Chevrolet Bolt спечели титлата "Северноамерикански автомобил на годината" с голяма преднина пред конкуренцията. Електромобилът на General Motors получи 364 точки срещу 105 за Hyundai Genesis G90 и 101 за Volvo S90.
Това е третата значима победа за Bolt от представянето на модела в Детройт преди две години. През ноември той бе удостоен със званието "Зелен автомобил на годината", а след това спечели приза на Motor Trend Car на салона в Лос Анджелис.
Сhevrolet Bolt се смята за първата наистина масова кола на ток в историята на GM. Производителят твърди, че може да изминава по 238 мили (383 км) с едно зареждане на батериите. Базовата цена е $30 000.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #6
17:13 10.01.2017
2 Не е точно така
Шевролета си печели само в клас автомобили
17:54 10.01.2017
3 Батерия от 4;5 волта
Коментиран от #4, #5
18:12 10.01.2017
4 гост
До коментар #3 от "Батерия от 4;5 волта":
...то така става, като в месарския магазин: добави 100гр сушеница, отрежи 200гр от шпека. За 30х.долара дори е много щом имаш предвид, че тази кола, освен батерията друг разход почти няма. Спирачките са много издръжливи заради регенеративното спиране, постоянен въртящ момент и плавно возене заради теглото. Зареждаш вкъщи, в гаража, и караш напълно нормална кола с жълти стотинки. Сметни за такситата какъв келепир е това, стига да зареждат на бързи зарядни през почивките си може да не я спират въобще. Това е бъдещето и се върви бързо натам, това, че нашата страна е изпаднала, не е проблем на света У нас нямаше бензиностанция от Ст. Загора до Бургас, а какво остава за ел. станции. В САЩ толкова е нормална годишна заплата, все едно тук да си купиш Дачия Логан.20:21 10.01.2017
5 гост
До коментар #3 от "Батерия от 4;5 волта":
И ако може да направят нафтата 50 ст , та да можеш още да ревеш , ама не може , свиквай !20:28 10.01.2017
6 electro
До коментар #1 от "незнайко":
Не са 30 хил, а по-малко. Има 7500 долара федерална субсидия + още различна за отделните щатиКоментиран от #7
04:12 11.01.2017
7 гост
До коментар #6 от "electro":
След субсидията става на 29990долара. Преди субсидията е над 37х., а Тесла модел 3 обещаха да е 35х.долара преди субсидията. Добра кола е, в тестове са минати действително над 230мили с едно зареждане от независими тестери. Ако има както тесла едни 7-8г гаранция на батерията то няма по-добра оферта. Плюс е, че тази количка може да си я купиш сега, на лизинг например, и да я караш 2г докато започнат масово производство на модел 3, което няма да е преди 2018-2019. Колата излиза кум 300долара на месец, струва си дори и за нас.Коментиран от #8
09:38 11.01.2017
8 qqqq
До коментар #7 от "гост":
Явно доста голяма заплата вземаш, щом не те бъркат 300$ вноска на месец. Масовият българин живее с такава заплата. Ако си купи кола ще умре от глад. За това в българия се карат 20 годишни коли.Коментиран от #9
09:52 11.01.2017
9 гост
До коментар #8 от "qqqq":
Ами невзимам висока заплата, но повечето лизинг вноски на нормални хечбек коли или малки сув са в диапазона 450-600лв. А ако си осигуриш жилище, нормални условия, някой заделен лев и имаш заплата от 1000-1200лв на семеен партньор то защо да не си позволиш един лизинг от 500лв месечно, разполагаем семеен доход ще падне от 2200 на 1700лв, което е достатъчно при нормални условия. Или това означава, че лизинг на електромобил е същия както е у нас лизинг на хечбек, ако можеш да си позволиш нов хечбек, то ще можеш да караш и електромобил. Да не говорим за последстващите ниски разходи за енергия, паркиране и обслужване при вторите, което намалява годишните разходи с още 100-150лв, за София и платени зони още повече. Или излиза, че електромобил е по-евтин от нормален автомобил. Естественно у нас тази кола ще е с лизингова вноска от над 800-1000лв, но сравнението бе друго, че 300долара за ел.кола са по-изгодни от 300 долара за бензинова кола.14:51 11.01.2017