В края на 90-те години на миналия век слуховете за всъдеход с марката BMW бяха приемани със смесица от недоверие и присмех. В крайна сметка X5 се превърна в един от най-успешните автомобили на компанията и основоположник на цяло моделно семейство.
Историята е на път да се повтори, само че този път баварците са взели на мушка бъдещия пикап на Mercedes-Benz. Според Марк Вебер, изпълнителен директор на австралийското поделение на BMW, в Мюнхен следят изкъсо конкуренцията и перспективата да изпуснат апетитна пазарна ниша в Щатите като тази не ги радва никак.
Пред Autocar бившият регионален директор на BMW за Япония, Русия, Индия и Корея отказва да коментира слуховете, че компанията планира сътрудничество с Toyota с цел разширяване на гамата с товаро-пътнически модели. Hi-Lux обаче е един от най-продаваните автомобили на японците, които вече имат партньорско споразумение с BMW.
Миналата година Mercedes-Benz шокира съперниците си в премиум сегмента с новината, че ще произвежда пикап. Бъдещият GLT, който в момента преминава пътни тестове, е базиран на Nissan Navara.
Липсата на какъвто и да било опит с подобни возила се смята за сериозна пречка за бързото реализиране на проекта самостоятелно от BMW. Ето защо баварците най-вероятно ще заложат на същата схема като Mercedes-Benz и ще потърсят помощта на Toyota.
От думите на Марк Вебер става ясно, че класическият пикап не е единственият вариант на BMW за овладяване на вакантната товаро-пътническа ниша. Според мениджъра "ute", както австралийците наричат любимите си мускулести купета с "леген" в задната част, също е възможност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай джапан
14:55 25.07.2016
2 токио
Коментиран от #5
15:34 25.07.2016
3 на онзи коня
17:25 25.07.2016
4 tapanar
Коментиран от #6
18:13 25.07.2016
5 йеп
До коментар #2 от "токио ":
точно така! предпочитам 100 годишно БМВ, отколкото, какъвто и да е оризарник!Коментиран от #10
22:52 25.07.2016
6 сенсейчо
До коментар #4 от "tapanar":
Това разбира се няма да е Супра (супрата си е само една), а ще бъде някакъв спортен автомобил, който ще бъде маркетрингов провал, защото нито феновете на бмв, ще го харесат нито на тойота. Има обаче "задни мисли" и те ще стант ясни след това. БМВ силно се интересуват от това, как се правят каествени и здрави автомобили и от хибридните технологии на японците. Тази т.н. "супра" е само да им замажат очите типично по японски за да им продадат после други технологии и да изкарат мн. пари ;)Факт е вече, че "великите" немски автоконструктори чрез тези сделки открито признават превъзходството ня японския производител, така че айде престанете с тези евтини реплики "предпочитам 100 годишно БМВ, отколкото, какъвто и да е оризарник"
Никой не ви кара да си купувате и карате тойоти, но поне не говорете и пишете простотии от типа на "оризарник", "курник" и пр. Може просто да си кажете да добри са японците, но аз си искам бмв-то и толкова.
23:56 25.07.2016
7 Десислав Попов
07:44 26.07.2016
8 БЕН ТЪРПИН
11:13 26.07.2016
9 само с мислене не става
17:27 26.07.2016
10 tokio
До коментар #5 от "йеп":
Да така казват и циганите-"бате искам бмв , това е истината".Само че тук няма как да издокарам акцента18:07 26.07.2016