Last news in Fakti

10 Януари, 2017 16:24 4 796 9

Електромобил стана кола на годината в САЩ

  • северноамерикански автомобил на годината-
  • кола на годината-
  • конкурс-
  • детройт 2017
Електромобил стана кола на годината в САЩ - 1

Chevrolet Bolt спечели титлата "Северноамерикански автомобил на годината" с голяма преднина пред конкуренцията. Електромобилът на General Motors получи 364 точки срещу 105 за Hyundai Genesis G90 и 101 за Volvo S90.

Това е третата значима победа за Bolt от представянето на модела в Детройт преди две години. През ноември той бе удостоен със званието "Зелен автомобил на годината", а след това спечели приза на Motor Trend Car на салона в Лос Анджелис.

Сhevrolet Bolt се смята за първата наистина масова кола на ток в историята на GM. Производителят твърди, че може да изминава по 238 мили (383 км) с едно зареждане на батериите. Базовата цена е $30 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    8 2 Отговор
    За $30 000 си заслужава първото място. Това е автомобила за нашите разстояния. София морето с една малка почивка от 30 минути за дозареждане.

    Коментиран от #6

  • 2 Не е точно така

    3 1 Отговор
    Защо сте орязали информацията? Събитието включва Автомобил на годината, СУВ на годината, миниван на годината и тнт

    Шевролета си печели само в клас автомобили
  • 3 Батерия от 4;5 волта

    4 1 Отговор
    Да увеличат пробега с около 100км. Да намалят цената още малко , и може да се мисли за добро бъдеще.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Батерия от 4;5 волта":

    ...то така става, като в месарския магазин: добави 100гр сушеница, отрежи 200гр от шпека. За 30х.долара дори е много щом имаш предвид, че тази кола, освен батерията друг разход почти няма. Спирачките са много издръжливи заради регенеративното спиране, постоянен въртящ момент и плавно возене заради теглото. Зареждаш вкъщи, в гаража, и караш напълно нормална кола с жълти стотинки. Сметни за такситата какъв келепир е това, стига да зареждат на бързи зарядни през почивките си може да не я спират въобще. Това е бъдещето и се върви бързо натам, това, че нашата страна е изпаднала, не е проблем на света У нас нямаше бензиностанция от Ст. Загора до Бургас, а какво остава за ел. станции. В САЩ толкова е нормална годишна заплата, все едно тук да си купиш Дачия Логан.
  • 5 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Батерия от 4;5 волта":

    И ако може да направят нафтата 50 ст , та да можеш още да ревеш , ама не може , свиквай !
  • 6 electro

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Не са 30 хил, а по-малко. Има 7500 долара федерална субсидия + още различна за отделните щати

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "electro":

    След субсидията става на 29990долара. Преди субсидията е над 37х., а Тесла модел 3 обещаха да е 35х.долара преди субсидията. Добра кола е, в тестове са минати действително над 230мили с едно зареждане от независими тестери. Ако има както тесла едни 7-8г гаранция на батерията то няма по-добра оферта. Плюс е, че тази количка може да си я купиш сега, на лизинг например, и да я караш 2г докато започнат масово производство на модел 3, което няма да е преди 2018-2019. Колата излиза кум 300долара на месец, струва си дори и за нас.

    Коментиран от #8

  • 8 qqqq

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Явно доста голяма заплата вземаш, щом не те бъркат 300$ вноска на месец. Масовият българин живее с такава заплата. Ако си купи кола ще умре от глад. За това в българия се карат 20 годишни коли.

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "qqqq":

    Ами невзимам висока заплата, но повечето лизинг вноски на нормални хечбек коли или малки сув са в диапазона 450-600лв. А ако си осигуриш жилище, нормални условия, някой заделен лев и имаш заплата от 1000-1200лв на семеен партньор то защо да не си позволиш един лизинг от 500лв месечно, разполагаем семеен доход ще падне от 2200 на 1700лв, което е достатъчно при нормални условия. Или това означава, че лизинг на електромобил е същия както е у нас лизинг на хечбек, ако можеш да си позволиш нов хечбек, то ще можеш да караш и електромобил. Да не говорим за последстващите ниски разходи за енергия, паркиране и обслужване при вторите, което намалява годишните разходи с още 100-150лв, за София и платени зони още повече. Или излиза, че електромобил е по-евтин от нормален автомобил. Естественно у нас тази кола ще е с лизингова вноска от над 800-1000лв, но сравнението бе друго, че 300долара за ел.кола са по-изгодни от 300 долара за бензинова кола.