Качествата и голямата порция забавление, които носят баварските машини с M означение са ги направили известни по цял свят. Пистата определено е едно от местата, които им пасват отлично и като такава, тя винаги е била арена за сравнения. Същевременно, големите им модели никога не са били особено желаните играчки, а това винаги са били малките купета. Хронологично подредени, те започват от може би най-красивото - 1M, което даде началото на турбинираните шестцилиндрови двигатели. То има мощност от 340 коня и 450 нютонметра. Следва BMW M4 - голямото купе с по-мощния двигател и то оборудвано с Competition Package и автоматична M DCT трансмисия, което има мощност от 450 конски сили, но и значително повече килограми. И завършваме с най-новото попълнение - M2, воден от редица критици за най-добрия М модел от новата ера и неговите 367 конски сили и 465 нютонметра. Резултатите са доста интригуващи.
10 Август, 2016 22:30 5 365 0
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА