Алиансът Renault-Nissan е признат за световен лидер в производството на електрически коли. Бестселърът им при електрическите автомобили е хечбекът Nissan Leaf, от който са произведени и продадени по света 200 000 екземпляра.
Търсенето на e-NV200 обаче е значително по-малко. Що се отнася до Renault, то в моделната си гама французите има три електромобила - хечбекът Renault Zoe, товаро-пътническият Renault Kangoo Z.E. и субкомпактното Renault Twizy Z.E.
С най-голям интерес се ползва Zoe, от което вече са продадени 50 000 екземпляра. Следва Renault Kangoo Z.E., и накрая е Renault Twizy E.Z. Последното все още се счита за екзотика и продажбите му не са големи.
Въпреки това от алианса Renault-Nissan са продали 340 000 електрически возила, в това число и спряния от производство електромобил Renault Fluence Z.E. и по този начин се превръщат в безспорен лидер в производството на електромобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #2
09:42 12.07.2016
2 ДДД
До коментар #1 от "гост":
Какво точно искаш да кажеш с "задължава да платиш цялата кола за периода, а не стойността за тези години." ?Коментиран от #6
10:00 12.07.2016
3 борислав
10:37 12.07.2016
4 къде сме ние
Сега, като затворят и поредният реактор в Козлодуй, 2020г. новият внос от електрически ще трябва да премне на педален.
11:45 12.07.2016
5 Инфо
https://www.youtube.com/watch?v=SutDTHIYSe4
тук изгоря докато се зарежда в гараж на къща
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/poof-a-bmw-i3-is-gone-missing_3.jpg
тоя което липсва е и3, а другото което се вижда не е електрическо БМВ
15:11 12.07.2016
6 гост
До коментар #2 от "ДДД":
Нормалните лизинг планове в развитите държави са следните:- имаш период от 5г без първоначална вноска или символична такава, след това се заплаща сумата на обезценяването на колата за периода и као желаеш да си я закупиш след този период финансираш остатъка. Ако ли не я връщаш и си взимаш актуален модел. Например: кола 20х. евро плащаш 1000 евро начална вноска и след това 5г по 200евро месечно , накрая ако искаш плащаш 10х. евро и си я прибираш или я връщаш.
В България: Плащаш много висока начална вноска обичайно е процент от стойността или между 6-8х. лева. След това продължаваш да плащаш като поп месечни вноски в продължение на 5г от по 450-600лв в зависимост от избраните проценти на предплащане и остатъчна стойност и накрая плащаш пак 8-10х.лв ако искаш да я купиш.
Или българският лизинг не дава възможност за каране на нова кола ако не си твърдо решен да я купиш и да остане твоя, което пък обезсмисля купуването на лизинг.
Например едно сравние на Рено Каджар в Германия и България показва, че там може да караш нов такъв с 1000евро предплата и месечна вноска от по 175 евро за най-евтиния вариант, докато у нас плащаш 6500лв и после по 450лв месечно. В тези цифри не влизат застраховките и обслужването. Не сравнявам заплати и възможности, а разумно предлагане на услуга, с която според мен се злоупотребява и отказва много хора с потенциал за покупка на нова кола и ги тика към износените барутници на джамбазите. На заплата в 1000-1200лв е много по-достъпно да плащаш 300лв, вместо 600лв и да имаш нормален живот, ако взимаш по-малко не трябва да се мисли за кола въобще.
Коментиран от #8
16:16 12.07.2016
7 Александър
Карането на такава кола е много по-скъпо от конвенционална, дори ако е чист подарък. 500кг отровни акумолаторчета на стойност 45 000$ с живот няма 100 000км. Кое му е евтиното? Кое му е екологичното като се запали? Ами синтеза на тази отрова? Колко кислород е изгорен!Какво става после при рециклирането?
Отделно ако на някой му прави впечатление отопление на газ излиза много по-евтино от ток. Тока НЕ Е евтин. Да си заредиш такава кола ти трябват пак минимум 20 лв към енергото, и нямаш кола за 12 часа. Не можеш ей така да решиш и да отидеш до другия край на страната. Просто не можеш, защото НЯМА да стигнеш. Или в най-добрия случай ще караш с 95 по магистралата където и тировете ще ти свиркат.
Миналата година гледах един баровец с Тесла, нещо колата не го позна и вивакома нЕмА обхват. Наложи се да се обажда в Америка, да се легитимира, пък му пращаха специален код с който може да я мръдне 200 метра зад сградата та да се върже към сателита. Смях в залата.
Хора, не вярвайте на глупостите които се изписват, това не са коли.
Коментиран от #10, #12
16:39 12.07.2016
8 кроко
До коментар #6 от "гост":
Охооо, даже знам за 1-2 случая, в които "не може" да си прекратиш лизинга и ги гонят хората със съдия-изпълнител!17:22 12.07.2016
9 mediator37
Тази склонност към самозапалване на електричките май не е майтап работа никак.
17:37 12.07.2016
10 До алекс
До коментар #7 от "Александър":
model S се запали в норвегия по време на зареждане с 120kW, но това е една на 100 000 бройки. Която и да е друга ел.кола, ако я зареждаш с 120кW ще се запали.Коментиран от #11
12:56 13.07.2016
11 Четвъртокласник
До коментар #10 от "До алекс":
Яко ти липсват часовете по физика от основното образование. С този пост можеш да блеснеш само пред тъпи мутри и блондинки...14:39 13.07.2016
12 гост
До коментар #7 от "Александър":
Затова Тесла предлага мрежа от Суперчарджъри и Дестинейшън чарджъри, отделно на големите търговски обекти си има места за заряд, където си плащаш, но само ако ти се наложи.Тесла модел С изминава 400км а това е достатъчно за 99% от пътуването, ако твоето пътуване е различно, тогава не си купуваш такава кола. Всичко е добре измислено, но ние у нас сме изостанали от световните трендове, затова не може да го видиш и да се убедиш, че действа. Сега дори отказаха модел 3 да се зарежда на суперчарджърите понеже стават опашки от чакащи, нали са безплатни. Сети се кой друг производител ти дава безплатно гориво, май никой. Като си приспаднеш спестените разходи за за горива, масла, спирачки (основно спира регенеративно) и др консумативи и идва доста изгодна или поне не по-скъпа от други коли. Има два случая на палене, единия е на суперчарджър, другия е от удар в пода. Ламборджини се пали само от форсиране на място, ама струва 3 пъти повече и никой не повдига въпроса. Затова ще стоим и ще гледаме, няма да ги караме тези новости.
16:07 13.07.2016