Last news in Fakti

25 Август, 2016 11:04 5 367 11

Шефовете на Mazda одобриха RX-9

  • mazda-
  • rx-9-
  • rx-8-
  • ванкел-
  • токио 2017
Шефовете на Mazda одобриха RX-9 - 1

Бордът на директорите на Mazda е дал зелена светлина на проекта за спортен модел, задвижван от ново поколение Ванкелов двигател SKYACTIV-R, съобщава японското сп. Holiday Auto. Прототип на роторното купе ще бъде представен на Токийския автосалон догодина.

Mazda притежава правата над името RX-9 и най-вероятно ще го използва за новия модел. Миналата година японците показаха концепта RX-Vision, който щрихира дизайна на бъдещия автомобил.

Шефовете на Mazda одобриха RX-9

За наследник на RX-8 се говори още от пенсионирането му през 2012 г. Този път обаче информацията съдържа повече конкретика. Holiday Auto твърди, че японците ще бързат да покажат новото спортно купе през 2017-а в чест на 50-годишнината на първата Ванкелова Mazda.

По досега изтеклите сведения RX-9 ще тежи по-малко от 1 300 кг. Двуротортият двигател ще бъде с обем 1.6 литра и ще развива около 400 к.с. Пазарният дебют е насрочен за 2020 г.

Шефовете на Mazda одобриха RX-9


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    1 2 Отговор
    Браво на Японците, не се отказаха от ванкеловия двигател. Сега ще покажат съвсем нов модел. 1300 килограма, 400 коня от двуроторен двигател, не ми се мисли какъв трепач ще бъде RX-9.
  • 2 японеца

    0 2 Отговор
    Браво на японците.Винаги са били пред германците във автомобилното производство.
  • 3 656

    1 0 Отговор
    По-добре BMW Z4 и нагоре, но и това си го бива, ей.
  • 4 Дан

    1 0 Отговор
    Само че ванкеловия двигател са го купили от германец а той го е разработил втората световна война.а това чудо и те си знаят че няма моторесурс. Така че да си карат брак мата със здравр

    Коментиран от #7

  • 5 гост

    0 0 Отговор
    Руснаци, японци, корейци и китайци копират от американци и европейци, но след години представят по-добър продукт от изходния. Това е замисъла, да вземат нещо и да направят по-добро от него. Японците специално перфекционизират изработката на детайлите и техните коли са по-добри, противоположното правят руснаците. Ванкелът е интересен, но не и емоционален двигател, подходящ е за рейндж-екстендъри, но за основно задвижване е със твърде кратък ресурс, мазда рх8 се ремонтира по каталог на 100х.км. и ако се налага се сменя целия двигател. Да си ги правят, но не са нещо особенно.
  • 6 ATFQF

    0 0 Отговор
    Sigurno shte bude sishtiqt bokluk kato RX-8
  • 7 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Дан":

    Купено от германеци, разработено от японците, защото германците не са били дорасли до това което е измислил Феликс Ванкел. Няма БМВ нямя Мерцедес, те НЕ МОГАТ.
  • 8 бесен японец

    2 0 Отговор
    поредната кола с неоправдано скъпа поддръжка и уникално кратък живот на двигателя предните версии още на 80к се предаваха а аз на 100к сменям свещи на моята е със здраве да си карат новия лъскав барутник който дори не е икономичен в разход на гориво
  • 9 2399

    0 0 Отговор
    В профил на втората снимка направо кърти, красива е, но с този мотор, нееееее. Ще се намери някой да мушне друг двигател, бас ловя.
  • 10 Менко

    1 0 Отговор
    Какво го коментирате обема на двигателя? Последното поколение на RX-7 беше с 1.3 литров мотор и развиваше 280 к.с. директно от завода. А повечето от вас знаят, ако този мотор го набара добър тунер на какво е способен...
  • 11 Име:

    0 0 Отговор
    Много ги разбирате ванкелите еййй...
    Те затова ги забраняват роторните двигатели след победата 787b на Льо Ман.
    Въпреки че не са икономични двигатели, в състезателен режим харчат по-малко гориво от буталните.