13 Ноември, 2016 11:13 24 527 8

Продава се най-скъпата кола в света

  • ferrari-
  • 250 gto
Продава се най-скъпата кола в света - 1
Компанията Talacrest, която е британски дилър на автомобилите с марка Ferrari, пусна за продажба спорткара Ferrari 250 GTO, произведен през 1962 година. Обявената цена е 45 милиона британски паунда, което се равнява приблизително на $56 млн. Според The Telegraph, ако сделката бъде осъществена и някой плати исканата от Talacrest сума, то въпросното синьо Ferrari ще се превърне в най-скъпата кола в света.Продава се най-скъпата кола в света
Продава се най-скъпата кола в света
През 1962 година този автомобил е участвал в "12-те часа на Себринг", където печели в своя клас и се подрежда на второ място в общото класиране. През същата година спортното купе участва и в 24-те часа на Льо Ман, където заема шеста позиция в крайното класиране и отново печели в своята категория. Автомобилът е оборудван с трилитров V-образен дванайсетцилиндров двигател, който е с мощност от 300 конски сили.Продава се най-скъпата кола в света
Продава се най-скъпата кола в света
Тази кола може да ускорява от 0 до 100 км/ч. за шест секунди, а максималната и скорост е 270 км/ч. По думите на шефа на Talacrest, именно този автомобил се явява "Светият граал при класическите коли". До момента за най-скъп автомобил в света се смята друго Ferrari 250 GTO, произведено през 1963 година и продадено през 2013-а за колосалната сума от 52 млн. долара.Продава се най-скъпата кола в света
Продава се най-скъпата кола в света


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бате жоро

    0 0 Отговор
    китайците какво чакат? защо не почнат да ги фалшифицират?
  • 2 Васичка Атанасова

    0 2 Отговор
    прилича на КОБРА
  • 3 John Gotti

    0 3 Отговор
    Хаха-хаха ми те са почнали тава на снимката е точно такова, освен ако не е реставриеано в някой китайски гараж Да ве светна ли каде не е както трябва или сами го виждате? ;;)))
  • 4 cool

    1 0 Отговор
    Дано отиде в правилната колекция, а не при някой чаршаф !
  • 5 YAMAHA

    1 0 Отговор
    Аре светни ни
  • 6 аман от разбирачи

    0 0 Отговор
    John Gotti, не се прави на голЕм разбирач, ами вземи се образовай малко за да разбереш защо колата изглежда така и има електронен съзтезателен панел пред скоростния лост - Капиш !
    И за да ти спестя мъките и срама, чвти:
    Chassis 3387 was the 2nd 250 GTO made
    The 1st 250 GTO to compete in a race
    One of a handful of works cars used by Scuderia Ferrari for testing
    Fabulous successful race history having competed in 27 races in period with 17 class podiums
    Well documented history

    This car was completed on March the 16th of 1962 whereupon it immediately started testing duties at Monza for Scuderia Ferrari to assist the development of the 250 GTO model. Later that month the car was delivered to Luigi Chinetti Motors where as a NART entry it gained the distinction of becoming the first 250 GTO to race. It was a successful debut finishing 2nd overall and 1st in class at the 1962 Sebring 12 hours driven by Phil Hill and Olivier Gendebien.

    In June of that year the car was sold to Robert "Bob" Grossman of New York who promptly entered the car in the 1962 Le Mans 24 Hour race in which partnered with Fireball Roberts they finished 6th overall and 1st place in the experimental 3000cc class. Bob went to compete with success in 8 further races that year and after competing in the 1963 Sebring 12 hours sold the car to one of his co-drivers from the previous season - Mike Gammino. Gammino raced the car with considerable success for the next 2 years and in it's fi
  • 7 аман от разбирачи

    0 0 Отговор
    ...... it's final in 1965 the car was raced by it's previous owner Bob Grossman in the Nassau Tourist Trophy - where fittingly it won it's class.

    The car had completed it's competition career with honour and was then owned by several collector owners based in the United States. One of whom was Stephen Griswold sensitively restored the car and used the quality of the restoration as a promotional showcase for his workshop's restoration skills.

    3387 then sold to Mark Defriece and then onto notable Ferrari collector Dr Ron Finger. Finger displayed the car at Ferrari meetings in the USA before he decided to sell to Bernie Carl from Washington in 1997.

    For the past 19 years Carl has raced, shown and toured with the GTO - including all the recent 250 GTO tours. As such the car has had visibility with the collector Ferrari community throughout it's life.

    Coming out of long term ownership, the car is in perfect condition and ready for the next 250 GTO tour in 2017.

    Talacrest have been involved in 8 250 GTO transactions out of the entire production series and can confirm that this is a very rare opportunity to acquire one of the most desirable cars in the world.

    Коментиран от #8

  • 8

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "аман от разбирачи":

    Аве пич кво става бе, да беше на китайски коментирал направо, дай нещо на български, не може всеки перфектно да знае инглиш.