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Fake":

    такъв злобар като теб, който яде само кисело грозде трябвапърво да си купи кола, преди да пише глупости!