Last news in Fakti

4 Януари, 2017 14:12 7 976 13

Faraday Future показа убиеца на Tesla

  • faraday future-
  • ff 91
Faraday Future показа убиеца на Tesla - 1
Компанията Faraday Future, целта на която е да влезе в пряка конкуренция с фирмата на Илон Мъск Tesla, представи своя първи модел. Автомобилът представлява електрически кросоувър, мощността на който е 1 050 конски сили. Моделът е наречен FF 91, а по-любопитното е, че може да измине разстояние от 700 километра само с едно зареждане.Faraday Future показа убиеца на Tesla
Творението на Faraday Future беше демонстрирано по време на изложението CES 2017 в Лас Вегас. Габаритната дължина на кросоувъра е 5.2 метра, широчината му - 2.28 метра, а височината - 1.59 м. Междуосието достига 3.6 метра. Автомобилът е построен на модулна платформа, разработена самостоятелно от компанията Faraday Future.Faraday Future показа убиеца на Tesla
Електромобилът е снабден с адаптивно окачване и с т.нар. управляемо шаси. От 0 до 100 км/ч може да ускори за 2.39 секунди, за което не може да се каже, че способства отличната аеродинамика. Коефициентът на въздушно съпротивление е равен на 0.25, а за сравнение ще кажем, че при Toyota Prius и Tesla Model S този показател е 0.24.Faraday Future показа убиеца на Tesla
От компанията обаче уточняват, че са разработили специални 22-цолови джанти, които сменят конфигурацията си при висока скорост, като целта е подобряване на обтекаемостта при висока скорост. Кросоувърът е снабден с четири електромотора, системната мощност на които е 1 050 конски сили. Максималният въртящ момент пък е 1 800 Нм.Faraday Future показа убиеца на Tesla
Електрическите двигатели се захранват от комплект йон литиеви батерии с капацитет 130 киловат часа. Към автомобила върви и "домашно" зарядно, работещо на 110 или на 240 волта. В топ изпълнението си FF 91 се зарежда за 4.5 часа. Иначе колата може да се зарежда от всички налични зарядни станции по света. FF 91 разполага и с автономно управление, включващо 10 камери, 12 ултразвукови датчика, 13 специални радара и един оптичен далекомер LIDAR.Faraday Future показа убиеца на Tesla
Последният ще излиза от предния капак, когато работи. Автомобилът може да се паркира сам и след това самостоятелно да достигне до собственика си, като автоматично разпознава лицето му. Камерите в средните колонки не само разпознават лицето, но и емоциите на водача, като според тях настройват вида музика от аудиосистемата и избират оптималната програма за масаж, интегрирана в креслото.Faraday Future показа убиеца на Tesla
Още от екстрите са панорамен таван, интернет достъп, кресла с "нулева гравитация" и задни седалки с облегалки, свалящи се до 60 градуса (при Maybach те се свалят до 43 градуса). Предварителни поръчки вече се приемат на сайта на компанията, като предплатата е $5 000.Faraday Future показа убиеца на Tesla
Цялата цена на електромобила все още не се съобщава, но по предварителни данни тя ще е в диапазона 150 000 - 200 000 щатски долара. Кросоувърът ще се прави в завода на Faraday Future в Невада, а първите готови екземпляри ще се доставят на клиентите през 2018 година.Faraday Future показа убиеца на Tesla


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Д'Мин

    6 3 Отговор
    Аз ако искам нещо да ми прави с*рки ще се кача върху жена а не в кола.
  • 2 гост

    8 1 Отговор
    Ненужно голямо нещо. Всичко му е прекалено голямо: габарити, мощност, въртящ момент, ускорение, пробега е съмнително висок, а цената двойно по-висока от тесла. Това е надскачане на досегашното, но ако може някой да обясни защо е нужно, никой няма да може да даде конкретни причини, просто да е по-, по- от тесла.
  • 3 незнайко

    4 6 Отговор
    И на тесла като и сложат 130 киловата батерия, ще има тези показатели. Интересно къде беше тази фирма досега , когато Тесла произвежда серийно коли. Ако и сложат 2 комплекта батерии ще мине 1400 километра. ТЕСЛА СА ПЪРВИ И ЩЕ СИ ОСТАНАТ ТАКИВА.

    Коментиран от #7

  • 4 Ник

    7 1 Отговор
    До тук всичко ми харесва освен цената...
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Никой

    3 0 Отговор
    Не разбирам защо започнаха да кръщават такива големи коли "всъдеходи". Тва е високо колкото нормална кола, просто е дебело като миниван и има огромни джанти с който само до магазина ще смееш да излезеш.
  • 7 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    Фенщината винаги ме е озадачавала! Първо пишеш идиотщини и второ, едва ли си акционер в Тесла, че да те грее дали някой ще ги измести от пазара на електромобили!
    Няма да те питам в какво са първи Тесла, защото не ми се четат повече опашати лъжи и глупости!
  • 8 гост

    1 2 Отговор
    Тесла модел С със 130квч батерия ще измине не по-малко разстояние. След 5г, когато надали ще правят повече от дузина от тази горе, Тесла ще предлага този обхват така или иначе, Мъск обещава и го прави от години - покачване с 5квч на година. Започнаха с 60квч, в момента са на 100квч, като дори 60кмч пакета е реално 75, но софтуеърно е намален на 60 заради пазара. Тесла може да бъде стигната само от голяма корпорация, но както се вижда никой не предлага толкова добра и пригодна за употреба кола. Всички имат чисти електрички: Нисан, Рено, БМВ, ФВ, Опел, но балами ли са хората като за няколко стотин долара повече си купуват Тесла С, бърза, голяма, удобна и най-вече с дълъг пробег и безплатно зареждане?
  • 9 некойси

    2 0 Отговор
    В тоя прайс таг едва ли ще може да се нарече "Убиец на Тесла", а по-скоро запазена марка за определени кръгове хора, но ако въобще се пребори за пазарен дял.
    Тесла направиха електрически задвижваните коли достъпни, изравниха цените и предоставиха възможност за избор.
    Но най-интересното предстои, Тесла Модел 3 ще бъде революция.
  • 10 гост

    2 0 Отговор
    Ако направим малки изчисления и сравним този ел.автомобил с
    този,който подкара Никола Тесла през 1931гсе получава следното:
    При FF-91 имаме 1050кс/130квч=8,07 ,а при НТ 80кс/3,0квч=26,6 или
    неговия ел.автомобил е 3 пъти по ефективен. Това означава много
    лукс за ниска ефективност. Такива много тони батерии трябва да
    имат предварително разработена технология за рециклирани след изтеклия срок за експлоатация.

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Не е лошо да не заблуждаваш хората за неща които си чел недочел . Колата на Тесла е имала не батерия , а направен от него саморъчно генератор , за който той обяснил , че "извлича енергия от околния етер" , което няма нищо общо с батерия и което му позволило да я кара повече от седмица без да ЗАРЕЖДА . Та си запази сравненията и вземи почети повече
  • 12 ПВП

    1 0 Отговор
    Защо ги правят такива огромни? Тесла е доста широка а това 2.30м е направо прекалено за Европа. В много от европейските държави местата за паркиране от страни на пътя са 1.80м широки, а стандарната ширина на парко място на маркиран паркинг е 2.40метра. Ако паркираш това, няма слизане от автомобила.
  • 13 МитМитко

    1 0 Отговор
    Времето ще се окаже най-добрия съдник на този революционен сблъсък
    Мисля,че Тесла иновира разработките си по-задълбочено и рационално.